WYBRANE

Odszukano artykuły zawierające frazę wybrane

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Sortowanie dokumentów
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Wydruk etykiet
Etykiety dla paczek mogą być drukowane dla wszystkich paczek wybranych specyfikacji lub dla WYBRANEj paczki. Przy wydruku etykiet dla specyfikacji należy wybrany dokument zaznaczyć kursorem a następnie uruchomić wydruk etykiet przez kombinację klawiszy lub przy wykorzystaniu pomocy kontekstowej.

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz WYBRANE ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki.

Sortowanie dokumentów
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Grupowanie
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (WYBRANEj kolumny).

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Grupowanie
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg WYBRANEgo warunku.

Grupowanie
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (WYBRANEj kolumny).

Pozycjoner .net
Pozycjonowanie stron internetowych jest zajęciem żmudnym, w celu zwiększenia łatwości dostępu do WYBRANEj witryny www stosuje się zabiegi zwane pozycjonowaniem

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Grupowanie
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg WYBRANEj kolumny.

Grupowanie danych
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (WYBRANEj kolumny).

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na WYBRANE pole w wierszu etykiet kolumn

Wydruk etykiet
Etykiety dla paczek mogą być drukowane dla wszystkich paczek wybranych specyfikacji lub dla WYBRANEj paczki. Przy wydruku etykiet dla specyfikacji należy wybrany dokument zaznaczyć kursorem a następnie uruchomić wydruk etykiet przez kombinację klawiszy lub przy wykorzystaniu pomocy kontekstowej.

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz WYBRANE ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki.

Corax ERP - Fakturuj
Uruchamia proces automatycznej rejestracji faktury w systemie wg WYBRANEj metody fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu podczas fakturowania zlecenia.

Corax ERP - przyjęcie środka trwałego dowód OT
Tabela ta zawiera listę utworzonych w module dowodów OT (przyjęcie środka trwałego). Dowody OT generowane są automatycznie w momencie wprowadzania nowego elementu majątku trwałego do ewidencji. Formularz dowodu OT, który pojawia się po wybraniu opcji Popraw służy w zasadzie tylko do wydrukowania dowodu dla WYBRANEgo elementu majątku trwałego. Wszystkie pola tego ekranu są dostępne tylko do przeglądania.

Corax ERP - zmiana danych informacyjnych środka trwałego dowód AT
Tabela ta zawiera listę utworzonych w module dowodów AT (aktualizacje pozostałych tzn. nie objętych innymi dowodami pól w kartotece środka trwałego). Dowody AT generowane są automatycznie w momencie modyfikowania informacji o środku trwałym w zakresie na jaki pozwala program za pomocą ekranu Kartoteka środków trwałych Formularz dowodu AT, który pojawia się po wybraniu opcji Popraw służy w zasadzie tylko do wydrukowania dowodu dla WYBRANEgo elementu majątku trwałego. Wszystkie pola tego ekranu są dostępne tylko do przeglądania.

Corax ERP - Naliczanie miesięczne amortyzacji
Formularz ten służy do comiesięcznego naliczania amortyzacji dla wszystkich środków trwałych. W programie naliczanie amortyzacji bilansowej i podatkowej odbywa się jednocześnie, według metody WYBRANEj przez użytkownika w trakcie wprowadzania środka trwałego do ewidencji. Obliczenia można wykonywać jedynie dla prawidłowo WYBRANEgo okresu obrachunkowego. Musi nim być miesiąc następny po miesiącu ostatnio naliczonej amortyzacji. Informacja o ostatniej amortyzacji jest zawsze widoczna po prawej stronie formularza. Program nie pozwoli na naliczenie amortyzacji ani dla miesiąca wcześniejszego, ani dla miesiąca późniejszego niż wymagany. Gdy funkcja obliczająca amortyzację zakończy działanie w oknie tabeli zostaną pokazane efekty obliczeń za wybrany okres obrachunkowy. Wówczas można obejrzeć dla wskazanego środka trwałego tabelę amortyzacji za cały ostatni rok obrachunkowy. Jak widać, tabela ta zawiera dane dotyczące amortyzacji podatkowej i bilansowej za każdy miesiąc roku. Są to wartości wynikłe z obliczeń amortyzacji w kolejnych miesiącach roku obrachunkowego. Po lewej stronie tabeli znacznik przy numerze miesiąca mówi nam o tym, czy naliczano amortyzację za ten miesiąc.

Corax ERP - przeszacowanie wartości środka trwałego dowody PT
Formularz ten służy do przeprowadzenia okresowego (najczęściej co kilka lat) przeszacowania wartości, czyli aktualizacji wyceny majątku trwałego. Inflacja oraz czynniki rynkowe powodują, że ewidencyjna wartość majątku trwałego z biegiem czasu odbiega znacznie od wartości realnej, kształtowanej przez rynek i gospodarkę.. Dlatego pojawia się konieczność dokonywania aktualizacji tej wartości. Polega ona na przeszacowaniu wartości początkowej i umorzenia na dzień aktualizacji wyceny majątku trwałego, według zasad określonych przepisami. Ostatni przepis zobowiązywał wszystkie jednostki określone do przeprowadzenia aktualizacji wyceny środków trwałych według stanu na dzień 1 stycznia 1995 roku. W programie przeszacowanie można wykonać metodą grupową, polegającą na przeszacowaniu wszystkich składników majątku trwałego wg tabeli współczynników, lub metodą szczegółową polegającą na zastosowaniu dla każdego z nich odrębnych wskaźników przeliczeniowych. Nie korzystamy wówczas z tabeli współczynników, a dla każdego środka trwałego do pola Współczynnik przeszacowania (opcja Ewidencja środków trwałych – zakładka Dane informacyjne) wprowadzamy indywidualną wartość. Tabela ta pokazuje wszystkie dowody PT (skutki przeszacowania majątku trwałego) generowane są automatycznie w momencie wykonania przeszacowania. Formularz dowodu PT, który pojawia się po wybraniu opcji Popraw służy w zasadzie tylko do obejrzenia dowodu dla WYBRANEgo elementu majątku trwałego. Wszystkie pola tego ekranu są dostępne tylko do przeglądania.

Grupowanie danych
Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg WYBRANEj kolumnu lub kilku kolumn. Podczas grupowania dane w widoku danych są grupowane według określonego kryterium. Sortowanie i grupowanie są czynnościami powiązanymi z sobą, czyli program aby pogrupować dane znajdujące się w danej kolumnie, najpierw okreśa kolejność sortowania. Podstawową formą grupowania jest sortowanie alfabetyczne listy narzędzi w taki sposób, aby narzędzia zaczynające się od litery „A” były wyświetlane razem. Każdą grupę w widoku danych można rozwinąć lub zwinąć, korzystając z nagłówka grupy. .

Modyfikacja - edycja danych
Dane kartotek asortymentowych mogą być modyfikowane w trybie modyfikacji tabelarycznej lub przez użycie funkcji EDYCJA. Modyfikacja tabelaryczna polega na edytowaniu WYBRANEgo pola przez podwójne kliknięcie, zapisaniu zmiany w polu i zapisaniu modyfikacji przez kombinację klawiszy lub kliknięcie na dowolny pole w innym wierszu niż modyfikowany. Modyfikacja w trybie edycji wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ. O wykonaniu Operacji informuje wyświetlony komunikat. Okno formularza kartoteki należy zamknąć przez przycisk. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola INDEKS i ILOŚĆ.

Zestawienie dokumentów magazynowych
Wyświetlana jest lista pozycji wszytskich dokumentów magazynowych z WYBRANEgo przedziału czasowego. Udostępniane są informacje dotyczące numeru dokumentu magazynowego, daty wystawienia, kontrahenta oraz szczegóły dotyczące asortymentu. Ponadto prezentowane są informacje o miejscu składowania, numeru nośnika, numeru partii lub serii oraz ilości przyjęcia lub wydania.


  • Systemy IT
    program reklamacje - Platforma Microsoft .Net oferuje prefabrykowaną infrastrukturę do pokonywania typowych problemów związanych z oprogramowaniem internetowym

  • Utrzymanie ruchu w przedsiębiorstwie
    program narzędziownia - Trudno sobie wyobrazić nowoczesne przedsiębiorstwo produkcyjne lub zakład przemysłowy bez dobrze zorganizowanego działu zajmującego się utrzymaniem ruchu. W pracy takiego działu potrzebne jest niezawodne, wydajne oprogramowanie wspomagające prace związane z utrzymaniem ruchu.

  • Rozwiązania dla bazy danych SQL server
    Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Baza SQL Server oferuje ogromnie elastcyzne rozwiązania dla przedsiębiorstw. - baza danych SQL server

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl