Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, pozostałe 20 proc. wniosków jest uzupełniana przez pracowników firmy na podstaw emaili czy faksów. Pracownicy mają mniej pracy związanej z przyjmowaniem zgłoszeń przez telefon, faks czy e-mail. Ponadto wszystkie wprowadzane elektronicznie formularze są kompletne i nie wymagają ewentualnych potwierdzeń czy uzupełnień. System usprawnia proces zgłaszania i procesowania reklamacji, jak również zapewnia użytkownikom stały dostęp przez internet do informacji o statusie danej sprawy. Mechanizmy wyszukiwania i personalizacji pozwalają na szybkie sprawdzenie reklamacji, które dotyczą konkretnego klienta, każda sprawa ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, a po jej rozpatrzeniu nadawany jest unikalny numer autoryzacji (zgoda - uznanie reklamacji lub odmowa). Każdy z autoryzowanych użytkowników systemu ma przydzielone osobiste konto i hasło. Dzięki temu ma dostęp i możliwość podejmowania odpowiednich działań jedynie w stosunku do swoich reklamacji. Ponadto w ramach danej firmy współpracującej istnieje możliwość zakładania własnych kont dla pracowników swojej firmy wraz z przydzieleniem im uprawnień do określonych modułów. Poza usprawnieniem systemu reklamacji i serwisu, wdrożenie może też usprawnić obsługę zadań handlowych. Aplikacja pozwala prezentować produkty partnerom handlowych oraz pracownikom pracującym w programie. Dodatkowo system pozwala składać zamówienia sprzedażowe, udostępniać informacje o fakturach, płatnościach, spedycji. Tak kompleksowe rozwiązanie spełnia oczekiwania i pozwala osiągnąć wymierne korzyści każdej wymagającej i nowoczesnej firmy. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Wypełnione zgłoszenie wysyła na podany w formularzu adres konta mailowego specjalną wiadomość w celu weryfikacji użytkownika. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu..
Po pierwsze, jest plan kont i komplet schematów księgowych w wersji demo. Można to sobie przekopiować do swojej bazy i ewentualnie poprawić konta (da się zmienić rodzaj i numer konta nawet jeśli ma analityki i zapisy!). Po drugie, można wykorzystać opisy analityczne i wtedy schemat księgowania to 5 linijek. Po trzecie, można zrobić niepełny schemat, np. tylko 200-xx i 221 dla faktur, a netto dopisywać po predekretowaniu. W ten sposób jeden z naszych klientów tworzy sobie faktury zakupu, bo ma oddziały i z palca rozbija kwoty na konta. Jak chce, tak ma, choć można by to radykalnie usprawnić. Ale jeśli ktoś chce full automatykę - no cóż - ktoś to musi zrobić... A faktem jest, że lepiej to idzie osobom znającym Enovę i księgowość od podszewki. :) Pozdrawiam Bartłomiej Leś.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Oferowany przez SoftwareStudio program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem.
Po pierwsze, jest plan kont i komplet schematów księgowych w wersji demo. Można to sobie przekopiować do swojej bazy i ewentualnie poprawić konta (da się zmienić rodzaj i numer konta nawet jeśli ma analityki i zapisy!). Po drugie, można wykorzystać opisy analityczne i wtedy schemat księgowania to 5 linijek. Po trzecie, można zrobić niepełny schemat, np. tylko 200-xx i 221 dla faktur, a netto dopisywać po predekretowaniu. W ten sposób jeden z naszych klientów tworzy sobie faktury zakupu, bo ma oddziały i z palca rozbija kwoty na konta. Jak chce, tak ma, choć można by to radykalnie usprawnić. Ale jeśli ktoś chce full automatykę - no cóż - ktoś to musi zrobić... A faktem jest, że lepiej to idzie osobom znającym Enovę i księgowość od podszewki. :) Pozdrawiam br/>br/>Bartłomiej Leś.Księgowość
Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, pozostałe 20 proc. wniosków jest uzupełniana przez pracowników firmy na podstaw emaili czy faksów. Pracownicy mają mniej pracy związanej z przyjmowaniem zgłoszeń przez telefon, faks czy e-mail. Ponadto wszystkie wprowadzane elektronicznie formularze są kompletne i nie wymagają ewentualnych potwierdzeń czy uzupełnień. System usprawnia proces zgłaszania i procesowania reklamacji, jak również zapewnia użytkownikom stały dostęp przez internet do informacji o statusie danej sprawy. Mechanizmy wyszukiwania i personalizacji pozwalają na szybkie sprawdzenie reklamacji, które dotyczą konkretnego klienta, każda sprawa ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, a po jej rozpatrzeniu nadawany jest unikalny numer autoryzacji (zgoda - uznanie reklamacji lub odmowa). Każdy z autoryzowanych użytkowników systemu ma przydzielone osobiste konto i hasło. Dzięki temu ma dostęp i możliwość podejmowania odpowiednich działań jedynie w stosunku do swoich reklamacji. Ponadto w ramach danej firmy współpracującej istnieje możliwość zakładania własnych kont dla pracowników swojej firmy wraz z przydzieleniem im uprawnień do określonych modułów. Poza usprawnieniem systemu reklamacji i serwisu, wdrożenie może też usprawnić obsługę zadań handlowych. Aplikacja pozwala prezentować produkty partnerom handlowych oraz pracownikom pracującym w programie. Dodatkowo system pozwala składać zamówienia sprzedażowe, udostępniać informacje o fakturach, płatnościach, spedycji. Tak kompleksowe rozwiązanie spełnia oczekiwania i pozwala osiągnąć wymierne korzyści każdej wymagającej i nowoczesnej firmy. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Wypełnione zgłoszenie wysyła na podany w formularzu adres konta mailowego specjalną wiadomość w celu weryfikacji użytkownika. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu..
Po pierwsze, jest plan kont i komplet schematów księgowych w wersji demo. Można to sobie przekopiować do swojej bazy i ewentualnie poprawić konta (da się zmienić rodzaj i numer konta nawet jeśli ma analityki i zapisy!). Po drugie, można wykorzystać opisy analityczne i wtedy schemat księgowania to 5 linijek. Po trzecie, można zrobić niepełny schemat, np. tylko 200-xx i 221 dla faktur, a netto dopisywać po predekretowaniu. W ten sposób jeden z naszych klientów tworzy sobie faktury zakupu, bo ma oddziały i z palca rozbija kwoty na konta. Jak chce, tak ma, choć można by to radykalnie usprawnić. Ale jeśli ktoś chce full automatykę - no cóż - ktoś to musi zrobić... A faktem jest, że lepiej to idzie osobom znającym Enovę i księgowość od podszewki. :) Pozdrawiam Bartłomiej Leś.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Oferowany przez SoftwareStudio program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem.
Po pierwsze, jest plan kont i komplet schematów księgowych w wersji demo. Można to sobie przekopiować do swojej bazy i ewentualnie poprawić konta (da się zmienić rodzaj i numer konta nawet jeśli ma analityki i zapisy!). Po drugie, można wykorzystać opisy analityczne i wtedy schemat księgowania to 5 linijek. Po trzecie, można zrobić niepełny schemat, np. tylko 200-xx i 221 dla faktur, a netto dopisywać po predekretowaniu. W ten sposób jeden z naszych klientów tworzy sobie faktury zakupu, bo ma oddziały i z palca rozbija kwoty na konta. Jak chce, tak ma, choć można by to radykalnie usprawnić. Ale jeśli ktoś chce full automatykę - no cóż - ktoś to musi zrobić... A faktem jest, że lepiej to idzie osobom znającym Enovę i księgowość od podszewki. :) Pozdrawiam br/>br/>Bartłomiej Leś.Księgowość
    DEMO