Baza wizyt handlowców

baza wizyt handlowców - Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt .
baza wizyt handlowców
baza wizyt handlowcówbaza wizyt handlowców
Magazyn wysokiego składowania dla systemu wapro pozwala ponadto na dostęp przez przeglądarkę internetową użytkownikom nie tylko w sieci lokalnej, ale także klientom i partnerom. Mogą to być ustalenia lub warunki szczególne powiązane z kontrahentem. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego. . Prosty oraz przejrzysty w obsłudze interfejs ułatwiający pracę użytkownikowi zarówno za pomocą komputera jak i urządzeń mobilnych kompatybilny z większością popularnych przeglądarek internetowych zarówno na system microsoft windows jak ios program magazynowy działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5 tworzenie dokumentów magazynowych: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne definiowane możliwość dostosowania konfiguracji programu według własnych potrzeb, włączenie/wyłączenie obsługi cen, kontrahentów, itp wersja polskojęzyczna lub moduł multilanguage pozwalają na dostęp do danych pracownikom korporacji korzystania w swoim rodzimym języku obsługa terminali radiowych wifi online (a nie kolektorów danych offline) korzystanie z drukarek etykiet oraz kodów kresowych 1d i 2d obsługa wielu magazynów i oddziałów pracy w sieci lokalnej i . Informacje nie są obowiązkowe dla każdego towaru. Kod kreskowy miejsca składowania generowany jest na podstawie zdefiniowanej struktury magazynu w oprogramowaniu magazynowym. Rozwiązanie dokonale spradwza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy microsoft windows. Dll* (gdzie gwiazdka jest to nazwa różnych struktur niezbędnych do wywołania funkcji z dll-ki). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Długość okresu składowania
Programy znajdujace się w ofercie SoftwareStudio to rozwiązania biznesowe dla wymagających. Najszerszą ofertą oprogramowania są aplikacje webowe działajace na platformie Microsoft IIS Server oraz baza danych SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszej, zalecana wersja 2012 lub 2016.. Pojedynczy komputer jest nudny, podobnie jak nudny jest organizm jednokomórkowy. Fakt, że za pomocą komputera można napisać i wydrukować jakiś dokument, opracować arkusz kalkulacyjny lub prezentację mutlimedialną, nie stanowią większej korzyści ekonomicznej dla przedsiębiorstwa. Samodzielnie pracujący komputer nie potrafi robić wielu interesujących rzeczy, jeżeli jego możliwości są ograniczone do jego własnych zasobów. Jeżeli jednak taki komputer podłączymy do internetu, czyli do sieci innych "żyjących" na świecie podobnych stworzeń (inteligentnych inaczej) zaczynają się otwierać nowe możliwości. Sieć internetowa www, zaczęła swoja karierę, jako rozwiązanie do prezentowania statycznych raportów, wyników badań prac naukowych z fizyki. Wymiana informacji, dzięki takiemu rozwiązaniu znalazła zupełnie inne oblicze. Sprzęt i przesyłanie danych stają coraz łatwej dostępne i tańsze, powoduje powstanie nowych problemów, tym razem dotyczących oprogramowania internetowego. Fascynuje nas dynamiczny rozwój technologii internetowych i z tej pasji powstają nasze rozwiązania dla firm jako nowoczesne rozwiązania mające zastąpić dotychczas wykorzystywane programy DOSowe czy WINDOWSowe. Aplikacje internetowe - programy WWW
Oprogramowanie znajdujące się w ofercie SoftwareStudio to rozwiązania biznesowe dla wymagających. Najszerszą ofertą oprogramowania są aplikacje webowe działajace na platformie Microsoft IIS Server oraz baza danych SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszej, zalecana wersja 2012 lub 2016. Ponadto do 2016 roku oferowaliśmy rozwiązania dla magazynów działające na mobilnych urządzeniach (tzw. kolektory danych, kolektory magazynowe) z systeme Windows CE, Windows Mobile. W 2015 roku wprowadziliśmy do oferty aplikacje mobilne na terminale z systemem Android w wersji 4.x lub nowsze, a od 2017 roku są to jedyne mobilne rozwiązania dla magazynów oferowane przez SoftwareStudio.. Oprogramowanie oferowane przez SoftwareStudio obejmuje rozwiązania biznesowe dla wymagających. Najszerszą ofertą oprogramowania są aplikacje webowe działajace na platformie Microsoft IIS Server oraz baza danych SQL Server w wersji 2008R2 lub nowszej, zalecana wersja 2012 lub 2016. Ponadto do 2016 roku oferowaliśmy rozwiązania dla magazynów działające na mobilnych urządzeniach (tzw. kolektory danych, kolektory magazynowe) z systeme Windows CE, Windows Mobile. W 2015 roku wprowadziliśmy do oferty aplikacje mobilne na terminale z systemem Android w wersji 4.x lub nowsze, a od 2017 roku są to jedyne mobilne rozwiązania dla magazynów oferowane przez SoftwareStudio. Co roku zwiększa się zainteresowanie przedsiębiorców oprogramowaniem działającym w chmurze. Z aplikacji webowych korzysta ponad 60% firm z sektora MSP, a około 20% to klienci korporacyjni. Małe i średnie przedsiębiorstwa, dla których nowoczesna technologia staje się koniecznością działań i walki z konkurencją o wymagającego klienta. Zwiększające się wydatki na IT to szansa dla producentów aplikacji Internetowych do systematycznego powiększania swojego udziału w rynku, czego efektem są wynagrodzenia dla programistów aplikacji webowych. SoftwareStudio zdecydowanie co rocznie zwiększa wynagrodzenia programistów systemów Internetowych. Z finansowego punktu widzenia dla przedsiębiorcy jest korzystne używanie licencji miesięcznych lub rocznych, dających dostęp do wybranych aplikacji i funkcjonalności. W ten sposób ograniczane są koszty utrzymania działów IT, serwerowni itp. Co roku zwiększa się zainteresowanie przedsiębiorców oprogramowaniem działającym w chmurze. Z aplikacji webowych korzysta ponad 60% firm z sektora MSP, a około 20% to klienci korporacyjni. Małe i średnie przedsiębiorstwa, dla których nowoczesna technologia staje się koniecznością działań i walki z konkurencją o wymagającego klienta. Zwiększające się wydatki na IT to szansa dla producentów aplikacji Internetowych do systematycznego powiększania swojego udziału w rynku, czego efektem są wynagrodzenia dla programistów aplikacji webowych..
SoftwareStudio oferuje usługi programistyczne w zakresie aplikacji Internetowych i bazodanowych. Usługi informatyczne Poznań jakie znajdują się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami teleinformatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach.
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.
SoftwareStudio Poznań oferuje tworzenie programów na zamówienie, a w szczególności programy Internetowe oraz aplikacje na telefon i tablet z systemem Android. Usługi programistyczne dla firm realizowane przez SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach.
Kolektor danych datalogic kyman jest niezwykle ergonomicznym, dostępnym w wersji gun, a przy tym wytrzymałym i odpornym na ciężkie warunki pracy, upadki z wysokości 1,8 m i ujemne temperatury, terminalem do zastosowan mobilnych. Z punktu widzenia pracodawcy ważny jest więc wybór profesjonalnego dostawcy regałów. Obsługa w magazynie może być realizowana także za pomocą urządzeń mobilnych wyposażonych w system android. . Zebra mc32n0-gi2haheia to pierwsze urządzenie testowane i zastosowane przez inżynierów softwarestudio w gospodarce magazynowej. Terminal zebra mc32n0-gi2haheia to przemysłowe, mobilne bezprzewodowe urządzenie o niewielkich rozmiarach i wadze wyposażone z nowoczesny system operacyjny android. Zebra mc32n0-gi2haheia to pierwsze urządzenie testowane i zastosowane przez inżynierów softwarestudio w gospodarce magazynowej. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Rozwiązanie będzie zastępować starsze wersje aplikacji magazynowych pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych microsoft windows ce lub windows mobile. Zebra (dawniej motorola) mc3200 gun premiuim - data collection terminal - android 4. . Obsługa magazynu program
Za pomocą aplikacji CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków, a kierownictwo monitoruje ich pracę.. Zarządzanie kontaktami z klientami, ewidencja pracy handlowców i ich rozliczanie, premiowanie. Za pomocą oprogramowania CRM.net handlowcy z dowolnego miejsca przez Internet rejestrują swoje wizyty u klientów, wprowadzają zamówienia, sprawdzają stan rozrachunków. Na podstawie wprowadzonych informacji tworzone są raporty rozliczające handlowców, porównujące zakładane plany i budżety z faktyczną realizacją zadań. program CRM handlowcy SQL.
Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.. Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.
Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
System do awizacji oparty o platformę StudioSystem rejestruje wszystkie wizyty, kontroluje ich cel, czas i przebieg oraz koordynuje dostęp do zasobów (doków, parkingów, wag). Zastosowanie programu system awizacji transportu przez przedsiębiorstwa zapewnienia lepszą obsługę kontrahentów i firm transportowych oraz przyczynia się do ograniczania wąskich gardeł związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów.
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. . Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: br/>- wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. br/>- szczegółowe prace projektowe obejmujące wybór właściwego oprogramowania lub zlecenie wykonania systemu informatycznego dla własnych potrzeb. br/>- wdrażanie systemu polegające na zakładaniu baz danych wraz z wstępnym eksploatowaniem systemu. br/>br/>W tym etapie prowadzona musi być ciągła weryfikacja dokumentacji systemu, aż do osiągnięcia celu, którym będzie bieżąca eksploatacja systemu. W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. br/>br/>Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci). Sprzęt komputerowy może być wykorzystywany w różnoraki sposób. Praca na pojedynczym stanowisku np. do wystawiania faktur sprzedaży to tak naprawdę trochę lepsza maszyna do pisania, która zsumuje pozycje asortymentowe, wyliczy podatek i kwotę do zapłaty. Efektywne wykorzystywanie systemu komputerowego rozpoczyna się dopiero w momencie, gdy kilka komputerów z różnych działów zakładu połączonych ze sobą siecią komputerową pozwalają na pracę w wielodostępie. br/>Taka praca w programach sieciowych umożliwia korzystanie wielu osobom jednocześnie z tych samych baz danych, asortymentu, kontrahentów itp. Dzięki tym możliwościom, komputery znalazły zastosowanie w systemach ewidencyjno-kontrolnych dla zarządzania firmą oraz w informacyjno - decyzyjnych systemach finansowo-księgowych, płacowych, kontroli procesów produkcyjnych itp. W codziennej pracy w wielu firmach często istnieje potrzeba zapamiętywania informacji o grupie osób, firm, stanie towarów zgromadzonych w magazynie, Operacjach gospodarczych i innych zdarzeniach. Rozwiązaniem problemów w większości przypadkach jest grupowanie informacji w tabelach. Każde pole takiej tabeli zawiera informacje określonego typu, np. nazwisko, nazwa towaru, ceny, kwoty, daty Operacji. Dane dotyczące jednego obiektu zapisywane są w jednym wierszu, aby nie uległy wymieszaniu. Racjonalne zagospodarowanie szerokości kartki z tabelą wymaga kolumn o różnych szerokościach i tak też są one przygotowane w programie. br/>Tabela posiada także nagłówek, aby korzystający z niej pracownik nie musiał pamiętać, co, w której kolumnie zostało zanotowane. Nagłówek opisujący poszczególne pola kojarzy się z typem danych umieszczanych w konkretnej kolumnie. Ponieważ wszystkie informacje umieszczone w jednym rzędzie tabeli są zapisywane w układzie poziomym stąd na ekranie po otwarciu jakiejkolwiek kartoteki widać jedynie fragment informacji. Pozostałe są "schowane" poza ekranem. W celu obejrzenia pozostałych danych należy przy użyciu strzałki w prawo przesunąć ekran. Pierwsze rubryki zaczynają znikać "chowając się za lewą krawędź ekranu, natomiast po prawej pojawiają się nowe kolumny. Tak przesuwając ekran możemy przejrzeć wszystkie informacje dotyczące danej pozycji. Takie jednak przeglądanie pozycji nie satysfakcjonuje użytkowników, gdyż jest męczące i mało przejrzyste. W związku z tym istnieje możliwość podglądu informacji zapisanych w jednym rzędzie - wówczas informacje zostaną wyświetlone w układzie pionowym.
Domyślnie program crm używa autentykacji opartej o Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do programu crm. Program crm używa autentykacji opartej o autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdorżeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych. Żaden z systemów autentykacji Asp.Net nie oferuje szyfrowania danych przesyłanych od klienta do serwera, problem wynika nie z technologii Asp.Net, ale z protokołu HTTP, jeżeli aplikacja ma przesyłać ważne dane i działać w internecie, a nie tylko w sieci lokalnej, wówczas należy zastosować bezpieczny protokół SSL (Secure Socket Layer) lub inny mechanizm szyfrujący. br>br>Autentykacja Windows br>Autentykacja Windows Asp.net obsługuje uwierzytelnianie oparte na MS Windows, które zasadniczo oznacza delegowanie procesu uwierzytelniania do IIS podstawowej infrastruktury serwerowej na której działa Asp.net. Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpwoeidnie okno dialogowe w przeglądarce internetowej i pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło.Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie. Rozwiązanie dokonale spradwza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. br>br>Uwierzytelnianie oparte na formularzach br>W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows, standardowa uiwerzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do ktróch wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porónuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL i jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie. Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. br>br>Autoryzacja br>Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja "wie", kim jest użytkownik, następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich uzytkownik został przypisany. Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie upranień Asp.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx), można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy. Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców
CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. . CoraxMobile to aplikacja przeznaczona dla firm posiadających sieć handlowców, którzy wykonują swoją pracę poza siedzibą firmy. Podstawowym zadaniem programu dla Windows CE / Mobile jest ułatwienie pracy mobilnych handlowców oraz zwiększenie ich wydajności poprzez: Szybki dostęp do aktualnych stanów magazynowych Pełną informację o zadłużeniach, udzielanych kredytach kupieckich, historii zamówień klienta Możliwość rejestrowania nowych kontrahentów Możliwość rejestracji i drukowania zamówień i dokumentów KP a następnie przesłanie ich do Centrali (skrócenia czasu realizacji zamówień i „ręcznego” wprowadzania dokumentów) Kontrolę czasu i efektywności handlowca Aplikacja mobilna CoraxMobile pozwala prowadzić handlowcom efektywną sprzedaż z pełnym wykorzystaniem ich potencjału, umożliwiając m.in. zbieranie zamówień, wystawianie dokumentów KP, przeglądanie aktualnych stanów magazynowych oraz cen towarów, dostęp do pełnej informacji o kontrahencie i warunków współpracy, kontrolę zadłużenia klienta, a także rejestrację kart wizyt. Pełna integracja aplikacji z systemem humansoft HermesSQL i humansoft Corax zapewnia synchronizację danych z centralą, usprawniając i przyśpieszając przepływ informacji pomiędzy siedzibą firmy, a przedstawicielem w terenie. Uzyskanie szybkiej informacji na temat aktualnych potrzeb rynku pozwala firmie natychmiast przystąpić do realizacji zamówienia, zwiększając w ten sposób poziom obsługi i zadowolenia klientów.
Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.Aplikacja dla handlowców Studio CRM.net
Program Studio CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.
Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt .
DEMO