Wprowadzanie danych do systemu zwiazanych z zapłatami faktur jest często nużącym zajęciem. W celu przyśpieszenia i ułatwienia pracy można wykorzystać opcję importu wyciągów bankowych
Import wyciągów bankowych 1) Na samym początku należy zainstalować dodatek pozwalający na importowanie wyciągów bankowych. Dodatek Elektroniczne Wyciągi Bankowe dodaje do programu dodatkowe filtry importu. Dodatkowo należy wczytać licencje dla dodatku. 2) Następnie w konfiguracji programu Narzędzia/ Opcje/ Ewidencje ŚP/ Ewidencje. Otwieramy ewidencje do której będziemy importować WB, i na zakładce przelewy elektroniczne ustawiamy odpowiednio filtr zgodnie z typem banku. Dodatkowo należy wprowadzić numer rachunku na pierwszej zakładce Ogólne 3) Następnie z Menu plik wybieramy Importuj zapisy > Import elektronicznych wyciągów bankowych. Wybieramy odpowiednią ewidencje docelową (EŚP) i wskazujemy plik z danymi. 4) W EŚP tworzą się raporty z dodatkową zakładką Operacje bankowe. Każdą Operację trzeba zweryfikować. Przez sparowanie kontrahenta z Operacji bankowej z podmiotem w bazie enovy gdzie zostanie zapamiętane. Przy kolejnym importowaniu wyciągu podmiot będzie się podpowiadał. Na tym etapie przyporządkowuje się kontrahentów, pole kwota, data i opis są edytowalne. Każda zweryfikowana Operacja przechodzi na zakładkę wpłaty i wypłaty 5) Dodatkowo w konfiguracji warto zaznaczyć parametry uruchamiające mechanizm kopiowania numerów faktur z opisu Operacji do pola Zapłata za. Pozwoli to na wykorzystanie mechanizmu automatycznego rozliczanie zapłat z płatnościami. (Narzędzia > Opcje > Ewidencje ŚP > Import wyciągów)

    Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który zostałzaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji.W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku.
    Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia:
    • przejście do pierwszej strony wydruku, 
    • przejście do strony poprzedniej, 
    • informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, 
    • przejście do strony kolejnej 
    • przejście do strony ostatniej. 
    Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT.Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania. Drukowanie dokumentów
    Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: przejściedo pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
    Wprowadzanie danych do systemu zwiazanych z zapłatami faktur jest często nużącym zajęciem. W celu przyśpieszenia i ułatwienia pracy można wykorzystać opcję importu wyciągów bankowych. Import wyciągów bankowych 1) Na samym początku należy zainstalować dodatek pozwalający na importowanie wyciągów bankowych. Dodatek Elektroniczne Wyciągi Bankowe dodaje do programu dodatkowe filtry importu. Dodatkowo należy wczytać licencje dla dodatku. 2) Następnie w konfiguracji programu Narzędzia/ Opcje/ Ewidencje ŚP/ Ewidencje. Otwieramy ewidencje do której będziemy importować WB, i na zakładce przelewy elektroniczne ustawiamy odpowiednio filtr zgodnie z typem banku. Dodatkowo należy wprowadzić numer rachunku na pierwszej zakładce Ogólne 3) Następnie z Menu plik wybieramy Importuj zapisy > Import elektronicznych wyciągów bankowych. Wybieramy odpowiednią ewidencje docelową (EŚP) i wskazujemy plik z danymi. 4) W EŚP tworzą się raporty z dodatkową zakładką Operacje bankowe. Każdą Operację trzeba zweryfikować. Przez sparowanie kontrahenta z Operacji bankowej z podmiotem w bazie enovy gdzie zostanie zapamiętane. Przy kolejnym importowaniu wyciągu podmiot będzie się podpowiadał. Na tym etapie przyporządkowuje się kontrahentów, pole kwota, data i opis są edytowalne. Każda zweryfikowana Operacja przechodzi na zakładkę wpłaty i wypłaty 5) Dodatkowo w konfiguracji warto zaznaczyć parametry uruchamiające mechanizm kopiowania numerów faktur z opisu Operacji do pola Zapłata za. Pozwoli to na wykorzystanie mechanizmu automatycznego rozliczanie zapłat z płatnościami. (Narzędzia > Opcje > Ewidencje ŚP > Import wyciągów)
    Program pozwala na ewidencję czynności wykonywanych przez pracowników magazynu w powiązaniu z dokumentami przyjęcia i wydania.. Wykonywanie czynności związanych z obsługą magazynu może być powiązane z rejestracją usług dodatkowych wraz z ewidencją kosztów z tym związanych. Każdy dokument przyjęcia i wydania z magazynu może mieć dopisane dowolne pozycje usług stanowiących wartość dodaną do Operacji przyjęcia oraz wydania. Przykładowymi Operacjami magazynowymi związanymi z obsługą magazynu wysokiego składowania są czynności związane z przepakowaniem towaru z jednej jednostki logistycznej w inną, oklejanie, foliowanie itp. Każda z tych czynności traktowana jako usługa dodana może być ewidencjonowana nie tylko jako oddzielne zapisy w rejestrze usługa (Operacji magazynowych) ale także w powiązaniu z dokumentami przyjęcia do magazynu i wydania z magazynu, a więc bezpośrednio odnoszące się do określonego kontrahenta. Zapisane w ten sposób dane służą do raportowania i zestawiania kosztów usług dodatkowych wraz z możliwością analizy wykorzystania pracy magazynu wynikającej z prac dodatkowych.
    Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: - przejściedo pierwszej strony wydruku, - przejście do strony poprzedniej, - informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, - przejście do strony kolejnej - przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
    EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, za pomocą któego gromadzona są dane ustandaryzowane pozwalające na analizę wykonywanych napraw przez serwis gwarancyjny.. EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, zastosowanie tego rozwiązania podzcas rejestrowaia zgłoszęń reklamacyjnych przyśpiesza i ułatwia pracę w serwisie. osoba zgłaszająca reklamację przez internet wybiera (informacje za pomocą rozwijanej listy wyboru opisów słownych). kod warunków uszkodzenia,kod objawu. Serwisant po otrzymaniu urządzenia do naprawy widzi wybrane pozycje, które moze zmienić oraz uzupełnia dane o kod uszkodzenia, kod sekcji,kod naprawy,wymienione części. Rejestrowanie napraw w oparciu o kody EICTA IRIS pozwlają na szybkie analizowanie, raportowanie wykonwyanych napraw oraz wspomaga pracę serwisu, pokazując przy jakim urządzaniu najczęsciej jakie psują się podzespoły oraz jakie wykonwyano czynności naprawcze. Serwisant ma do wglądu informację o 5 najczęsciej powtarzających się naprawach w ramach danego artykułu.
    Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie zarządzające magazynem, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych.
    Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. WMS aplikacja magazynowa wspiera kierownika magazynu w zarządzaniu magazynem poprzez osiąganie jego najważniejszych celów: zwiększanie wydajności pracy magazynu i poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Program magazynowy WMS skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. Ważnym elementem wsparcia w zakresie określenia preferencji pracowników odnośnie pełnionych tam działań.
    StudioSystem oferuje rozwiązanie dla narzędziownia program, który wykorzystasz w magazynie narzędzi. Program do zarządzania magazynem możesz wybrać kierując się różnymi kryteriami. Jeżeli ważna jest dla Ciebie cena to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Program magazynowy dla narzędziowni wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Programy WMS oferują różne poziomy cen zarówno za licencje jak i wdrożenie. Jeśli szukasz bezpłatnego programu WMS to raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności.
    Praca systemu WMS opiera się na wprowadzaniu dokumentów magazynowych. Wszystkie obliczenia stanów opierają się na zarejestrowanych zdarzeniach operacji magazynowych. System WMS pozwala rejestrować standardowe dokumenty magazynowe oraz specyficzne wynikające z charakteru tego systemu. Program rejestruje wiec dokumenty przyjęć i wydań zewnętrznych, obrotu wewnątrzmagazynowego oraz dokumenty związane z gospodarką paletową, czynnościami (usługami) wykonywanymi przez obsługę magazynu.
    ASP (ang. Active Serwer Pages) jest to koncepcja budowania dynamicznych stron www opracowana przez firmę Microsoft. Pozwala ona w tekstowych plikach HTML umieszczać wstawki kodu lub całe programy napisane w Visual Basic Script czy Java Script. Bardzo użyteczna jest możliwość poszerzania tworzonych dokumentów o obiekty baz danych i obiekty zapewniające zapamiętanie transakcji klienta. Przygotowana witryna www jest w rzeczywistości wzorcem strony, w którym przed wysłaniem do klienta zostaną umieszczone odpowiednio sformatowane dane pochodzące z systemu współpracujących baz danych. Rozwiązania ASP umożliwiają szybkie połączenie z bazą, bardzo szybkie tworzenie profesjonalnych aplikacji www, zarówno internetowych jaki intranetowych. Oprócz podstawowych Operacji wykonywanych na bazach, takich jak otwieranie i zamykanie połączeń, wykonywanie zadań SQL, dostępne są także bardziej zaawansowane mechanizmy. Należy do nich obsługa transakcji na kilku połączeniach z danym klientem lub korzystanie z procedur wbudowanych.
    W sytuacji, kiedy użytkownik uznaje, że w pewnym okresie dekrety są poprawne i księgowania uzgodnione i nie chce pozwolić na ingerowanie w ten okres i jednocześnie nie chce dokumentów księgować „na czysto” powinien sterować „Dozwolonym okresem księgowania” w konfiguracji okresu obrachunkowego. Księgowanie „na czysto” jest czynnością nieodwracalną i może uniemożliwić dokonania ewentualnych drobnych poprawek wykonywanych świadomie na dekretach z wcześniejszych miesięcy. Dozwolony okres księgować ma również wpływ na edycyjność istniejących już dekretów. Dekrety, których data nie mieści się w dozwolonym okresie księgowania mają właściwość „tylko do odczytu”.
    DEMO