Po kreatora tworzenia witryny sieci web zostanie uruchomiony, kliknij przycisk dalej. Większość jednak oparta jest na wszelkiego rodzaju raportach analizujących dane i prezentujące wyniki na ekranie lub w postaci wydruków. Aplikacja internetowa (web application) to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem użytkownika komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej użytkownika, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej. . Aplikacja do prowadzenia magazynu umożliwia zastosowanie strategii automatycznego rozmieszczania towarów w magazynie, dzieleniu magazynu na strefy i obszary logiczne, charakteryzujące się odmiennymi cechami składowania, sposobem rotowania towarów i możliwymi operacjami magazynowymi. Miał on swój początek w odpowiednim momencie, oferując rozwiązania z automatyki przemysłowej, ale pod koniec lat 70 rozpoczął działalność w dziedzinie technologii kodów kreskowych i bardzo szybko stał się europejskim liderem w zastosowaniach przemysłowych. Wpisz opis witryny sieci web w polu opis. W rozdziale tym pokażę, w jaki sposób możemy wykorzystywać web service’y przy tworzeniu stron internetowych w technologii asp net. Przepakowanie towarów jest rejestrowane przez dokumenty: RW – rozładunek palet (wydanie do przepakowania) PW – załadunek towaru na inne palety (przyjęcie z przepakowania). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Automatyzacji operacji magazynowych
Prace wdrożeniowe związane z instalacją, konfiguracją, personalizacją i uruchomieniem produkcyjnym oprogramowania.. W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: - przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. - wprowadzenie odpowiednich baz danych zawierające minimalne informacje umożliwiające rozpoczęcie działalności, doradztwo świadczone na rzecz odpowiednich działów firmy w zakresie budowania bazy indeksowej, kodyfikacji i normowania prowadzących do utworzenia spójnych baz danych możliwych do przenoszenia między działami. -nadzór na próbną eksploatacją na danych rzeczywistych, na tym etapie powstają także przy współudziale pracowników instrukcje wewnątrzzakładowe pozwalające na unikanie licznych błędów ze strony użytkownika w trakcie eksploatacji. Dobrą zasadą powinno być odnotowywanie własnych spostrzeżeń i doświadczeń co do tego jak rozwiązać jakiś problem, a w przypadku napotkania na trudności najpierw sprawdzenie czy w instrukcji są odpowiednie rozporządzenia co do postępowania w konkretnej sytuacji. Obsługujący winni być odpowiedzialni za prawidłową eksploatację, a przypadkach niejasności szukać rozwiązań u innych użytkowników, w instrukcji lub u dostawcy oprogramowania. - strojenie systemu polegające na dopasowywaniu ustawień systemu do potrzeb użytkownika oraz szkolenia służb użytkownika w zakresie ogólnych zasad współpracy, zasad wypełniania i kontroli dokumentów źródłowych. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Nie chodzi tu o poznanie szczegółowej budowy i zasady działania komputera, systemu Operacyjnego itp., ale o ogólną znajomość sprzętu, klawiatury, obsługi drukarki, napędu dyskietek. Pierwsze wdrożenia powinny być realizowane przez zespół autorski programu (lub dystrybutorów) przy współudziale pracowników odpowiedniego działu posiadających pewną wiedzę informatyczną. Kolejne wdrożenia mogą odbywać się na zasadzie siłami własnymi, z tym że powinna być możliwość krótkoterminowego zaangażowania pracowników zespołu autorskiego (pożyteczne jest przy tym podpisanie stosownej umowy o opiece autorskiej). Innym zagadnieniem w procesie wdrażania systemów jest właściwy wybór momentu, od którego ma on realizować przewidywane funkcje. Dotyczy to głównie systemów, które tworzą bazę danych i aktualizują ją bieżącymi zdarzeniami transakcyjnymi np. gospodarka magazynowa, system finansowo-księgowy itp. Uwzględniając wymóg rozpoczęcia działania systemu od ściśle ustalonego momentu (terminu) np. otwarcie roku kalendarzowego (bilans otwarcia), inwentura, itp. Należy przyjmując odpowiednie rezerwy, planować przebieg wdrożenia i testowania systemu. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego. Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że zbyt szybkie i powierzchowne wdrożenie systemu informatycznego może poważnie zakłócić działania przedsiębiorstwa. Przedwczesne porzucenie tradycyjnych metod pracy, silny nacisk na natychmiastowe wdrożenie bez uporządkowania baz indeksowych lub bilansu otwarcia mogą doprowadzić do sytuacji kontrowersyjnych lub kryzysowych (negatywne stosunek do sprzętu, programu i osób wdrażających), a strojenie systemu w takich warunkach jest niezwykle trudne i kosztowne. Warunki konieczne do wdrożenia systemu Kierownictwo przedsiębiorstwa musi być świadome informacyjnych potrzeb swojej działalności, jak również orientować się w możliwościach i ograniczeniach technologii informatycznej -Uczestnictwo wyższego kierownictwa i bezpośrednich użytkowników jest nieodzowne do rozpoznania potrzeb przyszłego systemu -Otoczenie organizacyjne musi stwarzać warunki do identyfikacji i oceny szans strategicznych zastosowań informatyki -Pracownicy wszystkich stopni muszą uznać i akceptować kluczową rolę informatycznego wspomagania procesów zarządzania w przedsiębiorstwie przy jednoczesnym przyzwoleniu na podejmowanie wiążącego się z tym ryzyka -Działanie zmierzające do wdrożenia zaawansowanych rozwiązań informatycznych muszą być traktowane w kategorii inwestycji gospodarczej, a z uwagi na stopień trudności w kategorii złożonego przedsięwzięcia informatycznego. -Podnoszenie kwalifikacji użytkowników systemu Prace wdrożeniowe związane z instalacją, konfiguracją, personalizacją i uruchomieniem produkcyjnym oprogramowania..
Aadministrator może zmienić następujące elementy: zmienić nazwy poszczególnych pozycji menu określić kolejność wyświetlania pozycji w ramach danej sekcji dodać nowe pozycje menu w danej sekcje usunąć istniejące określić czy dana pozycja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy dana pozycja ma być akywna (może być widoczna, ale nieaktywna) określić jaki moduł zostanie uruchomiony po wybraniu pozycji menu wybrać miniaturkę - ikonę - reprezentującą daną pozycję menu, brak określenia ikonki powoduje, że pozycja menu będzie wyłacznie tekstowa - opisowa. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Aby firma ta działała profesjonalnie musi dysponować znacznym kapitałem i mieć dobrze rozwinięty system informacyjny, umożliwiający, m. . Komunikacja pomiędzy systemem wms oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć wifi. Dostępna jest także funkcje drukowania dokumentów. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie www
Dynamiczny rozwój usług hostingowych wpłynął na doskonałe wyniki finansowe za 2016 rok. W związku z tym od maja zwiększamy moc serwerów chmury o 30%. Po rocznym wdrożeniu systemu klasy TMS dla dużego polskiego operatora logistycznego uruchamiamy kolejne moduły B2B i B2C. Liderem sprzedaży pozostaje kolejny rok system gospodarki magazynowej Studio Magazyn WMS.net, a w szczególności dla operatorów logistycznych i firm produkcyjnych. Zakończyliśmy wdrożenie modułu reklamacji w ramach systemu obsługi salonów sieci sklepów detalicznych kolejnej spółki giełdowej. Wprowadziliśmy integrację onLine sklepu Internetowego Iguana z systemem ERP SAP włoskiego koncernu i systemem B2B. Na potrzeby obsługi firm kurierskich uruchomiliśmy moduł w magazynie Solid Logistic do skanowania listów przewozowych.2017
Potwierdzenie kompetencji Microsoft Silver Partner, testy weryfikacji aplikacji działajacych na platformie StudioSystem. Zdobyliśmy kompetencje: Silver Application Development oraz Silver Intelligent Systems. W przygotowaniu kompetencje Silver Application Integration oraz Silver Management and Virtualization. Od września uruchomiliśmy nową chmurę prywtaną w Data Center ATM Warszawa. 2014
Z poziomu modułu administracyjnego StudioSystem można uruchomić moduł konfiguracji oprogramowania. jest to zaawansowane narzędzie pozwalające na projektowanie i zarządzanie sposobem działania platformy. Konfigurować można całość systemu (wszystkie parametry), ale ze względów praktycznych łatwiej jest konfigurować ustawienia per dana rola. Lista zdefiniowanych ról w systemie wyświetlana jest w postaci rozwijanego submenu. Konfiguracja modułu CRM obejmuje więc takie elementy i transakcje jak: budowanie menu, układ submenu, rejestry i zestawienia tabel, formularze dopisywania i edycji danych, raporty. Z przedstawione zakresu widać, że całość systemu CRM można dowolnie przeprojektować za pomocą modułu konfiguracji.Konfiguracja modułu CRM
Po kreatora tworzenia witryny sieci web zostanie uruchomiony, kliknij przycisk dalej. Większość jednak oparta jest na wszelkiego rodzaju raportach analizujących dane i prezentujące wyniki na ekranie lub w postaci wydruków. Aplikacja internetowa (web application) to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem użytkownika komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej użytkownika, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej. . Aplikacja do prowadzenia magazynu umożliwia zastosowanie strategii automatycznego rozmieszczania towarów w magazynie, dzieleniu magazynu na strefy i obszary logiczne, charakteryzujące się odmiennymi cechami składowania, sposobem rotowania towarów i możliwymi operacjami magazynowymi. Miał on swój początek w odpowiednim momencie, oferując rozwiązania z automatyki przemysłowej, ale pod koniec lat 70 rozpoczął działalność w dziedzinie technologii kodów kreskowych i bardzo szybko stał się europejskim liderem w zastosowaniach przemysłowych. Wpisz opis witryny sieci web w polu opis. W rozdziale tym pokażę, w jaki sposób możemy wykorzystywać web service’y przy tworzeniu stron internetowych w technologii asp net. Przepakowanie towarów jest rejestrowane przez dokumenty: RW – rozładunek palet (wydanie do przepakowania) PW – załadunek towaru na inne palety (przyjęcie z przepakowania). Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Automatyzacji operacji magazynowych
Prace wdrożeniowe związane z instalacją, konfiguracją, personalizacją i uruchomieniem produkcyjnym oprogramowania.. W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: - przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. - wprowadzenie odpowiednich baz danych zawierające minimalne informacje umożliwiające rozpoczęcie działalności, doradztwo świadczone na rzecz odpowiednich działów firmy w zakresie budowania bazy indeksowej, kodyfikacji i normowania prowadzących do utworzenia spójnych baz danych możliwych do przenoszenia między działami. -nadzór na próbną eksploatacją na danych rzeczywistych, na tym etapie powstają także przy współudziale pracowników instrukcje wewnątrzzakładowe pozwalające na unikanie licznych błędów ze strony użytkownika w trakcie eksploatacji. Dobrą zasadą powinno być odnotowywanie własnych spostrzeżeń i doświadczeń co do tego jak rozwiązać jakiś problem, a w przypadku napotkania na trudności najpierw sprawdzenie czy w instrukcji są odpowiednie rozporządzenia co do postępowania w konkretnej sytuacji. Obsługujący winni być odpowiedzialni za prawidłową eksploatację, a przypadkach niejasności szukać rozwiązań u innych użytkowników, w instrukcji lub u dostawcy oprogramowania. - strojenie systemu polegające na dopasowywaniu ustawień systemu do potrzeb użytkownika oraz szkolenia służb użytkownika w zakresie ogólnych zasad współpracy, zasad wypełniania i kontroli dokumentów źródłowych. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Nie chodzi tu o poznanie szczegółowej budowy i zasady działania komputera, systemu Operacyjnego itp., ale o ogólną znajomość sprzętu, klawiatury, obsługi drukarki, napędu dyskietek. Pierwsze wdrożenia powinny być realizowane przez zespół autorski programu (lub dystrybutorów) przy współudziale pracowników odpowiedniego działu posiadających pewną wiedzę informatyczną. Kolejne wdrożenia mogą odbywać się na zasadzie siłami własnymi, z tym że powinna być możliwość krótkoterminowego zaangażowania pracowników zespołu autorskiego (pożyteczne jest przy tym podpisanie stosownej umowy o opiece autorskiej). Innym zagadnieniem w procesie wdrażania systemów jest właściwy wybór momentu, od którego ma on realizować przewidywane funkcje. Dotyczy to głównie systemów, które tworzą bazę danych i aktualizują ją bieżącymi zdarzeniami transakcyjnymi np. gospodarka magazynowa, system finansowo-księgowy itp. Uwzględniając wymóg rozpoczęcia działania systemu od ściśle ustalonego momentu (terminu) np. otwarcie roku kalendarzowego (bilans otwarcia), inwentura, itp. Należy przyjmując odpowiednie rezerwy, planować przebieg wdrożenia i testowania systemu. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego. Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że zbyt szybkie i powierzchowne wdrożenie systemu informatycznego może poważnie zakłócić działania przedsiębiorstwa. Przedwczesne porzucenie tradycyjnych metod pracy, silny nacisk na natychmiastowe wdrożenie bez uporządkowania baz indeksowych lub bilansu otwarcia mogą doprowadzić do sytuacji kontrowersyjnych lub kryzysowych (negatywne stosunek do sprzętu, programu i osób wdrażających), a strojenie systemu w takich warunkach jest niezwykle trudne i kosztowne. Warunki konieczne do wdrożenia systemu Kierownictwo przedsiębiorstwa musi być świadome informacyjnych potrzeb swojej działalności, jak również orientować się w możliwościach i ograniczeniach technologii informatycznej -Uczestnictwo wyższego kierownictwa i bezpośrednich użytkowników jest nieodzowne do rozpoznania potrzeb przyszłego systemu -Otoczenie organizacyjne musi stwarzać warunki do identyfikacji i oceny szans strategicznych zastosowań informatyki -Pracownicy wszystkich stopni muszą uznać i akceptować kluczową rolę informatycznego wspomagania procesów zarządzania w przedsiębiorstwie przy jednoczesnym przyzwoleniu na podejmowanie wiążącego się z tym ryzyka -Działanie zmierzające do wdrożenia zaawansowanych rozwiązań informatycznych muszą być traktowane w kategorii inwestycji gospodarczej, a z uwagi na stopień trudności w kategorii złożonego przedsięwzięcia informatycznego. -Podnoszenie kwalifikacji użytkowników systemu Prace wdrożeniowe związane z instalacją, konfiguracją, personalizacją i uruchomieniem produkcyjnym oprogramowania..
Aadministrator może zmienić następujące elementy: zmienić nazwy poszczególnych pozycji menu określić kolejność wyświetlania pozycji w ramach danej sekcji dodać nowe pozycje menu w danej sekcje usunąć istniejące określić czy dana pozycja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy dana pozycja ma być akywna (może być widoczna, ale nieaktywna) określić jaki moduł zostanie uruchomiony po wybraniu pozycji menu wybrać miniaturkę - ikonę - reprezentującą daną pozycję menu, brak określenia ikonki powoduje, że pozycja menu będzie wyłacznie tekstowa - opisowa. Program magazynowy do obsługi magazynu wysokiego składowania można zintegrować z systemem hermes sql poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie online ponieważ program hermessql pracuje na bazie ms sql 2008 server tak samo jak program magazynowy. Aby firma ta działała profesjonalnie musi dysponować znacznym kapitałem i mieć dobrze rozwinięty system informacyjny, umożliwiający, m. . Komunikacja pomiędzy systemem wms oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć wifi. Dostępna jest także funkcje drukowania dokumentów. Po wyborze z menu kartoteka magazynowa w pulpicie nawigacyjnym wyświetlają się szczegółowe pozycje. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie www
SoftwareStudio Sp. z o.o. jest autoryzowanym Partnerem firmy Soneta Sp. z o. o. producentasystemu ENOVA w zakresie sprzedaży i wdrażania systemów wspomagających zarządzanie firmą. Pomagamy naszym Klientom w wyborze i uruchomieniu odpowiednich rozwiązań systemowych, sprzętowych i finansowych, optymalnych dla specyfiki ich działalności. . Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów. Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspomagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie. Mamy nadzieję że zawarte tu informacje będą pomocne przy wyborze oprogramowania ERP oraz firmy wdrażającej oraz świadczącej usługi serwisowe. Enova ERP
Po uruchomieniu pozycji menu KARTOTEKI / ZAWODY zostaje wyświetlony rejestr dopisanych zawodów, dla których zostały zdefiniowane pola dodatkowe.. Kolejne pola na liście dotyczą pól dodatkowych opisujących szczegółowe umiejętności skojarzone z wybranym zawodem. W pierwszej kolumnie od lewej strony definiujemy pola z polem wyboru TAK/NIE i dodatkowym polem opisowym. W kolumnie z prawej strony definiujemy pola bez pola wyboru TAK/NIE lecz również z polem opisowym. W kolumnie WYŚWIETLENIE należy zaznaczyć czy pole ma zostać wyświetlone na formularzu zamówienia. Jest to pole typu CheckBox, a więc kliknięcie w polu oznacza jego zaznaczenie. W polu kolumnie ETYKIETA należy określić nazwę pola, która będzie pojawiała się na formularzu kartoteki kandydata, a także podczas dopisania zapotrzebowania do dokumentu zamówienia. Pod spodem rzut ekranu z poprawnie skonfigurowanymi polami dodatkowymi opisującymi umiejętności Operatora CNC.
IaaS (Infrastrure as a Service), czyli infrastruktura jako usługa to spełniająca wymagania użytkownika. W ciągu kilku minut można wdrożyć i uruchomić maszyny wirtualne z systemem Windows Server lub Linux.. Nie trzeba zmieniać aplikacji, aby przeprowadzić migrację środowiska i infrastruktury. Maszyny wirtualne z systemem Windows, Maszyny wirtualne z systemem Linux, Magazyn, Sieć wirtualna. Jakiekolwiek masz potrzeby związane ze zwiększeniem szybkości i stabilności działania systemów informatycznych warto rozważyć migrację do wirtualnego środowiska działajacego w chmurze. SofwtareStudio oferuje rozwiążania na platformie Microsoft Windows Azure lub VMware w Data Center Beynd w Poznaniu.  
Dynamiczny rozwój usług hostingowych wpłynął na doskonałe wyniki finansowe za 2016 rok. W związku z tym od maja zwiększamy moc serwerów chmury o 30%. Po rocznym wdrożeniu systemu klasy TMS dla dużego polskiego operatora logistycznego uruchamiamy kolejne moduły B2B i B2C. Liderem sprzedaży pozostaje kolejny rok system gospodarki magazynowej Studio Magazyn WMS.net, a w szczególności dla operatorów logistycznych i firm produkcyjnych. Zakończyliśmy wdrożenie modułu reklamacji w ramach systemu obsługi salonów sieci sklepów detalicznych kolejnej spółki giełdowej. Wprowadziliśmy integrację onLine sklepu Internetowego Iguana z systemem ERP SAP włoskiego koncernu i systemem B2B. Na potrzeby obsługi firm kurierskich uruchomiliśmy moduł w magazynie Solid Logistic do skanowania listów przewozowych.2017
