Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych.
Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.

    W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.. W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach firmy. Proces obróbki dokumentów w systemie księgowym Corax ERP można podzielić na następujące etapy. Tworzenie lub rejestrowanie dokumentów źródłowych. Realizowany jest głównie w innych modułach systemu związanych z dokumentami sprzedaży, zakupów, kosztów;Przenoszenie dokumentów do Księgi Handlowej. Realizowany jest on w opcji Funkcje administracyjne, przeniesione dokumenty do księgi nie podlegają już funkcji modyfikacji - blokada. Oznacza to, że Operator nie zdoła już poprawić faktury, która trafiła do księgi.Dekretacja dokumentów. Operacje dekretacji wykonuje się w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Wykonana może być ona automatycznie, półautomatycznie lub ręcznie.Księgowanie dokumentów. Operację księgowanie wykonujemy w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Jest to czynność nieodwracalna - powoduje zapis w dziennikach na trwałe. Operacja ta ma za zadanie nadać dokumentowi unikalny, kolejny numer w dzienniku i datę zaksięgowania. Zaksięgowane dokumenty otrzymują status K (zaksiegowany).
    Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. . Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.
    Dokonane zakupy w sklepie internetowym trafiają do rejestru zamówień oczekujących na realizację.. Po wywołaniu MENU ZAMÓWIENIA wyświetlony zostaje rejestr wszystkich dopisanych zamówień. Zamówienia podświetlone na kolor zielony to zamówienia dopisane do systemu "ręcznie" przez pracowników sklepu w sytuacji, gdy klient złożył zamówienie w innej formie niż standardową drogą poprzez wypełnienie internetowego formularza zamówienia. Są to też zamówienia wynikające ze zmian jakie zgłaszają klienci po złożeniu zamówienia (dokonania zakupu). W rejestrze aktywne są funkcje: dopisania, edycji zamówienia, wyświetlenia i dopisania uwag, wydrukowania zamówienia, wysłania wiadomości e-mail, dostępu do zadań użytkownika dopisanego do systemu, dopisania nowego zadania, wygenerowania i anulowania etykiety DPD oraz wygenerowania protokołu DPD.
    W programie ENOVA zgromadzono definicje 3 dokumentów: ZK (Zakup) – rejestruje zakup z płatnością w PLN i automatycznie tworzy PZ (dokument nadrzędny w stosunku do PZ), ZZAL (Zakupowa faktura zaliczkowa) – rejestruje własną zaliczkę do transakcji, PZ (Przyjęcie zewnętrzne) – wprowadza towar do magazynu, jest automatycznie tworzony przez ZK (dok. Podrzędny w stosunku do ZK). Zamieszczone parametry są przeciwstawne: Z faktury zakupu automatycznie tworzony jest PZ – ustawienie aktywne Z PZ ręcznie generowana jest faktura zakupu – ustawienie nieaktywne. Należy włączyć tylko, gdy wszystkie dostawy przyjmujemy PZ-tami, a faktury zakupu rejestrowane są później.Zakupy
    Zakupy lub wynajem od dostawcy maszyn, urządzeń czy narzędzi może być poprzedzony w programie rejestracją dokumentów ZAPYTANIA OFERTOWEGO. Utwrozenie dokumentu zapytania wysłanego do wielu dostawców (oferentów) powzala gromadzić w bazie infromacje KTO i na jakich warunkach oferuje nam dane pozycje magazynowe. Kolejnym krokiem jest możliwość rejestrowania i drukowania zamówień do dostawców na zakup lub wynajem określonych pozycji. W całym tym procesie możemy wykorzystywać nowoczesne techniki komunikacyjne np. korespondencję mailową.Zaopatrzenie
    Moduł Zakupy obsługuje następujące dokumenty: Dokumenty zakupu (FZ); Korekty zakupu (KZ); Przyjęcia z zewnątrz (PZ); Zwroty do dostawców (ZD); Faktury importowe (FI); Dokumenty SAD (SA). Ponadto HermesSQL zawiera opcje Rozliczenie zwrotów i Rozliczenie dostaw.
    Pakiet Podstawowy jako główny moduł oprogramowania obsługuje następujące Operacje: Sprzedaż; Zakupy; Gospodarka magazynowa; Rejestry VAT; Kasa/Bank; Rozrachunki; Analizy; Konfiguracja; Administracja.
    DEMO