Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypsiać dowolną ilość komentarzy
Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypisać dowolną ilość komentarzy przez różnych pracowników. Standardowa funkcja pozwalająca przeglądać listę uwag i komentarzy do wybranej pozycji z tabeli. Wyświetla się okno z listą uwag i komentarzy, z możliwością edycji i dopisywania nowych. Wyświetlona tabelka pozwala oznaczyć czy dany komentarz - notatka - jest aktywna, przypisać 5 znakowy kod oddziału (MPK - miejsce powstawania kosztów) wprowadzić tekst komentarza za pomocą skalowalnego okna - treść dowolnej długości. Po zapisaniu takiej notatki automatycznie program zapisuje informacje KTO i KIEDY dokonał takiego zapisu. Zapisane informacje - notatki można edytować w zależności od poziomu uprawnień.
Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypsiać dowolną ilość komentarzy
Moduł internetowy dla kontrahentów znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych.. Internet, czyli sieć www była pierwotnie używana wyłącznie do dostarczania statycznych stron zawierających tekst i obrazki. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta. Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Specjalistyczne firmy logistyczne zajmujące się usługami związanymi z prowadzeniem magazynu dla swoich klientów mogą oferować im dostęp do danych za pomocą modułu internetowego. Klienci wymuszają zastosowanie nowoczesnych technologii, dlatego nowoczesne przedsiębiorstwo powinno wdrożyć specjalistyczne, profesjonalne oprogramowanie magazynowe online. Oprogramowanie stosowane w procesach logistycznych to rozwiązania informatyczne, zwane „systemami” WMS. Magazynowe systemy informatyczne (Warehouse Managment System) są narzędziem odpowiedzialnym za obsługę procesów magazynowych. Systemy WMS posiadają kluczowe znaczenie dla operatorów logistycznych, obsługujących znaczną liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. .
Metody statycznego udostępniania informacji tekstowej na internetowych witrynach www należą do najprostszych. Z punktu widzenia aplikacji biznesowych konieczne jest dynamiczne aktualizowanie stron, na których informacja odzwierciedla stan serwera podłączonej bazy danych. Jest ona na bieżąco modyfikowana, a wyświetlane informacje oddają stan momentu żądania usługi przez klienta.. Pojawienie się nowych technologii postawiło projektantów oprogramowania oraz projektantów serwisów internetowych i intranetowych przed problemem wyboru tej najwłaściwszej. Przed zarządcami systemów stanęły problemy zapewnienia właściwego poziomu wydajności i ochrony zasobów znajdujących się w sieci. W chwili obecnej najpopularnijsze rozwiązania do PHP i ASP.net Microsoft od początku powstania mocno reklamował swoje rozwiązanie Active X jako najlepsze narzędzie do projektowania aplikacji internetowych. Bardzo dużo ciekawych rozwiązań przy łączeniu aplikacji baz danych ze stronami www daje możliwość zastosowania języka Java. Aplikacja Javy może działać niezależnie od serwera. Użytkownicy, wykorzystując przeglądarkę przystosowaną do interpretacji Javy lokalnie przetwarzają aplety zawarte w dokumentach HTML na serwerze. Aplety są plikami niewielkimi więc ich transfer nie obciąża sieci. Wykorzystując aplety Javy do podpinania baz danych łatwo jest zauważyć dużą elastyczność tego języka. Dostęp do danych przez www
System wms może składać się z wielu modułów mających zastosowanie w określonych branżach czy rozwiązaniach. Moduł magazynowy dla kontrahentów dostępny przez internet wdrażany jest w firmach logistycznych, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom ( właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp. Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. . Autoryzacja (authorization) jest kolejnym krokiem w którym następuje sprawdzenie do jakich zasobów ma dostęp uwierzytelniony użytkownik. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają windows oraz przeglądarki internet explorer wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez windows. Rozwiązania pozwalają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji. . Programy do magazynowania
Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypsiać dowolną ilość komentarzy. Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypisać dowolną ilość komentarzy przez różnych pracowników. Standardowa funkcja pozwalająca przeglądać listę uwag i komentarzy do wybranej pozycji z tabeli. Wyświetla się okno z listą uwag i komentarzy, z możliwością edycji i dopisywania nowych. Wyświetlona tabelka pozwala oznaczyć czy dany komentarz - notatka - jest aktywna, przypisać 5 znakowy kod oddziału (MPK - miejsce powstawania kosztów) wprowadzić tekst komentarza za pomocą skalowalnego okna - treść dowolnej długości. Po zapisaniu takiej notatki automatycznie program zapisuje informacje KTO i KIEDY dokonał takiego zapisu. Zapisane informacje - notatki można edytować w zależności od poziomu uprawnień. Do każdego zarejestrowanego dokumentu można przypsiać dowolną ilość komentarzy.
Moduł udostępniania plików dla zalogowanych użytkownikó za pomocą folderów publicznych oraz dostęp do plików przez internet znajdujących się w folderach prywatnych.. Pozycja menu SHAREFILES zawiera pozycje szczegółowe: Publiczne foldery i pliki Prywatne foldery i pliki PUBLICZNE FOLDERY I PLIKI. Po otworzeniu modułu w lewym panelu jest wyświetlana w postaci drzewka lista folderów, a w prawym opcja wyszukiwania plików i folderów. Po zaznaczeniu dowolnego folderu w folderze plików wyświetlany jest w prawym ekranie wiersz poleceń. Dopisanie folderu wymaga uruchomienia polecenia NOWY FOLDER. Folder dopisywany jest w zaznaczonym przed uruchomieniem polecenia folderze. W formularzu dopisania w polu BIEŻĄCY FOLDER wyświetlana jest nazwa folderu, w którym będzie dopisywany nowy folder. Nie można dopisywać folderów w folderach plików.br>W polu NOWY należy zapisać nazwę dopisywanego folderu. Utworzenie folderu wymaga potwierdzenia polecenia DODAJ. Umieszczenie (dopisanie) pliku w folderze wymaga zaznaczenia wybranego folderu (przez kliknięcie) a następnie uruchomienia polecenia DODAJ PLIK.
Microsoft Reporting Services to komponent Microsoft SQL Server przeznaczony do udostępniania firmą funkcji prezentacji wyników dla platformy Microsoft Buisness Intelligence.. Określenie RAPORT można rozumieć jako ustrukturyzowany układ informacji pochodzących z różnych źródeł danych, zazwyczaj z aplikacji biznesowych. PLATFORMA RAPORTOWA stanowi zintegrowane środowisko pracy (zestaw aplikacji) wspierające wszystkie czynności niezbędne w środowisku zarządzania raportowami np.: projektowanie szablonów; tworzenie układu; rozwijanie raportów; zarządzanie raportami; wyświetlanie i udostępnienie; W tradycyjnych rozwiązaniach raporty są dostępne bezpośrednio w aplikacjach biznesowych wykorzystywanych w danej organizacji, przy braku możliwości zewnętrznego zarządzania nimi. Zwykle tego typu rozwiązania oparte o programowe raporty wbudowane w aplikacje biznesową nie mogą odpowiedzieć na pytania użytkowników, którzy chcą w jednym raporcie posiadać wiedzę z wielu różnych źródeł danych (czy aplikacji). W miarę zwiększania się liczby odbiorców raportów potrzebne stają się rozwiązania serverowe do ich obsługi. Odpowiedzią na te potrzeby jest rozwiązanie Microsoft SQL reporting services jako wydajne, wysoko skalowalne i elastyczne rozwiązanie analityczne. Pierwsze rozwiązanie RS zostało wprowadzone w 2004 roku za pomocą dedykowanego komponentu Microsoft SQL Server 2000. Rozwiązanie spodobało się wielu ludziom, a aktualna wersja Reporting Services SQL 2008 Server w znacznym stopniu ułatwia twórcą, użytkownikom i administratorom na korzystanie z platformy raportującej. Reporting Services - platforma raportująca
Magazyn internetowy OnLine znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań (zamówień), kontrolą Operacji magazynowych (wgląd w stany magazynowe, dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp.) z dokładnością co, gdzie się znajduje w podziale na opakowania, jednostki, numery seryjne (numery partii) daty ważności.Technologia internetowa w magazynie OnLine
Moduł internetowy dla kontrahentów znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą Operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp.) Sieć www była pierwotnie używana wyłącznie do dostarczania statycznych stron zawierających tekst i obrazki. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta.Internetowy moduł magazynowy
Funkcje konferencji są teraz jeszcze skuteczniejsze. Program Lync 2010 zawiera wbudowane funkcje udostępniania pulpitu i aplikacji, funkcje przekazywania w programie PowerPoint oraz rozbudowane funkcje tablicy, również z obsługą kopiowania i wklejania obrazów i innej zawartości. Planowanie spotkań i dołączanie do nich wymaga tylko jednego kliknięcia w programie Outlook lub w przypomnieniu o spotkaniu. Uczestników można umieszczać w wirtualnej poczekalni, co zapewnia lepsze zabezpieczenia i kontrolę nad dostępem do spotkania. Organizując konferencję, można umieszczać uczestników w „poczekalni”, a następnie dołączać ich do konferencji, co pozwala uniknąć kłopotliwych błędów i problemów z zabezpieczeniami wynikających z nieautoryzowanego przesyłania dalej zaproszeń na spotkania. Organizatorzy konferencji mogą też rozłączać i wyciszać uczestników po rozpoczęciu konferencji.
Większość programów magazynowych udostępnia informacje o dostępnych stanach tylko za pomocą interfejsu aplikacji Windows lub stare aplikacje DOSowe pracując w sieci lokalnej firmy. Coraz częściej pojawia się potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych przez internet. W takim wypadku programy magazynowe eksportują informację do programów typu SKLEP INTERNETOWY, takie rozwiązanie co prawda pozwala informować klientów o dostępności towaru, ale dane są przegrywane okresowo co jakiś czas. Innym rozwiązaniem jest b>aplikacja webowa/b> pozwalająca na dostęp do informacji tysiąca użytkowników na zasadzie OnLine.Internetowe stany magazynowe
Wdrożenie rozwiązania STUDIO RAPORTY.net ułatwia i przyśpiesza raportowanie z różnych systemów, aplikacji o zróżnicowanych źródłach danych. Niemiecka firma produkcyjna posiadająca zakład w Środzie Wielkopolskiej wykorzystuje system SAP do ewidencji procesów produkcyjnych, magazynowych i księgowych. Jako narzędzie analityczne wybrała technologie Microsoft SQL reporting services oraz Studio Raporty do zarządzania uprawnieniami oraz interfejs internetowy udostępniania raportów.
Studio Raporty.net wykorzystujące rozwiązanie Microsoft Reporting Services oraz Report Builder można wykorzystać jako alternatywne rozwiązanie do projektowania oraz udostępniania raportów biznesowych użytkownikom korzystającym z systemu ERP SAP.Raportowanie SAP
DEMO