Transkację w tym rozumieniu jest dowolne wywołanie elementy stanowiącego składnik witryny www programu magazynowego, jak i dowolna inna strona z innej witryny www. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu . Bezpieczna komunikacja, czyli w tym przypadku, bezpieczny przesył danych przez sieć, to nic innego jak po prostu szyfrowanie przesyłanej zawartości.
Wyświetla formularz dopisywania nowej kartoteki kontrahenta. Dostarczone raporty należy zainstalować na serwerze w folderze w zależności od aplikacji i jej konfiguracji w pliku web. Dodane przyjęcie towaru awizowanego zleceniem pojawia się na liście przyjęć pz. System magazynowy potrafi kontrolować unikalność numeru sscc w jednostce oraz potrafi wygenerować kolejny numer sscc - na podstawie ostatnio użytej wartości. Należy zaznaczyć użytkownika dla którego chcemy wprowadzić zmiany w konfiguracji i wybrać z paska menu opcje: sekcje wyświetlane jest okno z propozycją standardowych sekcji menu: kartotekimagazynzestawienia administrator może zmienić następujące elementy: zminić nazwy sekcji określić kolejność wyświetlania sekcji dodać nowe sekcje usunąć istniejące określić czy sekcja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy sekcja ma być domyślnie rozwinięta czy zwinieta (wyświetlać pozycje menu czy też ukrywać je, i rozwijać je na żądanie oepratora - po kliknięciu na tytuł sekcji).
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Oprogramowanie dla magazynu
    Metodyka ta wyróżnia się całościowym spojrzeniem na cykl życia systemów it. Identyfikacja wydań urządzeń per klient pozwala weryfikować czy w przypadku zwrotu sprzętu (dekodery, urządzenia sieciowe, telefony i inne urządzenia elektroniczne wydawane pracownikom lub klientom) jest zgodność urządzenia wydane ze zwracanym lub reklamowanym. Metody rozmieszczania towarów w magazynie są więc realizowane w różnych sposób w zależności od przyjętej w danym magazynie metodologii i warunków technicznych.
    Wyświetla sub menu z listą opcji związanych z dokumentami przychodowymi, tak więc za pomocą tej transakcji udostępniami użytkownikowi listę funkcji związanych z dokumentami awiza dostawy (dokumenty zlecenia przyjęcia) przyjęć z zewnątrz pz itp. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę systemu magazynowego. Nowoczesne technologie informatyczne pozwalają na zarządzanie magazynem za pomocą komputerowego oprogramowania magazynowego, nie tylko bezpośrednio personelowi znajdującemu się na terenie zakładu, ale poprzez internet z dowolnego miejsca na ziemi. W dokumencie przyjęcia towaru do magazynu pz bufor zapisane zostają informacje: dane kontrahenta – zapis automatyczny, data rejestracji dokumentu, która jest proponowana automatycznie jako bieżąca data systemowa. W pracy aplikacji internetowej musi pośredniczyć serwer www.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Racjonalne przechowywanie towarów
      Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów.
      Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy.
      System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp.
        Rodzaj przechowywanych towarów
        Zmiany w VAT. Czy to początek zapowiadanej ofensywy legislacyjnej. Mamy nadzieję, że tak bo nic nie pomaga bardziej w sprzedaży oprogramowania dla małych i srednich przedsiębiorstw jak zapowiedź zmian w przepisach
        Zapowiadane zmiany w VAT zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2011 roku i co ważne będą dotyczyć prawie wszystkich przedsiębiorców. Wszystko również wskazuje na to, że będzie to proces długotrwały i zakończy się dopiero w 2013 roku. W takiej sytuacji, to czego oczekuje Klient, to pewności, że dostawca Jego oprogramowania zdąży ze zmianami na czas a koszty tej Operacji będą przewidywalne. Zespół Soneta producent oprogramowania ENOVA już od września 2010 roku śledzi prace nad ustawą. Na podstawie projektu ustawy, a także informacji, jakich dostarcza nam Sejmowa Komisja Finansów zaplanowaliśmy zmiany w programie enova. Pierwsza publikacja wersji ENOVA uwzględniająca zmiany VAT planowana jest na 10 grudnia 2010. Pojawią się tam między innymi nowe stawki VAT oraz mechanizmy wspierające proces zmiany stawek na kartach towarowych i usługowych, a także wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, na których mogą występować stare i nowe stawki. Zmiany w VAT – podamy Ci na tacy Proswimy pamiętać, o tym, że część lokalnych producentów oprogramowania może nie być w stanie dostosować swoich rozwiązań do nowych zmian w przepisach dotyczących stawek VAT na 2011 rok. Od października 2010 trwa w Internecie promocja hasła akcji „Zmiany w VAT – podamy Ci na tacy” m.in. na portalu www.infor.pl, w środę 3.11.2010 ok. 11.10 – w Polsat News Soneta weźmie udział w audycji poświęconej zmianom stawek VAT. Również w listopadzie ENOVA reklamowana będzie w telewizji Polsat News oraz w dedykowanych portalach informacyjnych.

          Transkację w tym rozumieniu jest dowolne wywołanie elementy stanowiącego składnik witryny www programu magazynowego, jak i dowolna inna strona z innej witryny www. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu . Bezpieczna komunikacja, czyli w tym przypadku, bezpieczny przesył danych przez sieć, to nic innego jak po prostu szyfrowanie przesyłanej zawartości. . Wyświetla formularz dopisywania nowej kartoteki kontrahenta. Dostarczone raporty należy zainstalować na serwerze w folderze w zależności od aplikacji i jej konfiguracji w pliku web. Dodane przyjęcie towaru awizowanego zleceniem pojawia się na liście przyjęć pz. System magazynowy potrafi kontrolować unikalność numeru sscc w jednostce oraz potrafi wygenerować kolejny numer sscc - na podstawie ostatnio użytej wartości. Należy zaznaczyć użytkownika dla którego chcemy wprowadzić zmiany w konfiguracji i wybrać z paska menu opcje: sekcje wyświetlane jest okno z propozycją standardowych sekcji menu: kartotekimagazynzestawienia administrator może zmienić następujące elementy: zminić nazwy sekcji określić kolejność wyświetlania sekcji dodać nowe sekcje usunąć istniejące określić czy sekcja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy sekcja ma być domyślnie rozwinięta czy zwinieta (wyświetlać pozycje menu czy też ukrywać je, i rozwijać je na żądanie oepratora - po kliknięciu na tytuł sekcji). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie dla magazynu
          Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Urządzenie cenowo zbliżone jest do rozwiązań zebra (motorola) mc9190-g30sweqa6wr gun. Zawarty w opisie zakres funkcjonalny jest obrazem możliwości systemu, natomiast dostarczane indywidualne rozwiązania są różne w zależności od zakupionych i wdrożonych modułów. . Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Głównym celem enova erp jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy. System enova erp w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Wersja platynowa systemu enova erp to rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania użytkownika. Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu erp. . Rodzaj przechowywanych towarów
          Koncepcja funkcjonalności zawarta pod pojęciem Handel została w systemie enova oparta o wykorzystanie czterech modułów: Handel (Fakturowanie, Gospodarka magazynowa, Zamówienia, Analizy handlowo-magazynowe), Ewidencja Środków Pieniężnych, Ewidencja Dokumentów (w zakresie ich rejestracji wraz z ewidencją VAT) oraz Kontrahentów i Urzędów. System przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność handlową (hurtową i detaliczną), usługową i w pewnym zakresie produkcyjną, operujących w różnych branżach gospodarki.. Istotną kwestią we wszystkich systemach jest szybkość obsługi. enova posiada możliwość obsługi całego systemu za pomocą klawiatury (bez użycia myszki). Sprawność obsługi podnoszą "Pola wyboru" proponujące uzupełnienie informacji opisowych lub związanych z cechami z gotowych lub tworzonych przez użytkownika list. Elastyczność systemu wyraża się między innymi w możliwości modyfikacji wyglądu standardowych list. Użytkownik otrzymuje narzędzia do usuwania kolumn ze zbędnymi dla niego danymi oraz do sięgnięcia w strukturę bazy danych, umożliwiające dodawanie kolumn z danymi niezbędnymi na jego stanowisku pracy. Powyższą funkcjonalność uzupełniono opcją tworzenia dodatkowych list zawierających te same dane, lecz w innym układzie bądź zawierających raporty oparte o te dane. Możliwe jest sortowanie danych wg dowolnych kolumn, grupowanie wg dowolnego parametru występującego na liście lub dostępnego w strukturze bazy z poziomu danej listy, filtrowanie za pomocą standardowych mechanizmów lub filtrów definiowanych. Wyszukiwanie odbywa się po dowolnym ciągu znaków. Liczba rekordów może być zawężona do zawierających określone wyrażenie. System umożliwia prezentację danych przy pomocy tabeli przestawnej oraz wykresu przestawnego dzięki narzędziom Microsoft Office XP WebComponents. Odpowiednie funkcje dostępne są z poziomu systemu enova na każdej liście danych i nie wymagają posiadania na danym stanowisku pełnej wersji pakietu MS Office. Wysoki poziom integracji z pakietem MS Office umożliwia transfer wszystkich danych zawartych na dowolnej liście systemu do arkusza kalkulacyjnego np. Microsoft Excel. Bardzo istotnym elementem jest późniejsza możliwość importu tych danych, np. cennika, po modyfikacji w arkuszu. System enova wspiera współpracę z pakietami Open Office. Mechanizm importu z arkuszy kalkulacyjnych może być wykorzystany jako sposób importu danych z innych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem. Praktycznie każda branża posiada specyficzne, właściwe dla niej, dane . Producentowi oprogramowania trudno byłoby zaspokoić potrzeby każdej branży w tym zakresie, bez jednoczesnej utraty ergonomii poprzez wprowadzenie pól przechowujących dane niepotrzebne w innych branżach. W związku z tym zaproponowano rozwiązanie tego problemu poprzez zastosowanie mechanizmu cech. Umożliwia to zdefiniowanie pól do obsługi specyficznych danych, we własnym zakresie przez Użytkownika. Zdefiniowane cechy mogą być wykorzystywane w procesach analitycznych. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku raportów. Pomimo bogatego wachlarza raportów i analiz, trudno jest producentowi systemu zagwarantować zaspokojenie potrzeb każdego klienta w standardzie. Rozwiązaniem jest zamówienie specyficznych raportów u integratorów. Łatwy mechanizm przypinania raportów i przechowywania ich w bazie danych zapewnia długotrwałe korzystanie z indywidualnych rozwiązań nawet w przypadkach zmiany wersji sytemu. Aktualizacja systemu nie wymaga prac programistycznych w celu utrzymania ciągłości działania raportów. Wersja złota (Bussines) i platynowa (Enterprise) systemu enova podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia „doczytywanie” zewnętrznych modułów DLL. Biblioteki DLL mogą być tworzone przez integratorów systemu niezależnie od producenta. System umożliwia zapisanie każdego wydruku/raportu do pliku (formaty HTML, DOC, RTF, XLS) oraz uzyskanie podglądu wydruku/raportu na ekranie lub zapisanie go jako dodatkowej listy/widoku. Dostępne wzorce wydruków mogą stanowić podstawę do tworzenia nowych raportów lub wydruków. Elastyczna konfiguracja systemu enova sprawia, że jest "otwarty" na wiele sugestii Operatora i umożliwia dostosowanie oraz późniejsze modyfikowanie go do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa. handel sprzedaż enova erp partner poznań wdrożenie SQL zarządzanie firmą.
          Zmiany w VAT. Czy to początek zapowiadanej ofensywy legislacyjnej. Mamy nadzieję, że tak bo nic nie pomaga bardziej w sprzedaży oprogramowania dla małych i srednich przedsiębiorstw jak zapowiedź zmian w przepisach. Zapowiadane zmiany w VAT zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2011 roku i co ważne będą dotyczyć prawie wszystkich przedsiębiorców. Wszystko również wskazuje na to, że będzie to proces długotrwały i zakończy się dopiero w 2013 roku. W takiej sytuacji, to czego oczekuje Klient, to pewności, że dostawca Jego oprogramowania zdąży ze zmianami na czas a koszty tej Operacji będą przewidywalne. Zespół Soneta producent oprogramowania ENOVA już od września 2010 roku śledzi prace nad ustawą. Na podstawie projektu ustawy, a także informacji, jakich dostarcza nam Sejmowa Komisja Finansów zaplanowaliśmy zmiany w programie enova. Pierwsza publikacja wersji ENOVA uwzględniająca zmiany VAT planowana jest na 10 grudnia 2010. Pojawią się tam między innymi nowe stawki VAT oraz mechanizmy wspierające proces zmiany stawek na kartach towarowych i usługowych, a także wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, na których mogą występować stare i nowe stawki. Zmiany w VAT – podamy Ci na tacy Proswimy pamiętać, o tym, że część lokalnych producentów oprogramowania może nie być w stanie dostosować swoich rozwiązań do nowych zmian w przepisach dotyczących stawek VAT na 2011 rok. Od października 2010 trwa w Internecie promocja hasła akcji „Zmiany w VAT – podamy Ci na tacy” m.in. na portalu www.infor.pl, w środę 3.11.2010 ok. 11.10 – w Polsat News Soneta weźmie udział w audycji poświęconej zmianom stawek VAT. Również w listopadzie ENOVA reklamowana będzie w telewizji Polsat News oraz w dedykowanych portalach informacyjnych.
          Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Dziennik z możliwością wydzielania sub-dzienników, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT (raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty importowe, listy płac, memoriały), Zestawienia sald i obrotów, Rozliczenia z kontrahentami.
          Listy ‘Cennik’ i ‘Stany magazynowe’ są miejscem przechowywania informacji o towarach i usługach. Towary podlegają ewidencji z punktu widzenia stanów magazynowych, usługi nie posiadają stanów magazynowych. Karta towarowa zawiera dane o nazwie, przechowuje wiele rodzajów kodów identyfikacyjnych, jednostkę z możliwością zastosowania jej zamiennika (przeliczenia), stawkę VAT oraz dowolną liczbę automatycznie naliczanych cen, stan minimalny, maksymalny oraz inne informacje. Odpowiednie zdefiniowanie kart umożliwia edycję nazw i opisów na dokumentach sprzedaży. Na kartach można zarejestrować zamienniki towarowe. Karta towarowa dostarcza informacje o zasobach związanych z każdą dostarczaną partią towaru (partie towaru rejestrowane są jako odrębne pozycje, dzięki czemu Operator ma możliwość sprzedaży ze wskazaniem partii z uwzględnieniem różnych cen zakupu), uzyskanej marży w powiązaniu z dokumentem i zbiorczo oraz o obrotach (lista wszystkich dokumentów związanych z towarem). Cechy. Mechanizm definiowanych przez Użytkownika pól umożliwia wprowadzanie dodatkowych informacji do systemu. Przy jego pomocy można np. opatrzyć towary datami o okreslonym znaczeniu (np. upływ ważności atestu).Stany magazynowe
          Moduł Faktury prezentuje rejestr VAT w postaci tabelarycznego zestawienia z możliwością wydruku deklaracji podatkowych.Ewidencja VAT
          Lista jest miejscem przechowywania informacji o towarach i usługach. Karta towarowa zawiera dane o nazwie, dostawcy, przechowuje wiele rodzajów kodów identyfikacyjnych, jednostkę, stawkę VAT oraz definiuje wartość narzutu i marży. Odpowiednie zdefiniowanie kart umożliwia edycję nazw i opisów na dokumentach sprzedaży. Karty towarowe występujące w module Handel przechowują także informacje o zasobach, uzyskanej marży i obrocie. Opis w module Handel. Ceny. Enova pozwala na stworzenie dowolnej liczby cen. Ich wartość definiowana jest poprzez narzut, marżę, różnego rodzaju cechy kontrahenta i towaru. Mechanizm ten umożliwia automatyzację wyliczenia cen, wartości brutto i netto. Określenie wartości ceny podstawowej na karcie towaru (np. równej cenie zakupu) zapoczątkowuje proces automatycznego wyliczenia pozostałych cen.Cennik
          Zakładka formularza konfiguracyjnego Sprzedaż gromadzi definicje dokumentów handlowych, a także udostępnia definicję dokumentu magazynowego WZ. Umieszczone też na niej zostały 2 dodatkowe parametry konfiguracyjne. W skład dokumentów handlowych wchodzą: FV (Faktura sprzedaży) – dokument sprzedaży tworzący automatycznie WZ, jego ceną domyślną jest cena Hurtowa, wartość VAT liczona od netto, FF (Faktura fiskalizowana) - dokument sprzedaży tworzący automatycznie WZ, jego ceną domyślną jest cena Detaliczna, wartość VAT liczona od brutto. Zatwierdzenie drukuje paragon z drukarki fiskalnej, PAR (Paragon) – dokument sprzedaży tworzący automatycznie WZ, nie wymaga kontrahenta, domyślną jest cena detaliczna brutto, VAT liczony od brutto, zatwierdzenie drukuje paragon z drukarki fiskalnej. Do dokumentu możemy wystawić fakturę FVP. Korekty możliwe tylko poprzez korektę FVP, FVP (Faktura do paragonu) – dokument jest kopią paragonu, wymaga wprowadzenia kontrahenta, posiada możliwość edycji daty wystawienia RACH (Rachunek) - definicja jest zablokowana, korzystanie z tego dokumentów wymaga zdjęcia blokady. Pozycje liczone w cenach brutto, nie liczy VAT, FZAL (Faktura zaliczkowa) – dokument rejestrujący dane przyszłej transakcji, jego wartość może być pomniejszona do wartości zaliczki, VAT płacony tylko od wartości zaliczki. Nie tworzy WZ, posiada możliwość przekształcenia do FV, której wartość będzie stanowiła różnicę między wartością transakcji a wartością zaliczki. Dokument nie jest fiskalizowany, FPRO (Faktura pro forma) – dokument pomocniczy dotyczący przyszłej transakcji. Nie jest dostępny w module Ewidencji Dokumentów, nie generuje płatności i nie wpływa na stan magazynu, WZ (Wydanie zewnętrzne) - powstaje automatycznie z odpowiednich ww. dokumentów handlowych. W stosunku do nich jest dokumentem podrzędnym, co oznacza, że do niego kopiowane są pozycje (towarowe) dokumentów handlowych. Domyślną ceną jest Hurtowa w przypadku bezpośredniego wystawiania tego dokumentu. Jeśli powstaje z dokumentu handlowego, ceną dla pozycji jest cena z dokumentu handlowego (nadrzędnego).Sprzedaż
          Jeżeli chodzi o faktury zaliczkowe, to przepis mówi, iż Zmiana stawki podatku w odniesieniu do czynności, która zostanie wykonana w dniu zmiany stawki podatku lub po tym dniu, w związku z którą otrzymano całość lub część należności, w szczególności: przedpłatę, zaliczkę, zadatek, ratę, nie powoduje zmiany wysokości opodatkowania całości lub części należności, otrzymanej przed dniem zmiany stawki podatku. Co za tym jeżeli zaliczka zostanie przyjęta przed 1 stycznia 2011 r. to należy zastosować do niej starą stawkę. Zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy o VAT jeżeli przed wydaniem towaru lub wykonaniem usługi otrzymano część lub całość należności, w szczególności: przedpłatę, zaliczkę, zadatek, ratę, fakturę wystawia się nie później niż siódmego dnia od dnia, w którym otrzymano część lub całość należności od nabywcy.Faktury zaliczkowe
          DEMO