Za pomocą autorskiego rozwiązania (internetowa aplikacja asp.net) oferujemy rozwiązanie skutecznie podnoszące pozycje w rankingu wyszukiwarki google.
rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Pozycjonowanie stron internetowych
Przed rozpoczęciem tworzenia raportu za pomocą programu Report Builder warto uwzględnić kilka zagadnień związanych z dobrym planowaniem raportu.
Program Report Builder umożliwia tworzenie wielu rodzajów raportów. Można na przykład tworzyć raporty pokazujące sumaryczne lub szczegółowe informacje o sprzedaży, trendy marketingowe i sprzedażowe, raporty Operacyjne lub pulpity nawigacyjne. Tworzone raporty mogą wykorzystywać zaawansowane funkcje formatowania tekstu, np. dla zamówień sprzedaży, katalogów produktów czy listów seryjnych. Wszystkie opisane raporty są tworzone przy użyciu różnych kombinacji tych samych podstawowych elementów konstrukcyjnych dostępnych w programie Report Builder. Aby powstały raport był merytorycznie przydatny i czytelny, warto zacząć od przygotowania jego planu. Oto kilka zagadnień, które warto uwzględnić przed rozpoczęciem pracy: Format raportu - raporty można renderować w trybie online w przeglądarce, takiej jak Report Manager, lub eksportować je do innych formatów, takich jak Excel, Word czy PDF. Ustalenie docelowej formy raportu to ważna kwestia, ponieważ nie każdy format oferuje wszystkie funkcje. Struktura prezentacji danych - Dane można prezentować w układzie tabelarycznym, macierzowym (podobnym do raportu krzyżowego lub raportu w formie tabeli przestawnej), wykresu, dowolnym lub ich kombinacji.Wygląd raportu - Program Report Builder zawiera szereg elementów raportu, które można dodawać do raportów w celu poprawy ich czytelności, wyróżnienia najważniejszych informacji, ułatwienia użytkownikom poruszania się po raporcie itd. Wiedząc, jak powinien wyglądać raport, można zdecydować o użyciu elementów raportu, takich jak pola tekstowe, prostokąty, obrazy czy linie. Ponadto można wybrać opcje wyświetlania lub ukrycia elementów, dodać plan dokumentu, dołączyć raporty szczegółowe lub podraporty albo dodać łącza do innych raportów. Zakres danych - Zakres raportu można ograniczyć dla poszczególnych użytkowników lub lokalizacji albo do wybranych okresów. W celu filtrowania danych raportu należy użyć parametrów, dzięki którym zostaną pobrane i wyświetlone tylko wybrane informacje.Indywidualne obliczenia - Czasami źródło danych i zestawy danych nie zawierają dokładnie takich pól, jakie trzeba umieścić w raporcie. W takiej sytuacji może być konieczne utworzenie własnych pól obliczeniowych. Przykładem może być pomnożenie ceny jednostkowej przez liczbę sztuk w celu obliczenia wartości sprzedaży danej pozycji. Wyrażeń można także używać w celu wprowadzenia formatowania warunkowego i innych zaawansowanych funkcji.Dostarczanie wyniku działania raportu - Raport można zapisać lokalnie na komputerze i kontynuować pracę nad nim lub uruchomić go lokalnie na własne potrzeby. Chcąc jednak udostępnić raport innym osobom, należy zapisać go na serwerze raportów skonfigurowanym do działania w trybie macierzystym lub na serwerze raportów działającym w trybie zintegrowanym programu SharePoint. Zapisanie raportu na serwerze umożliwi innym użytkownikom renderowanie go w dowolnym momencie. Alternatywnie administrator serwera raportów może skonfigurować dla innych użytkowników subskrypcję raportu lub opcje dostarczania go pocztą e-mail. W razie potrzeby raport można również dostarczyć w dowolnym formacie eksportu.

