WIERSZU

Odszukano artykuły zawierające frazę wierszu

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Sortowanie dokumentów
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Modyfikacja - edycja danych
Dane kartotek asortymentowych mogą być modyfikowane w trybie modyfikacji tabelarycznej lub przez użycie funkcji EDYCJA. Modyfikacja tabelaryczna polega na edytowaniu wybranego pola przez podwójne kliknięcie, zapisaniu zmiany w polu i zapisaniu modyfikacji przez kombinację klawiszy lub kliknięcie na dowolny pole w innym WIERSZU niż modyfikowany. Modyfikacja w trybie edycji wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ. O wykonaniu Operacji informuje wyświetlony komunikat. Okno formularza kartoteki należy zamknąć przez przycisk. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola INDEKS i ILOŚĆ.

Ustawienia menu START
Zdefiniowanie skrótów w menu START umożliwia menu KONFIGURACJA i USTAWIENIA MENU START. Po uruchomieniu menu wyswietli się lista zdefiniowanych już skrótów. Dopisanie nowego rekordu, który będzie zarazem nowym skrótem w menu START, umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz… Po kliknięciu w WIERSZU z komunikatem należy: ul/>- W pierwszym polu zaznaczyć czy dopisywany rekord ma być aktywny br/>- Podać kolejność na którym miejscu ma być wyświetlany dopisywany rekord w wyświetlonym (aktualnie modyfikowanym) rejestrze br/>- Podać nazwę dopisywanego rekordu – nazwa rekordu winna być unikalna i nie jest wyświetlana dla użytkownika br/>- W kolumnie TEKST należy podać opis, który zostanie wyświetlony użytkownikowi br/>- Opis dodatkowy – informacja wyświetlana jako ToolTip (dymek z podpowiedzią) br/>- Uruchom moduł – w tym polu należy podać moduł (grid) który zostanie wyświetlony użytnikowi po uruchomieniu skrótu. Podany moduł można podać również z parametrem, który zapewni odfiltrowanie wyświetlonych danych, np. role_wms/dok_han_grid.aspx?typdok=OF&ach=1. br/>- Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z kombinacji klawiszy Shift>Enter>. Uruchomienie menu POWRÓT DO DESKTOP spowoduje wyświetlenie aktualnie zdefiniowanego pulpitu wraz z dostępem do menu START oraz pulpitu nawigacyjnego umiejscowionego po prawej stronie ekranu. .

Sortowanie dokumentów
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Sortowanie
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w WIERSZU etykiet kolumn

Modyfikacja - edycja danych
Dane kartotek asortymentowych mogą być modyfikowane w trybie modyfikacji tabelarycznej lub przez użycie funkcji EDYCJA. Modyfikacja tabelaryczna polega na edytowaniu wybranego pola przez podwójne kliknięcie, zapisaniu zmiany w polu i zapisaniu modyfikacji przez kombinację klawiszy lub kliknięcie na dowolny pole w innym WIERSZU niż modyfikowany. Modyfikacja w trybie edycji wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ. O wykonaniu Operacji informuje wyświetlony komunikat. Okno formularza kartoteki należy zamknąć przez przycisk. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola INDEKS i ILOŚĆ.

Ustawienia menu START
Zdefiniowanie skrótów w menu START umożliwia menu KONFIGURACJA i USTAWIENIA MENU START. Po uruchomieniu menu wyswietli się lista zdefiniowanych już skrótów. Dopisanie nowego rekordu, który będzie zarazem nowym skrótem w menu START, umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz… Po kliknięciu w WIERSZU z komunikatem należy: ul/>- W pierwszym polu zaznaczyć czy dopisywany rekord ma być aktywny br/>- Podać kolejność na którym miejscu ma być wyświetlany dopisywany rekord w wyświetlonym (aktualnie modyfikowanym) rejestrze br/>- Podać nazwę dopisywanego rekordu – nazwa rekordu winna być unikalna i nie jest wyświetlana dla użytkownika br/>- W kolumnie TEKST należy podać opis, który zostanie wyświetlony użytkownikowi br/>- Opis dodatkowy – informacja wyświetlana jako ToolTip (dymek z podpowiedzią) br/>- Uruchom moduł – w tym polu należy podać moduł (grid) który zostanie wyświetlony użytnikowi po uruchomieniu skrótu. Podany moduł można podać również z parametrem, który zapewni odfiltrowanie wyświetlonych danych, np. role_wms/dok_han_grid.aspx?typdok=OF&ach=1. br/>- Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z kombinacji klawiszy Shift>Enter>. Uruchomienie menu POWRÓT DO DESKTOP spowoduje wyświetlenie aktualnie zdefiniowanego pulpitu wraz z dostępem do menu START oraz pulpitu nawigacyjnego umiejscowionego po prawej stronie ekranu. .

Ustawienia skrótów na pulpicie
Zdefiniowanie skrótów na pulpicie głównym umożliwia menu USTAWIENIA SKRÓTÓW NA PULPICIE. Po uruchomieniu menu wyświetli się rejestr zdefiniowanych już skrótów. Dopisanie nowego rekordu, który będzie zarazem nowym skrótem w pulpicie nawigacyjnym systemu, umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz. Po kliknięciu w WIERSZU z komunikatem należy: ul/> - W pierwszym polu zaznaczyć czy dopisywany rekord ma być aktywny br/> -Podać kolejność na którym miejscu ma być wyświetlany dopisywany rekord w wyświetlonym (aktualnie modyfikowanym) rejestrze br/> -Podać nazwę dopisywanego rekordu – nazwa rekordu winna być unikalna i nie jest wyświetlana dla użytkownika br/> -W kolumnie TEKST należy podać opis, który zostanie wyświetlony użytkownikowi br/> -Opis dodatkowy – informacja wyświetlana jako ToolTip (dymek z podpowiedzią) br/> -Uruchom moduł – w tym polu należy podać moduł (grid) który zostanie wyświetlony czytnikowi po uruchomieniu skrótu. Podany moduł można podać również z parametrem, który zapewni odfiltrowanie wyświetlonych danych, np. role_wms/dok_han_grid.aspx?typdok=OF&ach=1. br/> -W polu OBRAZEK należy wybrać z listy rozwijanej grafikę, która zostanie wyświetlona wraz z nazwą skrótu br/> -Współrzędna X – położenie skrótu w linii poziomej br/> -Współrzędna Y – położenie skrótu w linii pionowej br/> -Nie podanie współrzędnych położenia skrótu względem osi spowoduje zapisanie się w tych polach wartości domyślnej 0 i wyświetlenie dopisanego skrótu w układzie automatycznym.br/>br/> Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z kombinacji klawiszy. Uruchomienie menu POWRÓT DO DESKTOP spowoduje wyświetlenie aktualnie zdefiniowanego pulpitu.

Konfiguracja menu NAWIGACJA
Menu z prawej strony ekranu składa się z sekcji oraz podsekcji. W pierwszym kroku należy zdefiniować sekcje menu. Umożliwi nam to wywołanie menu KONFIGURACJA oraz USTAWIENIA SEKCJE NAWIGACJA. Po wywołaniu menu wyświetli się lista aktualnie zdefiniowanych sekcji menu: Dopisanie nowej sekcji umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz… Po kliknięciu w WIERSZU z komunikatem należy:ul/> - W pierwszym polu zaznaczyć czy dopisywany rekord ma być aktywny br/>- Podać kolejność na którym miejscu ma być wyświetlany dopisywany rekord w wyświetlonym (aktualnie modyfikowanym) rejestrze br/>- Podać nazwę dopisywanego rekordu – nazwa rekordu winna być unikalna i nie jest wyświetlana dla użytkownika br/>- W kolumnie TEKST należy podać opis, który zostanie wyświetlony użytkownikowi systemu br/>- Opis dodatkowy – informacja wyświetlana jako ToolTip (dymek z podpowiedzią) br/>- W polu OBRAZEK należy wybrać z listy rozwijanej grafikę, która zostanie wyświetlona wraz z nazwą sekcji Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z kombinacji klawiszy Shift>Enter>. Uruchomienie menu POWRÓT DO DESKTOP spowoduje wyświetlenie aktualnie zdefiniowanego pulpitu wraz z dostępem do menu START oraz pulpitu nawigacyjnego umiejscowionego po prawej stronie ekranu.

Konfigurajca MENU pracownika
Funkcja MENU pozwala na skonfigurowanie indywidualnego MENU dla wybranego pracownika. Po uruchomieniu funkcji pojawi się formularz dopisania pozycji menu. Aby do wybranego pracownika dopisać nową pozycje menu należy klikną na WIERSZU z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu należy wybrać z listy rozwijanej pozycje menu, w kolejnym zaznaczyć czy pozycja ma być aktywna, w kolejnym polu zapisywany jest automatycznie opisu dopisywanego menu. Wprowadzone informacje należy zatwierdzić korzystając z kombinacji klawiszy Shift Enter. Modyfikacja informacji w polach wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji, zapisanie informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy SHIIFT ENTER. W menu aktywna jest funkcja usuwania. W celu usunięcia wprowadzonej pozycji menu należy wybraną pozycję zaznaczyć przez kliknięcie myszką na pozycji. Wybrany wiersz zostaje podświetlony. Użycie klawisza Delete> usuwa zaznaczoną pozycję. .


  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - rogramy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • Programy internetowe
    program do reklamacji - Sieć www, zaczęła swoja karierę, jako rozwiązanie do prezentowania statycznych raportów, wyników badań prac naukowych z fizyki. Wymiana informacji, dzięki takiemu rozwiązaniu znalazła zupełnie inne oblicze.

  • System magazynowy
    PROGRAM MAGAZYNOWY zintegrowany z urządzeniami wspomagającymi pracę przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi magazynów przy oczywistym wzroście efektywności prac magazynowych. - Rozwój internetowych programów stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system magazynowy. Aplikacja internetowa ASP.net wykorzystująca profesjonalną bazę danych MS SQL 2008 Server pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalnością podobną do standardowego oprogramowania Windows.

  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • program enova
    ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe. -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl