Corax - Książka Przychodów i Rozchodów

corax - książka przychodów i rozchodów - Książka Przychodów i Rozchodów – to rozwiązanie dla małych podmiotów gospodarczych prowadzących księgowość w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia definiowanie w księdze własnych kolumn, które mogą dostarczać dokładniejszych informacji np. związanych z kosztami firmy, niż te czerpane ze standardowych kolumn księgi. Mechanizmy automatyzujące procesy księgowe, które zawiera program, ułatwią i przyspieszą pracę.
W układzie pionowym asortyment będzie rozmieszczany zgodnie z zasadami ergonomii pracy rąk człowieka dla regałów obsługiwanych metodami „ręcznymi” lub zgodnie z charakterystyką podnoszenia środkami transportu (średnia wysokość podnoszenia) automatyczna identyfikacja wykorzystywana przez program umożliwia także: szybki dostęp do danych - za pomocą czytnika kodów kreskowych lub rfid odczytać pełną informację o danym towarze lub nośniku, identyfikowalność nośników - każdy nośnik znajdujący się na magazynie (paleta, big-bag, kontener, itp. Testy i szkolenia - zainstalowany i skonfigurowany system wms musi rozpocząć swoje poprawne działanie, dlatego niezbędnym elementem jest wykonanie testów pod względem działania algorytmów i łatwości obsługi i współpracy z dostarczonym sprzętem. W układzie poziomym towary grupy a umieszczane będą w miejscach składowania w pobliżu najkrótszej odległości od drogi łączącej wejście i wyjście towarów. . Nowoczesny magazyn wymaga nowoczesnych narzędzi zarządzania, jednym z takich narzędzi jest nasz program w technologii asp net program wms net w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server nowoczesne systemy logistyczne wms (warehouse managment system) pozwalają na znaczne usprawnienie wszelkich procesów logistycznych zachodzących w firmie produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji windows do tworzenia paczek na podstawie danych z dokumentów wydania magazynowego (program wms dokumenty wz stanowią polecenia spakowania towaru do wysyłki). Program wms net umożliwia współpracę z kolektorem wyłącznie online za pomocą aplikacji wms mobile lub poprzez przeglądarkę internetową terminal dzięki ergonomicznej budowie i małej wadze jest wygodny w użytkowaniu, powinien być wyposażony jest w duży wyświetlacz lcd vga 320x240 pikseli, 26/48/52-przyciskową klawiaturę. Program wms do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem corax erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program corax erp pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Dobry program wms to jednak dopiero połowa sukcesu, drugą częścią jest wdrożenie systemu logistycznego, w skład którego wchodzą: analiza przedwdrożeniowa - obejmująca wszystkie procesy łańcucha logistycznego przedsiębiorstwa od zaopatrzenia poprzez magazynowanie, produkcję, dystrybucję aż po sprzedaż. Program wms umożliwia kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją asortymentu przypisanego do konkretnych miejsc lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program WMS
System do obsługi magazynu wysokiego składowania może funkcjonować autonomicznie lub może zostać zintegrowany z systemem nadrzędnym klasy erp. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. . Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z innymi systemami wykorzystywanymi w organizacji poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem erp enova, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego microsoft sql. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem corax erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online poniewąz program corax erp pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Obsługi magazynu wysokiego składowania
SoftwareStudio oferuje autorski moduł do systemu ERP Corax do obsługi magazynu wysokiego składowania. Oferujemy moduł Magazyn Wysokiego Składowania WMS współpracujący z systemem ERP Corax firmy HumanSoft. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Prowadzenie efektywnej gospodarki magazynowej jest możliwe przy pomocy wielu różnorodnych narzędzi, jednym z nich jest informatyczny system zarządzania magazynem wysokiego składowania. Istotą programu magazynowego jest możliwość prowadzenia w nim ewidencji operacji: przyjmowania, magazynowania, konfekcjonowania, komisjonowania wydania towarów z dokładnością do miejsca składowania i/lub numeru partii dostawy.
Rozwijanie produktów w technologii ASP.net, opracowanie wersji oprogramowa Windows Framework z wykorzystaniem układu jak Microsoft Office 2007. Zawarcie umowy partnerskiej z firmą Humansoft w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemów HermesSQL oraz Corax.2009
Program WMS do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem Corax ERP poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine ponieważ program Corax ERP pracuje na bazie MS SQL 2008 server tak samo jak program magazynowy. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu Studio b>a href="http://magazyn.softwarestudio.com.pl/">magazyn WMS/a>/b>.net z system Corax.Integracja programu magazynowego z Humansoft Corax
Oprogramowanie humansoft Corax oferuje Państwu nowoczesne rozwiązania informatyczne, które zwiększają efektywność działania przedsiębiorstwa, pomagając mu w budowaniu silnej przewagi rynkowej. Specjalizacja poszczególnych modułów systemu czyni go profesjonalnym rozwiązaniem do prowadzenia działalności o charakterze handlowym, produkcyjnym i usługowym. Program dostarczany jest w postaci modułów, w których zastosowano nowoczesne i specjalistyczne rozwiązania funkcjonalne. Dzięki nim każdy dział Państwa firmy może zostać wyposażony w rozwiązania adekwatne do ich rzeczywistych potrzeb. Pozwoli to zwiększyć wydajność całego przedsiębiorstwa oraz Państwa zadowolenie z łatwiejszej i przyjemniejszej pracy. Współpraca systemu z urządzeniami i programami zewnętrznymi humansoft Corax współpracuje z urządzeniami fiskalnymi (drukarki, kasy fiskalne), wagami elektronicznymi, czytnikami kodów kreskowych i kart magnetycznych oraz kolektorami danych. .
Zarejestrowany wewnętrzny dokument systemu wms może zostać wydrukowany jako szczegółowa lista (picking list) albo jako dokument zagregowany - te same pozycje towarowe są zgrupowane i sumowane. Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Integracja pozwala na eliminację dodatkowych prac związnaych z zakąłdaniem bazy towarowej i kontrahentów oraz tworzeniem dokumentów zleceń przyjęcia i wydania. . Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie WMS
W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola indeks i ilość. Ponadto optymalizując pracę magazynierów zwiększa się ilość operacji magazynowych, co za tym idzie można wyposażyć ich przenośne urządzenia z czytnikami kodów kreskowych. Międzynarodowy przełom w dziedzinie ważenia oraz światowe uznanie przyniosła waga “triple-beam”, która przez następne lata była nieustannie modyfikowana i ulepszana. . Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Zarejestrowany wewnętrzny dokument systemu wms może zostać wydrukowany jako szczegółowa lista (picking list) albo jako dokument zagregowany - te same pozycje towarowe są zgrupowane i sumowane. Integracja pozwala na eliminację dodatkowych prac związnaych z zakąłdaniem bazy towarowej i kontrahentów oraz tworzeniem dokumentów zleceń przyjęcia i wydania. Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. System do obsługi magazynu wysokiego składowania może funkcjonować autonomicznie lub może zostać zintegrowany z systemem nadrzędnym klasy erp. . Oprogramowanie logistyczne
W takiej sytuacji doskonałym rozwiązaniem jest studio magazyn wms net dla operatorów logistycznych. Bogatą funkcjonalność oprogramowania magazynowego uzupełniają standardowe funkcje platformy takie jak zapis danych do plików excel, automatyczna wysyłka raportów oraz powiadomień droga mailową. Zebra mc32n0-gi2haheia to pierwsze urządzenie testowane i zastosowane przez inżynierów softwarestudio w gospodarce magazynowej. . Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Zwrócona wartość jest porównywana z wagą obliczaną na dokumencie wydania z magazynu. Administrator może dowolnie zmodyfikować szbalon dokumentu nie tlyko w zakresie ukłądu graficznego, ale takjże informacji w nim zawartych. Model se4500-dl został opracowany z myślą o skanowaniu kodów kreskowych o średniej lub dużej gęstości, które stosuje się w prawach jazdy i innych dokumentach identyfikacyjnych, dzięki czemu doskonale sprawdza się na przejściach granicznych oraz w służbie zdrowia i w branży elektronicznej. W kartotece aktywne są funkcje: dopisania, edycji i podglądu kartoteki oraz zestawienie obrotów. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie do zarządzania online
Ważnym modułem magazynowego systemu WMS jest inwentaryzacja zwana spisem z natury. System WMS pozwala na prowadzenie inwentaryzacji w dowolnym momencie dla wybranego magazynu, asortymentu, miejsc składowania czy kontrahenta.
HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
Moduł systemu WMS do pracy na przenośnych urządzeniach tzw terminale WiFi (kolektory danych). Komunikacja pomiędzy systemem WMS oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć WiFi. Każde zdarzenie wykonane na kolektorze przenośnym od razu jest rejestrowane w systemie WMS, a każde zlecenie z systemu magazynowego WMS od razu tafia do kolektora (brak konieczności podpinania urządzenia do komputera). Od 2014 roku oferujemy oprogramowanie na kolektory z systemem Android, a od 2016 zakończyliśmy rozwój aplikacji mobilnych na Microsoft Windows CE/ Windows Mobile.Skaner kodów Android
Oferowany przez spółkę SoftwareStudio humansoft CORAX, to nowoczesny program kompleksowo wspomagający zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem. Program ERP Corac składa się z modułów: Pakiet Podstawowy; Zarządzanie Kontaktami; System Lojalnościowy; Księga Handlowa; Kadry i Płace HR; Środki Trwałe; Produkcja; Serwis i Usługi; Książka Przychodów i Rozchodów; OrangeSquid - środowisko rozszerzeń.
Książka Przychodów i Rozchodów – to rozwiązanie dla małych podmiotów gospodarczych prowadzących księgowość w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia definiowanie w księdze własnych kolumn, które mogą dostarczać dokładniejszych informacji np. związanych z kosztami firmy, niż te czerpane ze standardowych kolumn księgi. Mechanizmy automatyzujące procesy księgowe, które zawiera program, ułatwią i przyspieszą pracę.
Firma Software Studio w swoim programie zadbała również o takie przyjęcia towarów, które nie były wcześniej awizowane. Tego typu przyjęciu dodawane są w polu przyjęć bezpośrednich. Sposób przyjmowania takiej dostawy jest analogiczny jak w przypadku przyjęć zewnętrznych; jedyną różnicą jest brak konieczności podawania numeru zlecenia ZPZ. Kolejną możliwością przyjęć towaru jest opcja przychodów wewnętrznych (PW). Możliwość ta wykorzystywana jest w przypadku gdy towar przesyłany jest między poszczególnymi magazynami. W każdym wyświetlanym rejestrze możemy w szybki sposób dopisać nowe zlecenie, edytować już istniejące, czy też wygenerować plik do wydruku. Jest to możliwe dzięki aktywnym funkcjom umieszczonym na pasku powyżej samego rejestru. Z tego poziomu możemy również wykonać eksport naszych danych do pliku Excel. Bardzo przydatną funkcją może być także Podgląd, umożliwiający przejrzenie wszelkich informacji związanych z danym dokumentem, włączając w to dane kontrahenta, samego dokumentu oraz cechy szczególne, jeśli takie istnieją, towaru.Przyjęcia bezpośrednie
Będąc w zakładce Magazyn programu WMS.net i wciskając podgrupę Przyjęcia wyświetla się okno, które umożliwia nam wykonanie nowej akcji dla: · zlecenia przyjęcia zewnętrznego – ZPZ, · przyjęcia zewnętrznego na podstawie zlecenia – PZ, · przyjęcia zewnętrznego bezpośredniego – PZB, · przychodów wewnętrznych –PW. Z poziomu tego okna istnieje możliwość dodania nowego zlecenia przyjęcia zewnętrznego, wewnętrznego oraz zewnętrznego bezpośredniego. Sposób działania zostanie przedstawiony w oparciu o przyjęcie ZPZ. Nowe zlecenie ZPZ to podstawowy dokument niezbędny do wykonania nowego przyjęcia zewnętrznego PZ. Po utworzeniu nowego dokumentu ZPZ jego dane pojawiają się w Zlecenia przyjęć ZPZ oczekujące, która jest listą wystawionych ale jeszcze niezrealizowanych zleceń przyjęcia zewnętrznego. Zlecenie też pojawi się na liście zlecenia przyjęć ZPZ wszystkie. Wybór tej pozycji powoduje wyświetlenie rejestru wszystkich dokumentów awizowanych do przyjęcia, tych już zrealizowanych jak również czekających na realizację. Nowe przyjęcie PZ w programie Magazyn WMS.net jest wykonywane na podstawie dokumentu ZPZ. W momencie przyjęcia towaru na magazynie wysokiego składowania, w tym miejscu podaje się numer zlecenia ZPZ, ilość dostarczonego towaru oraz miejsce składowania. Ilość dostarczonego towaru nie może przekraczać ilości awizowanej zleceniem ZPZ. Dodane przyjęcie towaru awizowanego zleceniem pojawia się na liście przyjęć PZ. Można uwzględniać tylko częściowe dostawy (np. dostarczono 80 sztuk ze 110 awizowanych). W tym miejscu warto nadmienić, że w każdym oknie listy możliwe jest aktywne sortowanie i filtrowanie kolumn. W przypadku rozbudowanych baz danych jest to niezwykle korzystne, ponieważ można w łatwy sposób odszukać wymaganą pozycję po np. numerze zlecenia ZPZ, nazwy kontrahenta czy miejscu składowania.Przyjęcia magazynowe
Informacja jest również niezbędnym elementem controllingu będącego narzędziem integrującym decyzje i działania różnych szczebli przedsiębiorstwa kierując je na główny cel przedsiębiorstwa. Controlling wspomagając system zarządzania analizuje między innymi potencjalne odchylenia od założonego planu wraz z ich przyczynami. Controlling bada sposoby zapobiegania odchyleniom, a także ocenia istniejące rozwiązania, proponuje nowe. Analizy są skuteczne, jeśli zapewniony jest dostęp do bieżących informacji zarówno wewnętrznych przedsiębiorstwa jak i zewnętrznych. W zależności od celu organizacji wyznaczonego przez jej funkcję controling może być zdefiniowany w wymiarze strategicznym oraz operacyjnym. Podejście strategiczne skierowane jest na długookresowe zamierzenia w realizacji celów. Natomiast controlling operacyjny zajmuje się utrzymaniem równowagi ekonomicznej w przedsiębiorstwie w zakresie przychodów, kosztów, zysku i płynności finansowej. W tym podejściu podstawowym źródłem informacji dla controllingu jest rachunkowość, planowanie oraz zarządzanie przez cele. Informacja narzędziem controllingu staje się dla przedsiębiorców niezbędnym elementem sterowania opartym na nowych metodach zarządzania.Informacja narzędziem controllingu
Outsourcing IT Poznań oferowany jest przez firmę SoftwareStudio. Jest to ekonomiczna i wygodna forma utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing IT Poznań nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju. . OUTSOURCING IT W POZNANIU - Spółka SoftwareStudio oferuje outsourcing IT Poznań, w tym usługi ekspertów IT. Outsourcing IT Poznań to dopasowanie najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych dla Państwa potrzeb. Doradcy pomagają rozwiązać problemy na każdym etapie użytkowania nowoczesnych technologii. Rozpoczynając od rozpoznania potrzeb i określenia rozwiązań pozwalających zredukować nadmierne koszty finansowe i czasowe, poprzez planowanie, projektowanie, wdrażanie, kończąc na szkoleniach i integracji systemów IT.

SoftwareStudio zapewnia kompleksowe wsparcie techniczne, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami Microsoft Windows, SQL Server, IIS Server. Administracja systemami informatycznymi: 
  • zarządzanie domenami i usługami;
  • konfiguracja macierzy;
  • archiwizacja danych;
  • kontrole bezpieczeństwa;
  • zachowanie ciągłości pracy systemów;
  • wirtualizacja serwerów PHP oraz Microsoft Windows;
  • serwery pocztowe.

Gwarantujemy skuteczną i szybką reakcje na zgłoszenia awarii oraz bezpieczeństwa danych.

Nasza oferta w zakresie usług informatycznych realizowanych w ramach outsourcingu IT obejmuje:
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej w siedzibie Klienta w określonych ramach czasowych;
  • różnorodne modele współpracy biznesowej, zgodne z oczekiwaniami Klienta;
  • elastyczne sposoby rozliczeń wsparcia serwisowego.

Posiadamy prawatną chmurę obliczeniową, składającą się z prawie 200 serwerów w Data Center Warszawa.

Dzięki rozbudowanej, nowoczesnej infrastrukturze informatycznej jesteśmy w stanie przejąć wszelkie obowiązki związane z obsługą informatyczną średnich i dużych firm, działając w środowisku wirtualnym (wirtualziacja VMware).

Umowa współpracy opiera się na Service Level Agreement (SLA). Umowa określająca granice odpowiedzialności podmiotu przejmującego obsługę, a zarazem wskazującym granice minimalnej dostępności usług akceptowane przez klienta.

Dzięki doświadczeniu i wiedzy, jakie przez lata zdobyliśmy oferując zaawansowane rozwiązania, staliśmy się jednymi z wiodących dostawców w branży informatycznej.

Posiadana wiedza merytoryczna została potwierdzona autoryzacjami znaczących producentów, a otrzymane od Klientów referencje świadczą o dobrze obranym kierunku i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dają nam motywację do dalszego zgłębiania wiedzy w celu przygotowania się na nowe wyzwania.




Software Studio oferuje usługi doradztwa informatycznego, doradztwa IT, outsourcing IT, outsourcing informatyczny, pomoc w rozwiązywaniu problemów systemów bazodanowych. Outsourcing IT Poznań.. Outsourcing IT Poznań
Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. W pierwszym kroki pracownik skanuje numer dokumentu WZ, który będzie realizował, lub wprowadza jego numer z klawiatury. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji. . Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób zagregowany ilości sztuk ogółem, wg magazynów, wg lokalizacji lub innych cech artykułu. Z poziomu kartoteki magazynowej można nie tylko przeglądać historię obrotów danego towaru, ale także sprawdzać bieżące stany magazynowe ogólnie i szczegółowo lub dostępne stany magazynowe. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. W ostatnich latach coraz więcej średnich i dużych polskich przedsiębiorstw sięga po systemy klasy WMS, nie wszystkie jednak na rynku rozwiązania to programy działające online przez internet. Magazynier w programie WMS rejestruje inne informacje, interesujące go z punktu widzenia logistyki, a nie handlu czy księgowości. Program dynamicznie przelicza stany magazynowe i pozwala użytkownikowi odtworzyć stan na dowolny dzień wstecz. Niezależnie od tego czy prowadzimy prosty magazyn czy rozbudowany system gospodarki magazynowej, obrót towarem w magazynie rejestrowany jest zawsze w powiązaniu z kartotekami asortymentowymi, które stanowią bardzo ważną rolę w całym systemie ewidencji magazynowej. . System wms w firmie logistycznej
Pierwsze systemy klasy WMS zostały wdrożone w Polsce w latach 90tych XX wieku Pionierem na rynku były firmy zachodnie, a dostawcą firma Quantum Software z oprogramowaniem Qguar. Duże zapotrzebowanie na systemy magazynowe spowodowało że inni polscy producenci oprogramowania przygotowali autorskie rozwiązania..

Przedsiębiorstwa, które zatrudniały specjalistów z dziedziny logistyki, zrozumiały potrzebę posiadania nowoczesnych systemów informatycznych, niezbędnych do operowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. 

Okazało się, że granicą rozwoju przedsiębiorstw nie są finanse, marketing czy zarządzanie, ale coraz częściej logistyka, a w szczególności zarządzanie zapasami. System magazynowy WMS w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera.

Wdrożenie systemu magazynowego WMS niesie ze sobą wymierne korzyści: sprawna i szybka obsługa zamówień, realizacja większej ilości zleceń przy utrzymaniu tego samego poziomu liczebności pracowników i środków transportu, redukcja pomyłek oraz zmniejszenie poziomu wymaganych zapasów. To wszystko przekłada się bezpośrednio na wzrost jakości oferowanych usług i zadowolenie klienta. 

Rozwój sklepów internetowych i sprzedaż wysyłkowa zastępują wcześniej rozwijaną sprzedaż typu VanSelling. Klient indywidualny jest bardzo wymagajacy i nie akceptowane są przez niego ani opóźnienia w dostawie, ani tym nardziej pomyłki. Zapanowanie nad ogromną ilością zamówień jednostkowych magazyn sklepu internetowego musi precyzyjnie realizować zlecenia. System magazynowy WMS w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera.

Pojęcie outsourcingu odnosi się do strategii biznesowej polegającej na wydzieleniu części procesów informatycznych, które nie stanowią głównej działalności przedsiębiorstwa. Polega na przekazaniu odpowiedzialności za realizację zewnętrznemu partnerowi, specjalizującemu się w dziedzinie IT. Dzięki strategii outsourcingu IT Poznań, możliwe jest osiąganie bardzo dobrych rezultatów w obszarach, które z punktu widzenia prowadzonego biznesu są mniej istotne. Rozwiązanie to umożliwia przedsiębiorcy skoncentrowanie się na obszarach podstawowej działalności firmy oraz na wykorzystanie zaoszczędzonych zasobów i środków finansowych do realizacji głównych celów biznesowych.
Projektujemy i instalujemy systemy informatyczne oraz systemy sieciowe zgodnie z obowiązującymi normami i standardami, wykorzystując najnowsze technologie informatyczne i telekomunikacyjne pozwalające na zachowanie ciągłości biznesowej i uzyskanie przez naszych Klientów przewagi rynkowej. Zespół naszych specjalistów składa się z pasjonatów nieustannie rozwijających swoją wiedzę i doskonalących umiejętności w zakresie outsourcing IT Poznań. Dzięki temu od lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość oferowanych usług informatycznych. Jesteśmy przekonani, że nieustanne zdobywanie doświadczeń we wszystkich wymienionych wcześniej dziedzinach stanowi solidny fundament pod oferowanie kompleksowych rozwiązań systemów do zarządzania przedsiębiorstwem.
Outsourcing IT Poznań i okolice stał się w ostatnich latach istotnym elementem oferty naszej firmy. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu zewnętrznego serwisu IT Poznań Państwa firma może skupić się na prowadzeniu swojej kluczowej działalności. Szczególnie wysokie wymagania pojawiły się w 2018 roku z wprowadzeniem obowiązków wynikających z RODO. Sprawny Outsourcing IT Poznań zapewnia wydajniejszą pracę firmy oraz jej oddziałów. Dzięki naszej usłudze Outsourcingu IT, zyskujesz dostęp do zaawansowanych technologii, oszczędzasz na tworzeniu nowych miejsc pracy i możesz w pełni skupić się na realizacji celów biznesowych. Pomysł powołania działu serwisu IT narodził się w wyniku zapotrzebowania rynku na profesjonalne usługi IT. Szczególnie szybką, kompetentną i nowoczesną obsługę rozbudowanych systemów informatycznych, w tym środowisk wirtualnych. Ponad dziesięcioletnia praktyka rynkowa zorientowała spółkę SoftwareStudio na zapewnienie Klientom terminowych dostaw i profesjonalnej obsługi poprzedzonych wnikliwą analizą.
Dokumenty Wydania zewnętrzne WZ służą do rejestracji wydań palet i opakowań, natomiast dokumenty Rozchody Wewnętrzne RW służą do wprowadzania niedoborów wynikających ze spisu z natury oraz wszelkiego typu rozchodów wewnętrznych. Wydawanie palet realizowane jest na podstawie kwitów wystawianych przez magazyniera.. Formatka dopisania składa się z pięciu zakładek. W zakładce DOKUMENT pola NUMER REFERENCYJNY, TYP DOKUMENTU oraz DATA wypełnione są automatycznie i nie podlegają modyfikacji.br>W zakładce należy wypełnić pola: br>Rodzaj dokumentu informacja wybierana z listy rozwijanej. Rodzaje dokumentów definiuje administrator systemu.br>Aktualizacja salda informacja wybierana z listy rozwijanej, dostępne opcje to: Dostawca/Odbiorca i Przewoźnik.br>Dostawca/Odbiorca pole aktywne, jeżeli w polu powyżej wskazano Dostawca/Odbiorca. Informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pokażą się kartoteki zdefiniowane w rejestrze Kontrahentów.br>Przewoźnik pole aktywne, jeżeli w polu Aktualizacja salda wybrano informację Przewoźnik. Informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pokażą się kartoteki zdefiniowane w rejestrze Przewoźników.br>Kierowca pole aktywne, jeżeli w polu Aktualizacja salda wybrano informację Przewoźnik. Informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pokażą się kartoteki kierowców zdefiniowane dla Przewoźnika.br>Miejsce dostawy informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście zostaną wyświetlone kartoteki zdefiniowane w rejestrze miejsc dostawy, a także miejsca dostawy zdefiniowane dla kontrahentów.br>Numer Kwitu pole do wpisania numeru kwitu.br>Uwagi pole do wpisania dowolnej uwagi komentarza do dokumentu.
System w wersji srebrnej przeznaczony jest dla małych i średnich firm, do obsługi podatkowo-finansowej Podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta.Wersja srebrna
Możliwość prowadzenia zarówno pełnej księgowości jak i Książki przychodów i rozchodów Automatyzacja 80% zadań księgowości Nowe spojrzenie na zestawienie obrotów i sald, podwójna "obrotówka" Drukowanie oryginalnych deklaracji Elektroniczny przekaz wyciągów bankowych.Księgowość
Oprogramowanie Studio CMMS.net wyposażone jest w moduł gospodarki magazynowej w odniesieniu do częsci zamiennych. Program pozwala na rejestrację przychodów i rozchodów pozycji magazynowych, drukuje dokumenty Pw i Rw. Prowadzi stany magazynowe wg miejsc składowania oraz numerów seryjnych. Dzięki temu program pozwala na bieżąco znać dostępne stany magazynowe, wysyłać zapotrzebowanie do działu zaopatrzenia lub bezpośrednio do dostawców.
Książka Przychodów i Rozchodów – to rozwiązanie dla małych podmiotów gospodarczych prowadzących księgowość w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów. Umożliwia definiowanie w księdze własnych kolumn, które mogą dostarczać dokładniejszych informacji np. związanych z kosztami firmy, niż te czerpane ze standardowych kolumn księgi. Mechanizmy automatyzujące procesy księgowe, które zawiera program, ułatwią i przyspieszą pracę.
DEMO