Helpdesk OTRS

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.

OTRS SaaS

OTRS jest dostępnym rozwiązaniem na zasadzie SaaS (software-as-a-service). Możesz wynająć pulę dla siebie w chmurze jaką oferuje SoftwareStudio do prowadzenia HelpDesk.

System biletowy OTRS

Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.
DEMO