Badanie skuteczności pozycjonowania stron internetowych wykonujemy w oparciu o narzędzia google oraz STAT24
Analiza optymalizacji witryny internetowej za pomocą programu Pozycjoner wspierana jest przez narzędzia firmy Google oraz STAT24, które wykorzystujemy do prezentowania zmian w rankingu google, najczęściej wyszukiwanych fraz i słów kluczowych wraz ze statystyką odwiedzin i popularnością stron. Działanie statystyk stat24 oparte jest na sprawdzonej technologii, będącej uznanym standardem badań polskiego internetu. Dzięki nim istnieje możliwość uzyskania rozbitych i skumulowanych danych ilościowych o użytkownikach, wizytach, odsłonach oraz innych wielkościach.

    Za pomocą autorskiego rozwiązania (internetowa aplikacja asp.net) oferujemy rozwiązanie skutecznie podnoszące pozycje w rankingu wyszukiwarki google. . rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń. Pozycjonowanie stron internetowych
    W większości krajów wyszukiwarka Google w dużej mierze decyduje o tym, czy witryna internetowa zbiera laury popularności, czy odchodzi w zapomnienie, a z nią stojący za nią biznes.. Wyszukiwarka, która narodziła się w garażu gdzieś w Kalifornii, jest obecnie najpopularniejszym na świecie narzędziem do przeszukiwania zasobów sieci. Według comScore, aż 66,8% rynku wyszukiwarek należy do Google (w sumie jest to 88 mld zapytań miesięcznie). W wielu państwach świata surfowanie po Internecie rozpoczyna się właśnie od rzeczonej wyszukiwarki, która już tak silnie zakorzeniła się w świadomości internautów, że powszechną praktyką jest wpisywanie w Google bezpośrednich adresów do stron WWW. Google umiejętnie przekuwa wielką popularność na pieniądze. W 2009 r. firma zanotowała przychody rzędu 24 mld USD i zyski 6,5 mld USD. Jest więc największą na świecie firmą zarabiającą na reklamach w Internecie! Jednakże tak duża skala działalności wiąże się również ze wzmożoną kontrolą poczynań giganta, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w innych państwach. Google często jest bowiem oskarżane o wykorzystywanie dominującej pozycji i szkodzenie interesom konkurencji. Jeden z najświeższych przykładów, to wszczęte przez Komisję Europejską w lutym br. wstępne postępowanie, po tym jak skargi złożyli właściciele trzech wyszukiwarek horyzontalnych - Foundem.co.uk, Ejustice.fr oraz Ciao.co.uk. Uznali oni, że Google świadomie degraduje ich pozycję w wynikach wyszukiwania, chcąc tym działaniem osłabić pozycję swojej konkurencji. Google zaprzecza, jakoby miało manipulować algorytmami wyszukiwarki i argumentuje, że dobrze zbudowana oraz wypełniona po brzegi wysokiej jakości treściami witryna zawsze jest premiowana w indeksie. Abstrahując od tego, która ze stron konfliktu ma rację, należy przyznać, że dla skarżących sytuacja wykluczenia z Google może być sprawą "życia i śmierci". Według badania iCrossing, przeciętnie aż 95% wejść z wyszukiwarek na strony WWW pochodzi z pierwszej strony wyników wyszukiwania. Witryna, która spadnie na kolejne podstrony, może liczyć na marny odsetek wejść, gdyż na drugiej i trzeciej stronie wartość ta kształtuje się odpowiednio na poziomie 1,6% i 3,4%. "Parafrazując znane powiedzęnie, można więc stwierdzić, że jeżeli czegoś nie ma na pierwszej stronie Google, to nie istnieje" - mówi Błażej Miernikiewicz, prezes agencji interaktywnej Artefakt.
    Przed rozpoczęciem tworzenia raportu za pomocą programu Report Builder warto uwzględnić kilka zagadnień związanych z dobrym planowaniem raportu.. Program Report Builder umożliwia tworzenie wielu rodzajów raportów. Można na przykład tworzyć raporty pokazujące sumaryczne lub szczegółowe informacje o sprzedaży, trendy marketingowe i sprzedażowe, raporty Operacyjne lub pulpity nawigacyjne. Tworzone raporty mogą wykorzystywać zaawansowane funkcje formatowania tekstu, np. dla zamówień sprzedaży, katalogów produktów czy listów seryjnych. Wszystkie opisane raporty są tworzone przy użyciu różnych kombinacji tych samych podstawowych elementów konstrukcyjnych dostępnych w programie Report Builder. Aby powstały raport był merytorycznie przydatny i czytelny, warto zacząć od przygotowania jego planu. Oto kilka zagadnień, które warto uwzględnić przed rozpoczęciem pracy: Format raportu - raporty można renderować w trybie online w przeglądarce, takiej jak Report Manager, lub eksportować je do innych formatów, takich jak Excel, Word czy PDF. Ustalenie docelowej formy raportu to ważna kwestia, ponieważ nie każdy format oferuje wszystkie funkcje. Struktura prezentacji danych - Dane można prezentować w układzie tabelarycznym, macierzowym (podobnym do raportu krzyżowego lub raportu w formie tabeli przestawnej), wykresu, dowolnym lub ich kombinacji.Wygląd raportu - Program Report Builder zawiera szereg elementów raportu, które można dodawać do raportów w celu poprawy ich czytelności, wyróżnienia najważniejszych informacji, ułatwienia użytkownikom poruszania się po raporcie itd. Wiedząc, jak powinien wyglądać raport, można zdecydować o użyciu elementów raportu, takich jak pola tekstowe, prostokąty, obrazy czy linie. Ponadto można wybrać opcje wyświetlania lub ukrycia elementów, dodać plan dokumentu, dołączyć raporty szczegółowe lub podraporty albo dodać łącza do innych raportów. Zakres danych - Zakres raportu można ograniczyć dla poszczególnych użytkowników lub lokalizacji albo do wybranych okresów. W celu filtrowania danych raportu należy użyć parametrów, dzięki którym zostaną pobrane i wyświetlone tylko wybrane informacje.Indywidualne obliczenia - Czasami źródło danych i zestawy danych nie zawierają dokładnie takich pól, jakie trzeba umieścić w raporcie. W takiej sytuacji może być konieczne utworzenie własnych pól obliczeniowych. Przykładem może być pomnożenie ceny jednostkowej przez liczbę sztuk w celu obliczenia wartości sprzedaży danej pozycji. Wyrażeń można także używać w celu wprowadzenia formatowania warunkowego i innych zaawansowanych funkcji.Dostarczanie wyniku działania raportu - Raport można zapisać lokalnie na komputerze i kontynuować pracę nad nim lub uruchomić go lokalnie na własne potrzeby. Chcąc jednak udostępnić raport innym osobom, należy zapisać go na serwerze raportów skonfigurowanym do działania w trybie macierzystym lub na serwerze raportów działającym w trybie zintegrowanym programu SharePoint. Zapisanie raportu na serwerze umożliwi innym użytkownikom renderowanie go w dowolnym momencie. Alternatywnie administrator serwera raportów może skonfigurować dla innych użytkowników subskrypcję raportu lub opcje dostarczania go pocztą e-mail. W razie potrzeby raport można również dostarczyć w dowolnym formacie eksportu.
    Badanie skuteczności pozycjonowania stron internetowych wykonujemy w oparciu o narzędzia google oraz STAT24. Analiza optymalizacji witryny internetowej za pomocą programu Pozycjoner wspierana jest przez narzędzia firmy Google oraz STAT24, które wykorzystujemy do prezentowania zmian w rankingu google, najczęściej wyszukiwanych fraz i słów kluczowych wraz ze statystyką odwiedzin i popularnością stron. Działanie statystyk stat24 oparte jest na sprawdzonej technologii, będącej uznanym standardem badań polskiego internetu. Dzięki nim istnieje możliwość uzyskania rozbitych i skumulowanych danych ilościowych o użytkownikach, wizytach, odsłonach oraz innych wielkościach.
    Używając rozwiązań stat24 istnieje możliwość poznania do 30 słów kluczowych dla jednej domeny. Dzięki znajomości najpopularniejszych słów kluczowych można w łatwy sposób dokonać ich doboru podczas zakupu reklamy linków sponsorowanych.
