Program do obsługi reklamacji

Published by ss_administrator on

Wdrożenie program do obsługi reklamacji opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy.

Jest nim system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.


Reklamacje

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury systemu RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego RMA reklamacji.

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań.

Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Nadanie numeru RMA

Unikalny numer RMA związany z rejestracją zgłoszenia reklamacyjnego nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą formularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych – od osób fizycznych – które to zgłoszenia dotyczą reklamacji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawany jest jeden numer RMA dla jednego artykułu.

W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłoszona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiązany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu gwarancyjnego.

Oprogramowanie Reklamacyjne

Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych pozwala na automatyczną wymiana danych z systemem ERP (np. SAP) przez co przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, dokumentach sprzedaży (zakupionych przez niego produktach). Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. Oprogramowanie reklamacyjne to również efektywne zarządzanie przyczynami reklamacji i procesami ustawicznego doskonalenia. Reklamacja towaru przez klienta jest nieuniknioną konsekwencją prowadzenia działalności. Przebieg procesu reklamacyjnego bywa złożony. Dodatkowo jest ograniczony czasowo, dlatego wymaga odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego.

zarządzanie ludźmi system HR

Programy software studio

SoftwareStudio jest przedsiębiorstwem typu Software House, dlatego zajmuje się tworzeniem oprogramowanie na zamówienie. Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania bazodanowego. W szczególności w zakresie rozwiązań dla logistyki, handlu i przemysłu. Programujemy w C#, Java, JavaScript, t-SQL. Wdrażamy aplikacje webowe (www) oraz na telefony i tablety Android oraz Apple.
programowanie chmura

System RMA

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization). W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje.
przeglądy techniczne

Program do obsługi reklamacji

Wdrożenie program do obsługi reklamacji opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Jest nim system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program Read more…
Businessman show analyzing report, business performance concept

Program do reklamacji

Branża, w której działa producent oprogramowania jest i będzie zawsze wymagająca w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki produkującej oprogramowanie są ludzie to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując Read more…
Software Studio © SoftwareStudio Sp. z o.o.
2008-2019