Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Terminale te są połączone w systemie radiowym z centralnym programem magazynowym, skanerami kodów kreskowych i innymi urządzeniami wspomagającymi. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu.
Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system klasy cms. Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Web servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Najczęściej jednak spotykanym kryterium są właściwości fizyczne towaru i nośnika.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Lokalizację magazynów
    Jeśli usługa sieciowa jest płatna, można dołączyć procedurę wnoszenia płatności. Oferuje nowoczesne, świetnie wyposażone magazyny przystosowane również do przechowywania wymagających szczególnych warunków zapasów. Rozwój tego narzędzia stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych.
    Z punktu widzenia pracowników w magazynie oferujemy dostawę, montaż i uruchomienie drukarek kodów kreskowych, skanerów oraz terminali radiowych. Microsoft sql server (ms sql) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację microsoft. Automatycznie zostają nadane numery nośników (palet). Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Pierwsza kolumna rejestru - stan - określa status dokumentu inwentaryzacji: 1 – dokument w trakcie realizacji, 2 – dokument zamknięty.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Program do obsługi magazynu
      Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu.
      Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie.
      Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
        Regał magazynowy
        Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum.
        Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z bazy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem. Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Uwaga: dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne W menu aktywna jest funkcja usuwania spraw – polecenie USUŃ. Usuwane są pojedyncze zapisy – załączniki do spraw lub sprawy - które nie są fizycznie usuwane, jedynie są "przenoszone" do rejestru spraw usuniętych.

        Rejestr ZESTAWIENIA wszystkich archiwizowanych dokumentów.
        Rejestr ZESTAWIENIA DOKUMENTÓW zawiera wszystkie archiwizowane dokumenty z każdym stanem i statusem. Dokumenty są wyświetlane z ostatnich 3 miesięcy, ale za pomocą funkcji w prawym górnym rogu ekranu można określić dowolny przedział czasowy zestawienia dokumentów. UWAGA: należy pamiętać, że rejestrując dużo dokumentów i podając długi przedział czasowy obciążamy serwer takim żądaniem. W pierwszej kolumnie zestawienia wyświetlany jest w postaci ikony status sprawy:- sprawy bieżące,- sprawy archiwalne,- sprawy usunięte. W zestawieniu aktywna jest funkcja archiwizowania sprawy. Przeniesienie sprawy do archiwum wymaga zapisania znacznika w polu ARCHIWUM. Usunięcie znacznika nadaje sprawie status sprawy bieżącej. Dane wyświetlane w zestawieniu można filtrować za pomocą standardowych funkcji np. wg nadawców, adresatów, numerów spraw. Ponadto można grupować wg dowolnego kryterium, np., pogrupować dokumenty wg oddziałów czy rodzajów.

          Tworzenie raportów stanowi w wielu przedsiębiorstwach istotną sferę działalności. Skuteczność pracy zarządu, analityków biznesowych, menadżerów i coraz popularniejszych pracowników informacji w całej korporacji, zależy w dużym stopniu od dostępu do aktualnych i właściwych danych, dostarczanych w postaci czytelnych raportów.

          SQL Server 2008 Reporting Services, oferują wszechstronne narzędzia do tworzenia raportów oraz szeroki zakres innowacyjnych formatów raportów, które ułatwiają wydobywanie danych na światło dzienne oraz dostarczanie pracownikom potrzebnych im informacji w formacie najlepiej dostosowanym do potrzeb danej organizacji.

          Zatrudnienie programistów zajmujących się tworzeniem zaawansowanych raportów na potrzeby tysięcy użytkowników jest finansowo opłacalne i przynosi całej korporacji korzyści w postaci spójnych i profesjonalnie zaprojektowanych raportów. Jednak czasami pojedynczy użytkownicy biznesowi potrzebują dokonać modyfikacji w raporcie, a nawet stworzyć własny raport w związku z pojawieniem się specyficznych wymagań. Report Builder stanowi łatwe w użyciu biznesowe narzędzie do tworzenia raportów, które ukrywa wewnętrzne dane biznesowe przy pomocy modelów raportów, reprezentujących jednostki biznesowe, takie jak klienci, produkty, wartość sprzedaży itp. Report Builder, ;tworzy model odzwierciedlający biznesowy widok danych i tym samym, umożliwia użytkownikom biznesowym, projektowanie zaawansowanych raportów nawet, jeśli nie posiadają oni rozległej wiedzy na temat wewnętrznej struktury bazy danych ani składni kwerend.

          Pracownicy potrzebują elastyczności w zakresie wyświetlania i prezentowania różnego typu danych w wielu różnorodnych formatach. Usługi Reporting Services, dostarczają potężny zestaw atrakcyjnych funkcji projektowania raportów, takich jak multum opcji wyświetlania, parametry, interaktywność, bogate formatowanie tekstu i szeroki zakres możliwości tworzenia wykresów.

          Użytkownicy mają różne wymagania i oczekiwania wobec sposobu wyświetlania raportu i możliwości interakcji z jego zawartością. Dlatego format raportu, który doskonale sprawdza się w odniesieniu do wybranego typu danych, wcale nie musi być odpowiedni w przypadku innych typów danych. Usługi Reporting Services SQL Server, wspierają wiele opcji wyświetlania, dzięki czemu możemy tworzyć raporty, prezentujące dane w układzie maksymalnie dopasowanym do potrzeb użytkowników, którzy z nich korzystają.



          Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Terminale te są połączone w systemie radiowym z centralnym programem magazynowym, skanerami kodów kreskowych i innymi urządzeniami wspomagającymi. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu. . Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system klasy cms. Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Web servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Najczęściej jednak spotykanym kryterium są właściwości fizyczne towaru i nośnika. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Lokalizację magazynów
          Jeśli usługa sieciowa jest płatna, można dołączyć procedurę wnoszenia płatności. Oferuje nowoczesne, świetnie wyposażone magazyny przystosowane również do przechowywania wymagających szczególnych warunków zapasów. Rozwój tego narzędzia stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. . Z punktu widzenia pracowników w magazynie oferujemy dostawę, montaż i uruchomienie drukarek kodów kreskowych, skanerów oraz terminali radiowych. Microsoft sql server (ms sql) to system zarządzania bazą danych, wspierany i rozpowszechniany przez korporację microsoft. Automatycznie zostają nadane numery nośników (palet). Dokumenty pz i wz rejestrowane w systemie erp są traktowane przez oprogramowanie wms jako dokumenty zlecenia przyjęcia lub zlecenia wydania. Pierwsza kolumna rejestru - stan - określa status dokumentu inwentaryzacji: 1 – dokument w trakcie realizacji, 2 – dokument zamknięty. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Program do obsługi magazynu
          Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu. . Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Regał magazynowy
          Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum. . Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z bazy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem. Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Uwaga: dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne W menu aktywna jest funkcja usuwania spraw – polecenie USUŃ. Usuwane są pojedyncze zapisy – załączniki do spraw lub sprawy - które nie są fizycznie usuwane, jedynie są "przenoszone" do rejestru spraw usuniętych.
          Rejestr ZESTAWIENIA wszystkich archiwizowanych dokumentów.. Rejestr ZESTAWIENIA DOKUMENTÓW zawiera wszystkie archiwizowane dokumenty z każdym stanem i statusem. Dokumenty są wyświetlane z ostatnich 3 miesięcy, ale za pomocą funkcji w prawym górnym rogu ekranu można określić dowolny przedział czasowy zestawienia dokumentów. UWAGA: należy pamiętać, że rejestrując dużo dokumentów i podając długi przedział czasowy obciążamy serwer takim żądaniem. W pierwszej kolumnie zestawienia wyświetlany jest w postaci ikony status sprawy:- sprawy bieżące,- sprawy archiwalne,- sprawy usunięte. W zestawieniu aktywna jest funkcja archiwizowania sprawy. Przeniesienie sprawy do archiwum wymaga zapisania znacznika w polu ARCHIWUM. Usunięcie znacznika nadaje sprawie status sprawy bieżącej. Dane wyświetlane w zestawieniu można filtrować za pomocą standardowych funkcji np. wg nadawców, adresatów, numerów spraw. Ponadto można grupować wg dowolnego kryterium, np., pogrupować dokumenty wg oddziałów czy rodzajów.
          Tworzenie raportów stanowi w wielu przedsiębiorstwach istotną sferę działalności. Skuteczność pracy zarządu, analityków biznesowych, menadżerów i coraz popularniejszych pracowników informacji w całej korporacji, zależy w dużym stopniu od dostępu do aktualnych i właściwych danych, dostarczanych w postaci czytelnych raportów. .

          SQL Server 2008 Reporting Services, oferują wszechstronne narzędzia do tworzenia raportów oraz szeroki zakres innowacyjnych formatów raportów, które ułatwiają wydobywanie danych na światło dzienne oraz dostarczanie pracownikom potrzebnych im informacji w formacie najlepiej dostosowanym do potrzeb danej organizacji.

          Zatrudnienie programistów zajmujących się tworzeniem zaawansowanych raportów na potrzeby tysięcy użytkowników jest finansowo opłacalne i przynosi całej korporacji korzyści w postaci spójnych i profesjonalnie zaprojektowanych raportów. Jednak czasami pojedynczy użytkownicy biznesowi potrzebują dokonać modyfikacji w raporcie, a nawet stworzyć własny raport w związku z pojawieniem się specyficznych wymagań. Report Builder stanowi łatwe w użyciu biznesowe narzędzie do tworzenia raportów, które ukrywa wewnętrzne dane biznesowe przy pomocy modelów raportów, reprezentujących jednostki biznesowe, takie jak klienci, produkty, wartość sprzedaży itp. Report Builder, ;tworzy model odzwierciedlający biznesowy widok danych i tym samym, umożliwia użytkownikom biznesowym, projektowanie zaawansowanych raportów nawet, jeśli nie posiadają oni rozległej wiedzy na temat wewnętrznej struktury bazy danych ani składni kwerend.

          Pracownicy potrzebują elastyczności w zakresie wyświetlania i prezentowania różnego typu danych w wielu różnorodnych formatach. Usługi Reporting Services, dostarczają potężny zestaw atrakcyjnych funkcji projektowania raportów, takich jak multum opcji wyświetlania, parametry, interaktywność, bogate formatowanie tekstu i szeroki zakres możliwości tworzenia wykresów.

          Użytkownicy mają różne wymagania i oczekiwania wobec sposobu wyświetlania raportu i możliwości interakcji z jego zawartością. Dlatego format raportu, który doskonale sprawdza się w odniesieniu do wybranego typu danych, wcale nie musi być odpowiedni w przypadku innych typów danych. Usługi Reporting Services SQL Server, wspierają wiele opcji wyświetlania, dzięki czemu możemy tworzyć raporty, prezentujące dane w układzie maksymalnie dopasowanym do potrzeb użytkowników, którzy z nich korzystają.

          Wydruki ksiąg rachunkowych muszą być wykonane na koniec roku obrotowego. W znowelizowanej ustawie o rachunkowości za równoważne z wydrukiem uznaje się przeniesienie informacji na inny komputerowy nośnik danych, który zapewni trwałość zapisu danych. Zarówno wydruki papierowe jak i zapisane dane na nośnikach wymagają starannego ich przechowywania zapewniającego trwałość ich zapisu. Wydruki ksiąg rachunkowych wymogi dotyczące zawartości wydruku ksiąg rachunkowych są analogiczne do wymogów przy ewidencji księgowej prowadzonej przy użyciu komputera. Ustawa o rachunkowości narzuca obowiązek sporządzania comiesięcznego zestawienia obrotów i sald księgi głównej. Wydruk zestawienie obrotów i sald powinien być również wykonany dla kont ksiąg pomocniczych.
          Wymogi ewidencji komputerowej ksiąg pomocniczych odnoszą się głównie do spójności zapisów w księgach pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej. Informatyzacja zapewnia powiązania ksiąg pomocniczych z księgą główną. Często zapisy w księgach pomocniczych są podstawą do ewidencji księgowej zapewniając w ten sposób zachowanie spójności i zgodności. Ważnym elementem ksiąg jest prowadzenie ich w ujęciu systematycznym. W przypadku rejestracji w księgach pomocniczych pozycji w jednostkach naturalnych należy na koniec okresu sprawozdawczego sporządzić zestawienie zapisów na kontach pomocniczych i ustalić ich wartość. Przy ewidencji komputerowej wycena może być wykonana w systemie komputerowym zgodnie z przyjętą zasadą wyceny w przedsiębiorstwie. Księgi handlowe ustawa o rachunkowości narzuca obowiązek sporządzania comiesięcznego zestawienia obrotów i sald księgi głównej bez względu na okres sprawozdawczy, jaki został przyjęty w przedsiębiorstwie. Wytyczne odnoszące się wyłącznie do ewidencji komputerowej w tym zakresie odnoszą się do utrwalenia zestawienia w formie wydruku, który może być zastąpiony przeniesieniem informacji na inny komputerowy nośnik danych.Księgi handlowe
          Zapisy księgowe w ujęciu informatycznym to informacje rejestrowane w systemie komputerowym tworzące bazy danych. W ramach tych baz powstają zapisy tworzone jako dowody księgowe, rejestry, elementy składowe ksiąg rachunkowych tj. dziennik, księga główna, księgi pomocnicze, zestawienie obrotów i sald, inwentarz, plan kont, informacje pomocnicze. Niektóre wymienione elementy mogą stanowić w systemach komputerowych pochodne zarejestrowanych informacji jako zestawienia. Wówczas są to informacje prezentowane w dowolnym momencie, ale bez zapisania ich jako oddzielna baza danych. Wymogi komputerowych zapisów księgowych do poszczególnych zapisów księgowych ustawa wprowadza określone specyficzne wymogi będące uzupełnieniem ogólnych wytycznych. Podstawowym elementem ksiąg jest dziennik, który jest chronologicznym zapisem zdarzeń księgowych danego okresu sprawozdawczego. Wymogi komputerowych zapisów księgowych to księga główna. Ewidencja zapisów w księdze głównej odzwierciedla zdarzenia księgowe w ujęciu systematycznym. Wymogi ustawy w zakresie księgi głównej odnoszą się do każdej formy ewidencji bez odniesienia bezpośredniego do zapisów komputerowych. .Wymogi komputerowych zapisów księgowych
          Sprawne zarządzanie wymaga dostępu do informacji a w tym w ogromne znaczenie mają informację wypływające ze źródeł ewidencji księgowej. Nie bez znaczenia jest czas, w jakim informacja dociera do odbiorcy. Informatyzacja przyczyniła się do zmiany dostępności informacji w procesie zarządzania zwłaszcza z systemu informacyjnego rachunkowości, który łączy w swym zakresie inne systemy informacyjne: kadrowy, produkcyjny, magazynowy, marketingowy. Rozwój technologii informatycznej przyczynił się znacznie do rozwoju ewidencji księgowej prowadzonej przy użyciu komputera. Coraz większa liczba przedsiębiorstw korzysta z różnego typu informatycznych systemów klasy ERP. W 2002 roku weszła w życie znowelizowana ustawa o rachunkowości, która dopuściła zastosowanie nowych rozwiązań informatycznych w szerszym zakresie określając wymogi w ich stosowaniu. Podstawowym elementem rachunkowości są księgi rachunkowe, na które składają się: dziennik księgowań; księga główna; księgi pomocnicze; zestawienie sald i obrotów księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych; wykaz składników aktywów i pasywów. .Informatyczne wspomaganie rachunkowości
          Miarą działania magazynów logistycznych jest wyliczanie koszt przepływu jednostki ładunkowej przez magazyn wraz obliczaniem kosztów składowania. Naliczanie opłat za usługi związane z przyjęciem, wydaniem i kompletacją zwykle jest indywidualnie negocjowane z kontrahentem. Stałym jednak kosztem niezależnym od ilości operacji w magazynie jest koszt przechowywania wg stawki za dzień zwany: opłatą za paleto-dobę. Opłata za jedną paleto-dobę składowania towaru , niezależnie od wagi jednostki paletowej. System ten stosuje się w przypadku ładunków przestrzennych zwykle jednostek logistycznych jakim jest paleta. Wyliczenie stawki za paleto-dobę - program oblicza stan zapełnienia magazynu oddzielnie dla każdego klienta i oblicza ilość palet jaka znajduje się w magazynie na koniec każdego dnia miesiąca. Na tej podstawie podstawiając z indywidualnego cennika stawkę za paletę pomnożoną przez ilość palet wylicza wartość kosztów składowania palet za każdy dzień, a przy podsumowaniu miesiąca logistyk otrzymuje zestawienie dla księgowości jako załącznik do wystawienia faktur obciążającej klienta za usługi składowania w magazynie.Wyliczenie stawki za paleto-dobę
          Wybór polecenia HISTORIA OBROTÓW MAGAZYNOWYCH wyświetla zestawienie obrotów dla wybranej (zaznaczonej) kartoteki magazynowej. Zestawienie obrotów magazynowych wyświetla listę pozycji dokumentów dla wybranego asortymentu. Dane mogą być wyświetlane jako lista lub zgrupowane wg dowolnego kryterium np. miesięcznie. Przeglądając historię obrotów magazynowych danej kartoteki użytkownik może szybko i łatwo zweryfikować co działo się z daną pozycją magazynową. Kiedy i od kogo została przyjęte, kiedy i dla kogo była wydawana oraz pełna historia miejsc składowania i ruchy wewnątrzmagazynowe.Obroty magazynowe
          DEMO