XML

Odszukano artykuły zawierające frazę xml

EDI - elektroniczna wymiana danych


Wdrożenie Elektronicznej Wymiany Danych EDI (ang. Elektronic Data Interchange), to kilkustopniowy proces realizowany zarówno w przedsiębiorstwie jak i w relacjach z partnerami z otoczenia gospodarczego. Szczególnie istotne jest zapewnienie otwartości systemu poprzez zastosowanie globalnie akceptowanych standardów.

import danych z arkusza ms excel |

Eksport danych


Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach.


Eksport danych
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach.

AJAX
AJAX (ang. Asynchronous JavaScript and XML, Asynchroniczny JavaScript i XML) – technika tworzenia stron internetowych

Web Service
Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XML

Projektowanie wydruków
System do drukowania dokumentów wykorzystuje szablony w standardzie XML, za pomocą których zdefiniowany jest wygląd każdego dokumentu.

Usługi sieciowe
Web Service określane jako usługi sieciowe, umożliwiają budowę prostych, rozproszonych aplikacji, niezależnych od platformy. W swoim działaniu wykorzystują one powszechnie znany standard XML.

Serwer Integracji SAP XI
Centralnym elementem SAP XI jest Serwer Integracji. Przyjmuje on komunikaty od nadawców i aplikuje odpowiednie reguły adresowania i mapowania, i finalnie - przesyła dane do aplikacji odbiorczych. Każdy SAP Web Application Server posiada wbudowane oprogramowanie Serwera Integracji, jednak do uaktywnienia powyższych funkcji wymagana jest specyficzna konfiguracja. Adaptery Integracyjne są przeznaczone do konwersji różnych protokołów i formatów danych na opartą na XML, wewnętrzną postać informacji Serwera Integracji i odwrotnie. Serwer Integracji jest dostarczany z zestawem wbudowanych adapterów, których zbiór można rozszerzać. Narzędzia monitorowania Runtime Workbench pozwalają monitorować działanie i testować indywidualne komponenty SAP XI.

Synchronizacja danych - Tryb SETUP
Program Replikator DBF2SQL uruchomiony z parametrem SETUP wyświetla okno logowania, przy braku pliku konfiguracyjnego (replika tor.XML) uruchomienie jest bez hasła. Wybierając tryb SETUP wyświetla się okno panelu konfiguracyjnego Gdzie należy wprowadzić: - nazwę serwera SQL do połączenia np. .\SQLEXPRESS - nazwę bazy SQL z którą ma być prowadzona replikacja danych np. HURT2000 Aby sprawdzić poprawność połączenia można wykonać test. Ponadto należy wprowadzić hasło do opcji SETUP oraz opcji ADMIN Uwaga: podając adres serwera internetowego można replikować dane z dowolnym serwerem SQL w Internecie. Synchronizacja danych Replikacja może być uruchamiana w trybie „ręcznym” poprzez uruchomienie programu w trybie ADMIN lub w sposób automatyczny z parametrem /AUTO .

Zamówienia
Moduł zamówień jest podzielony na dwie części: zamówienia od klientów związane ze sprzedażą (odbiorców) oraz zamówienia do dostawców związane z zakupami (dostawców). Zamówienia mogą znajdować się w stanach: zrealizowane, zrealizowane częściowo, niezrealizowane. Ponadto mogą występować zamówienia cykliczne (powtarzalne) związane z fakturowaniem comiesięcznych, stałych umów. Wprowadzone zamówienia mogą być przekształcone w dokumenty magazynowe lub w dokumenty sprzedaży bądź zakupu. Dostępne zamówienia zaliczkowe dają szerokie możliwości obsługi zaliczek, które zgodnie z obowiązującymi przepisami należy udokumentować fakturami zaliczkowymi. Zamawiany towar może być rezerwowany (nawet poniżej aktualnego stanu magazynowego). Towar zarezerwowany nie może zostać sprzedany innemu klientowi, chyba że dany użytkownik posiada odpowiednie uprawnienia. Dla ułatwienia procesu sprzedaży zamówienia złożone przez klientów można przekształcić w zamówienia do dostawców. Zamówienia od klientów mogą pełnić rolę faktur pro forma (ustawienie szablonu wydruku XML).

Synchornizacja danych - Tryb SETUP
Program uruchomiony z parametrem SETUP wyświetla okno logowania, przy braku pliku konfiguracyjnego (replika tor.XML) uruchomienie jest bez hasła. Wybierając tryb SETUP wyświetla się okno panelu konfiguracyjnego Gdzie należy wprowadzić: - nazwę serwera SQL do połączenia np. .\SQLEXPRESS - nazwę bazy SQL z którą ma być prowadzona replikacja danych np. HURT2000 Aby sprawdzić poprawność połączenia można wykonać test. Ponadto należy wprowadzić hasło do opcji SETUP oraz opcji ADMIN Uwaga: podając adres serwera internetowego można replikować dane z dowolnym serwerem SQL w Internecie. Synchronizacja danych Replikacja może być uruchamiana w trybie „ręcznym” poprzez uruchomienie programu w trybie ADMIN lub w sposób automatyczny z parametrem /AUTO.

UDDI
UDDI (Universal Description, Discovery and Integration) – inicjatywa przemysłu informatycznego mająca na celu utworzenie uniwersalnego rejestru biznesowego usług sieciowych. Z chwilą opublikowania wersji 3 specyfikacji UDDI została przeniesiona pod egidę organizacji OASIS. UDDI została pierwotnie opracowana przez Ariba, IBM, Microsoft i inne firmy. UDDI pozwoli oprogramowaniu automatycznie wykrywać i integrować usługi sieciowe w sieci Internet. Przeglądarka UDDI umożliwi także przeglądanie użytkownikom informacji o rejestrze, który jest siecią serwerów internetowych podobnym do Domain Name System (DNS). UDDI zawiera tzw. white pages, czyli adresy i kontakty, yellow pages (klasyfikacje przemysłowe) i green pages (opisy usług). Green pages zawierają wersję XML, typ szyfrowania i Document Type Definition (DTD) standardu. .

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl