ZARZĄDZANIE

Odszukano artykuły zawierające frazę zarządzanie

Zarządzanie dokumentami


System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium.


Tworząc strony www


Każdy programista aplikacji WWW lub twórca serwisów internetowych zastanawia się nad wyborem środowiska programistycznego. Jako jeden z wielu kryteriów brana jest cena produktów.

usługi programistyczne |

Zarządzanie handlowcami - wizyty


Program crm.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

zarządzanie relacjami z klientami | zarządzanie zasobami ludzkimi |

Zarządzanie relacjami z klientami


ZARZĄDZANIE relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

instrukcja programu crm | zarządzanie handlowcami - wizyty |

Zarządzanie gospodarką NARZĘDZIAMI


Trudno sobie wyobrazić ZARZĄDZANIE nowoczesną firmę bez dobrego zarządzania gospodarką narzędziami i ich produkcją

system zarządzania narzędziownią |

Back Office sklepu internetowego


Back Office systemu Studio CMS.net to tzw. administrator programu do zarządzania treścią witryny www.


Płace i kadry


Oprogramowanie Kadry i Płace HR (Humansoft Hermes SQL)zapewnia wysoką wydajność oraz automatyzację pracy. System gwarantuje wysokie bezpieczeństwo danych, które osiągane jest między innymi poprzez kontrolę uprawnień do poszczególnych danych, do grup pracowników czy też konkretnych ekranów systemu.

humansoft corax kadry i płace hr pdf | program enova kadry | program enova płace | program płacowo kadrowy |

Zarządzanie raportami


Studio Raporty.net stanowiąc najwyższy poziom w hierachi serwera raportów pozwalają zarządzać dostępem do poszczególncyh opublikowanych raportów dla wybranych użytkowników programu.

raport |

Zarządzanie zestawieniami


Zestawienia to specyficzna funkcjonalność pozwalająca zbierać dowolne dane z różnych źródeł i wyświetlenie ich użytkownikom w postaci tabelarycznej.

raporty i zestawienia | zestawienia |

Helpdesk OTRS


Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.


Zarządzanie zasobami ludzkimi
ZARZĄDZANIE zasobami ludzkimi (inaczej ZARZĄDZANIE personelem, funkcja personalna lub Human Resource Management) – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją.

Cechy rozwiązania Reklamacje
ZARZĄDZANIE procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system.

Kontrola i rozliczanie handlowców
Szef sprzedaży musi zmierzyć się z wieloma trudnościami. Największym jego kłopotem jest nieustanne dostosowywanie się do zmieniających warunków i próba pogodzenia handlowców z ich pracodawcami.

Role i użytkownicy
Bezpieczeństwo oraz role użytkowników

Wstęp
Trudno sobie wyobrazić ZARZĄDZANIE nowoczesną firmą bez dobrego zarządzania gospodarką narzędziami i ich produkcją.

Zarządzanie magazynem
Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Ewidencja zaszłości związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dóbr oraz wielkości ich stanów stanowi podstawowe źródło informacji o wielkości i ruchu fizycznym zapasów. Ma to znaczenie dla Operatywnego zarządzania nie tylko magazynem, lecz dla gospodarowania zapasami. Podstawowym aktem prawnym regulującym zasady dokumentowania obrotu magazynowego jest ustawa z 29 września 1994 o rachunkowości. Przyjęcie i wydanie jest dokumentowane jako Operacja gospodarcza dowodami księgowymi (źródłowymi). Dokumenty magazynowe stanowią grupę dokumentów, których zapisy mają bezpośredni wpływ na prowadzenie gospodarki magazynowej i jej rozliczanie. Mogą być wystawiane ?ręcznie? przez magazyniera, w sposób półautomatyczny lub automatyczny, w zależności od ustalenia odpowiednich parametrów i procedur. .

Automatyczna identyfikacja
W systemach informatycznych wspomagających ZARZĄDZANIE lub sterowanie procesami gospodarczymi istnieje potrzeba szybkiego i niezawodnego przechwytywania dużej liczby danych. Funkcje takie spełniają systemy automatycznej identyfikacji, które pozwalają na automatyczne przechwytywanie i przesyłanie wielu różnych danych wykorzystywanych w łańcuchach dostaw. Realizuje się to poprzez zastosowanie unikalnych w skali świata oznaczeń towarów, jednostek logistycznych, firm i lokalizacji fizycznych według standardów GS1. W systemach tych wykorzystywane są technologie kodów kreskowych oraz technologie radiowe (EPC/RFID), a ostatnio związane z nimi Elektroniczne Kody Produktów (EPC/RFID).

Corax - zarządzanie kontaktami
moduł programu Corax, wspomaga firmę w obszarze kontaktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii kontaktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne podstawy do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działów odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż i marketing. Szybka i kompetentna obsługa wpływa z kolei na wzrost zadowolenia Państwa klientów i zachęca do dalszej współpracy.

Zarządzanie zasobami ludzkimi
metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją.

Zarządzanie zeskanowanymi dokumentami
System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium. Dzięki wykorzystaniu interfejsu przeglądarki internetowej zapewniony jest łatwy dostęp oraz intuicyjna obsługa. Mechanizmy automatycznego przesyłania dokumentów zeskanowanych z urządzenia ułatwia pracę np. przez serwer FTP. Dzięki integracji można łatwo włączyć ZARZĄDZANIE dokumentami i wyszukiwanie do procesów zarządzania i pracy grupowej. Otwarta architektura umożliwia tworzenie i rozbudowywanie repozytoriów oraz skuteczne dostosowywanie ich do zaawansowanych potrzeb poprzez tworzenie dedykowanych modułów.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl