Komunikowanie się użytkownika z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury.
Komunikowanie się użytkownika z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury. Myszka może być dużym ułatwieniem w poruszaniu się po formularzach czy strukturze menu. Jej wykorzystywanie ogranicza się do kliknięcia odpowiedniego miejsca ekranowego; w zależności od miejsca, które zostało kliknięte, uzyskiwany jest różny efekt. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. Korzystanie z klawiatury najczęściej znacznie przyspiesza pracę z programem, a opiera się na znajomości odpowiednich kombinacji wciskanych klawiszy, których zastosowanie spowoduje odpowiednią reakcję Systemu. Aby poruszać się pomiędzy kolejnymi polami ekranowymi możesz wykorzystać klawisz TAB lub kombinację klawiszy SHIFT>TAB> (aby poruszać się w przeciwną stronę)

    Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.
    Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. Zastosowanie skanowania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: kontrola i przydzielanie uprawnień wsparcie dla pracy grupowej automatyczna archiwizacja dokumentów łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów
    archiwizacja dokumentów program skanowanie kopiowanie udostępnianie szukanie archiwa elektroniczne
    Dokumenty Framework
    Możliwość prezentacji różnego typu materiałów na graficznych stronach www przyczyniła się do błyskawicznego wzrostu zainteresowania integracją baz danych z serwerami www. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Serwer stron www jest to oprogramowanie, które udostępnia zasoby, nie wnikając w szczegóły dotyczące ich lokalizacji i metod dostępu do nich.
    Integracja bazy danych z serwerami www obejmuje takie zagadnienia, jak: szeroko rozumiana architektura systemu, wydajność, aspekty konfiguracji i administracji, łatwość i intuicyjność wykorzystania oraz bezpieczeństwo danych i transmisji. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Prężnie rozwija się usługa, dająca możliwość zaprezentowania graficznej wizytówki, oferty, cennika ;na stronach www (sklep internetowy). Umożliwia ona w łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób zaprezentowanie swoich danych, jak również korzystanie z zasobów udostępnianych na serwerach całego świata. Ogromną zaletą udostępniania danych w internecie jest niezależność od stosowanej platformy sprzętowej i systemowej. Sieć www stwarza możliwość prezentacji danych oraz odczytywania informacji udostępnianych przez dowolną liczbę jej użytkowników. Aby przedstawić dane w internecie, musimy stworzyć dokument i umieścić go w serwerze www. Odczytywanie odbywa się przy pomocy specjalnych programów nawigacyjnych zwanych przeglądarkami. Ich zadaniem jest nawiązanie komunikacji z serwerem i odpowiednia interpretacja znajdujących się tam dokumentów.

    Przygotowanie i opracowanie raportu to ważne, ale skuteczne i łatwe udostępnianie raportu to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową.. Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2010. Program Studio Raporty.net to uniwersalny moduł udostępniania raportów zainstalowanych na serwerze MS SQL Server. Raporty wykorzystujące Reporting Services publikowane na serwerze SQL można udostępniać użytkownikom przez przeglądarkę internetową. Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych. Przygotowanie i opracowanie raportu to ważne, ale skuteczne i łatwe udostępnianie raportu to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową..
    Komunikowanie się użytkownika z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury.. Komunikowanie się użytkownika z Systemem odbywa się wielowariantowo, tzn. tę samą czynność można wykonać w różny sposób. Generalnie możliwa jest obsługa Systemu przy pomocy myszki i klawiatury. Myszka może być dużym ułatwieniem w poruszaniu się po formularzach czy strukturze menu. Jej wykorzystywanie ogranicza się do kliknięcia odpowiedniego miejsca ekranowego; w zależności od miejsca, które zostało kliknięte, uzyskiwany jest różny efekt. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. Korzystanie z klawiatury najczęściej znacznie przyspiesza pracę z programem, a opiera się na znajomości odpowiednich kombinacji wciskanych klawiszy, których zastosowanie spowoduje odpowiednią reakcję Systemu. Aby poruszać się pomiędzy kolejnymi polami ekranowymi możesz wykorzystać klawisz TAB lub kombinację klawiszy SHIFT>TAB> (aby poruszać się w przeciwną stronę)
    Wdrożenie systemu informatycznego. Praca z komputerem składa się z czterech elementów: wprowadzenie informacji, przetworzenie, przechowywanie, udostępnianie. Wszystkie te etapy są konieczne, niezależnie od zadań jakie stawiamy maszynom cyfrowym w dowolnym przedsiębiorstwie. . Wdrożenie programu magazynowego. Praca z komputerem składa się z czterech elementów: wprowadzenie informacji, przetworzenie, przechowywanie, udostępnianie. Wszystkie te etapy są konieczne, niezależnie od zadań jakie stawiamy maszynom cyfrowym w dowolnym przedsiębiorstwie. br/>br/> WPROWADZANIE DANYCH dostarczanie informacji komputerom wiąże się z odpowiednio dobranymi sposobami przetwarzania danych (informacji) o otaczającym nas świecie. Klasycznym sposobem jest wprowadzanie informacji przy pomocy urządzenia wejściowego, klawiatury. Znacznie jednak prostsze jest wprowadzanie informacji przy pomocy specjalnych urządzeń rejestrujących np. czytniki kodu kreskowego. Zastosowanie takich aparatów pozwala uniknąć (wyeliminować) występowanie błędów powstałych na skutek omylności ludzi. Dodatkową zaletą takich urządzeń jest szybkość emisji informacji oraz możliwość ich przesyłania na duże odległości, co pozwala na zbieranie wielu danych z różnych źródeł informacji do jednego komputera w celu ich przeanalizowania. br/>br/> PRZETWARZANIE DANYCH problem przetworzenia informacji dostarczanych komputerowi realizuje się poprzez odpowiednie oprogramowanie. Proces pisania programu jest zajęciem niezwykle pracochłonnym i nie zawsze gwarantuje otrzymania programu spełniającego w odpowiednim stopniu stawianym mu wymaganiom. Problemem jest nie tylko przetworzenie informacji otrzymanych (w dużym stopniu pomocny jest tu hardware) na sygnał zrozumiały dla maszyny i języka programu oraz algorytmy umożliwiające podejmowanie decyzji (istnienie odpowiedniego software), ale takie działanie komputera, które zapewnią natychmiastową reakcję z oczekiwanymi skutkami. br/>br/> PRZECHOWYWANIE BAZ DANYCH wszelkie informacje przekazywane komputerom dostarczane są z zewnętrznych urządzeń zwanych urządzeniami wejścia (we). Po przetworzeniu danych informacje kierowane są na tzw. urządzenia wyjścia (wy), którymi mogą być te same urządzenia wejścia z tym, że informacje biegną w odwrotnym kierunku. Przechowywanie polega na przekazaniu informacji z jednostki centralnej do urządzenia wyjścia, w celu trwałego zapisu do późniejszego odczytu. Urządzenia we/wy służące temu celowi zaopatrzone są w nośniki informacji. Istnieje bardzo wiele sposobów przechowywania informacji, a ciągły rozwój tych technik dowodzi stałej potrzeby ulepszania sposobów przechowywania zgromadzonych informacji. Odpowiednio duże systemy pracujące w sieci mikrokomputerowej wymagają specjalnie przygotowanych pomieszczeń z przeznaczeniem na przechowywanie magnetycznych nośników informacji. Rozrastający się bank danych wymaga systemu do wyszukiwania odpowiednich danych z przeszłości, budowania na ich podstawie analiz itp. Odpowiedni sposób archiwizacji danych, szczególnie od samego początku powstawania zbiorów, powinno w przyszłości zapobiec problemom w przypadku awarii sprzętu, kradzieży komputerów oraz zmiany struktury plików. br/>br/> UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI wiąże się z podjęciem decyzji jaka informacja jest rzeczywiście potrzebna, co z utworzonych i zorganizowanych baz danych może i powinno być wyselekcjonowane tak by wiadomości dla użytkownika były proste i przejrzyste, a jednocześnie wystarczające. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu br/>br/>
    Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. Zastosowanie skanowania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: kontrola i przydzielanie uprawnień wsparcie dla pracy grupowej automatyczna archiwizacja dokumentów łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów archiwizacja dokumentów program skanowanie kopiowanie udostępnianie szukanie archiwa elektroniczne. Dokumenty Framework
    Przygotowanie i opracowanie raportu to jedno, ale skuteczne i łatwe ich udostępnianie to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową . Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych. Report Builder — składnik Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services — umożliwia użytkownikom tworzenie własnych raportów z wykorzystaniem przyjaznego modelu danych. Narzędzie to wykorzystuje platformę Reporting Services do udostępnienia wszystkim użytkownikom funkcji raportowania ad hoc. Przygotowanie i opracowanie raportu to jedno, ale skuteczne i łatwe ich udostępnianie to zadanie dla oprogramowania STUDIO RAPORTY.net które pozwala udostępniać raporty przez przeglądarkę internetową Program Studio Raporty.net przeznaczony jest do dystrybucji raportów i zestawień poprzez przeglądarkę internetową. W ramach konfiguracji systemu możemy publikować raporty i zestawienia dla dowolnej liczby użytkowników. Możemy definiować zestawienia z dowolnej ilości baz i eksportować je do formatu XLS(x). System przeznaczony jest do obsługi dowolnego przedsiębiorstwa wymagającego analiz danych zapisanych w bazach danych, a w szczególności w systemach baz SQL.
    Możliwość prezentacji różnego typu materiałów na graficznych stronach www przyczyniła się do błyskawicznego wzrostu zainteresowania integracją baz danych z serwerami www. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Serwer stron www jest to oprogramowanie, które udostępnia zasoby, nie wnikając w szczegóły dotyczące ich lokalizacji i metod dostępu do nich.. Integracja bazy danych z serwerami www obejmuje takie zagadnienia, jak: szeroko rozumiana architektura systemu, wydajność, aspekty konfiguracji i administracji, łatwość i intuicyjność wykorzystania oraz bezpieczeństwo danych i transmisji. Internet ma największy zasięg, a użytkownik może w nim korzystać z wielu usług. Prężnie rozwija się usługa, dająca możliwość zaprezentowania graficznej wizytówki, oferty, cennika ;na stronach www (sklep internetowy). Umożliwia ona w łatwy i przyjazny dla użytkownika sposób zaprezentowanie swoich danych, jak również korzystanie z zasobów udostępnianych na serwerach całego świata. Ogromną zaletą udostępniania danych w internecie jest niezależność od stosowanej platformy sprzętowej i systemowej. Sieć www stwarza możliwość prezentacji danych oraz odczytywania informacji udostępnianych przez dowolną liczbę jej użytkowników. Aby przedstawić dane w internecie, musimy stworzyć dokument i umieścić go w serwerze www. Odczytywanie odbywa się przy pomocy specjalnych programów nawigacyjnych zwanych przeglądarkami. Ich zadaniem jest nawiązanie komunikacji z serwerem i odpowiednia interpretacja znajdujących się tam dokumentów.
    Praktycznie każda firma handlowa, produkcyjna czy logistyczna wykorzystuje jakieś oprogramowanie do prowadzenia ewidencji w magazynie. System zarządzania magazynem WMS w takiej firmie zwykle nie stanowi zintegrowanego rozwiązania z systemem ERP, gdyż taka różnorodność powoduje że funkcjonalność niezbędne do sprawnej obsługi i pracy magazynu w systemie ERP nie występuje. I tu jest miejsce na dedykowane rozwiązania klasy WMS. Podstawową cechą systemu zarządzania magazynem WMS jest przechowywanie i udostępnianie informacji dotyczącej stanu magazynowego z podziałem na miejsca położenia towaru. System WMS ma za zadanie prowadzić ewidencję w taki sposób, aby możliwe było sprawne zlokalizowanie każdej partii i każdej pojedynczej sztuki w magazynie.System WMS
    Z tabletu GALAXY Tab 2 (10.1) mogą korzystać wszyscy członkowie rodziny, czerpiąc inspirację do dobrego wypoczynku i wspólnej zabawy. Udostępnianie multimediów nigdy nie było tak proste i atrakcyjne, szczególnie w zaciszu własnego domu. Rozsiądź się wygodnie na kanapie z nową interaktywną grą, czytaj e-booki dzieciom lub oglądaj telewizję w dowolnym miejscu – pokochasz ten brak ograniczeń! Możesz korzystać z wielu opcji, od komunikacji za pomocą wiadomości błyskawicznych w programie ChatON po wideokonferencje w aplikacji Hangouts. Solidny dwurdzeniowy procesor obsługuje najnowszą platformę Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) z dopracowanym interfejsem i innowacyjnymi funkcjami ICS. Jest smukły, szybki i bogato wyposażony we wszystkie aplikacje i usługi Google Mobile, takie jak YouTube i Google Search, bez których większość z nas nie potrafi się obejść, szczególnie na tak przyjaznym dla rodziny urządzeniu jak tablet GALAXY Tab 2.
    Przygotowanie i opracowanie raportu to jedno, ale skuteczne i łatwe ich udostępnianie to zadanie dla programu SQL RAPORTY.net. Report Builder to bezpłatne narzędzie udostępniane przez firmę Microsoft, które pozwala w szybki i łatwy sposób tworzyć definicje raportów. SQL Server Reporting Services jest rozwiązaniem Microsoft umożliwiającym tworzenie i automatyczne dostarczanie raportów.Program SQL Raporty
    Hosting to udostępnianie zasobów serwerowni przez dostawcę usług internetowych. Użytkownik współdzieli serwer internetowy z innymi użytkownikami. Dostaje do dyspozycji przestrzeń dyskową i współdzieli z innymi moc procesora (czy procesorów). To rozwiązanie nie jest skalowalne. Określona kwota jest pobierana z góry bez względu na to czy usługi są wykorzystywane czy nie.
    SharePoint wersja 2010 jeszcze lepiej integruje się z aplikacjami Office, od MS Word, aż po MS Project, oferuje nowe funkcje i jest bardziej intuicyjna dla użytkownika. Technologia Microsoft SharePoint, stanowi jądro pakietu Microsoft Office 2010. Jest to zestaw produktów i usług, dzięki którym organizowanie, udostępnianie i wyszukiwanie informacji, należące do codziennych zadań pracowników, będzie przebiegało gładko i bezproblemowo. Wybór funkcji programu SharePoint 2010 ułatwia firmie szybsze reagowanie na zmieniające się potrzeby biznesowe. Program SharePoint 2010 pozwolą pracownikom dzielić się wiedzą i pomysłami, tworzyć odpowiadające specyficznym potrzebom niestandardowe rozwiązania i odnajdywać odpowiednie dane biznesowe w celu podejmowania trafniejszych decyzji. W zakresie IT program SharePoint 2010 przyczynia się do obniżenia wydatków na szkolenia i konserwację systemu.
    W Microsoft Office 2010 Professional Plus interfejs Wstążki został wprowadzony w większości aplikacji, co umożliwia sprawne znajdowanie najbardziej potrzebnych poleceń i funcji. Nowy widok o nazwie Microsoft Office Backstage™ zapewnia szybki dostęp do poleceń, takich jak wyświetlanie informacji o dokumencie, zapisywanie, drukowanie i udostępnianie. Widok Backstage można dostosowywać w celu wyeksponowania poleceń i Operacji przepływu pracy, które mają największe znaczenie dla pracowników.
    DEMO