Kolektor danych MC9190-G firmy Motorola jest bardziej wytrzymały i wydajny oraz ma wyświetlacz o większej rozdzielczości, większą wydajność skanowania i więcej opcji skanowania niż jego poprzednicy. Dzięki kolejnym udoskonaleniom bardzo udanej serii MC9000 Państwa pracownicy zyskują możliwość przetwarzania informacji porównywalne do komputerów stacjonarnych i podejmowania działania szybko i odpowiednio do sytuacji nawet w najtrudniejszych warunkach. Kolektor magazynowy wyposażony w najbardziej zaawansowane rozwiązania łączności i komunikacji, o wysokim standardzie zabezpieczeń, gwarantującym dostęp do danych i sieci tylko upoważnionym użytkownikom. Kolektor danych MC9190G zaprojektowany został tak aby zapewnić codzienny komfort pracy i wytrzymałość, dzięki zastosowaniu unikalnych zaawansowanych rozwiązań stworzonych przez firmę Motorola, takich jak: Motorola Max Rugged – zapewnia najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Motorola Max Data Capture – wydajne skanowanie praktycznie każdego kodu kreskowego. Motorola Max Sensor – wykrywanie ruchu, dynamiczna orientacja ekranu, zmniejszenie zużycia baterii, rejestracja upadków z wysokości powyżej 1,21m. Motorola Max Keypad – umożliwia wymianę w ciągu kilku minut klawiatury na jedną z sześciu w zależności od aktualnych potrzeb użytkownika.Kolektor danych Motorola MC9190G
Klient magazynu ma dostęp do aplikacji magazynowej za pomocą przeglądarki internetowej (serwer Microsoft Windows 2008/2012 Server, SQL 2008R2 lub nowszy oraz IIS Server). Dostęp do programu magazynowego OnLine daje klientowi poczucie bezpieczeństwa i zwiększa jego komfort obsługi związany z bieżącą kontrolą i informacją o stanach magazynowych czy obrotach. W magazynach zastosowanie programu magazynowego online pozwala na wspólną pracę wielu użytkowników z różnych oddziałów, a wszystko na jednym wspólnym serwerze i bazie danych. Pracownicy magazynu mogą korzystać zarówno z aplikacji przez przeglądarkę internetową jak i z modułu wersji Windows instalowanej na stacjach roboczych zapewniającej wygląda w stylu Microsoft Office 2007.
AVTek Ekran elektryczny Video Electric 300B/4:3/290x217.5cm/Matt White, nr katalogowy: URVIDAVE300, kod producenta:Video Electric 300B. Obudowa MAGNUM - unikalny kwadratowy kształt - idealny do instalacji sufitowych oraz montażu ściennego Płaska powierzchnia dolna obudowy - możliwość zabudowy w sufitach podwieszanych Technologia Plug’n’Play – ekran jest gotowy do pracy bezpośrednio po podłączeniu do prądu Wysoki komfort prowadzenia prezentacji – sterowanie ścienne oraz bezprzewodowe (pilot i odbiornik w zestawie) Płynna, cicha praca Wysokiej jakości powierzchnia projekcyjna typu Matt White Współczynnik odbicia światła 1.0 Mechanizm zabezpieczający przed zwijaniem Format obrazu 4:3 Czarne ramki zwiększają kontrast oglądanego obrazu Obudowa metalowa w kolorze białym Mocowanie ścienne i sufitowe.
W układzie pionowym asortyment będzie rozmieszczany zgodnie z zasadami ergonomii pracy rąk człowieka dla regałów obsługiwanych metodami „ręcznymi” lub zgodnie z charakterystyką podnoszenia środkami transportu (średnia wysokość podnoszenia) automatyczna identyfikacja wykorzystywana przez program umożliwia także: szybki dostęp do danych - za pomocą czytnika kodów kreskowych lub rfid odczytać pełną informację o danym towarze lub nośniku, identyfikowalność nośników - każdy nośnik znajdujący się na magazynie (paleta, big-bag, kontener, itp. Testy i szkolenia - zainstalowany i skonfigurowany system wms musi rozpocząć swoje poprawne działanie, dlatego niezbędnym elementem jest wykonanie testów pod względem działania algorytmów i łatwości obsługi i współpracy z dostarczonym sprzętem. W układzie poziomym towary grupy a umieszczane będą w miejscach składowania w pobliżu najkrótszej odległości od drogi łączącej wejście i wyjście towarów. . Nowoczesny magazyn wymaga nowoczesnych narzędzi zarządzania, jednym z takich narzędzi jest nasz program w technologii asp net program wms net w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server nowoczesne systemy logistyczne wms (warehouse managment system) pozwalają na znaczne usprawnienie wszelkich procesów logistycznych zachodzących w firmie produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji windows do tworzenia paczek na podstawie danych z dokumentów wydania magazynowego (program wms dokumenty wz stanowią polecenia spakowania towaru do wysyłki). Program wms net umożliwia współpracę z kolektorem wyłącznie online za pomocą aplikacji wms mobile lub poprzez przeglądarkę internetową terminal dzięki ergonomicznej budowie i małej wadze jest wygodny w użytkowaniu, powinien być wyposażony jest w duży wyświetlacz lcd vga 320x240 pikseli, 26/48/52-przyciskową klawiaturę. Program wms do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem corax erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program corax erp pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Dobry program wms to jednak dopiero połowa sukcesu, drugą częścią jest wdrożenie systemu logistycznego, w skład którego wchodzą: analiza przedwdrożeniowa - obejmująca wszystkie procesy łańcucha logistycznego przedsiębiorstwa od zaopatrzenia poprzez magazynowanie, produkcję, dystrybucję aż po sprzedaż. Program wms umożliwia kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją asortymentu przypisanego do konkretnych miejsc lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program WMS
OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. . HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami, obsługa kolejek);Dodatkowe informacje o kliencie i jego zgłoszeniu, historia dotychczasowych zgłoszeń; Zgłoszenie eskalowane - automatyczne wysyłanie powiadomienia do kierownictwa w przypadku braku realizacji zgłoszenia w określonym czasie;Definiowanie kolejek i grup użytkowników-intuicyjne zarządzanie usługami;Raportowanie z wykonanych usług, poświeconego czasu pracy i realizacji zadań. SoftwareStudio oferuje usługi związane z wdrożeniem oprogramowania HelpDesk OTRS, jego serwisowaniem i integracją.
Portal z dokumentami to jedno miejsce do pracy grupowej, udostępniania plików i obiegu dokumentów w firmie. . Ściągaj i organizuj pliki dla szybkiego dostępu z poziomu przeglądarki internetowej, kiedy tylko chcesz i w dowolnym miejscu na platformie Kerio Workspace. Rozpoczęcie pracy poprzez stworzenie prostej strony i notatki do projektu, spotkania, innych notatek, plików, lub pomysłów . Zaproś członków swojego zespołu do przeglądania i edycji zawartości. Zaobserwujesz rosnącą produktywność niemalże natychmiast. Stwórz prostą stronę internetową ze zwykłego tekstu, lub ciekawie prezentujące z funkcją mashup dla bibliotek plików, zdjęć, tekstów, kolorów tła, tabel, filmów, komentarzy i hiperłączy. Możesz sam nadać in nazwę. Organizuj informacje w dedykowanych przestrzeniach. Mogą one mieć dowolną liczbę stron. Jeśli nie odpowiada Ci lokalizacja danej strony, zwyczajnie przenieść ją do lepszej, w innej przestrzeni. Włącz Kerio Workspace do nowego serwera plików. Organizuj pliki w bibliotekach. Wysyłaj pliki różnych typów i przeglądaj je bezpośrednio z przeglądarki. Udostępnianie treści w Kerio Workspace Projektuj strony z łatwością i udostępniaj ich ciekawą zawartość. Możesz również dostosować dostęp od globalnego do tajnego. Edytuj dokumenty w Kerio Workspace Przechowywanie dokumentów w centralnej lokalizacji i natychmiastowe udostępnianie zmian.  
Outsourcing IT Poznań i okolice stał się w ostatnich latach istotnym elementem oferty naszej firmy. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu zewnętrznego serwisu IT Poznań Państwa firma może skupić się na prowadzeniu swojej kluczowej działalności. Szczególnie wysokie wymagania pojawiły się w 2018 roku z wprowadzeniem obowiązków wynikających z RODO. Sprawny Outsourcing IT Poznań zapewnia wydajniejszą pracę firmy oraz jej oddziałów. Dzięki naszej usłudze Outsourcingu IT, zyskujesz dostęp do zaawansowanych technologii, oszczędzasz na tworzeniu nowych miejsc pracy i możesz w pełni skupić się na realizacji celów biznesowych. Pomysł powołania działu serwisu IT narodził się w wyniku zapotrzebowania rynku na profesjonalne usługi IT. Szczególnie szybką, kompetentną i nowoczesną obsługę rozbudowanych systemów informatycznych, w tym środowisk wirtualnych. Ponad dziesięcioletnia praktyka rynkowa zorientowała spółkę SoftwareStudio na zapewnienie Klientom terminowych dostaw i profesjonalnej obsługi poprzedzonych wnikliwą analizą.
System magazynowy WMS zapewnia obsługę wszystkich kluczowych czynności związanych z logistyką magazynową. Począwszy od przyjęcia towaru, jego składowania, a skończywszy na wydaniu przesyłki i inwentaryzacji. Ponadto pozwala rozliczać koszty usług logistycznych. System magazynowy WMS zwiększa wydajność pracy magazynu oraz skraca czas realizacji wydawania zamówionego towaru. System magazynowy WMS pozwala na przyporządkowanie przestrzeni magazynowej pod konkretnego Klienta. Zarządzanie magazynem i towarem pozwala na optymalizację procesu rozłożenia towaru w efekcie uzyskujemy sprawniejszą kompletację.
System magazynowy WMS wykorzystuje nowoczesne technologie i dostarcza użytkownikom elastyczną aplikację magazynową. Oprogramowanie może być zintegrowane jest z najważniejszymi procesami przedsiębiorstwa, a w szczególności z system ERP. Zadaniem systemu magazynowego WMS (Warehouse Management System) jest organizacja i zarządzanie wraz z optymalizacją pracy magazynu. System magazynowy WMS znakomicie sprawdza się w średnich i dużych magazynach logistycznych. Obejmuje wiele elementów w tym planowanie i koordynowanie pracę wielu magazynów. System pozwala monitorować i rejestrować procesy magazynowe. Elastyczność rozwiązania pozwala personalizować algorytmy rozkładania towaru w miejscach składowania.
Kolektor danych MC9190-G firmy Motorola jest bardziej wytrzymały i wydajny oraz ma wyświetlacz o większej rozdzielczości, większą wydajność skanowania i więcej opcji skanowania niż jego poprzednicy. Dzięki kolejnym udoskonaleniom bardzo udanej serii MC9000 Państwa pracownicy zyskują możliwość przetwarzania informacji porównywalne do komputerów stacjonarnych i podejmowania działania szybko i odpowiednio do sytuacji nawet w najtrudniejszych warunkach. Kolektor magazynowy wyposażony w najbardziej zaawansowane rozwiązania łączności i komunikacji, o wysokim standardzie zabezpieczeń, gwarantującym dostęp do danych i sieci tylko upoważnionym użytkownikom. Kolektor danych MC9190G zaprojektowany został tak aby zapewnić codzienny komfort pracy i wytrzymałość, dzięki zastosowaniu unikalnych zaawansowanych rozwiązań stworzonych przez firmę Motorola, takich jak: Motorola Max Rugged – zapewnia najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Motorola Max Data Capture – wydajne skanowanie praktycznie każdego kodu kreskowego. Motorola Max Sensor – wykrywanie ruchu, dynamiczna orientacja ekranu, zmniejszenie zużycia baterii, rejestracja upadków z wysokości powyżej 1,21m. Motorola Max Keypad – umożliwia wymianę w ciągu kilku minut klawiatury na jedną z sześciu w zależności od aktualnych potrzeb użytkownika.Kolektor danych Motorola MC9190G
Poza właściwościami poprawiającymi komfort pracy w całym systemie, mamy też do czynienia z elementami zwiększającymi ergonomię w zakresie poszczególnych modułów. W module Handel należy do nich zaliczyć informację na dokumencie sprzedaży o limicie kredytowym kontrahenta oraz wartości jego zobowiązań przeterminowanych. Możliwe jest zablokowanie sprzedaży z powodu zaległości płatniczych. Operator, który na dokument wprowadza kontrahenta i towary, znający wartość kluczowych pól z tych kartotek, może szybko wprowadzić te dane bez wywoływania list pomocniczych. Kolejnym przykładem jest możliwość przygotowania listy towarów (pozycji dokumentu handlowego) z późniejszym wyborem rodzaju dokumentu np. faktura/paragon. W przypadku zmiany typu dokumentu w trakcie jego wystawiania, ceny zostaną przeliczone, czyli w podanym przykładzie, wcześniejsze wyliczenie od netto będzie zmienione na wyliczenie od brutto. Relacje między dokumentami pozwalają na łatwe przekształcanie jednych w drugie bez konieczności przepisywania danych. W ten sposób można tworzyć całe ciągi dokumentów wzajemnie zależnych. Innym mechanizmem szybkiego przygotowania dokumentu jest możliwość ich kopiowania. System umożliwia skopiowanie dokumentu do dokumentu innego typu lub skopiowanie całej grupy dokumentów np. powielenie faktur z poprzedniego miesiąca z tą samą zawartością i dla tych samych kontrahentów. Znaczna część firm posiada dobrze zorganizowany obieg dokumentów. Zastosowanie sztywnych rozwiązań w tym zakresie przez producentów oprogramowania zmuszałoby te firmy do rezygnacji z tych procedur. Dlatego producent enova umożliwił definiowanie nowych dokumentów i poprzez odpowiednie relacje tworzenie ich ciągów, w większości przypadków odzwierciedlających obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Zatem moduł Handel nie wymaga od Klienta dostosowania jego struktur organizacyjnych do systemu. Mechanizm definiowania dokumentów (poza standardowymi, udostępnionymi w systemie) i budowania relacji miedzy nimi gwarantuje adaptację systemu do istniejącego w firmie obiegu dokumentów handlowych i magazynowych. Jednocześnie w przypadku złej organizacji pracy (np. z powodu użytkowania starych, sztywnych, niewydolnych programów do zarządzania) można narzucić przedsiębiorstwu poprzez system i odpowiedni obieg dokumentów nowe rozwiązania organizacyjne, modyfikujące dotychczasowe sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa i poprawiające efektywność pracy. Moduł w jednym i drugim przypadku staje się sprawnym narzędziem pracy i zarządzania działami „przychodowymi” w firmie.
    DEMO