Administrator sklepu internetowego

administrator sklepu internetowego - Mocnym atutem sklepu internetowego jest przyjazny i intuicyjny panel administratora. Czytelne ułożenie wszystkich funkcjonalności powoduje, ze praca w panelu jest przyjemna i nie wymaga specjalnych umiejętności. Kaskadowe nadawanie uprawnień pozwala podzielić pracowników na wirtualne grupy i przydzielić im odpowiednie zadania.
administrator sklepu internetowegoadministrator sklepu internetowego
administrator sklepu internetowegoadministrator sklepu internetowego
administrator sklepu internetowegoadministrator sklepu internetowego
Administrator programu CRM handlowcy. W programie specjalna rola pozwala użytkownikowi na zmianę konfiguracji parametrów działania aplikacji CRM Handlowcy. Pozycja menu UŻYTKOWNICY wyświetla listę dopisanych w programie użytkowników. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Nowy użytkownik dopisywany jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. Rola dopisywanego użytkownika wybierana jest z listy skorowidza ról wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. Pozycję skorowidza należy wybrać prze kliknięcie lub zaznaczenie kursorem i potwierdzenie wyboru klawiszem . Dla użytkownika należy zdefiniować LOGIN, NAZWISKO, IMIĘ oraz zapisać znacznik w polu AKTYWNE. Przy zmianie definicji roli użytkownika, nowa rola wybierana jest z listy wyświetlanej w polu ROLA. Kartoteka użytkownika usuwana jest przez użycie klawisza . Uprawnienia dostępu do poszczególnych pozycji menu definiowane są przez zapisanie lub usunięcie znacznika dla pola pozycji menu. Znacznik jest zapisywany lub usuwany przez kliknięcie pola wyboru. Zapisany znacznik oznacza uprawnienia dostępu do pozycji menu. W pozycji menu wyświetlane są dostępne w programie parametry. Parametry umożliwiają zapisanie danych dotyczących licencjobiorcy – nazwa podmiotu, dane adresowe i kontaktowe. Informacje zapisane w parametrach drukowane są na dokumentach w sekcji dotyczącej nazwy podmiotu. Administrator programu.
Administrator udostępnia uniwersalną funkcję pozwalającą przeglądać dane z bazy wpisując zapytanie SQL. Podając prawidłowe zapytanie do bazy SQL możemy wyświetlić w tabeli wynik danych źródłowych.
Jednym z narzędzi pomocnym w takiej pracy jest program studio magazyn wms net za pomocą którego można ewidencjonować towary wg klientów i miejsc składowania. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. System do zarządzania magazynem (WMS – warehouse management system) zwiększa wydajność magazynu, redukuje koszty poprzez pełne wsparcie procesów logistycznych i eliminację błędów podczas kompletacji. . Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem sap r3 erp poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online lub offline. Za pomocą menu program magazynowy pozwala wywoływać (uruchamiać) odpowiednie elementy systemu zwane transakcjami. Prosty program magazynowy wms net nastawiony jest na precyzyjną ewidencję ruchów w magazynie począwszy od przyjęcia, poprzez składowanie, zmiany lokalizacji (zmiana położenia w magazynie), kompletację i wysyłkę (wydanie z magazynu). Program magazynowy online pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalności podobnej do standardowej aplikacji windows instalowanej na stacji roboczej. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem enova gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego microsoft sql. Program magazynowy online pozwala w intuicyjny sposób zarządzać produktami i dokumentami magazynowymi, z każdego miejsca na świecie zarówno dla firmy logistycznej jak i klientów magazynu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.

. Program magazyn
Program Studio Raporty.net stanowiąc najwyższy poziom serwera raportów pozwalają zarządzać dostępem do poszczególnych opublikowanych raportów dla wybranych użytkowników programu. Po zalogowaniu do programu Studio Raporty, użytkownik ma udostępniane MENU raporty zgodnie z definicją określoną przez administratora. Osoba odpowiedzialna za nadawanie uprawnień dostępu do poszczególnych raportów konfiguruje za pomocą prostych i standardowych mechanizmów układ menu dla danego użytkownika programu.Oprogramowanie Studio Raporty.net
W celu realizacji instalacji IIS 8.0 na Windows Server 2012 należy mieć uprawnienia Administratora systemu. IIS to zbiór usług internetowych. W systemie pełni rolę serwera HTTP, FTP oraz SMTP. Domyślnie w lewej krawędzi paska zadań, znajduje się ikona Server Managera. Z dostępnych opcji wybieramy Add roles and features. Po kliknięciu ukaże się kreator, który przeprowadzi nas przez proces instalacji. Dalej należy wybrać serwer na którym zostanie dodany IIS 8.0. W rozpatrywanym przypadku, istnieje jedna instancja systemu i ją wybieramy. W etapie Server Roles odszukujemy pola Web Server i go zaznaczamy. Po dokonaniu wyboru pojawi sie okno dialogowe i należy potwierdzić swój wybór za pomocą klawisza Add features. W etapie Role Services, w drzewie należy odszukać opcji Application Development i zaznaczyć podkategorie dostępne w tej gałęzi, przedstawione na grafice poniżej i przejść do następnego etapu. Instalacja IIS 80 na Windows Server 2012
Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.. Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.
Własne oprogramowanie SKLEPU INTERNETOWEGO pozwala na większość elastyczność niż oferowane na rynku tanie rozwiązania PHP.. Oferta SoftwareStudio kierowana jest dla ambitnych i wymagających klientów, którzy nie chcą korzystać z uniwersalnych ogólnodostępnych rozwiązań PHP i być jednym z tysięcy sklepów internetowych gdzieś na jakimś serwerze nie wiadomo gdzie i nie wiadomo jak. W porównaniu do rozwiązań uniwersalnych nasz sklep internetowy działa szybko, a dostęp do kodu źródłowego pozwala go dostosować do właśnych, dowolnych wymagań. Program Sklep Internetowy.net wykorzystuje komercyjne sprawdzone technologie internetowe firmy Microsoft dzięki czemu nasza aplikacja działa szybko i sprawnie, ponieważ jest to dedykowane rozwiązanie, które może być instalowane na Państwa dedykowanym serwerze. Program ułatwia przede wszystkim wykonywanie zadań związanych z codzienną obsługą sklepu przez pracowników sklepu. Cechą charakterystyczną naszego oprogramowania są: zastosowana technologia Microsoft ASP.net na bazie MS SQL 2008 server; moduł Administratora i BackOffice wykorzystujące nowoczesne rozwiązania AJAX podnoszące komfort pracy pracowników sklepu internetowego; integracja z dowolnymi nowoczesnymi systemami sprzedażowymi zarówno poprzez wymianę danych za pomocą plików tekstowych CSV, XML excela XML ale także pozwalające na wymianę danych za pomocą replikacji między bazami SQL lub plikami DBF program sklep internetowy.
W celu umożliwienia użytkownikom korzystania z programu sklepu internetowego dostępny jest specjalny formularz zakłądania kont dostępowych.. Moduł rejestracji (logowania) użytkowników pozwala na założenie konta dostępowego nowego użytkownika o unikalnym LOGINie za pomocą którego będzie on mógł w dowolnym czasie zalogować się do sklepu. Po zalogowaniu użytkownika do sklepu internetowego, program "wie" z kim ma do czynienia i udostępnia odpowiednie moduły i funkcjonalności programu. Przykłądowo po zalogowaniu użytkownikowi mogą być prezentowane indywidualne dane cennikowe lub personalizowanie oferty pod kątem obszarów zainteresowań, wcześniej dokonanych zakupów lub poszukiwań. UWAGA: rejestracja nie jest wymaga do złożenia zamówienia, jest to niezobowiązująca forma współpracy między sklepem internetowym a klientem. Bez założenia konta dostępowego program samodzielnie utworzy konto dostępowe na podstawie adresu mailowego i wygeneruje hasło. Przykładowy fomularz rejestracji użytkownika sklepu internetowego: LOGIN unikalna nazwa użytkownika, może być to adres mailowy; HASŁO dowolny ciąg znaków spełniajacych minimalne wymagania bezpieczeństwa, np. minimum 5 znaków; POTWIERDZENIE HASŁA - weryfikacja zgodności danych podanych w pkt powyzej; RODZAJ KLIENTA: OSOBA FIZYCZNA; FIRMA; IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; DANE ADRESOWE: IMIE I NAZWISKO ADRESATA NAZWA ULICA I NUMER DOMU KOD POCZTOWY MIEJSCOWOŚĆ KRAJADRES WYSYŁKINIPE-MAILTELEFONZAWÓD NAUCZYCIEL UCZEŃ ITPUWAGIPOTWIERDZENIE ZAPONZNIA SIĘ Z REGULAMINEM I POLITYKĄ PRYWATNOŚCI
Dynamiczny rozwój usług hostingowych wpłynął na doskonałe wyniki finansowe za 2016 rok. W związku z tym od maja zwiększamy moc serwerów chmury o 30%. Po rocznym wdrożeniu systemu klasy TMS dla dużego polskiego operatora logistycznego uruchamiamy kolejne moduły B2B i B2C. Liderem sprzedaży pozostaje kolejny rok system gospodarki magazynowej Studio Magazyn WMS.net, a w szczególności dla operatorów logistycznych i firm produkcyjnych. Zakończyliśmy wdrożenie modułu reklamacji w ramach systemu obsługi salonów sieci sklepów detalicznych kolejnej spółki giełdowej. Wprowadziliśmy integrację onLine sklepu Internetowego Iguana z systemem ERP SAP włoskiego koncernu i systemem B2B. Na potrzeby obsługi firm kurierskich uruchomiliśmy moduł w magazynie Solid Logistic do skanowania listów przewozowych.2017
Wdrożenia oraz integracja rozwiązań sklepu internetowego ASP.net z Microsoft SharePoint, opracowanie modelu sklepu internetowego dedykowanego do prowadzenie internetowej księgarni. Opracowanie i wdrożenie aplikacji SN2enova pozwalajacej na ewidencję magazynową wg numerów seryjnych zintegrowanych z programem enova ERP.2011
Tablet Motorola ET1 został dosyć dokładnie przez dział wdrożeń systemów WMS zweryfikowany i budzi mocno mieszane uczucia. Urządzenie jest co prawda dobrze wykonane, ale patrząc z punktu widzenia pracy typowo magazynowej ze względu na znaczną masę oraz brak solidnego chwytu wymaga cały czas obu rąk do obsługi. Testując Motorolę ET1 nie stanowi to znacznego utrudnienia, ale w ciągłej pracy nie jest to ergonomicze rozwiązanie, Motorola ET1 niestety nie przynosi wiele korzyści, rozdzielczość ekranu jest niska - 600 pixeli na wysokość- co powoduje że efektywny obszar roboczy jest dość niski. Dodatkowo ekran ma kiepskie kąty widzenia, inżynierowie Motoroli oszczędzili i to bardzo na matrycy. Zainstalowany na tablecie Android jest w wersji AOSP czyli bez usług Google, nie ma dostępu do sklepu co nie ułatwia dystrybucji w stosunku do Windows Mobile. Podczas testów nie obyło się też bez problemów z oprogramowaniem, z dnia na dzień przestał się łączyć z sieciami WiFi na tyle się zblokował, że przez kilka dni nie udało się testerom rozwiązać problemu. Mimo że od 2011 roku korzystamy z różnych urządzeń na Androidzie i nic takiego się nie zdarzyło wcześniej. Ogólnie testem Motoroli ET1 jesteśmy dosyć mocno zawiedzeni, gdyż wygląda urządzenie jak tablet za 300 zł w pancernej obudowie za 4 tysiące. Spodziewaliśmy się że tablet Motorola ET1 będzie miał lepszy ekran, mniejsza masę i wsparcie usług Google. Podsumowanie TESTU Motorola ET1 - pozostaje „klasyczny” handheld – jak sprawdzilismy w ofercie jest Android Jelly Bean lub Microsoft Embedded Compact 7, lub jak już wcześniej wdrażaliśmy„zwykły” przymocowany do wózka/stanowiska pracy tablet plus standardowy skaner na bluetooth.
Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.. Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.
Klient logując się do dedykowanego portalu internetowego firmy logistycznej ma wgląd w swoje stany magazynowe, dokumentu i operacje. Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Dokument soap składa się z trzech części: koperty (envelope) która określa szkielet opisujący, co znajduje się w komunikacie i jak go przetwarzać, zbioru reguł kodujących potrzebnych do rozszyfrowania typów danych (również złożonych) zdefiniowanych wewnątrz aplikacji, reguł dotyczących wywoływania zdalnych metod i odczytu odpowiedzi. . Pozwalają na wybór rozdzielczości druku 200, 300 lub 600 dpi, różnych języków programowania, opcje drukowania z obsługą języka xml i możliwość obsługi przyszłościowej technologii rfid. Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5, pozwala tworzyć dokumenty magazynowe: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne . Większość użytkowników komputerów korzysta właśnie z oprogramowania systemowego tej firmy. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . System mobilnej obsługi magazynu
Specjalistyczne firmy logistyczne zajmujące się usługami związanymi z prowadzeniem magazynu dla swoich klientów mogą oferować im dostęp do danych za pomocą modułu internetowego.. Magazyn internetowy dla kontrahentów Operatora logistycznego znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą Operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp.). Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Rozwiązaniem problemu wielonarodowej współpracy na jednej wspólnej platformie informatycznej (systemie informatycznym) wykorzystywanym w gospodarce magazynowej jest oprogramowanie SoftwareStudio o nazwie Studio Magazyn WMS.net. Domyślnie wszystkie formularze wyświetlane na ekranie ustawione są w języku polskim. Elastyczność oprogramowania do zarządzania magazynem WMS pozwala zdefiniować dowolny system opisów i odpowiednio skonfigurować słownik tłumaczeń. Użytkownik logując się do programu jest identyfikowany na podstawie przypisanego kodu kraju (wersji językowej) a komunikaty wyświetlane na ekranie zostają zastąpione zdefiniowanymi w słowniku danego kraju.
W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego (oprogramowanie reklamacyjne) zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA).Oprogramowanie Studio Reklamacje.net
Dynamiczny rozwój usług hostingowych wpłynął na doskonałe wyniki finansowe za 2016 rok. W związku z tym od maja zwiększamy moc serwerów chmury o 30%. Po rocznym wdrożeniu systemu klasy TMS dla dużego polskiego operatora logistycznego uruchamiamy kolejne moduły B2B i B2C. Liderem sprzedaży pozostaje kolejny rok system gospodarki magazynowej Studio Magazyn WMS.net, a w szczególności dla operatorów logistycznych i firm produkcyjnych. Zakończyliśmy wdrożenie modułu reklamacji w ramach systemu obsługi salonów sieci sklepów detalicznych kolejnej spółki giełdowej. Wprowadziliśmy integrację onLine sklepu Internetowego Iguana z systemem ERP SAP włoskiego koncernu i systemem B2B. Na potrzeby obsługi firm kurierskich uruchomiliśmy moduł w magazynie Solid Logistic do skanowania listów przewozowych.2017
Wdrożenia oraz integracja rozwiązań sklepu internetowego ASP.net z Microsoft SharePoint, opracowanie modelu sklepu internetowego dedykowanego do prowadzenie internetowej księgarni. Opracowanie i wdrożenie aplikacji SN2enova pozwalajacej na ewidencję magazynową wg numerów seryjnych zintegrowanych z programem enova ERP.2011
Mocnym atutem sklepu internetowego jest przyjazny i intuicyjny panel administratora. Czytelne ułożenie wszystkich funkcjonalności powoduje, ze praca w panelu jest przyjemna i nie wymaga specjalnych umiejętności. Kaskadowe nadawanie uprawnień pozwala podzielić pracowników na wirtualne grupy i przydzielić im odpowiednie zadania.Administrator sklepu internetowego
DEMO