Potwierdzenie kompetencji Microsoft Silver Partner, testy weryfikacji aplikacji działajacych na platformie StudioSystem. Zdobyliśmy kompetencje: Silver Application Development oraz Silver Intelligent Systems. W przygotowaniu kompetencje Silver Application Integration oraz Silver Management and Virtualization. Od września uruchomiliśmy nową chmurę prywtaną w Data Center ATM Warszawa. 2014
Z poziomu modułu administracyjnego StudioSystem można uruchomić moduł konfiguracji oprogramowania. jest to zaawansowane narzędzie pozwalające na projektowanie i zarządzanie sposobem działania platformy. Konfigurować można całość systemu (wszystkie parametry), ale ze względów praktycznych łatwiej jest konfigurować ustawienia per dana rola. Lista zdefiniowanych ról w systemie wyświetlana jest w postaci rozwijanego submenu. Konfiguracja modułu CRM obejmuje więc takie elementy i transakcje jak: budowanie menu, układ submenu, rejestry i zestawienia tabel, formularze dopisywania i edycji danych, raporty. Z przedstawione zakresu widać, że całość systemu CRM można dowolnie przeprojektować za pomocą modułu konfiguracji.Konfiguracja modułu CRM
Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
W zakładce DODAJ wprowadzamy pozycje dokumentu. Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość wydawanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dopisanie kolejnej pozycji wymaga wypełnienia pól: magazyn, paleta, platforma, ilość i ponownego uruchomienia przycisku – funkcji DODAJ.Szczegóły wydania palet
W zakładce Dodaj wprowadzamy pozycje dokumentu: Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość przyjmowanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dodane pozycje można zobaczyć na zakładce POZYCJE.Pozycje dokumentu
W odniesieniu do księgi prowadzonej przy pomocy komputera zachowanie wytycznych ustawy jest znacznie ułatwione. W tym wypadku powiązania z zapisami w pozycjach dziennika są najczęściej automatyczne lub też zapisy tworzone w księdze wynikają bezpośrednio z ewidencji zapisów w dzienniku. Weryfikacja powiązań w przypadku współzależności tworzonej księgi od dziennika jest związana z uruchomieniem odpowiednich funkcji systemu komputerowego. Powiązanie księgi z dziennikiem automatycznie powoduje przeniesienie chronologicznych zapisów dziennika do księgi. W ramach ewidencji ksiąg pomocniczy systemy komputerowe zostały wykorzystane w znacznym stopniu już we wczesnej fazie komputeryzacji. Pierwsze programy komputerowe służyły głównie do ewidencji pomocniczych zapisów księgowych. Były to wydzielone ewidencje komputerowe sprzedaży, ewidencji magazynowej, ewidencji środków trwałych, wyposażenia, operacji kasowych. W zintegrowanych systemach komputerowych ERP księgi pomocnicze nabrały większego znaczenia jako podstawy zapisów księgowych zwłaszcza przy automatycznych księgowaniach.Księgowośc
Safetica Endpoint Auditor automatycznie wykrywa jakiekolwiek ryzykowne zachowania pracowników. Analizuje ich aktywność i ostrzega zarządzających o nadchodzących zagrożeniach. Dostarcza synoptycznych informacji na prawdziwą produktywność pracowników i odkrywa zmiany w ich zachowaniu, spowodowane np. utratą motywacji lub lepszą ofertą pracy od konkurencji. W przypadku wątpliwości dostarcza szczegółowych informacji o każdej aktywności pracowników: jaka aplikacja została uruchomiona, jakie witryny odwiedzali, do kogo pisali i z jakimi plikami pracowali.Safetica Endpoint Auditor
.NET Framework, w skrócie .NET (wym. dot net) – platforma programistyczna opracowana przez Microsoft, obejmująca środowisko uruchomieniowe (Common Language Runtime – CLR) oraz biblioteki klas dostarczające standardowej funkcjonalności dla aplikacji. Zadaniem platformy .NET Framework jest zarządzanie różnymi elementami systemu: kodem aplikacji, pamięcią i zabezpieczeniami. W środowisku tym można tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera internetowego - IIS - ASP.net .
Programy uruchomione jako usługi; wskazany zainstalowany program EXE uruchomiony jako usługa. Nieomal każdy program może pracować jako usługa.
    DEMO