Funkcja eksportu danych pozwala zapisać wyświetlane dane tabelaryczne do plików np. Excel XLS
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach.
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.
eksport danych do plików excel pdf html xml
    eksportowanie danych polega na zapisie danych znajdujących się w tabeli do pliku w określonym formacie.
    Eksportowanie danych polega na zapisie danych znajdujących się w tabeli do pliku w określonym formacie. Funkcja eksportu danych jest aktywna w tabelach wyświetlających dane. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk nad tabelą lub z menu kontekstowego wyśweitlanego prawym klawiszem myszki. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.

      Kolektor danych w magazynie wysokiego składu kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. Nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy prx i tego samego magazynu tabela knkon ach – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów k – klient, p – pracownik, s – spedytor, r – partner import kartotek z pliku excela xls w celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: asortyment – wgrywanie danych do tabeli knaso – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system erp dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system erp, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy mogą być bardziej wydajne i skuteczniejsze w realizowaniu potrzeb organizacji. . Za pomocą opcji numaracji dokumentów administrator określa sposób numerowania dokumentów oraz jaki jest ostatni numer. W celu określenia roli poszczególnych magazynów i ich odpowiednim skonfigurowaniu w systemie informatycznym należy przedstawić: parametry techniczno wydajnościowe użytkowanych obiektów i wyposażenia plany przepływu masy towarowej przez magazyn dane kosztowe harmonogramy pracy krótko i długookresowych nowoczesne technologie informatyczne pozwalają na zarządzanie magazynem za pomocą programu komputerowego, nie tylko bezpośrednio personelowi znajdującemu się na terenie zakładu, ale poprzez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny www oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu. Udostępniane są informacje dotyczące numeru dokumentu magazynowego, daty wystawienia, kontrahenta oraz szczegóły dotyczące asortymentu. Pierwsza kolumna rejestru - stan - określa status dokumentu inwentaryzacji: 1 – dokument w trakcie realizacji, 2 – dokument zamknięty. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Lokalizacja partii towaru
      Prosta obsługa programu do rozliczania palet jest możliwa dzięki temu, że jest to aplikacja przeglądarkowa. Program dla rozliczania palet można więc uruchamiać na dowolnej przeglądarce zarówno w sieci lokalnej jak i przez Internet. Bogatą funkcjonalność uzupełniają standardowe funkcje np. zapis danych do plików excel XLS. . Globalne zmiany ekonomiczne zawsze stawiają logistykę przed nowymi wyzwaniami. W obliczu zarówno automatyzowania przepływu materiałów, jak i globalizacji obrotu towarowego, nośniki transportowe takie, jak palety EPAL muszą spełniać coraz to wyższe wymagania konstrukcyjne. Wymaga to jednocześnie ścisłej kontroli jakościowej. European Pallet Association (EPAL) gwarantuje najwyższe normy jakości palet EUR na całym świecie z niezależnym systemem kontroli i odbiorów. Palety drewniane są najczęściej stosowanymi paletami w przemyśle. Są to palety cechujące się dużą wytrzymałością i niską ceną. EPAL został założony w 1991 r. i współpracuje z europejskimi spółkami Kolei nad utrzymaniem wysokiej jakości i standardów kontroli palet EUR. Tylko palety EUR dopuszczone jakościowo przez EPAL otrzymują znak jakości EPAL. W związku ze zwiększeniem globalnej produkcji i obrotu palet EUR, Europejskie Stowarzyszenie palet EPAL podjęło decyzję o wprowadzeniu nowych typów palet, które wskazują na ochronę znaku towarowego EUR i EPAL spełniającego wszystkie wymagania jakościowe, które zostały nałożone na tradycyjne drewniane palet euro. System EPAL oparty jest na znormalizowanych paletach EUR o zapewnionej jakości. Na podstawie kryteriów wymiany podanych przez EPAL i UIC, strony wymiany uzgadniają między sobą najbardziej odpowiednie dla nich podstawy wymiany: paleta za paletę, rozliczanie palet na przyszłe należności lub podobne. Prosta obsługa programu do rozliczania palet jest możliwa dzięki temu, że jest to aplikacja www. Program dla rozliczania palet można więc uruchamiać na dowolnej przeglądarce zarówno w sieci lokalnej jak i przez Internet. Bogatą funkcjonalność uzupełniają standardowe funkcje np. zapis danych do plików excel XLS. .
      import kartotek z pliku XLS - wgrywanie z excela - excel2eql. Dane kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy sposób wgrywać nowe kartoteki do bazy lub aktualizować istniejące zapisy bezpośrednio z plików w formacie MS Excel – pliki z rozszerzeniem XLS. Zasady przygotowywania plików excel W celu prawidłowego wgrywania danych do bazy SQL programów SoftwareStudio należy przygotować pliki w formacie XLS wg następujących zasad: Nazwa pliku zawierająca dane do wgrania kartotek może być dowolna, ale format pliku musi być XLS Plik Excela musi zawierać zakładkę z której będą pobierane dane o nazwie Arkusz1 W pierwszym wierszu tabeli należy podać nazwy kolumn zgodne z aktualną strukturą tabel SQL (w tym celu należy sprawdzić aktualną konfigurację i dokumentację danej wersji używanego programu) Kolejne wiersze tabeli muszą zawierać dane jakie mają być przegrane do bazy programu Wiersze muszą zwierać dane zgodne z formatami przyjętymi przez bazę SQL. W szczególności należy prawidłowo podawać dane dla kolumn logicznych typu TAK lub NIE, data kolumny numeryczne np. ceny. Kolumny logiczne 0 oznacza NIE, 1 oznacza TAK o Data w formacie YYYY-MM-DD o Wartości podawać w formacie tylko cyfry, miejsca dziesiętne oddzielone przecinkiem Można w dowolny sposób formatować graficznie kolumny, kolorować oraz wprowadzać komentarze Nie wolno podawać nazw kolumn w tabeli, których nie ma w bazie SQL – dane się nie przegrają Strona kodowa polskich znaków diakrytycznych Windows 1250 Standardowo można wgrywać dane dotyczące kartotek asortymentowych (tabela knaso) oraz kontrahentów (tabela knkon) Wymagane kolumny W trakcie wgrywania danych, a w szczególności wykonywania aktualizacji zapisów w bazie SQL (metoda UPDATE) niektóre kolumny są obowiązkowe, aby cały proces został prawidłowo wykonany Tabela KNASO PRX – 3 znakowy identyfikator do wydzielenia rodzaju wgrywanej kartoteki, np. TH towary handlowe, CZE części, USL usługi MAGAZYN – 5 znakowy identyfikator symbolu magazynu, jeżeli nie jest wykorzystywany to należy podać MG INDEKS – identyfikator danego artykułu, razem z kodem PRX i symbolem magazynu wymuszają unikalność zapisu w bazie tzn. nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy PRX i tego samego magazynu Tabela KNKON ACH – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów np. K – klient, P – pracownik, S – spedytor, R – partner Import kartotek z pliku Excela XLS W celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku Excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: Asortyment – wgrywanie danych do tabeli KNASO – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli KNKON – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Jeżeli jakaś pozycja (lub więcej pozycji) nie może zostać prawidłowo wgrane do bazy to zostanie wyświetlona lista takich pozycji w postaci polecenie SQL, za jego pomocą można próbować diagnozować przyczyny. Odrzucone zostają także wszystkie rekordy nie spełniające wymagań zgodności bazy np. jeżeli wiersz w tabeli Excela zawiera cenę mniejszą od zera to taki wiersz nie zostanie wgrany do bazy. Import kartotek przeprowadza się standardowo na początku wdrożenia przegrywając dane ze starego systemu. Można także wgrywać dane otrzymywane w formie nowych katalogów od dostawców, jednak inną częstą czynnością jest opcja uzupełniania – aktualizacji danych w bazie. Kartoteki można oczywiście modyfikować za pomocą formularzy dostępnych z poziomu programu, ale w przypadku wielu zmian szybsze i łatwiejsze może być przygotowanie odpowiedniego arkusza Excela i uruchomienie procedury aktualizacji danych. W celu określenia dla jakiego wiersza dane mają być przegrywane program stosuje identyfikację na podstawie unikalnych identyfikatorów.
      Funkcja eksportu danych pozwala zapisać wyświetlane dane tabelaryczne do plików np. Excel XLS. Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.
      Rozpoczynanie pracy z programem lub okresowa wymiana danych z systemem ERP w celu ujednolicenia danych kartotekowych wykonwyana może być za pomocą funkcji importu kartotek z pliku XLS - wgrywanie z excela - excel2sql . Wgrywanie kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy z firmy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy sposób wgrywać nowe kartoteki do bazy lub aktualizować istniejące zapisy bezpośrednio z plików w formacie MS Excel – pliki z rozszerzeniem XLS. Zasady tworzenia plików XLS W celu prawidłowego wgrywania danych do bazy SQL programów SoftwareStudio należy przygotować pliki w formacie XLS wg następujących zasad: Nazwa pliku zawierająca dane do wgrania kartotek może być dowolna, ale format pliku musi być XLS Plik Excela musi zawierać zakładkę z której będą pobierane dane o nazwie Arkusz1 W pierwszym wierszu tabeli należy podać nazwy kolumn zgodne z aktualną strukturą tabel SQL (w tym celu należy sprawdzić aktualną konfigurację i dokumentację danej wersji używanego programu) Kolejne wiersze tabeli muszą zawierać dane jakie mają być przegrane do bazy programu Wiersze muszą zwierać dane zgodne z formatami przyjętymi przez bazę SQL. W szczególności należy prawidłowo podawać dane dla kolumn logicznych typu TAK lub NIE, data kolumny numeryczne np. ceny. Kolumny logiczne 0 oznacza NIE, 1 oznacza TAK o Data w formacie YYYY-MM-DD o Wartości podawać w formacie tylko cyfry, miejsca dziesiętne oddzielone przecinkiem Można w dowolny sposób formatować graficznie kolumny, kolorować oraz wprowadzać komentarze Nie wolno podawać nazw kolumn w tabeli, których nie ma w bazie SQL – dane się nie przegrają Strona kodowa polskich znaków diakrytycznych Windows 1250 Standardowo można wgrywać dane dotyczące kartotek asortymentowych (tabela knaso) oraz kontrahentów (tabela knkon) Ważne kolumny W trakcie wgrywania danych, a w szczególności wykonywania aktualizacji zapisów w bazie SQL (metoda UPDATE) niektóre kolumny są obowiązkowe, aby cały proces został prawidłowo wykonany Tabela KNASO PRX – 3 znakowy identyfikator do wydzielenia rodzaju wgrywanej kartoteki, np. TH towary handlowe, CZE części, USL usługi MAGAZYN – 5 znakowy identyfikator symbolu magazynu, jeżeli nie jest wykorzystywany to należy podać MG INDEKS – identyfikator danego artykułu, razem z kodem PRX i symbolem magazynu wymuszają unikalność zapisu w bazie tzn. nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy PRX i tego samego magazynu Tabela KNKON ACH – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów np. K – klient, P – pracownik, S – spedytor, R – partner Import kartotek z pliku Excela XLS W celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku Excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: Asortyment – wgrywanie danych do tabeli KNASO – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli KNKON – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Jeżeli jakaś pozycja (lub więcej pozycji) nie może zostać prawidłowo wgrane do bazy to zostanie wyświetlona lista takich pozycji w postaci polecenie SQL, za jego pomocą można próbować diagnozować przyczyny. Odrzucone zostają także wszystkie rekordy nie spełniające wymagań zgodności bazy np. jeżeli wiersz w tabeli Excela zawiera cenę mniejszą od zera to taki wiersz nie zostanie wgrany do bazy. Import nowych kartotek przeprowadza się standardowo na początku wdrożenia przegrywając dane ze starego systemu. Można także wgrywać dane otrzymywane w formie nowych katalogów od dostawców, jednak inną częstą czynnością jest opcja uzupełniania – aktualizacji danych w bazie. Kartoteki można oczywiście modyfikować za pomocą formularzy dostępnych z poziomu programu, ale w przypadku wielu zmian szybsze i łatwiejsze może być przygotowanie odpowiedniego arkusza Excela i uruchomienie procedury aktualizacji danych. W celu określenia dla jakiego wiersza dane mają być przegrywane program stosuje identyfikację na podstawie unikalnych identyfikatorów.
      Cechą wyróżniającą system Warehouse Management System WMS spośród innych systemów klasy WMS jest fakt, że program jest niezwykle elastyczny i pozwala na integrację z innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie oraz jego kontrahentów. Systemem WMS poprzez odpowiednio zbudowany interface wymiany danych za pomocą plików excel (XLS) lub bezpośrednio poprzez WebService umożliwia synchronizację i przesyłanie danych pomiędzy systemami na bieżąco..

      W firmach świadczących usługi logistyczne systemy Warehouse Management System WMS stanowią często technologię wspierającą działanie systemu zarządzającego ERP.

      Niektórzy dostawcy systemów ERP oferują funkcjonalność Warehouse Management System WMS jako jeden z modułów integralnie wbudowanych w pakiet ERP lub obsługują ją częściowo w ramach modułów gospodarki magazynowej. Za pomocą systemu Warehouse Management System WMS możliwa jest również kontrola ilościowa i asortymentowa. 

      Program Warehouse Management System wspiera zarządzanie funkcjonowaniem magazynu od przyjęcia towaru i jego lokalizacji na magazynie, przez odwzorowanie ruchów w ramach procesów handlowych i/lub produkcyjnych i wydań, aż po dostarczenie szczegółowych, aktualnych danych biznesowych dla osób zarządzających magazynem i logistyką.

      Szybkość – to jedna z ważnych cech dobrych rozwiązań jakie oferują operatorzy logistyczni. Bez integracji z systemem ERP np. SAP lub innymi systemami sprzedażowymi klientów trudno jest zapewnić szybką realizację zleceń. Moduł integracyjny można wykorzystywać jako rozwiązanie działające OnLine (integracja z bazą systemu ERP poprzez WebApi lub bazę danych) lub działające OffLine (import z plików XML, XLS lub CSV).
      Program Magazyn Palet generuje szereg raportów i zestawień pokazując salda ogółem i szczegółowo pozwalając precyzyjnie rozliczać się z kontrahentami za palety. Rozliczanie można prowadzić także z przewoźnikami i ich kierowcami. Generowane raporty można w łatwy sposób eksportować do plików excel (XLS) czy automatycznie wysyłać dokumenty rozliczeń mailem.Inwentaryzacja palet
      Systemy ERP prowadzą ewidencję ilościowo wartościową, wystawiają faktury, są nieodzwone w ksiegowości i zarządzaniu przedsiębiorstwem, jednak najczęściej nie posiadają przydatnej funkcjonalności związanej z modułem magazynu wysokiego składowania. Wiedza o tym gdzie znajduje się towar oraz szczegółowe śledzenie poszczególnych etapów przyjęć i wydań to zadanie jakie oferuje MODUŁ MAGAZYNU WYSOKIEGO SKŁADOWANIA. Moduł można zintegrować zarówno na zasadzie OnLine poprzez podłączenie do bazy systemu ERP czy też wykorzystując API dostawcy systemu ERP (np. WebService). Można także moduł magazynu wysokiego składowania zintegrować na zasadzie OffLine poprzez wymianę danych za pomocą plików XLS, CSV lub XML.Magazyn wysokiego składowania
      Studio Palety jest aplikacja webową, a więc dostęp do systemu możliwy przez przeglądarkę dla uwierzytelnionych użytkowników z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Rozbudowany system raportów oraz zestawień umożliwia szybka kontrolę stanów magazynowych, sald kontrahentów a także podgląd dokumentów wpływających na stany i salda wraz z funkcjami eksportu danych do plików excel XLS.
      Funkcja - przycisk ZAŁĄCZNIKI uruchamia okno wyświetlające dopisane już załączniki w tym także CV kandydata, które zostało dołączone podczas rejestracji na stronie www. Wywołana funkcja umożliwa również dołączenie do wybranej kartoteki kolejnych załączników w postaci plików pdf, doc, xls, jpg itp. Po uruchomieniu przycisku PRZEGLĄDAJ zostanie wyświetlone okno wyboru pliku. Wybrany plik należy zaznaczyć i potwierdzić wybór poleceniem OTWÓRZ. Lokalizacja pliku zostanie zapisana w polu okna dopisana załącznika. Dołączenie załącznika do kartoteki wymaga potwierdzenia polecenia DODAJ ZAŁĄCZNIK.
      W trybie uruchomienia z parametrem Job: „Nazwa zadania”> wykonywane jest zapisane zadanie. Zadanie wykonywane jest jednorazowo natychmiast po uruchomieniu aplikacji. Nazwa zadania musi być zgodna z parametrem NAZWA ZADANIA w pliku config.xml. W trybie uruchomienia z parametrem auto z pliku config.xml pobierane są wszystkie zadania poprawnie skonfigurowane, posiadające wartość dla parametru CYKLICZNOŚĆ. Minimalna wartość tego parametru dla zadań automatycznych to 900000ms, czyli 15 min. Po uruchomieniu aplikacji z parametrem auto aplikacja zostaje uruchomiona w Tray’u.
      DEMO