    Twórz strony z myślą o użytkownikach, a nie wyszukiwarkach. Nie oszukuj użytkowników ani nie przedstawiaj wyszukiwarkom innej treści niż użytkownikom (praktyki takie nazywane są maskowaniem, ang. cloaking). Unikaj sztuczek mających na celu poprawienie rankingu w wyszukiwarkach. Zastosuj praktyczną zasadę: zastanów się, czy możesz bez oporów opisać swoje działania wydawcom konkurencyjnej witryny. Inny przydatny test to zadanie sobie pytania: ,,Czy to przynosi korzyść moim użytkownikom? Czy warto byłoby to robić, gdyby nie istniały wyszukiwarki?" Nie bierz udziału w programach wymiany linków służących rzekomo poprawie pozycji witryn w wynikach wyszukiwania lub w rankingu PageRank. W szczególności unikaj linków do spamerów sieciowych i witryn ze ,,złych okolic sieci", ponieważ może to pogorszyć pozycję w rankingu. Nie używaj nieautoryzowanych programów komputerowych do zgłaszania stron, sprawdzania rankingów itp. Takie programy zajmują zasoby komputerowe i naruszają nasze Warunki korzystania z usługi. Google nie zaleca stosowania produktów, takich jak WebPosition Gold™, które wysyłają do Google zapytania automatyczne lub programowe.
    W tej opcji w ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania: - analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach - analizę branży oraz poczynań konkurencji - analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych - odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie - ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.
    Każdy może zajmować się pozycjonowaniem własnego serwisu internetowego, jednak nasza oferta pozycjonowania obejmuje swoim zakresem kompleksowe działanie na rzecz zwiększania pozycji strony w wyszukiwarkach, a w szczególności w wyszukiwarce google. Wszystkie metody których używamy są legalne, zapewniają wysoką skuteczność i opierają się na sprawdzonych metodach wykorzystywanych od 2002 roku. Na czym polega pozycjonowanie za pomocą programu Pozycjoner .net ? Wiele lat doświadczeń doprowadziło do stworzenia specjalnej aplikacji internetowej (serwis www) za pomocą, której nasi konsultanci przygotowują i zarządzają bazą danych artykułów i słów kluczowych oraz załączników tj. zdjęć w formatach jpg, gif lub png. Dane zgromadzone w bazie stanowią kompendium wiedzy, która jest następnie przez specjalne alegortymy przygotowywana i udostępniana wyszukiwarce. Nasze rozwiązanie sprawdza się najlepiej w pozycjonowaniu wyszukiwarki google, co nie oznacza, że inne wyszukiwarki nie są obsługiwane. Zalety oferowanego rozwiązania: - wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe; - zwiększenie ilości potencjalnych klientów odwiedzających stronę internetową; - pewność doboru odpowiednich słów kluczowych dzięki naszym konsultacjom; - pewność na świadczone usługi, ponieważ praca ludzka wspierana jest przez dedykowany program komputerowy. - wgląd do bazy słów kluczowych, artykułów i załączników i możliwością samodzielnej edycji czy dopisywaniu.
    Kontrowersje w pozycjonowaniu stron wynikają ze sposobów zdobywania linków prowadzących do stron - IBL oraz z nieetycznych technik stosowanych w pozycjonowaniu. Działania niezgodne z zaleceniami dla webmasterów przyjęło się nazywać spamem w wyszukiwarkach. Spam w wyszukiwarkach jest traktowany podobnie jak spam pocztowy, czyli elektroniczne wiadomości masowo rozsyłane do osób, które ich nie oczekują. W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony na których można zgłaszać strony, które stosują nieetyczne metody pozycjonowania.
    Jest wiele powodów dla których nasi klienci korzystają z naszych rozwiązań (oprogramowania) w celu osiągnięcia odpowiednio wysokich miejsc w rankingu wyszukiwarek. Przedstawiamy kilka najważniejszych: - Każdy użytkownik internetu ma świadomość tego, że setki - a nawet tysiące klientów poszukuje w wyszukiwarkach produktów lub usług każdego dnia. Nie będąc w czołówce wyników traci się możliwość zaprezentowania im swojej oferty, a więc potencjalnych klientów. - W wirtualnym świecie jakim jest internet zaistnienie pozwala podnieść prestiż i wiarygodność przedsiębiorstwa działającego w świecie rzeczywistym. - Sprzedaż internetowa rozwija się błyskawicznie, konsumenci mają coraz większe zaufanie do takiej formy zakupów, ale aby trafili oni do właściwego sklepu należy ich zachęcić.
    DEMO