Skip Navigation Links

WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO USŁUGI PROGRAMISTYCZNE SQL

WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO - Wdrożenie systemu informatycznego
http://www.programmagazyn.pl/wdrozenie-programu/
http://sql.server.net.pl/
Wdrożenie systemu informatycznego - Wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie
WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO

Projekty informatyczne w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce niezbyt często są podejmowane, ale wiele z rozpoczętych kończy się niepowodzeniem.

Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Wdrożenie systemu informatycznego powinno uwzględniać szereg elementów związanych z zapewnieniem właściwej funkcjonalności, efektywności działania i ochrony przetwarzanych informacji. Zagadnienia te muszą być wzięte pod uwagę praktycznie na wszystkich etapach projektu – począwszy od wstępnego określenia wymagań a kończąc na uruchomieniu i oddaniu systemu do eksploatacji.

W każdym przypadku wdrażanie systemu informatycznego jest przedsięwzięciem unikalnym, ze względu na zastosowane rozwiązania, specyfikę firmy i wymagania użytkowników.

Analiza przedwdrożeniowa - określenie potrzeb

Wiele możliwości dostosowania systemu do potrzeb użytkownika jest standardowo umieszczonych w samym systemie, inne wprowadzane są na życzenie danego użytkownika. Konieczne jest zatem ustalenie jaka konfiguracja będzie optymalna dla danej organizacji, czy potrzebne będą zmiany samego oprogramowania, a jeśli tak, to w jakim zakresie. Na tym etapie jest określany czas wdrożenia oprogramowania. W przypadku, kiedy potrzeby użytkownika nie determinują zmian w samym oprogramowaniu. Przynależność do grup użytkowników oraz ich odpowiedzialność za wykonywanie poszczególnych funkcji.

Dostosowanie systemu do potrzeb użytkownika

Zmiany w oprogramowaniu mogą dotyczyć specyficznych dla firmy-użytkownika procedur, danych wprowadzanych, przetwarzanych i udostępnianaych przez system w formie raportów czy zestawień. Możliwości w zakresie rozbudowy i konfiguracji systemu są bardzo szerokie a ich wykorzystanie w procesie wdrożenia zależy głównie od dwóch czynników:

  • czasu w jakim mają zostać wprowadzone
  • kosztów związanych z ich implementacją

Zmiany wykraczające poza standardowe opcje konfiguracji wymagają dłuższego okresu przygotowania. Większość działań związanych z indywidualną konfiguracją systemu prowadzonych jest w ramach umowe serwisowej.

Szkolenia użytkowników systemu informatycznego

Szkolenia obejmują nowe zagadnienia związane z istotą zarządzania procesowego oraz działaniem systemu informatycznego. Są połączone z zespołowym uczeniem się i są nakierowane głównie na innowacyjne i skoordynowane działanie. Szkolenia prowadzone są też w celu wyrównania poziomu wiedzy i zebrania pomysłów innowacyjnych od przyszłych użytkowników systemu informatycznego. Wszystkie pomysły pracowników są notowane i w miarę możliwości uwzględniane w praktyce. Autorzy pomysłów są wyróżniani, a ich wkład w rozwój systemu jest podkreślany na kolejnych spotkaniach. Jest to punkt przełomowy we wdrażaniu przedsięwzięcia, o ile na szkoleniach panuje powszechne odczucie, że realizowane przedsięwzięcie będzie wspólnym dziełem. Ponadto prowadzi się szkolenia obowiązkowe. Obejmują one wszystkich pracowników, którzy biorą udział w realizacji konkretnych zadań na końcówkach komputerowych. Szkolenia te kończą się krótkim testem kontrolnym i w zależności od wyników tego testu nadawane są uprawnienia do pracy na końcówkach. Uprawnienia nadaje szef przedsięwzięcia.

;

<
POZYCJONOWANIE WITRYN WWW.
WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO - Wdrożenie systemu informatycznego
 
Reklamacje przez internet
https://sites.google.com/site/studioreklamacje/
https://sites.google.com/site/studioreklamacje/
Reklamacje przez internet
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Oferowany przez SoftwareStudio program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem.
Reklamacje przez internet
Reklamacje przez internet
 
G
J