Bezpieczeństwo i pewność eksploatacji

bezpieczeństwo i pewność eksploatacji - Sprzęt przechowywany w osobnych komorach, odseparowanych ogniowo i wilgotnościowo. Wielostrefowa kontrola dostępu, biometryka, system CCTV, stały monitoring zasilania i parametrów środowiskowych tworzą spójny system dający pewność bezpieczeństwa i ciągłości działania.
System wms może składać się z wielu modułów mających zastosowanie w określonych branżach czy rozwiązaniach. Moduł magazynowy dla kontrahentów dostępny przez internet wdrażany jest w firmach logistycznych, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom ( właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp. Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. . Autoryzacja (authorization) jest kolejnym krokiem w którym następuje sprawdzenie do jakich zasobów ma dostęp uwierzytelniony użytkownik. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają windows oraz przeglądarki internet explorer wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez windows. Rozwiązania pozwalają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji. . Programy do magazynowania
Baza danych składa się z plików. Plik bazy można podzielić na pliki danych i pliki dziennika transakcji.. W plikach danych przechowywane są obiekty baz danych, takie jak tabele (wraz z danymi), indeksy czy procedury składowane. W plikach dziennika transakcji system zapisuje strony (w przypadku systemów SQL Server strona to blok 8 KB, ale można go zwiększyć) zawierające modyfikacje danych. Rozmieszczenie plików odgrywa znaczącą rolę w procesie tworzenia i optymalizacji bazy danych. Istnieje szereg zasad przydatnych w planowaniu fizycznej implementacji bazy danych. Zasady te to m.in.: Pliki dziennika transakcji należy umieszczać na innym dysku fizycznym niż pliki danych – w przypadku awarii jednego z dysków tracimy tylko część bazy. Tabele często występujące razem w złączeniach (ang. joins) należy umieszczać w osobnych plikach (grupach plików) na osobnych dyskach fizycznych – dzięki temu możliwe jest równoległe pobieranie danych z tych tabel. • Indeksy nieklastrowane należy umieszczać na innych dyskach fizycznych niż ich bazowe tabele – zyskujesz większą wydajność zapisu danych. Tabele często modyfikowane należy oddzielić fizycznie (umieścić na innym dysku) od tabel rzadko modyfikowanych – w przypadku większych baz danych upraszcza to proces wykonywania kopii zapasowych. W przypadku naprawdę dużych instancji bazy stosowane są dedykowane rozwiązania programowo-sprzętowe typu klastry z wydajnymi macierzami dyskowymi. Jednoczesne spełnienie wszystkich wymienionych punktów jest raczej niemożliwe, ale w idealnym przypadku oddzielenie dziennika transakcji od danych i maksymalne rozczłonkowanie danych pomiędzy tak wiele dysków, jak się da, byłoby rozwiązaniem dającym maksymalne bezpieczeństwo i wydajność bazy.
Najważniejszymi elementami infrastruktury magazynowej są regały i wózki do ich obsługi. Już na etapie wyposażania magazynu w regały i wózki trzeba myśleć o przyszłym, bezpiecznym ich użytkowaniu..

Powszechnie uważa się, że podnoszenie poziomu bezpieczeństwa dokonuje się tylko poprzez stosowanie osłon i technicznych środków bezpieczeństwa oraz przestrzeganie przepisów BHP.

Ze względu na funkcję magazynu, konieczne jest zapewnienie warunków, pozwalających na przechowywanie rozmaitych towarów w sposób bezpieczny, to znaczy z jednej strony pozwalający uniknąć zagrożenia dla osób postronnych lub innych niepożądanych następstw magazynowania (co ma szczególne znaczenie w odniesieniu do magazynów rozmaitych substancji niebezpiecznych), z drugiej strony zaś stanowiący dostateczne zabezpieczenie magazynowanych towarów przed uszkodzeniem lub kradzieżą.

HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
Outsourcing IT Poznań oferowany jest przez firmę SoftwareStudio. Jest to ekonomiczna i wygodna forma utrzymania systemów informatycznych. Outsourcing IT Poznań nie wymaga zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. SoftwareStudio Poznań oferuje świadczy usługi dla firm w Poznaniu i całym kraju. . OUTSOURCING IT W POZNANIU - Spółka SoftwareStudio oferuje outsourcing IT Poznań, w tym usługi ekspertów IT. Outsourcing IT Poznań to dopasowanie najbardziej optymalnych rozwiązań informatycznych dla Państwa potrzeb. Doradcy pomagają rozwiązać problemy na każdym etapie użytkowania nowoczesnych technologii. Rozpoczynając od rozpoznania potrzeb i określenia rozwiązań pozwalających zredukować nadmierne koszty finansowe i czasowe, poprzez planowanie, projektowanie, wdrażanie, kończąc na szkoleniach i integracji systemów IT.

SoftwareStudio zapewnia kompleksowe wsparcie techniczne, serwis sprzętu i oprogramowania, administrację serwerami Microsoft Windows, SQL Server, IIS Server. Administracja systemami informatycznymi: 
  • zarządzanie domenami i usługami;
  • konfiguracja macierzy;
  • archiwizacja danych;
  • kontrole bezpieczeństwa;
  • zachowanie ciągłości pracy systemów;
  • wirtualizacja serwerów PHP oraz Microsoft Windows;
  • serwery pocztowe.

Gwarantujemy skuteczną i szybką reakcje na zgłoszenia awarii oraz bezpieczeństwa danych.

Nasza oferta w zakresie usług informatycznych realizowanych w ramach outsourcingu IT obejmuje:
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi informatycznej w siedzibie Klienta w określonych ramach czasowych;
  • różnorodne modele współpracy biznesowej, zgodne z oczekiwaniami Klienta;
  • elastyczne sposoby rozliczeń wsparcia serwisowego.

Posiadamy prawatną chmurę obliczeniową, składającą się z prawie 200 serwerów w Data Center Warszawa.

Dzięki rozbudowanej, nowoczesnej infrastrukturze informatycznej jesteśmy w stanie przejąć wszelkie obowiązki związane z obsługą informatyczną średnich i dużych firm, działając w środowisku wirtualnym (wirtualziacja VMware).

Umowa współpracy opiera się na Service Level Agreement (SLA). Umowa określająca granice odpowiedzialności podmiotu przejmującego obsługę, a zarazem wskazującym granice minimalnej dostępności usług akceptowane przez klienta.

Dzięki doświadczeniu i wiedzy, jakie przez lata zdobyliśmy oferując zaawansowane rozwiązania, staliśmy się jednymi z wiodących dostawców w branży informatycznej.

Posiadana wiedza merytoryczna została potwierdzona autoryzacjami znaczących producentów, a otrzymane od Klientów referencje świadczą o dobrze obranym kierunku i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dają nam motywację do dalszego zgłębiania wiedzy w celu przygotowania się na nowe wyzwania.




Software Studio oferuje usługi doradztwa informatycznego, doradztwa IT, outsourcing IT, outsourcing informatyczny, pomoc w rozwiązywaniu problemów systemów bazodanowych. Outsourcing IT Poznań.. Outsourcing IT Poznań
Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. W pierwszym kroki pracownik skanuje numer dokumentu WZ, który będzie realizował, lub wprowadza jego numer z klawiatury. Rozwiązania przepływu informacji wspomagające procesy magazynowe wykorzystują komputery w ich realizacji. . Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Stany magazynowe mogą być prezentowane w sposób zagregowany ilości sztuk ogółem, wg magazynów, wg lokalizacji lub innych cech artykułu. Z poziomu kartoteki magazynowej można nie tylko przeglądać historię obrotów danego towaru, ale także sprawdzać bieżące stany magazynowe ogólnie i szczegółowo lub dostępne stany magazynowe. Zwykle stany magazynowe w dwóch niezależnych programach nie będą zgodne, bo każdy może wprowadzać inne dane. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. W ostatnich latach coraz więcej średnich i dużych polskich przedsiębiorstw sięga po systemy klasy WMS, nie wszystkie jednak na rynku rozwiązania to programy działające online przez internet. Magazynier w programie WMS rejestruje inne informacje, interesujące go z punktu widzenia logistyki, a nie handlu czy księgowości. Program dynamicznie przelicza stany magazynowe i pozwala użytkownikowi odtworzyć stan na dowolny dzień wstecz. Niezależnie od tego czy prowadzimy prosty magazyn czy rozbudowany system gospodarki magazynowej, obrót towarem w magazynie rejestrowany jest zawsze w powiązaniu z kartotekami asortymentowymi, które stanowią bardzo ważną rolę w całym systemie ewidencji magazynowej. . System wms w firmie logistycznej
Pierwsze systemy klasy WMS zostały wdrożone w Polsce w latach 90tych XX wieku Pionierem na rynku były firmy zachodnie, a dostawcą firma Quantum Software z oprogramowaniem Qguar. Duże zapotrzebowanie na systemy magazynowe spowodowało że inni polscy producenci oprogramowania przygotowali autorskie rozwiązania..

Przedsiębiorstwa, które zatrudniały specjalistów z dziedziny logistyki, zrozumiały potrzebę posiadania nowoczesnych systemów informatycznych, niezbędnych do operowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. 

Okazało się, że granicą rozwoju przedsiębiorstw nie są finanse, marketing czy zarządzanie, ale coraz częściej logistyka, a w szczególności zarządzanie zapasami. System magazynowy WMS w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera.

Wdrożenie systemu magazynowego WMS niesie ze sobą wymierne korzyści: sprawna i szybka obsługa zamówień, realizacja większej ilości zleceń przy utrzymaniu tego samego poziomu liczebności pracowników i środków transportu, redukcja pomyłek oraz zmniejszenie poziomu wymaganych zapasów. To wszystko przekłada się bezpośrednio na wzrost jakości oferowanych usług i zadowolenie klienta. 

Rozwój sklepów internetowych i sprzedaż wysyłkowa zastępują wcześniej rozwijaną sprzedaż typu VanSelling. Klient indywidualny jest bardzo wymagajacy i nie akceptowane są przez niego ani opóźnienia w dostawie, ani tym nardziej pomyłki. Zapanowanie nad ogromną ilością zamówień jednostkowych magazyn sklepu internetowego musi precyzyjnie realizować zlecenia. System magazynowy WMS w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera.

Pojęcie outsourcingu odnosi się do strategii biznesowej polegającej na wydzieleniu części procesów informatycznych, które nie stanowią głównej działalności przedsiębiorstwa. Polega na przekazaniu odpowiedzialności za realizację zewnętrznemu partnerowi, specjalizującemu się w dziedzinie IT. Dzięki strategii outsourcingu IT Poznań, możliwe jest osiąganie bardzo dobrych rezultatów w obszarach, które z punktu widzenia prowadzonego biznesu są mniej istotne. Rozwiązanie to umożliwia przedsiębiorcy skoncentrowanie się na obszarach podstawowej działalności firmy oraz na wykorzystanie zaoszczędzonych zasobów i środków finansowych do realizacji głównych celów biznesowych.
Projektujemy i instalujemy systemy informatyczne oraz systemy sieciowe zgodnie z obowiązującymi normami i standardami, wykorzystując najnowsze technologie informatyczne i telekomunikacyjne pozwalające na zachowanie ciągłości biznesowej i uzyskanie przez naszych Klientów przewagi rynkowej. Zespół naszych specjalistów składa się z pasjonatów nieustannie rozwijających swoją wiedzę i doskonalących umiejętności w zakresie outsourcing IT Poznań. Dzięki temu od lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość oferowanych usług informatycznych. Jesteśmy przekonani, że nieustanne zdobywanie doświadczeń we wszystkich wymienionych wcześniej dziedzinach stanowi solidny fundament pod oferowanie kompleksowych rozwiązań systemów do zarządzania przedsiębiorstwem.
Outsourcing IT Poznań i okolice stał się w ostatnich latach istotnym elementem oferty naszej firmy. Dzięki sprawnemu wykorzystaniu zewnętrznego serwisu IT Poznań Państwa firma może skupić się na prowadzeniu swojej kluczowej działalności. Szczególnie wysokie wymagania pojawiły się w 2018 roku z wprowadzeniem obowiązków wynikających z RODO. Sprawny Outsourcing IT Poznań zapewnia wydajniejszą pracę firmy oraz jej oddziałów. Dzięki naszej usłudze Outsourcingu IT, zyskujesz dostęp do zaawansowanych technologii, oszczędzasz na tworzeniu nowych miejsc pracy i możesz w pełni skupić się na realizacji celów biznesowych. Pomysł powołania działu serwisu IT narodził się w wyniku zapotrzebowania rynku na profesjonalne usługi IT. Szczególnie szybką, kompetentną i nowoczesną obsługę rozbudowanych systemów informatycznych, w tym środowisk wirtualnych. Ponad dziesięcioletnia praktyka rynkowa zorientowała spółkę SoftwareStudio na zapewnienie Klientom terminowych dostaw i profesjonalnej obsługi poprzedzonych wnikliwą analizą.
Obsługa informatyczna pozwala na rezygnację z utrzymania stanowiska informatyka w przedsiębiorstwie w miejsce którego wprowadzana jest firma zewnętrzna. Sprzęt przechowywany w osobnych komorach, odseparowanych ogniowo i wilgotnościowo. Wielostrefowa kontrola dostępu, biometryka, system CCTV, stały monitoring zasilania i parametrów środowiskowych tworzą spójny system dający pewność bezpieczeństwa i ciągłości działania.Obsługa informatyczna
Sprzęt przechowywany w osobnych komorach, odseparowanych ogniowo i wilgotnościowo. Wielostrefowa kontrola dostępu, biometryka, system CCTV, stały monitoring zasilania i parametrów środowiskowych tworzą spójny system dający pewność bezpieczeństwa i ciągłości działania.
Sprzęt przechowywany w osobnych komorach, odseparowanych ogniowo i wilgotnościowo. Wielostrefowa kontrola dostępu, biometryka, system CCTV, stały monitoring zasilania i parametrów środowiskowych tworzą spójny system dający pewność bezpieczeństwa i ciągłości działania.
Platforma StudioSystem rejestruje rózne informacje podczas eksploatacji systemu przez użytkowników. Informacje o zdarzeniach zapisywane są w dziennikach. Rejestrowanie zdarzeń to narzędzie bardzo pomocne administratorowi platformy internetowej do śledzenia co się działo w programie StudioSystem.
Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją.. Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176. Obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy. Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.
Licencjonowanie oprogramowania w chmurze to dzierżawa oprogramowania działającego OnLine na serwerach w Data Center ATM w Warszawie. W ramach licencji SaaS SoftwareStudio oferuje korzystanie z aplikacji zainstalowanych w chmurze (cloud) serwerów internetowych zlokalizowanych w nowoczesnym Data Center. Klient otrzymuje dostęp do aplikacji OnLine w systemie 24/7/365, nie musi kupować, instalować oraz dbać o infrastrukturę sprzętową i systemową, niższe koszty eksploatacji wynikają z faktu współdzielenia zasobów wielu użytkowników prywatnej chmury. Programy uruchamiane w chmurze udostępniane w ramach tej licencji mają zwykle ograniczenia co do możliwości konfiguracji i personalizacji, doskonale sprawdza się w przypadku rozwiązań w miarę standardowych, gdzie użytkownik programu akceptuje logikę biznesową a zestaw dostępnych parametrów jest wystarczający w jego pracy. Oprogramowanie w chmurze licencjonowane jest w ramach licencji Saas i pozwala na znaczne ograniczenie kosztów wynikających ze standardowej licencji, zakup licencji i jej amortyzacja. Opłaty wnoszone za licencję oprogramowania dostępnego w chmurze są raz do roku lub miesięcznie w zależności od zawartej umowy. .Oprogramowanie w chmurze
W ramach licencji SaaS SoftwareStudio oferuje korzystanie z aplikacji zainstalowanych W chmurze serwerów internetowych zlokalizowanych w nowoczesnym Data Center. Klient otrzymuje dostęp do aplikacji OnLine w systemie 24/7/365, nie musi kupować, instalować oraz dbać o infrastrukturę sprzętową i systemową, niższe koszty eksploatacji wynikają z faktu współdzielenia zasobów wielu użytkowników prywatnej chmury. Licencjonowanie oprogramowania w chmurze to dzierżawa oprogramowania działającego OnLine na serwerach w Data Center ATM w Warszawie. Programy uruchamiane w chmurze udostępniane w ramach tej licencji mają zwykle ograniczenia co do możliwości konfiguracji i personalizacji, doskonale sprawdza się w przypadku rozwiązań w miarę standardowych, gdzie użytkownik programu akceptuje logikę biznesową a zestaw dostępnych parametrów jest wystarczający w jego pracy. Oprogramowanie W chmurze licencjonowane jest w ramach licencji Saas i pozwala na znaczne ograniczenie kosztów wynikających ze standardowej licencji, zakup licencji i jej amortyzacja. Opłaty wnoszone za licencję oprogramowania dostępnego w chmurze są raz do roku lub miesięcznie w zależności od zawartej umowy.W chmurze
Licencjonowanie oprogramowania na zasadzie SaaS (Software-as-a-Service) w chmurze, dzierżawa oprogramowania działającego OnLine na serwerach w chmurze prywatnej Data Center Beyond Poznań. W ramach licencji SaaS Magazyn WMS.net SoftwareStudio oferuje korzystanie z aplikacji zainstalowanych w chmurze (cloud) serwerów internetowych zlokalizowanych w nowoczesnym Data Center w Poznaniu firmy Beyond. Klient otrzymuje dostęp do aplikacji OnLine w systemie 24/7/365, nie musi kupować, instalować oraz dbać o infrastrukturę sprzętową i systemową, niższe koszty eksploatacji wynikają z faktu współdzielenia zasobów wielu użytkowników prywatnej chmury. Programy udostępniany w ramach tej licencji ma ograniczenia co do możliwości konfiguracji i personalizacji, doskonale sprawdza się w przypadku rozwiązań w miarę standardowych, gdzie użytkownik programu akceptuje logikę biznesową a zestaw dostępnych parametrów jest wystarczający w jego pracy.
Sprzęt przechowywany w osobnych komorach, odseparowanych ogniowo i wilgotnościowo. Wielostrefowa kontrola dostępu, biometryka, system CCTV, stały monitoring zasilania i parametrów środowiskowych tworzą spójny system dający pewność bezpieczeństwa i ciągłości działania.
DEMO