ZAŁĄCZNIKI

Odszukano artykuły zawierające frazę załączniki

Załączniki do sprawy


Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.

skanowanie dokumentów |

Załączniki


Program umożliwia dodwanie dowolnych plików stanowiących ZAŁĄCZNIKI do kartotek i dokumentów

grupowanie danych w tabeli | sposób na szukanie - filtrowanie | zamiana kolejności danych w tabeli |

Platforma raportowa


Realizowanie projektów przez działy IT przedsiębiorstw w zakresie wdrażania platformy raportowej typu Business Intelligence, pozwalające na standaryzację i zmniejszenie kosztów dostarczania informacji dla użytkowników biznesowych.

raporty |

Załączniki


Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.


Załączniki


Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.

eksport danych |

Załączniki
Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.

Załączniki
Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.

Załączniki
Program umożliwia dodwanie dowolnych plików stanowiących ZAŁĄCZNIKI do kartotek i dokumentów

Platforma raportowa
Realizowanie projektów przez działy IT przedsiębiorstw w zakresie wdrażania platformy raportowej typu Business Intelligence, pozwalające na standaryzację i zmniejszenie kosztów dostarczania informacji dla użytkowników biznesowych.

Załączniki do sprawy
Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące ZAŁĄCZNIKI.

Załączniki
Każda kartoteka asortymentowa może mieć dołączone dowolne pliki w postaci załączników, dzięki czemu mozna przechowywać dokumenatcję stowarzyszoną z danym artykułem. Mogą to być certyfikaty, opisy szczegółowe w formacie PDF, filmy z preznetacjami czy muzyka.

Skanowanie dokumentów
Po uruchomieniu skanowania system wywołuje aplikacje skanera. Odnośnie szczegółów skanowania należy szukać w instrukcji obsługi skanera. Po zakończeniu skanowania, sterowanie zostaje zwrócone do naszej aplikacji, a zeskanowany dokument w postaci pliku (lub plików) pojawiaja się w lewym panelu. Kolejne użycie przycisku „Skanowanie” spowoduje dołączenie nowych dokumentów do listy już istniejących. Po zakończeniu wprowadzania danych i zeskanowaniu wszystkich niezbędnych załączników należy wybrać przycisk „Zapisz”. Spowoduje to utworzenie zapisu w bazie SQL oraz przegranie wszystkich wskazanych załączników do miejsca składowania. Menu podręczne panelu z załącznikami Klikając prawym przyciskiem muszy na panelu z załącznikami uzyskujemy dostęp do menu podręcznego: Dostępne opcje to: - Skanowanie – odpowiada dokładnie takiej samej akcji jak przycisk „Skanowanie” w menu; - Usuń wskazany – usuwa wskazany (lub zaznaczone) ZAŁĄCZNIKI z listy załączników. - Usuń wszystkie – usuwa wszystkie ZAŁĄCZNIKI - Uporządkuj pliki – przenumerowuje pliki, usuwa ewentualne „dziury” w numeracji powstałe w trakcie usuwania załączników. Funkcja jest aktywowana automatycznie, po wybraniu przycisku zapisz.

Dopisanie nowego dokumentu
Skanowanie i dołączanie dokumentów W celu dopisania nowego zapisu należy wybrać opcję dopisywania dokumentów. Nożna to zrobić na dwa sposoby: 1. Wybrać pierwszą ikonę na pasku tytułowym (obok kulki) 2. Nacisnąć myszką kulkę w lewym górnym rogu i wybrać dopisanie nowego dokumentu. Po wybraniu dopisania nowego dokumentu uzupełniamy wszystkie dane. Aby dołączyć dokumenty zeskanowane należy wybrać przycisk „Skanowanie”. Jednak, aby system mógł zapisać zeskanowane ZAŁĄCZNIKI musi być określona nazwa, pod jaką będą one składowane (do nazwy dodatkowo dodawany jest na końcu czteroznakowy symbol „_xxx”, gdzie xxx jest kolejnym numerem licząc od jeden). Zasady nazewnictwa plików i sposobu uzyskiwania nazw opisano w rozdziale „Sposób tworzenia nazw skanowanych plików”.

Sposób tworzenia nazw skanowanych dokumentów
Nazwę pliku można określić na dwa sposoby: 1. Automatycznie – jeśli wypełnione zostanie pole Temat, system automatycznie stworzy nazwę poprzez Walidacje zapisanego tam teksty. 2. Ręcznie – wpisując nazwę w odpowiednie pole. Nazwa tworzona musi spełniać odpowiednie warunki. Odpowiada za to procedura walidacji nazwy. Proces Walidacji polega na usunięciu niedozwolonych znaków oraz zmianie polskich znaków na ich odpowiedniki bez ogonków. W nazwie dopuszczalne są: - litery małe i duże; - cyfry; - znaki minus i podkreślenie. Pozostałe znaki są usuwane z nazwy pliku. Uwagi Nazwę dla plików można zmieniać wyłącznie, jak nie wczytano żadnych załączników, lub jeśli wszystkie ZAŁĄCZNIKI zostały usunięte. Wpisując nazwę pliku ręcznie (lub wprowadzając jakąkolwiek korektę) blokuje się funkcje automatycznego nadawania nazwy. Aby ją przywrócić, należy skasować całą nazwę pliku, system przywróci wówczas nazewnictwo automatyczne na podstawie pola Temat. Każda zmiana pola temat pociąga za sobą zmianę nazwy pliku, chyba, że skanowano już dokumenty, lub wprowadzono ręcznie korektę nazwy.

Załączniki
Standardowa funkcja pzowalająca na umieszczenie do danej kartoteki kontrahenta dowolnych plików stanowiących załącznik. Mogą to być dokumenty firmy np. w formacie PDF, umowy itp.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl