ZGŁOSZENIA

Odszukano artykuły zawierające frazę zgłoszenia

System biletowy OTRS


Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.


Zgłoszenia reklamacyjne


Rejestracja ZGŁOSZENIA reklamacyjnego przez internet.

reklamacje | zgłoszenie internetowe |

Reklamacje w branży spożywczej
Reklamacja artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu ZGŁOSZENIA i jego obsługi, ale także rejestracji zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi.

Zgłoszenie internetowe
Formularz ZGŁOSZENIA internetowego pozwala użytkownikom końcowym (EndUser) na zgłoszenie reklamacji przez internet.

Tickets - System biletowy
Każde zgłoszenie rejestrowane przez system HelpDeskt OTRS ma przydzielany unikalny identyfikator (ticket) za pomocą którego wszystkie spływające wiadomości mailowe są grupowane.

Numer RMA
Rejestracja ZGŁOSZENIA reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji - Return Merchandise Authorization.

Zgłoszenia reklamacyjne
Rejestracja ZGŁOSZENIA reklamacyjnego przez internet.

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę ZGŁOSZENIA potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki.

Elementy systemu REKLAMACJE
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy ZGŁOSZENIA reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania ZGŁOSZENIA reklamacyjnego (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .

Proces reklamacji
Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem ZGŁOSZENIA, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Formularz reklamacyjny
Możliwości zarejestrowania ZGŁOSZENIA reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia ZGŁOSZENIA, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej. Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi ZGŁOSZENIA reklamacyjnego w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Możliwość skutecznego zarządzania procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Możliwość generowania raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji ? Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.

Wsparcie procesu reklamacyjengo
Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program posiada funkcjei budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem ZGŁOSZENIA, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl