Skip Navigation Links

FIRMA SYMANTEC PREZENTUJE USŁUGI PROGRAMISTYCZNE SQL

FIRMA SYMANTEC PREZENTUJE - Firma Symantec prezentuje
http://www.softwarestudio.com.pl/Default.aspx?oprogramowanie=firma-symantec-prezentuje
http://www.nf.pl/
Firma Symantec prezentuje - Firma Symantec ponownie prezentuje markę Brightmail
FIRMA SYMANTEC PREZENTUJE Gateway 8.0 (dawniej Symantec Mail Security z serii 8300) zawiera nową technologię kontrolującą reputację nadawcy, która umożliwia firmom kompleksową ochronę nieustrukturyzowanych danych, takich jak poczta e-mail, wiadomości z komunikatorów internetowych i pliki, oraz nowe funkcje zarządzania zmniejszające zagrożenia i nakład prac administracyjnych. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez firmę Symantec wykazały, że w większości firm liczba wiadomości e-mail rośnie co roku o ponad 30 procent. Z badań wynika także, że między 2001 a 2008 rokiem procentowy udział spamu w poczcie e-mail wzrósł z 8 do 80 procent, a w wielu firmach wynosi nawet 95 procent. „Jako że liczba niepożądanych wiadomości rośnie w zastraszającym tempie, a jednocześnie stają się one coraz bardziej złożone, administratorzy poczty e-mail potrzebują zabezpieczenia obrzeży sieci, które rozpozna wiarygodne wiadomości i zablokuje spam” — powiedział Francis deSouza, starszy wiceprezes ds. zarządzania ryzykiem dotyczącym informacji w firmie Symantec. „Rozwiązanie Brightmail Gateway jest jednocześnie skalowalne i łatwe w obsłudze. Wychwytuje ponad 97 procent spamu, generując mniej niż jeden fałszywy alarm na milion wiarygodnych wiadomości e-mail”. Elastyczne zarządzanie reputacją Rozwiązanie Brightmail Gateway umożliwia elastyczne zarządzanie reputacją — jest to jedyne w swoim rodzaju podejście, w którym połączono globalne listy reputacji, lokalną analizę reputacji z samodzielną nauką oraz nowe rozwiązanie do zarządzania klasą połączeń, pozwalające na określenie priorytetów wiadomości e-mail od znanych nadawców i odrzucanie wiadomości od spamerów. Dzięki temu można zablokować 95 procent spamerów już na poziomie połączenia i udostępnić większą część zasobów zaufanym nadawcom. Podczas określania priorytetu zasobów wykorzystywana jest lokalna analiza reputacji, precyzyjnie dostosowana do specyfiki środowiska firmy klienta oraz baza danych nadawców spamu utworzona przez firmę Symantec, która zawiera coraz więcej informacji dotyczących reputacji. Baza danych zawiera informacje z globalnej sieci wywiadowczej firmy Symantec gromadzącej dane pochodzące z ponad 200 krajów i analizowane przez zespół centrum Security Response składający się z 300 osób. Kompleksowa ochrona coraz większej liczby coraz bardziej złożonych wiadomości e-mail wymaga szybkiego działania i nowych technologii filtrowania spamu. Rozwiązanie Brightmail Gateway korzysta ze strategii przetwarzania wiadomości FastPass firmy Symantec, która umożliwia wiadomościom e-mail pochodzącym od zaufanych nadawców pominięcie etapu skanowania antyspamowego, co zwiększa skalowalność i przepustowość skanera. Ponadto nowa funkcja zapobiegania atakom typu „bounce” podpisuje wiadomości wychodzące, aby skutecznie wyeliminować całą klasę spamu wyglądającego jak wiadomości odrzucone. W ataku typu „bounce” spamerzy umieszczają wiarygodne adresy e-mail w sfałszowanym nagłówku „Od” niepożądanej wiadomości, przez co właściciel konta e-mail zostaje zasypany spamem. Uproszczona instalacja i administracja Aby pomóc administratorom poczty e-mail zwiększyć wydajność, a jednocześnie zmniejszyć koszty oraz nakład pracy, firma Symantec zredukowała zadania administracyjne nawet o 70 procent. Rozwiązanie Brightmail Gateway umożliwia klientom instalowanie infrastruktury komunikacyjnej i zarządzanie nią w bardziej zautomatyzowany sposób, który nie wymaga ciągłego monitorowania i obsługi. Na przykład prędkość przeszukiwania dzienników kontroli wiadomości została zwiększona pięćdziesięciokrotnie, dzięki czemu administratorzy mogą szybciej i trafniej określić, co się stało z określoną wiadomością. Ponadto w rozwiązaniu Brightmail Gateway znajdują się teraz nowe kreatory i konfiguracje domyślne ułatwiające przeprowadzenie instalacji i umożliwiające korzystanie z najlepszych wzorców wdrażania, dzięki czemu klienci mogą jak najszybciej wprowadzić odpowiednie zmiany w środowisku produkcyjnym. Konsola administracyjna Brightmail Gateway została wzbogacona o narzędzia diagnostyczne, co pozwala administratorom błyskawicznie ocenić stan całego wdrażanego rozwiązania. Takie informacje mogą pomóc administratorom w zapobieganiu potencjalnym problemom, zanim zakłócą one pracę użytkowników. „Filtrowanie na poziomie bramki oraz ochrona ruchu przychodzącego i wychodzącego powinny stanowić podstawowy składnik każdej strategii zarządzania ryzykiem dotyczącym informacji” — powiedział Brian Burke, dyrektor programowy ds. grupy produktów zabezpieczających w firmie IDC <
SYMANTEC ANTYWIRUS.
FIRMA SYMANTEC PREZENTUJE - Firma Symantec prezentuje
 
G
H
V
X
XML