Alerty witryny SharePoint 2010

alerty witryny sharepoint 2010 - W witrynie SharePoint możemy skonfigurować powiadomienia (alerty) dotyczące dokumentów i działań, aby otrzymywać powiadomienia, gdy nowe elementy zostaną dodane, zmodyfikowane, usunięte lub przedyskutowane. Mamy możliwość określić częstotliwość wysyłania alertów oraz raportów podsumowujących zmiany w bibliotece dokumentów. Jest to szczególnie przydatne, na przykład gdy pracujemy nad pilnym materiałem i musimy dokonywać wszystkich zmian przed upływem określonego terminu. Zamiast sprawdzać codziennie w witrynie, czy członek zespołu załadował swoją część dokumentu, możemy przypisać alert do biblioteki, aby automatycznie dostać powiadomienie pocztą elektroniczną, gdy zostanie do niej dodany plik. Wówczas nie musimy się martwić o naglący termin, gdyż SharePoint i Outlook zatroszczą się o to, abyśmy się nie spóźnili.
alerty witryny sharepoint 2010alerty witryny sharepoint 2010
W witrynie SharePoint możemy skonfigurować powiadomienia (alerty) dotyczące dokumentów i działań, aby otrzymywać powiadomienia, gdy nowe elementy zostaną dodane, zmodyfikowane, usunięte lub przedyskutowane. Mamy możliwość określić częstotliwość wysyłania alertów oraz raportów podsumowujących zmiany w bibliotece dokumentów. Jest to szczególnie przydatne, na przykład gdy pracujemy nad pilnym materiałem i musimy dokonywać wszystkich zmian przed upływem określonego terminu. Zamiast sprawdzać codziennie w witrynie, czy członek zespołu załadował swoją część dokumentu, możemy przypisać alert do biblioteki, aby automatycznie dostać powiadomienie pocztą elektroniczną, gdy zostanie do niej dodany plik. Wówczas nie musimy się martwić o naglący termin, gdyż SharePoint i Outlook zatroszczą się o to, abyśmy się nie spóźnili.
Po kreatora tworzenia witryny sieci web zostanie uruchomiony, kliknij przycisk dalej. Większość jednak oparta jest na wszelkiego rodzaju raportach analizujących dane i prezentujące wyniki na ekranie lub w postaci wydruków. Aplikacja internetowa (web application) to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem użytkownika komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej użytkownika, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej. . Aplikacja do prowadzenia magazynu umożliwia zastosowanie strategii automatycznego rozmieszczania towarów w magazynie, dzieleniu magazynu na strefy i obszary logiczne, charakteryzujące się odmiennymi cechami składowania, sposobem rotowania towarów i możliwymi operacjami magazynowymi. Miał on swój początek w odpowiednim momencie, oferując rozwiązania z automatyki przemysłowej, ale pod koniec lat 70 rozpoczął działalność w dziedzinie technologii kodów kreskowych i bardzo szybko stał się europejskim liderem w zastosowaniach przemysłowych. Wpisz opis witryny sieci web w polu opis. W rozdziale tym pokażę, w jaki sposób możemy wykorzystywać web service’y przy tworzeniu stron internetowych w technologii asp net. Przepakowanie towarów jest rejestrowane przez dokumenty: RW – rozładunek palet (wydanie do przepakowania) PW – załadunek towaru na inne palety (przyjęcie z przepakowania). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Automatyzacji operacji magazynowych
Transkację w tym rozumieniu jest dowolne wywołanie elementy stanowiącego składnik witryny www programu magazynowego, jak i dowolna inna strona z innej witryny www. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu . Bezpieczna komunikacja, czyli w tym przypadku, bezpieczny przesył danych przez sieć, to nic innego jak po prostu szyfrowanie przesyłanej zawartości. . Wyświetla formularz dopisywania nowej kartoteki kontrahenta. Dostarczone raporty należy zainstalować na serwerze w folderze w zależności od aplikacji i jej konfiguracji w pliku web. Dodane przyjęcie towaru awizowanego zleceniem pojawia się na liście przyjęć pz. System magazynowy potrafi kontrolować unikalność numeru sscc w jednostce oraz potrafi wygenerować kolejny numer sscc - na podstawie ostatnio użytej wartości. Należy zaznaczyć użytkownika dla którego chcemy wprowadzić zmiany w konfiguracji i wybrać z paska menu opcje: sekcje wyświetlane jest okno z propozycją standardowych sekcji menu: kartotekimagazynzestawienia administrator może zmienić następujące elementy: zminić nazwy sekcji określić kolejność wyświetlania sekcji dodać nowe sekcje usunąć istniejące określić czy sekcja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy sekcja ma być domyślnie rozwinięta czy zwinieta (wyświetlać pozycje menu czy też ukrywać je, i rozwijać je na żądanie oepratora - po kliknięciu na tytuł sekcji). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie dla magazynu
Wykorzystanie standardu microsoft w zakresie projektowania dokumentów za pomocą report builder oraz sql reporting services pozwala administratorowi na dowolne zaprojektowanie i dostosowanie postaci dokumentów drukowanych z systemu. Modele report builder można budować w oparciu o bazy danych microsoft sql server i analysis sevices integracja z usługami reporting services raport utworzony i opublikowany za pomocą narzędzia report builder niczym nie różni się od raportów reporting services. Ten opis jest używany wewnętrznie do identyfikowania witryny sieci web w menedżerze usług internetowych tylko. . C# jako część struktury net posiada solidną strukturę bezpieczeństwa, zaprojektowaną do współpracy z microsoft internet information server (iis) , systemami operacyjnymi rodziny windows, systemem plików ntfs. Softwarestudio zaleca korzystanie z najnowszej wersji microsoft sql server 2008 r2, a więc pracę na standardzie report builder. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Dodatkowo można zainstalować w kolektorze kartę pcmcia. Usługa sieciowa może być: zdefiniowana za pomocą języka opisu usług standaryzowanym językiem, bazującym na xml jest wsdl (ang. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Śledzenie realizowanych dostaw
HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure) to internetowy protokół komunikacyjny chroniący integralność i poufność danych przesyłanych między komputerem a witryną. Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. SoftwareStudio wymaga dla bezpieczeństwa aplikacji magazynowej do stosowania protokołu HTTPS do ochrony połączenia pomiędzy komputerem użytkownika, a witryną z systemem magazynowym online. Protokół HTTPS w witrynie, musi uzyskać certyfikat bezpieczeństwa. Wystawia go urząd certyfikacji, który wcześniej zweryfikuje, czy adres internetowy faktycznie należy do Twojej organizacji. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Podczas konfigurowania certyfikatu wybierz klucz 2048-bitowy, by maksymalnie zwiększyć bezpieczeństwo. Jeśli firma posiada certyfikat ze słabszym kluczem (1024-bitowym), to zalecane jest przejście na wersję 2048-bitową.
Kontroluj jakie witryny Twoi pracownicy zwiedzają podczas godzin pracy. Safetica prezentuje kierownictwu firmy jasno zorganizowane statystyki najczęściej odwiedzanych witryn i czasu na nich spędzanego. Witryny są pogrupowane zgodnie z kategoriami, ilością dostępów oraz wskaźnikiem produktywności. Bez znaczenia jakiej przeglądarki pracownik użyje - Safetica Endpoint Auditor przetwarza dane z nich wszystkich. Radzi sobie nawet z szyfrowanym protokołem HTTPS, który często jest używany przez pracowników do omijania aplikacji monitorujących. Wykryj pracowników używających firmowej sieci do osobistych celów: Odkryj ile czasu pracownicy spędzają na każdej witrynie; Odkryj, którzy pracownicy używają Internetu do nielegalnych czynności; Operacje wykonywane w trudnym do śledzenie protokole HTTPS już Ci nie umkną; Zostaniesz natychmiast powiadomiony o niepożądanym zachowaniu pracowników, np. pocztą elektroniczną.
Safetica Endpoint Auditor automatycznie wykrywa jakiekolwiek ryzykowne zachowania pracowników. Analizuje ich aktywność i ostrzega zarządzających o nadchodzących zagrożeniach. Dostarcza synoptycznych informacji na prawdziwą produktywność pracowników i odkrywa zmiany w ich zachowaniu, spowodowane np. utratą motywacji lub lepszą ofertą pracy od konkurencji. W przypadku wątpliwości dostarcza szczegółowych informacji o każdej aktywności pracowników: jaka aplikacja została uruchomiona, jakie witryny odwiedzali, do kogo pisali i z jakimi plikami pracowali.Safetica Endpoint Auditor
Microsoft SharePoint Portal server. Program b>Microsoft Office SharePoint Server/b> 2007 zwiększa efektywność organizacji, udostępniając jeden pakiet aplikacji na skalę przedsiębiorstwa, który spełnia różne wymagania o krytycznym znaczeniu dla firmy, takie jak zarządzanie zawartością i procesami biznesowymi, uproszczenie współpracy w różnych środowiskach i podejmowanie bardziej świadomych decyzji. br/>br/>Technologia Microsoft SharePoint™ ułatwia współpracę i komunikację osobom pracującym w firmie, a także partnerom handlowym, klientom, dostawcom. Dzięki połączonym możliwościom systemów Microsoft Windows® SharePoint Services i SharePoint Portal Server 2003 pracownicy mogą łatwo tworzyć własne witryny SharePoint oraz zarządzać nimi, a także udostępniać je w całej organizacji.br/>br/>Program Office SharePoint Server 2007 udostępnia funkcje na skalę przedsiębiorstwa w celu zaspokojenia najważniejszych potrzeb firmy, takich jak zarządzanie zawartością i procesami biznesowymi, uproszczenie znajdowania i udostępniania informacji między różnymi środowiskami oraz umożliwienie podejmowania bardziej świadomych decyzji. Program Office SharePoint Server 2007 obsługuje wszystkie sieci intranet i ekstranet oraz aplikacje sieci Web przedsiębiorstwa w obrębie jednej zintegrowanej platformy zamiast w wielu osobnych, obsługujących część działalności systemach. br/>br/>Program SharePoint Portal Server 2003 ułatwia dostęp do wszystkich informacji, dokumentów i aplikacji, z których użytkownik korzysta podczas codziennej pracy. Rejestracja pojedyncza oraz wbudowane możliwości integracji z serwerem Microsoft BizTalk® Server i łącznikami aplikacji umożliwiają specjalistom branży IT integrowanie aplikacji o profilu biznesowym z portalem. Użytkownicy mogą na czas uzyskiwać żądane informacje z systemów i raportów oraz wielokrotnie z nich korzystać w swojej pracy. Funkcje przeszukiwania i przeglądania całego portalu pozwalają szybko znajdować i wykorzystywać dokumenty, projekty i sprawdzone procedury. br/>br/>Składniki Web Part umożliwiają tworzenie jednego widoku uzupełniających się informacji z wielu źródeł, pozwalając na jednoczesne wyświetlanie informacji o klientach pochodzących z systemów zarządzania kontaktami z klientami (crm), programu Microsoft Office Outlook®, udziałów plików i witryn sieci Web. br/>br/>Program SharePoint Portal Server zwiększa wydajność pracy użytkowników, zapewniając im błyskawiczny dostęp do aktualnych informacji. Użytkownicy mogą również organizować wszystkie wykorzystywane informacje, dokumenty i aplikacje w jednym widoku Moja witryna. Funkcja rejestracji pojedynczej i usługi personalizacji umożliwiają uzyskiwanie dostępu do aplikacji w portalu, a przy tym program SharePoint Portal Server 2003 zapewnia bezpośredni dostęp do najbardziej interesujących części aplikacji bez konieczności zapamiętywania hasła. br/>br/>Oddziały mogą integrować własne portale programu SharePoint z portalem przedsiębiorstwa, by dzielić się informacjami i doświadczeniem z innymi oddziałami. Zespoły mogą łatwo udostępniać zawartość własnych witryn programu Microsoft Windows.br/>br/>Witryny SharePoint Services oferują nowy standard przechowywania plików — od zapisywania plików do udostępniania informacji. Witryny te obsługują pracę zespołową różnych grup, umożliwiając użytkownikom współpracę nad dokumentami, zadaniami, kontaktami, zdarzeniami i innymi informacjami. Ponadto umożliwiają menedżerom zespołów i witryn łatwe zarządzanie zawartością stron i działaniami użytkowników. br/>br/>br/>b>Integracja Windows SharePoint Services z Microsoft Office/b>br/>br/>Microsoft® Windows® SharePoint™ Services to komponent platformy Microsoft Windows Server 2003, udostępniający środki pozwalające na współdzielenie informacji i dokumentów, dzięki którym użytkownicy mogą współpracować w sposób szybki, bezpieczny i elastyczny. Ponieważ narzędzia współpracy oferowane przez platformę Windows SharePoint Services nie są trudne w zastosowaniu, możliwe jest bardziej efektywne współdzielenie z innymi pracownikami plików oraz informacji. Witryny SharePoint można łatwo konstruować i wykorzystywać w różnych celach. Możliwe jest na przykład utworzenie strony, która pełniłaby rolę głównej witryny WWW zespołu pracowników, lub takiej, która mogłaby okazać się pomocna w realizacji krótko – lub długoterminowych celów, wyznaczanych grupom pracowników. Typowa witryna SharePoint może być wyposażona w szereg użytecznych narzędzi oraz danych, takich jak biblioteki współdzielonych dokumentów, kontakty, kalendarze, listy zadań, dyskusje oraz inne efektywne środki, umożliwiające wizualizację i współużytkowanie informacji. Udostępnianie dokumentów oraz informacji to jedynie część możliwości oferowanych przez platformę Windows SharePoint Services. Ze względu na fakt, iż pakiet Microsoft Office jest ściśle zintegrowany ze środowiskiem Windows SharePoint Services, możliwe jest korzystanie z cech tego ostatniego bezpośrednio w aplikacjach pakietu Office. Wiele istotnych elementów Windows SharePoint Services zo
SharePoint wersja 2010 jeszcze lepiej integruje się z aplikacjami Office, od MS Word, aż po MS Project, oferuje nowe funkcje i jest bardziej intuicyjna dla użytkownika. . Program Microsoft SharePoint 2010 ułatwia współpracę. Pozwala on pracownikom konfigurować witryny sieci Web służące do wymiany informacji z innymi osobami, zarządzać całym cyklem życia dokumentów oraz publikować raporty, dzięki którym wszyscy będą podejmować trafniejsze decyzje. SharePoint stał się w ostatnich latach standardem do budowy wewnątrzfirmowych portali wspierających pracę grupową, komunikację, zarządzanie wiedzą i workflow. SharePoint wersja 2010 jeszcze lepiej integruje się z aplikacjami Office, od MS Word, aż po MS Project, oferuje nowe funkcje i jest bardziej intuicyjna dla użytkownika. Wykonanie zadania zajmuje grupie mniej więcej cztery razy więcej czasu niż jednej osobie. W trakcie pracy zespołowej często okresy gorączkowego działania przeplatają się z okresami bezczynności. Nie lada wyzwanie stanowi zgromadzenie wszystkich osób w jednym miejscu i o jednej porze, rozdzielanie pracy na zadania, które mogą wykonywać poszczególni członkowie zespołu, upewnianie się, że każdy ma odpowiednie materiały, aby wykonać przydzielone mu zadania, i zebranie wszystkich informacji w jeden, zgrabny, dopracowany projekt. Naprzeciw tym wszystkim oczekiwaniom wychodzi technologia Microsoft SharePoint, stanowiąca jądro pakietu Microsoft Office 2010. Jest to zestaw produktów i usług, dzięki którym organizowanie, udostępnianie i wyszukiwanie informacji, należące do codziennych zadań pracowników, będzie przebiegało gładko i bezproblemowo. Wybór funkcji programu SharePoint 2010 ułatwia firmie szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe. Program SharePoint 2010 pozwolą pracownikom dzielić się wiedzą i pomysłami, tworzyć odpowiadające specyficznym potrzebom niestandardowe rozwiązania i odnajdywać odpowiednie dane biznesowe w celu podejmowania trafniejszych decyzji. W zakresie IT program SharePoint 2010 przyczynia się do obniżenia wydatków na szkolenia i konserwację oraz pozwala zaoszczędzić pracę i czas i skupić się na ważniejszych celach biznesowych.? SharePoint 2010
Wdrożenia oraz integracja rozwiązań sklepu internetowego ASP.net z Microsoft SharePoint, opracowanie modelu sklepu internetowego dedykowanego do prowadzenie internetowej księgarni. Opracowanie i wdrożenie aplikacji SN2enova pozwalajacej na ewidencję magazynową wg numerów seryjnych zintegrowanych z programem enova ERP.2011
Coraz więcej firm korzysta z technologii wirtualizacji firmy Microsoft w celu wdrażania aplikacji serwerowych takich jak Microsoft SQL Server, Microsoft Exchange, Microsoft SharePoint Server oraz tworzonych na zamówienie aplikacji typu LOB (Line of Business). Klienci dostrzegają korzyści takiego rozwiązania, m.in. zwiększone wykorzystanie dostępnych zasobów, zwiększona ciągłość funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz dużo elastyczniejsze i wydajniejsze zarządzanie.
SharePoint wersja 2010 jeszcze lepiej integruje się z aplikacjami Office, od MS Word, aż po MS Project, oferuje nowe funkcje i jest bardziej intuicyjna dla użytkownika. Technologia Microsoft SharePoint, stanowi jądro pakietu Microsoft Office 2010. Jest to zestaw produktów i usług, dzięki którym organizowanie, udostępnianie i wyszukiwanie informacji, należące do codziennych zadań pracowników, będzie przebiegało gładko i bezproblemowo. Wybór funkcji programu SharePoint 2010 ułatwia firmie szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe. Program SharePoint 2010 pozwolą pracownikom dzielić się wiedzą i pomysłami, tworzyć odpowiadające specyficznym potrzebom niestandardowe rozwiązania i odnajdywać odpowiednie dane biznesowe w celu podejmowania trafniejszych decyzji. W zakresie IT program SharePoint 2010 przyczynia się do obniżenia wydatków na szkolenia i konserwację systemu.
Program klasy komunikator Lync 2010 udostępnia interfejs do nawiązywania i odbierania połączeń. W trakcie połączenia można nadal odbierać wiadomości błyskawiczne.. Komunikator internetowy (ang. Instant Messenger) to program komputerowy pozwalający na przesyłanie natychmiastowych komunikatów pomiędzy dwoma lub więcej komputerami, poprzez sieć komputerową, zazwyczaj Internet, stąd nazwa komunikatory internetowe. Od poczty elektronicznej różnią się tym, że oprócz samej wiadomości, przesyłane są także informacje o obecności użytkowników, co zwiększa znacznie szansę na prowadzenie bezpośredniej konwersacji. Komunikatory przesyłają informacje według zasad ustalonych przez protokoły komunikacyjne tak, że publicznie udokumentowane protokoły są zwykle implementowane przez wiele komunikatorów, zapewniając prawie nieograniczone grono odbiorców, podczas gdy protokoły utajnione zmuszają użytkowników do korzystania z programów przygotowanych przez producentów, ograniczając tym samym możliwość komunikacji. Komunikatory bardzo często łączą użytkowników przez serwery, do których przyłączają się, i od których działania są uzależnione. Niekiedy tak skrajnie, że użytkownik skazany jest na reklamy emitowane przez producenta aplikacji. Program Microsoft Lync 2010 to doskonały klient do ujednoliconej komunikacji z obsługą wiadomości błyskawicznych, spotkań i połączeń głosowych. W zaktualizowanym interfejsie użytkownika programu Lync 2010 rozmaite narzędzia do komunikacji rozmieszczono w sposób usprawniający ich obsługę. Klient zawiera pulpit nawigacyjny, który upraszcza odnajdowanie i używanie typowych funkcji, takich jak klawiatura numeryczna, wizualna poczta głosowa, lista kontaktów i lista aktywnych konwersacji. Program Lync 2010 współdziała z funkcją wyszukiwania umiejętności bazującą na programie Microsoft SharePoint, co ułatwia docieranie do potrzebnej wiedzy fachowej. Funkcja wyszukiwania umiejętności pozwala na wprowadzanie słów kluczowych opisujących umiejętności, wiedzę i informacje o grupach w celu uzyskania listy ekspertów w organizacji mających wymagane umiejętności. Po odnalezieniu ekspertów o odpowiednich umiejętnościach można od razu się z nimi skontaktować za pośrednictwem programu Lync 2010.
Program wersja Framework przeznaczony jest do pracy w środowisku Windows z interfejsem przypominającym pakiet Office 2007/2010.

Trudno sobie wyobrazić zarządzanie nowoczesnym magazynem wysokiego składowania bez wdrożonego programu do jego obsługi. Program magazynowy Studio Magazyn WMS .net przeznaczony jest do ewidencji ilościowo wartościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Wersja Framework instalwoana jest na stacji roboczej użytkownika i uruchamiana jest w celu połączenia z aplikacją Studio Magazyn WMS.net W odróżnieniu od wersji webowej program pozwala na korzystanie z danych w trybie zakładek jak aplikacja MS Excell, czyli pozwala na pracę wielookienkową, ułatwiając i przyspieszając pracę.

Pakiet Microsoft Office Professional Plus 2010 udostępnia pracownikom szeroki zakres nowych, zaawansowanych możliwości efektywnego wykonywania pracy w dowolnym miejscu — niezależnie od tego, czy używają komputera, telefonu smartphone, czy przeglądarki sieci Web.. Pakiet Office Professional Plus 2010 oferuje znane i intuicyjne narzędzia, sugerowane przez użytkowników aktualizacje programów Excel, PowerPoint, Word i Outlook, a także nowe możliwości integracji z serwerem, ułatwiające śledzenie, raportowanie i udostępnianie ważnych informacji. Programy Microsoft Office Professional Plus 2010 umożliwiają korzystanie z pakietu Office w większej liczbie miejsc i przy użyciu większej liczby urządzeń. Używając aplikacji Office Web Apps na dowolnym urządzeniu z przeglądarką, można przeglądać i — w niewielkim zakresie — edytować pliki w programach Word, Excel, PowerPoint i OneNote. Office Professional Plus 2010 umożliwia uzyskiwanie dostępu w trybie offline do dokumentów przechowywanych na serwerze oraz edytowanie tych dokumentów. Jest to możliwe dzięki programowi SharePoint Workspace 2010, który zapewnia późniejszą automatyczną synchronizację wprowadzonych zmian w trybie online, pozwalając na wydajną pracę w podróży. W Microsoft Office Professional Plus 2010 wprowadzono widok Microsoft Office Backstage™, który zapewnia szybki dostęp do ważnych funkcji, takich jak wyświetlanie informacji o dokumencie, zapisywanie go, drukowanie i udostępnianie. W pakiecie Office Professional Plus 2010 wprowadzono interfejs Wstążki w większości aplikacji, dzięki czemu zespół może łatwiej odnajdować polecenia pozwalające na uzyskiwanie wyróżniających się rezultatów. Microsoft Office Professional Plus 2010 udostępnia udoskonalone narzędzia do wizualizacji danych w programie Excel, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko uzyskać dokładniejszy obraz sytuacji firmy i zaprezentować go w logiczny sposób. Wykresy przebiegu w czasie to niewielkie wykresy mieszczące się w komórce, które umożliwiają wizualne podsumowywanie trendów danych. Fragmentatory rozszerzają możliwości filtrowania tabel przestawnych, pozwalając na szybkie i intuicyjne ocenianie dużych ilości danych.
Od lutego 2010 rozpoczęliśmy przenoszenie aplikacji do nowego środowiska pracy Microsoft Visual Studio 2010. W marcu 2010 roku certyfikowany został przez Microsoft system Studio Magazyn WMS.net w zakresie zgodności z Windows 7. W kwietniu 2010 roku otrzymaliśmy status partner Certyfikowany Microsoft i rozpoczęliśmy starania o uzyskanie statusu GOLD CERTIFIED PARTNER. Dodatkowo zawarliśmy umowę partnerską z firmą Soneta w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemu enova ERP. 2010
W 2008 roku zarejestrowana została spółka SoftwareStudio jako kontynuacja działalności prowadzonej w formie jednoosobowej działalności osoby fizycznej przez prezesa Adama Siemiątkowskiego. Powstała spółka SoftwareStudio, której podstawowym celem jako producenta oprogramowania dostarczania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Prace rozpoczęliśmy od wdrożenia oprogramowania w technologii Visual Studio 2008 + SQL 2008 Server. Od lutego 2010 rozpoczęliśmy przenoszenie aplikacji do nowego środowiska pracy Microsoft Visual Studio 2010. W marcu 2010 roku certyfikowany został przez Microsoft system Studio Magazyn WMS.net w zakresie zgodności z Windows 7. W kwietniu 2010 roku SoftwareStudio producent oprogramowania otrzymał status partner Certyfikowany Microsoft. Spółka SoftwareStudio
script type="text/javascript" src="http://www.google.com/trends/embed.js?hl=pl&q=report+builder&geo=PL&date=1/2010+33m&cmpt=q&content=1&cid=TIMESERIES_GRAPH_0&export=5&w=600&h=350">/script>.
W witrynie SharePoint możemy skonfigurować powiadomienia (alerty) dotyczące dokumentów i działań, aby otrzymywać powiadomienia, gdy nowe elementy zostaną dodane, zmodyfikowane, usunięte lub przedyskutowane. Mamy możliwość określić częstotliwość wysyłania alertów oraz raportów podsumowujących zmiany w bibliotece dokumentów. Jest to szczególnie przydatne, na przykład gdy pracujemy nad pilnym materiałem i musimy dokonywać wszystkich zmian przed upływem określonego terminu. Zamiast sprawdzać codziennie w witrynie, czy członek zespołu załadował swoją część dokumentu, możemy przypisać alert do biblioteki, aby automatycznie dostać powiadomienie pocztą elektroniczną, gdy zostanie do niej dodany plik. Wówczas nie musimy się martwić o naglący termin, gdyż SharePoint i Outlook zatroszczą się o to, abyśmy się nie spóźnili.
DEMO