Corax - Kadry i płace HR

corax - kadry i płace hr - Kadry i Płace HR (human resources)- to szybkość i łatwość w wykonywaniu wszelkich czynności, którymi na co dzień zajmuje się dział odpowiedzialny za prowadzenie kadr i rachubę płac. Pozwala odciążyć pracowników tej komórki, dostarczając im mechanizmów automatyzujących czynności związane m.in.: z naliczaniem płac, wyliczaniem wynagrodzeń za czas choroby, księgowaniem list płac, sporządzaniem deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia przygotowanie kompletnej sprawozdawczości wewnętrznej firmy w zakresie danych kadrowych i płacowych, tworząc wszystkie potrzebne zestawienia, wydruki i raporty. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu definiować własne składniki płacowe oraz ich formuły obliczeniowe, moduł ten jest uniwersalnym programem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla firm handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz instytucji budżetowych a nawet zakładów pracy chronionej.
corax   kadry i płace hrcorax   kadry i płace hr
corax   kadry i płace hrcorax   kadry i płace hr
System do obsługi magazynu wysokiego składowania może funkcjonować autonomicznie lub może zostać zintegrowany z systemem nadrzędnym klasy erp. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. . Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z innymi systemami wykorzystywanymi w organizacji poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem erp enova, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego microsoft sql. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem corax erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online poniewąz program corax erp pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Obsługi magazynu wysokiego składowania
SoftwareStudio oferuje autorski moduł do systemu ERP Corax do obsługi magazynu wysokiego składowania. Oferujemy moduł Magazyn Wysokiego Składowania WMS współpracujący z systemem ERP Corax firmy HumanSoft. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Prowadzenie efektywnej gospodarki magazynowej jest możliwe przy pomocy wielu różnorodnych narzędzi, jednym z nich jest informatyczny system zarządzania magazynem wysokiego składowania. Istotą programu magazynowego jest możliwość prowadzenia w nim ewidencji operacji: przyjmowania, magazynowania, konfekcjonowania, komisjonowania wydania towarów z dokładnością do miejsca składowania i/lub numeru partii dostawy.
W układzie pionowym asortyment będzie rozmieszczany zgodnie z zasadami ergonomii pracy rąk człowieka dla regałów obsługiwanych metodami „ręcznymi” lub zgodnie z charakterystyką podnoszenia środkami transportu (średnia wysokość podnoszenia) automatyczna identyfikacja wykorzystywana przez program umożliwia także: szybki dostęp do danych - za pomocą czytnika kodów kreskowych lub rfid odczytać pełną informację o danym towarze lub nośniku, identyfikowalność nośników - każdy nośnik znajdujący się na magazynie (paleta, big-bag, kontener, itp. Testy i szkolenia - zainstalowany i skonfigurowany system wms musi rozpocząć swoje poprawne działanie, dlatego niezbędnym elementem jest wykonanie testów pod względem działania algorytmów i łatwości obsługi i współpracy z dostarczonym sprzętem. W układzie poziomym towary grupy a umieszczane będą w miejscach składowania w pobliżu najkrótszej odległości od drogi łączącej wejście i wyjście towarów. . Nowoczesny magazyn wymaga nowoczesnych narzędzi zarządzania, jednym z takich narzędzi jest nasz program w technologii asp net program wms net w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server nowoczesne systemy logistyczne wms (warehouse managment system) pozwalają na znaczne usprawnienie wszelkich procesów logistycznych zachodzących w firmie produkcyjnej czy dystrybucyjnej. Współpraca może polegać na wykorzystaniu aplikacji windows do tworzenia paczek na podstawie danych z dokumentów wydania magazynowego (program wms dokumenty wz stanowią polecenia spakowania towaru do wysyłki). Program wms net umożliwia współpracę z kolektorem wyłącznie online za pomocą aplikacji wms mobile lub poprzez przeglądarkę internetową terminal dzięki ergonomicznej budowie i małej wadze jest wygodny w użytkowaniu, powinien być wyposażony jest w duży wyświetlacz lcd vga 320x240 pikseli, 26/48/52-przyciskową klawiaturę. Program wms do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem corax erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program corax erp pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Dobry program wms to jednak dopiero połowa sukcesu, drugą częścią jest wdrożenie systemu logistycznego, w skład którego wchodzą: analiza przedwdrożeniowa - obejmująca wszystkie procesy łańcucha logistycznego przedsiębiorstwa od zaopatrzenia poprzez magazynowanie, produkcję, dystrybucję aż po sprzedaż. Program wms umożliwia kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją asortymentu przypisanego do konkretnych miejsc lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program wms
Rozwijanie produktów w technologii ASP.net, opracowanie wersji oprogramowa Windows Framework z wykorzystaniem układu jak Microsoft Office 2007. Zawarcie umowy partnerskiej z firmą Humansoft w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemów HermesSQL oraz Corax.2009
Program WMS do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem Corax ERP poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine ponieważ program Corax ERP pracuje na bazie MS SQL 2008 server tak samo jak program magazynowy. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu Studio b>a href="http://magazyn.softwarestudio.com.pl/">magazyn WMS/a>/b>.net z system Corax.Integracja programu magazynowego z Humansoft Corax
Oprogramowanie humansoft Corax oferuje Państwu nowoczesne rozwiązania informatyczne, które zwiększają efektywność działania przedsiębiorstwa, pomagając mu w budowaniu silnej przewagi rynkowej. Specjalizacja poszczególnych modułów systemu czyni go profesjonalnym rozwiązaniem do prowadzenia działalności o charakterze handlowym, produkcyjnym i usługowym. Program dostarczany jest w postaci modułów, w których zastosowano nowoczesne i specjalistyczne rozwiązania funkcjonalne. Dzięki nim każdy dział Państwa firmy może zostać wyposażony w rozwiązania adekwatne do ich rzeczywistych potrzeb. Pozwoli to zwiększyć wydajność całego przedsiębiorstwa oraz Państwa zadowolenie z łatwiejszej i przyjemniejszej pracy. Współpraca systemu z urządzeniami i programami zewnętrznymi humansoft Corax współpracuje z urządzeniami fiskalnymi (drukarki, kasy fiskalne), wagami elektronicznymi, czytnikami kodów kreskowych i kart magnetycznych oraz kolektorami danych. .
Ilość optymalna jest to ta, która najlepiej wypełni miejsce składowania. Brak zapisu w polu ilość_magazynowa traktowany jest jak zapisanie ilości 0. Komisjonowanie - order picking. . Na podstawie dokumentu elektronicznego przysłanego przez kontrahenta. Wyświetlana jest tabela z listą zdefiniowanych użytkowników systemu. Iz informuje, co to są za dane, jaki jest ich format i długość kodu, który je zapisuje. Ponadto ewidnecja magazynowa wg dat przydatności do spożycia pozwala na bieżąco monitorować terminy i w określonym czasie informować odpowiednich decydentów o takim stanie. Możliwe jest zamawianie, sprzedaż i wydawanie towaru na jednym dokumencie z różnych lokalizacji magazynowych. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Aplikcja webowa
Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument pz dokument pz zapisany zostaje po zatwierdzeniu dokumentu pz bufor. Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: awizo przyjęcia, dokument pz bufor, dokument pz, zmiana lokalizacji przesuniecie palet. . Gospodarka magazynowa polega przede wszystkim na: właściwym przyjmowaniu, przechowywaniu i wydawaniu materiałów na podstawie obowiązujących w danej jednostce dowodów obrotu materiałowego pełnym zabezpieczeniu materiałów przyjętych do magazynu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. Każda z tych czynności traktowana jako usługa dodana może być ewidencjonowana nie tylko jako oddzielne zapisy w rejestrze usługa (operacji magazynowych) ale także w powiązaniu z dokumentami przyjęcia do magazynu i wydania z magazynu, a więc bezpośrednio odnoszące się do określonego kontrahenta. Za pomocą warehouse management system możliwa jest również kontrola ilościowa i asortymentowa przyjmowanego do magazynu towaru, pod kątem zgodności dostawy z dokonanym wcześniej zamówieniem. Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w rejestracji przyjęcia dokumenty: awizo przyjęcia, dokument pz bufor, dokument pz, zmiana lokalizacji przesuniecie palet. Podstawą do drukowania są dokumenty zleceń przyjęcia do magazynu z produkcji. Dokument przyjęcia towaru do magazynu pz jest dokumentem magazynowym potwierdzającym przyjęcie do magazynu materiałów czy towarów od kontrahenta z zewnątrz, czyli innego podmiotu gospodarczego. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Do magazynu
Koszty magazynowania definiowane w kartotece cennikowej dla kontrahenta umożliwiają zdefiniowane jednej stawki kosztów dla magazynowania. W przypadku, gdy magazynowe palety nie mogą być obciążone pełną stawką za magazynowanie należy wprowadzić odpowiedni współczynnik kosztów. Komisjonowanie - order picking dokumenty paletowe dokumenty magazynowe mogą być powiązane i generować dodatkowo dokumenty związane z obrotem paletami i procesem paletyzacji, tworzeniem palet mix, rozliczaniem palet z kontrahentami. . Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem „p”. Dokument wydania z magazynu wystawiany przez system erp stanowi ogólną informację o pozycjach towarowych do wydania związanych najczęściej ze sprzedażą lub produkcją. Wydanie do przepakowania rejestrowane jest przez dokument wydania wewnętrznego rw oznaczony statusem p. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Dokument wydania
HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
Moduł systemu WMS do pracy na przenośnych urządzeniach tzw terminale WiFi (kolektory danych). Komunikacja pomiędzy systemem WMS oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć WiFi. Każde zdarzenie wykonane na kolektorze przenośnym od razu jest rejestrowane w systemie WMS, a każde zlecenie z systemu magazynowego WMS od razu tafia do kolektora (brak konieczności podpinania urządzenia do komputera). Od 2014 roku oferujemy oprogramowanie na kolektory z systemem Android, a od 2016 zakończyliśmy rozwój aplikacji mobilnych na Microsoft Windows CE/ Windows Mobile.Skaner kodów Android
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu. . Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Regał magazynowy
Mniejsze firmy od tych dużych różnią się tym, że dla nich niemal każda przesyłka jest przesyłką indywidualną. W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. Magazyn wydaje towar na podstawie dowodu wm, dokument ten może generować w magazynie docelowym zapis na czarno dokument mp. . Budowa i organizacja magazynu narzuca ograniczenia, związane z wytryuzmałością regałów na górnych poziomach nie można składować pojemników cięższych niż x, w pewnych lokalizacjach nie można składować palet o wymiarach inny niż y, materiały łatwopalne muszą znajdować się jedynie w strefach z itp. Strategia najkrótszego czasu przyjęcia realizowana jest wówczas, gdy kolejka wydań jest pusta (brak zleceń wydań). Można też realizować w pierwszej kolejności wszystkie wydania, ale jest to strategia niebezpieczna, mogąca doprowadzić do zatoru w strefie przyjęć. Istotne jest kryterium ewidencji parti towaru, aby nie dopuścić do zmieszania towarów z różnymi terminami ważności lub identyfikatorami partii. Wszystkie te dodatkowe warunki musza być uwzględnione podczas przydzielania lokalizacji dla przyjmowanego towaru. . Wygenerować etykietę
SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.. Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
Zarządzanie jest nierozłącznym elementem funkcjonowania człowieka w grupie. Odkąd człowiek rozpoczął działania w zbiorowości poczynając od najprostszych grup łowieckich towarzyszyło mu podporządkowanie się przywódcom. Zarządzanie było przez długi okres jedynie praktycznym procesem działalności człowieka. Wraz z rozwojem cywilizacji rozwijał się proces zarządzania i przybierał coraz bardziej formę świadomej działalności. Jednak dopiero na przełomie XVIII/XIX wieku podjęte zostały próby zdefiniowania i usystematyzowania procesu zarządzania. Ponieważ problematyka zarządzania okazała się bardzo szerokim obszarem zainteresowań powstały różne szkoły teorii zarządzania. W klasycznym podejściu do zarządzania zrodził się drugi nurt nazwany klasyczną teorią zarządzania. Nurt ten zapoczątkował H. Fayola, który został uznany za jego prekursora. Opracował on zasady i metody zarządzania dla kadry kierowniczej. Były to pojęcia znane, lecz nigdzie wcześniej nie usystematyzowane. Sformułował ogólną teorię zarządzania, jej podstawowe zasady. Fayol podzielił działalność gospodarczą na czynności, które w organizacji są ze sobą powiązane.Zarządzanie
Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
Nowe wydziały dopisujemy do systemu przy pomocy opcji: Narzędzia | Opcje | Kadry i Płace | Kadry | Wydziały. Nową pozycję dodajemy poleceniem Nowy (Wydział), przy czym informacje o jednostce niższego szczebla (podwydziale) wprowadzamy w ten sposób, że: kursor ustawiamy na jednostce nadrzędnej, poleceniem Nowy (Wydział) wywołujemy formularz nowego “wydziału”. Uzupełniamy następujące pola: Koda: SP, Nazwa: Sprzedaż, Lista płac: Tak, Symbol na liście płac: SP. Przed przypisaniem pierwszemu z pracowników nowo zdefiniowanego wydziału konieczne jest nadanie Operatorowi programu uprawnień do tego wydziału. W tym celu przechodzimy na zakładkę ‘Prawa’, wybieramy Operatora, który ma mieć dostęp do wydziału i naciskamy „Pełne prawo dostępu do danych?.
Moduł internetowy dla kontrahentów znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych.. Internet, czyli sieć www była pierwotnie używana wyłącznie do dostarczania statycznych stron zawierających tekst i obrazki. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta. Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Specjalistyczne firmy logistyczne zajmujące się usługami związanymi z prowadzeniem magazynu dla swoich klientów mogą oferować im dostęp do danych za pomocą modułu internetowego. Klienci wymuszają zastosowanie nowoczesnych technologii, dlatego nowoczesne przedsiębiorstwo powinno wdrożyć specjalistyczne, profesjonalne oprogramowanie magazynowe online. Oprogramowanie stosowane w procesach logistycznych to rozwiązania informatyczne, zwane „systemami” WMS. Magazynowe systemy informatyczne (Warehouse Managment System) są narzędziem odpowiedzialnym za obsługę procesów magazynowych. Systemy WMS posiadają kluczowe znaczenie dla operatorów logistycznych, obsługujących znaczną liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. .
Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu studio magazyn wms net z systemami np:. Firma imag specjalizuje się w serwisie, wdrożeniach i rozwoju oprogramowania dla firm asseco wapro. Udostępniane są informacje dotyczące numeru dokumentu magazynowego, daty wystawienia, kontrahenta oraz szczegóły dotyczące asortymentu. . Kryteria wyboru systemu wms zasadniczo nie różnią się zbytnio od innych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. Szeroki zakres funkcjonalności umożliwia dostosowanie urządzenia do wysokich wymagań użytkownika. Przyjęcie z przepakowania nie jest ujmowane w zestawieniach kosztów. W polu zapisywany jest określony w programie kod palety. Kolektor - terminal może służyć do wspomagania wielu różnorodnych procesów zależności od potrzeb, dzięki temu, że wyposażony jest w system windows mobile i można na nim zainstalować specjalne modułu do obsługi online bazy danych systemu wms net. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Aplikacja dla magazynów wysokiego składowania
Asp net jest częścią platformy netaby móc korzystać z aplikacji magazynowej online, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera www, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez internet. Prowadzenie efektywnej gospodarki magazynowej jest możliwe przy pomocy wielu różnorodnych narzędzi, jednym z nich jest aplikacja magazynowa online. Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści, to aplikacja magazynowa online w technologii asp net wykorzystująca bazę danych ms sql server w wersji 2008 lub nowszą. . Prowadzenie efektywnej gospodarki magazynowej jest możliwe przy pomocy wielu różnorodnych narzędzi, jednym z nich jest aplikacja magazynowa online. Aplikacja magazynowa online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Do obsługi rozproszonych magazynów niezbędnym narzędziem staje się aplikacja magazynowa online działająca przez przeglądarkę internetową. Aplikacja magazynowa online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści, to aplikacja magazynowa online w technologii asp net wykorzystująca bazę danych ms sql server w wersji 2008 lub nowszą. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Aplikacja magazynowa
HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
W programie StudioSystem dostępna jest funkcjonalność umożliwiająca awizację dostaw do magazynu wraz z ewidencją rezerwacji ramp w magazynie powiązanych z transportem (dostawy i wysyłki) oraz tworzenie harmonogramów dla magazynu i rampy załadunkowej. Moduł programu Awizacja Transportu umożliwia nam dopisanie nowego awizo oraz zawiera rejestry awiza w buforze i awiza zatwierdzone. Oprogramowanie Awizacja Transportów
Program Studio Raporty.net stanowiąc najwyższy poziom serwera raportów pozwalają zarządzać dostępem do poszczególnych opublikowanych raportów dla wybranych użytkowników programu. Po zalogowaniu do programu Studio Raporty, użytkownik ma udostępniane MENU raporty zgodnie z definicją określoną przez administratora. Osoba odpowiedzialna za nadawanie uprawnień dostępu do poszczególnych raportów konfiguruje za pomocą prostych i standardowych mechanizmów układ menu dla danego użytkownika programu.Oprogramowanie Studio Raporty.net
Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu. . Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Regał magazynowy
SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.. Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.. Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
Nowe wydziały dopisujemy do systemu przy pomocy opcji: Narzędzia | Opcje | Kadry i Płace | Kadry | Wydziały. Nową pozycję dodajemy poleceniem Nowy (Wydział), przy czym informacje o jednostce niższego szczebla (podwydziale) wprowadzamy w ten sposób, że: kursor ustawiamy na jednostce nadrzędnej, poleceniem Nowy (Wydział) wywołujemy formularz nowego “wydziału”. Uzupełniamy następujące pola: Koda: SP, Nazwa: Sprzedaż, Lista płac: Tak, Symbol na liście płac: SP. Przed przypisaniem pierwszemu z pracowników nowo zdefiniowanego wydziału konieczne jest nadanie Operatorowi programu uprawnień do tego wydziału. W tym celu przechodzimy na zakładkę ‘Prawa’, wybieramy Operatora, który ma mieć dostęp do wydziału i naciskamy „Pełne prawo dostępu do danych?.
System enova Kadry Płace został zaprojektowany w taki sposób, że jego wdrożenie nie wymaga zmian w faktycznym kodzie programu. W praktyce oznacza to, że to samo oprogramowanie działa w dowolnej konfiguracji dostosowanej do potrzeb Klienta. Rozbudowany generator raportów jest wbudowanym narzędziem systemu umożliwiającym tworzenie złożonych raportów i innych dokumentów. Wraz z modułem płacowym dostarczana jest demonstracyjna baza danych. Baza ta zawiera standardowe definicje dodatków i potrąceń, tabele podatkowe, algorytmy pozwalające na obliczanie Operacji płacowych oraz zestaw dokumentów i raportów dostosowanych do aktualnych przepisów prawnych.
Dla wielu przedsiębiorców Internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami, do ich obsługi niezbędnym narzędziem staje się program magazynowy online działający przez przeglądarkę internetową Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera czy Safarii. .

Program magazynowy online SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści, to platforma w technologii ASP.net wykorzystująca bazę danych MS SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszą. Program magazynowy online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. 

Program magazynowy online spełnia najnowsze stnadardy i wymagania stron www, jest więc zgodny z HTML5, wykorzystuje CSS3 oraz JQuery. 

ASP.NET jest częścią platformy .NET Aby móc korzystać z aplikacji magazynowej online, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet. W systemie Windows taką usługę można uruchomić instalując Internet Information Services (IIS Server). 

Program magazynowy online
Oobowiązkiem zakładu jest dostarczenie pracownikom odzieży roboczej i odpowiedniego odzieży ochronnej i ochron osobistych. Należy jednak pamiętać, że opublikowane raporty na serwerze raportów nie ulegają migracji wprzypadku zmiany trybu pracy serwera z natywnego na zintegrowany. Dane można sortować według tekstu (od a do z lub od z do a), liczb (od najmniejszych do największych lub od największych do najmniejszych) oraz dat i godzin (od najstarszych do najnowszych i od najnowszych do najstarszych) w jednej lub większej liczbie kolumn. . Domyślnie wszystkie formualrze wyświetlane na ekranie ustawione są w języku polskim. Zapisanie wydruku w formacie excela lub pdf wykonywane jest przez polecenie export. Https (hypertext transfer protocol secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Kartoteka sortymentowa zapisywana jest przez potwierdzenie polecenia zapisz. Dla wielu firm internet stał się błyskawicznie podstawowym środkiem komunikacji z klientami. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie dla firm logistycznych
SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.. Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
Aplikacja wspomagająca pracę magazynu narzędzi, działu utrzymania ruchu, magazyn BHP, środków ochrony osobistej, materiałów eksploatacyjnych i opakowań. Rozwiązania działające przez przeglądarkę internetową zarządzanie narzędziownia. Narzędziownia to magazyn narzędzi, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Systemy zarządzania gospodarką narzędziową to rozwiązania do obsługi narzędziowni. StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) .
Program magazynowy OnLine to aplikacja z której korzysta się poprzez przyjazny interface przeglądarki Internetowej. Program magazynowy online pozwala w intuicyjny sposób zarządzać produktami i dokumentami magazynowymi, z każdego miejsca na świecie zarówno dla firmy logistycznej jak i klientów magazynu. Internetowy program magazynowy pozwala na pracę przez przeglądarkę internetową (Chrome, FireFox, Opera, Internet Explorer czy Safarii) to oprogramowanie dedykowane do pracy w magazynie, pozbawiony jest nadmiarowych funkcji handlowych, wystawiania faktur czy księgowości. Mimo, że program działa online to może być instalowany na własnych serwerach lub korzystać z zasobów chmury prywatnej SoftwareStudio.Program magazynowy online
Kadry i Płace HR (human resources)- to szybkość i łatwość w wykonywaniu wszelkich czynności, którymi na co dzień zajmuje się dział odpowiedzialny za prowadzenie kadr i rachubę płac. Pozwala odciążyć pracowników tej komórki, dostarczając im mechanizmów automatyzujących czynności związane m.in.: z naliczaniem płac, wyliczaniem wynagrodzeń za czas choroby, księgowaniem list płac, sporządzaniem deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych. Umożliwia przygotowanie kompletnej sprawozdawczości wewnętrznej firmy w zakresie danych kadrowych i płacowych, tworząc wszystkie potrzebne zestawienia, wydruki i raporty. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu definiować własne składniki płacowe oraz ich formuły obliczeniowe, moduł ten jest uniwersalnym programem kadrowo-płacowym przeznaczonym dla firm handlowych, usługowych, produkcyjnych oraz instytucji budżetowych a nawet zakładów pracy chronionej.
DEMO