WŁAŚNIE

Odszukano artykuły zawierające frazę właśnie

Wynajem magazynów
W zakresie wynajmu powierzchni magazynowych na terenie całej Polski ma to miejsce w najbardziej strategicznych punktach lokalizacyjnych kraju. Najbardziej korzystna lokalizację magazynu wraz z najlepszymi warunkami umowy najmu. Niezwykle istotnym czynnikiem decydującym o stworzeniu atrakcyjnej lokalizacji dla budowy magazynów jest infrastruktura drogowa. We wszystkich miastach, które posiadają już dostęp do autostrady to WŁAŚNIE okolice węzłów autostradowych stanowią najbardziej atrakcyjne miejsca budowy magazynów. Tak jest w okolicach Łodzi (Stryków), Wrocławia (Bielany Wrocławskie, Kąty), Górnego Śląska (Chorzów, Gliwice) czy Poznania (Gądki, Komorniki) Aby sprostać wymaganiom Klientów i móc dostarczać im jak najbardziej aktualną i kompleksową wiedzę, należy zdecydować się na specjalizację poszczególnych centrów w określonych regionach kraju.

Corax ERP - Realizacja zlecenia produkcyjnego
Realizacja zlecenia produkcyjnego może być przeprowadzona dla całego zlecenia, pojedynczej pozycji lub dowolnej ilości wybranych pozycji. Program daje wiele możliwości i miejsc z których możemy dokonać realizacji. Opcja ta pozwala na realizację pozycji zlecenia, które zostały zaznaczone znacznikiem z lewej strony. W ten sposób możemy zrealizować kilka pozycji zlecenia. Program generuje w tle dokumenty przychodowe oraz rozchodowe, jeżeli wszystkie niezbędne składniki są w odpowiednich ilościach na magazynach. Jeżeli z jakiegoś powodu realizacja nie może zostać wykonana, powstaje Raport braków zlecenia, w którym jest podany powód dla którego realizacja nie została wykonana. Jeżeli pozycja zlecenia zostanie zrealizowana, całość zlecenia otrzymuje status „W trakcie realizacji”. Utworzenie realizacji zlecenia produkcyjnego powoduje zmniejszenie ilości wyrobów do wykonania na zleceniu produkcyjnym, którego dotyczy. Za jej pomocą stwierdzamy po prostu „tyle wyrobu jest już wykonane”. Możemy również WŁAŚNIE w tym miejscu automatycznie utworzyć dokumenty, które rozchodują z magazynu produkcja w toku potrzebne surowce i materiały –zgodnie z definicją wyrobu oraz przyjmą wyroby do magazynu wyrobów gotowych i ew. odpady do magazynu odpadów.

Wynajem magazynów
W zakresie wynajmu powierzchni magazynowych na terenie całej Polski ma to miejsce w najbardziej strategicznych punktach lokalizacyjnych kraju. Najbardziej korzystna lokalizację magazynu wraz z najlepszymi warunkami umowy najmu. Niezwykle istotnym czynnikiem decydującym o stworzeniu atrakcyjnej lokalizacji dla budowy magazynów jest infrastruktura drogowa. We wszystkich miastach, które posiadają już dostęp do autostrady to WŁAŚNIE okolice węzłów autostradowych stanowią najbardziej atrakcyjne miejsca budowy magazynów. Tak jest w okolicach Łodzi (Stryków), Wrocławia (Bielany Wrocławskie, Kąty), Górnego Śląska (Chorzów, Gliwice) czy Poznania (Gądki, Komorniki) Aby sprostać wymaganiom Klientów i móc dostarczać im jak najbardziej aktualną i kompleksową wiedzę, należy zdecydować się na specjalizację poszczególnych centrów w określonych regionach kraju.

Corax ERP - Realizacja zlecenia produkcyjnego
Realizacja zlecenia produkcyjnego może być przeprowadzona dla całego zlecenia, pojedynczej pozycji lub dowolnej ilości wybranych pozycji. Program daje wiele możliwości i miejsc z których możemy dokonać realizacji. Opcja ta pozwala na realizację pozycji zlecenia, które zostały zaznaczone znacznikiem z lewej strony. W ten sposób możemy zrealizować kilka pozycji zlecenia. Program generuje w tle dokumenty przychodowe oraz rozchodowe, jeżeli wszystkie niezbędne składniki są w odpowiednich ilościach na magazynach. Jeżeli z jakiegoś powodu realizacja nie może zostać wykonana, powstaje Raport braków zlecenia, w którym jest podany powód dla którego realizacja nie została wykonana. Jeżeli pozycja zlecenia zostanie zrealizowana, całość zlecenia otrzymuje status „W trakcie realizacji”. Utworzenie realizacji zlecenia produkcyjnego powoduje zmniejszenie ilości wyrobów do wykonania na zleceniu produkcyjnym, którego dotyczy. Za jej pomocą stwierdzamy po prostu „tyle wyrobu jest już wykonane”. Możemy również WŁAŚNIE w tym miejscu automatycznie utworzyć dokumenty, które rozchodują z magazynu produkcja w toku potrzebne surowce i materiały –zgodnie z definicją wyrobu oraz przyjmą wyroby do magazynu wyrobów gotowych i ew. odpady do magazynu odpadów.

Corax ERP - demontaż
Niektóre typy produkcji wymagają rozłożenia gotowego już wyrobu na części. Dla tych celów przeznaczona jest opcjęaDemontaż dostępną w module Produkcja. Przy tworzeniu zlecenia demontażowego powołujemy się na konkretną realizację zlecenia, aby surowce i materiały powróciły do magazynu w tej samej cenie zakupu, w jakiej go opuściły. Podczas definicji zlecenia demontażowego podawaliśmy tylko rejestry dokumentów. Magazyny są wybierane przez program na podstawie WŁAŚNIE realizacji zlecenia. Po wybraniu przycisku Demontuj, automatycznie tworzone są dokumenty: najpierw rozchodu wyrobów, później przychodu surowców i materiałów. Podobnie, jak podczas tworzenia realizacji zlecenia produkcyjnego, możemy je podejrzeć.

Utrata handlowca
Utrata przedstawiciela handlowego oznacza dla pracodawcy koszty oraz ryzyko wynikające z wyboru jego następcy. Ponadto pracodawca traci prawie zawsze w wyniku utraconych okazji sprzedaży. Handlowiec odchodząc zwykle zrywa prowadzone transakcje handlowe, negocjacje pozostawia same sobie. jeżeli dotychczasowe obowiązki handlowca nie przejmie osoba kompetentna, która potrafi przejąć klientów to firma raczej straci potencjalne możliwości sprzedaży. Innym ważnym aspektem odejścia handlowca z pracy jest REPUTACJA firmy, gdyż nikt z przyjemnością nie prowadzi interesów i kontynuuje negocjacji z niestabilnym partnerem biznesowym. W imieniu pracodawcy firmę reprezentował WŁAŚNIE przedstawiciel handlowy, a zerwane kontakty z klientami mogą pozostać na zawsze utracone razem z utratą handlowca.

Wprowadzenie systemu SAP
Wprowadzenie systemu SAP to nie tylko standaryzacja procesów, uporządkowanie kartoteki kontrahentów czy automatyzacja księgowań. Cała firma ma zacząć pracować na wyższych obrotach. Żeby tak się stało, za wprowadzeniem nowego systemu muszą iść prawdziwe zmiany w sposobie działania firmy. Wdrożenie SAP wiąże się z ulepszeniem systemu planowania. Optymalizacja źródeł dostaw, lepsze wykorzystanie majątku produkcyjnego, przyspieszenie rotacji zapasów, skrócenie czasu realizacji zamówień - wszystko po to, by klient był skłonny kupować więcej WŁAŚNIE od nas.

Microsoft SQL Server 2008
Program SQL Server 2008 Enterprise Edition umożliwia obsługę nieograniczonej liczby środowisk wirtualnych, a przez to zwiększenie wydajności i zaoszczędzenie budżet. System, który stale przechowuje , sortuje, wydobywa, analizuje i raportuje dane. System, który kompresuje dane i efektywnie zarządza nimi – tak, aby Twoja firma stała się lepsza. To WŁAŚNIE Microsoft SQL Server 2008 – tyle, że w rzeczywistości nie potrzebuje on wiele miejsca. Microsoft SQL Server 2008 to fundament, który umożliwia zbudowanie sprawnych i wydajnych organizacji. Rozwiązanie doskonale współpracuje z systemami IT, które już posiadasz, a także z danymi baz innych producentów, jak Oracle, DB2, SAP i NetWeaver. Dzięki integracji ze znajomymi aplikacjami w rodzaju pakietu Microsoft Office czy portalu pracy grupowej Microsoft SharePoint oznacza, że ludzie mogą poświęcić więcej czasu na pracę, a mniej na szkolenia i wzywanie pomocy technicznej IT. .

Hermes SQL - Realizacja zlecenia produkcyjnego
Realizacja zlecenia produkcyjnego może być przeprowadzona dla całego zlecenia, pojedynczej pozycji lub dowolnej ilości wybranych pozycji. Program daje wiele możliwości i miejsc z których możemy dokonać realizacji. Opcja ta pozwala na realizację pozycji zlecenia, które zostały zaznaczone znacznikiem z lewej strony. W ten sposób możemy zrealizować kilka pozycji zlecenia. Program generuje w tle dokumenty przychodowe oraz rozchodowe, jeżeli wszystkie niezbędne składniki są w odpowiednich ilościach na magazynach. Jeżeli z jakiegoś powodu realizacja nie może zostać wykonana, powstaje Raport braków zlecenia, w którym jest podany powód dla którego realizacja nie została wykonana. Jeżeli pozycja zlecenia zostanie zrealizowana, całość zlecenia otrzymuje status „W trakcie realizacji”. Utworzenie realizacji zlecenia produkcyjnego powoduje zmniejszenie ilości wyrobów do wykonania na zleceniu produkcyjnym, którego dotyczy. Za jej pomocą stwierdzamy po prostu „tyle wyrobu jest już wykonane”. Możemy również WŁAŚNIE w tym miejscu automatycznie utworzyć dokumenty, które rozchodują z magazynu produkcja w toku potrzebne surowce i materiały –zgodnie z definicją wyrobu oraz przyjmą wyroby do magazynu wyrobów gotowych i ew. odpady do magazynu odpadów.

Fakturowanie w roku 2011 dostaw i usług wykonanych w roku 2010
Mimo, że od 1 stycznia 2011 r. podatek VAT od nabywanych towarów i usług będzie wyższy, to w praktyce wystąpi wiele sytuacji, gdy po tej dacie trzeba będzie wystawiać faktury ze stawką obowiązującą w 2010 roku. Wynika to WŁAŚNIE z przepisu przejściowego zgodnie z którym w przypadku dostaw towarów i usług wykonanych przed wejściem w życie nowelizacji ustawy, co do których obowiązek podatkowy powstanie po jej wejściu w życie, zastosowanie będą miały stawki obowiązujące w 2010 roku.Dokładnie przepis mówi, że „W przypadku czynności podlegającej opodatkowaniu podatkiem, która została wykonana przed dniem zmiany stawki podatku, dla której obowiązek podatkowy powstaje w dniu zmiany stawki podatku lub po tym dniu, czynność ta podlega opodatkowaniu według stawek podatku obowiązujących dla tej czynności w momencie jej wykonania.” Dla przykładu, jeśli podatnik dostarczył towar z prawem rozporządzania nim do 31 grudnia 2010 r., natomiast fakturę wystawił swojemu kontrahentowi już w nowym roku, to towar będzie zgodnie z przepisami w starej stawce VAT. Towar byłby w nowej stawce VAT, gdyby dostarczono go w dniu zmiany stawki, albo później. Należy mieć przy tym na względzie, że fakturę wystawia się nie później niż siódmego dnia od dnia wydania towaru lub wykonania usługi. W przypadku, gdy podatnik określa w fakturze wyłącznie miesiąc i rok dokonania sprzedaży, fakturę wystawia się nie później niż siódmego dnia od zakończenia miesiąca, w którym dokonano sprzedaży.

TECHNOLOGIA
Wykorzystanie technologii Microsoft do tworzenia oprogramowania dla magazynu jest zasadne, kiedy weźmie się pod uwagę pozycję firmy Microsoft na rynku MSP. Większość użytkowników komputerów korzysta WŁAŚNIE z oprogramowania systemowego tej firmy. Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowane i przetestowane przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel.

Co to jest usługa sieciowa?
Wyobraźmy sobie taką sytuację, gdzie dokonujemy transakcji płatniczych przy pomocy karty kredytowej. Potrzebna jest metoda sprawdzania tej karty. Oczywiście można taką metodę umieszczać w każdej aplikacji dla każdego sklepu, stacji benzynowej czy restauracji. Jednak aplikacje te nie mają i najprawdopodobniej nigdy nie będą miały ze sobą nic wspólnego, dlatego ten sam algorytm należałoby umieścić w każdej z nich. Kolejny przykład: co jakiś czas Narodowy Bank Polski publikuje kursy walut. Jak w odpowiednim czasie powiadomić wszystkie kantory i inne banki o zmianie ceny waluty? WŁAŚNIE tutaj z pomocą przychodzą usługi sieciowe (usługi internetowe). Są to metody udostępniane w sieci, z których mogą korzystać inne aplikacje. W powyższych przykładach usługa taka umieszczona byłaby na serwerze banku. Wtedy pisząc aplikację kliencką jedyne co musimy zrobić to odwołać się do tej metody. Odwołanie następuje poprzez sieć (Internet). Takie rozwiązanie ma wiele zalet, jedną z nich jest fakt, że wszelkie zmiany (np. zmiana algorytmu walidacji karty) dokonywane będą tylko w jednym miejscu. Drugą zaletą jest to, że programiści aplikacji klienckich nie muszą znać algorytmów wykorzystanych w usłudze.


  • System zarządzania
    program narzędziownia - System zarządzania Narzędziownia asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami.

  • Transakcje Kartotek
    program CRM SQL - Zestaw transakcji pozwalających na przeglądanie, edytowanie danych typu kartoteki np. magazynowe i kontrahentów.

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

  • enova handel
    Moduł Magazyn, uzupełniony modułem Faktury systemu enova, tworzy jego część o nazwie Handel. -

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl