TWORZENIA

Odszukano artykuły zawierające frazę tworzenia

Produktywność programistów
Jedną z głównych przeszkód podniesienia wydajności programistów był brak zintegrowanych narzędzi do TWORZENIA aplikacji oraz wyszukiwania i kontroli błędów (debugowanie) oprogramowania do przetwarzania danych.

AJAX
AJAX (ang. Asynchronous JavaScript and XML, Asynchroniczny JavaScript i XML) – technika TWORZENIA stron internetowych

Magazyn narzędzi
W oparciu o podstawowe dane o narzędziach istnieje możliwość wypożyczania narzędzi bezpośrednio pracownikom/wykonawcom. Dla każdej transakcji można zdefiniować oczekiwaną datę zwrotu w celu zapobieganiu bezterminowym wypożyczeniom. Zwroty są odnotowywane na liście aktywnych transakcji wypożyczeń dla danego pracownika/wykonawcy. W każdej chwili są dostępne dane historyczne o wcześniejszych transakcjach. Istnieje możliwość TWORZENIA raportów zaległych wypożyczeń oraz planowanych zwrotów dla poszczególnych pracowników/wykonawców.

Zabezpieczanie dokumentów
Archiwizacja może obejmować zarówno dane tworzone i przechowywane bezpośrednio przez użytkownika (dokumenty tekstowe, obrazy, filmy, bazy danych itp.), a także elementy systemu (pliki konfiguracyjne, rejestry), czy nawet całe systemy Operacyjne (partycje lub dyski twarde). Sposób i rodzaj archiwizacji jest ściśle związany z potrzebami, systemem Operacyjnym, kosztami oraz wymaganym czasem niezbędnym do jej odTWORZENIA, a także wreszcie dostępnym oprogramowaniem.

Produktywność programistów
Jedną z głównych przeszkód podniesienia wydajności programistów był brak zintegrowanych narzędzi do TWORZENIA aplikacji oraz wyszukiwania i kontroli błędów (debugowanie) oprogramowania do przetwarzania danych.

AJAX
AJAX (ang. Asynchronous JavaScript and XML, Asynchroniczny JavaScript i XML) – technika TWORZENIA stron internetowych

Planowanie raportu
Przed rozpoczęciem TWORZENIA raportu za pomocą programu Report Builder warto uwzględnić kilka zagadnień związanych z dobrym planowaniem raportu.

Extranet
Celem TWORZENIA ekstranet u jest udostępnienie własnych zasobów wzajemnie między przedsiębiorstwami lub klientami, przy zabronieniu powszechnego dostępu z sieci Internet.

Raporty
Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, przypominające pakiet Office środowisko TWORZENIA raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2007.

System CMS
System zarządzania treścią [ang. Content Managment System] to program przeznaczony do TWORZENIA i prowadzenia serwisu WWW.

Magazyn narzędzi
W oparciu o podstawowe dane o narzędziach istnieje możliwość wypożyczania narzędzi bezpośrednio pracownikom/wykonawcom. Dla każdej transakcji można zdefiniować oczekiwaną datę zwrotu w celu zapobieganiu bezterminowym wypożyczeniom. Zwroty są odnotowywane na liście aktywnych transakcji wypożyczeń dla danego pracownika/wykonawcy. W każdej chwili są dostępne dane historyczne o wcześniejszych transakcjach. Istnieje możliwość TWORZENIA raportów zaległych wypożyczeń oraz planowanych zwrotów dla poszczególnych pracowników/wykonawców.

Zabezpieczanie dokumentów
Archiwizacja może obejmować zarówno dane tworzone i przechowywane bezpośrednio przez użytkownika (dokumenty tekstowe, obrazy, filmy, bazy danych itp.), a także elementy systemu (pliki konfiguracyjne, rejestry), czy nawet całe systemy Operacyjne (partycje lub dyski twarde). Sposób i rodzaj archiwizacji jest ściśle związany z potrzebami, systemem Operacyjnym, kosztami oraz wymaganym czasem niezbędnym do jej odTWORZENIA, a także wreszcie dostępnym oprogramowaniem.

Corax ERP - Kategorie Operacji kasowych i bankowych
Tabela Kategorię Operacji dostępna w opcji Kasa/Bank wykorzystywana jest podczas TWORZENIA dowodów kasowych KP/KW oraz rejestracji dowodów bankowych BP/BW. Pozycje tabeli służą do określania konta przeciwstawnego na dowodzie kasowym /bankowym. Definiowaniem kategorii powinien zająć się księgowy, ale korzystać z nich mogą osoby nie znające zasad księgowości i obowiązującego planu kont. Możliwe jest to dzięki wprowadzeniu odpowiedniego opisu w polu Nazwa dla każdej kategorii.

Corax ERP - Sprawozdania księgowe
System wyposażony został w mechanizm umożliwiający zdefiniowanie sprawozdań księgowych. Mogą to być: standardowe sprawozdania, takie jak Bilans czy Rachunek wyników; własne sprawozdania użytkownika - wskaźniki ekonomiczne itp.; Wartości sprawozdań pobierane są z zapisów na kontach Księgi Handlowej. Dla ułatwienia i skrócenia czasu potrzebnego na TWORZENIA nowych sprawozdań księgowych program umożliwia przenoszenie treści ze sprawozdań już istniejących do nowo tworzonych. Definicje sprawozdań finansowych mogą zawierać maksymalnie dwudziestopoziomową strukturę. Numeracja poszczególnych poziomów definiowana jest przez Użytkownika.

Corax ERP - demontaż
Niektóre typy produkcji wymagają rozłożenia gotowego już wyrobu na części. Dla tych celów przeznaczona jest opcjęaDemontaż dostępną w module Produkcja. Przy tworzeniu zlecenia demontażowego powołujemy się na konkretną realizację zlecenia, aby surowce i materiały powróciły do magazynu w tej samej cenie zakupu, w jakiej go opuściły. Podczas definicji zlecenia demontażowego podawaliśmy tylko rejestry dokumentów. Magazyny są wybierane przez program na podstawie właśnie realizacji zlecenia. Po wybraniu przycisku Demontuj, automatycznie tworzone są dokumenty: najpierw rozchodu wyrobów, później przychodu surowców i materiałów. Podobnie, jak podczas TWORZENIA realizacji zlecenia produkcyjnego, możemy je podejrzeć.

Corax ERP - Bilans zlecenia produkcyjnego
Opcja Bilans zlecenia produkcyjnego pokazuje ilości składników wyrobu wydane na produkcję (przesunięte z Magazynu surowców do Magazynu produkcja w toku za pomocą dokumentu MM) w związku z danym zleceniem produkcyjnym, jakie jest jeszcze zapotrzebowanie na składniki, ich zapas w magazynie surowców oraz ile i którego składnika brakuje w magazynie surowców. Bilans pokazuje ogólnie składniki wszystkich pozycji danego zlecenia produkcyjnego. Jeżeli jakiś składnik powtarza się w kilku pozycjach danego zlecenia, zostanie on przedstawiony w bilansie jako jedna podsumowana pozycja. Opcja Bilans zlecenia produkcyjnego (P i R) opiera się na dokumentach przychodu oraz rozchodu wewnętrznego generowanych automatycznie oraz ręcznie. Analiza ta pozwala na badanie zleceń produkcyjnych: 1. Przed rozpoczęciem procesu produkcji w celu sprawdzenia stanu surowców możemy oszacowania kosztów związanych z produkcją, a co za tym idzie cenę sprzedaży. 2. W trakcie w celu kontroli wydanych surowców oraz monitorowania kosztów produkcji. 3. Po zakończeniu realizacji zlecenia produkcyjnego w celu kontroli poprawności stworzonych receptur, wydania ponad recepturę oraz faktycznych kosztów wyTWORZENIA wyrobu. Analiza podzielona jest na surowce i wyroby.

Microsoft SQL Server 2005 za darmo
Wraz z premierą najnowszego serwera baz danych SQL Server 2005, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Microsoft udostępnił całkowicie bezpłatną wersję Express Edition. SQL Server 2005 Express Edition jest w sensie rozwojowym następcą bezpłatnego silnika MSDE, jednak jego możliwości są teraz w olbrzymim zakresie rozbudowane. Może mieć zastosowanie zarówno do TWORZENIA aplikacji pracujących pod kontrolą systemu Windows, jak serwisów internetowych. Wersja darmowa w stosunku do komercyjnego odpowiednika bazuje na tym samym jądrze i nie posiada limitu użytkowników. Jest jednak limitowana do systemów jednoprocesorowych, z 1GB pamięci RAM i 4GB objętości bazy, nie posiada też graficznych narzędzi do zarządzania. .

Wyszukiwanie danych
Microsoft SQL Server 2008 umożliwia podejmowanie świadomych decyzji na podstawie analizy predykcyjnej dzięki kompletnemu i intuicyjnemu wyszukiwaniu danych, w pełni zintegrowanemu platformy firmy Microsoft Business Intelligence i rozszerzalnemu na dowolną aplikację. Podejmowanie lepszych decyzji biznesowych na podstawie pełnego wglądu w informacje i prognozy dzięki zastosowaniu intuicyjnych i kompletnych narzędzi do wyszukiwania danych, z których może skorzystać każdy użytkownik. Osadzanie funkcji prognozowania w celu TWORZENIA inteligentnych aplikacji i rozszerzanie technologii drążenia danych w celu spełniania konkretnych potrzeb biznesowych.

Proces wdrożenia systemu ERP
W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny i kosztowny. Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia, albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu TWORZENIA komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem oraz na jego własności użytkowe. .

Technologia internetowa
Pierwszym etapem TWORZENIA usługi internetowej jest wybór sposobu komunikacji pomiędzy serwerem świadczącym tę usługę a klientem z niej korzystającej. Protokołami w pełni dostosowanymi do pracy w sieci są HTTP (Hypertext Transfer Protocol) oraz SMTP (Simple Mail Transfer Protocol). Ten pierwszy działa na zasadzie żądanie/odpowiedź, natomiast drugi zapewnia rutowalny protokół wymiany informacji w ramach komunikacji asynchronicznej. Kolejnym problemem w dzisiejszym Internecie jest problem zabezpieczeń. Oba wspomniane protokoły z reguły są udostępniane w przedsiębiorstwach oraz administratorzy pozostawiają otwarte porty do pracy dla tych protokołów. HTTP zapewnia komunikację bezpołączeniową, tzn. nie korzysta z nieprzerwanego połączenia z klientem. Natomiast SMTP będąc asynchronicznym w przypadku niepowodzenia w transmisji danych dokonuje próby jej wznowienia. Aby móc korzystać z usług internetowych, należy mieć odpowiednią ilość dostępnego miejsca na dysku jakiegoś serwera WWW, na którym umieścimy naszą aplikację świadczącą usługi poprzez Internet.


  • Program magazynowy
    Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy OnLine, oraz radiowych terminali mobilnych. Oferowany program magazynowy Studio Magazyn WMS.net to zaawansowane technologicznie i rozbudowane funkcjonalnie oprogramowanie. - Zastosowanie PROGRAMU MAGAZYNOWEGO w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej palety.

  • wdrożenie systemu enova
    Głównym przedmiotem działalności naszej firmy jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP - a w szczególności ENOVA firmy Soneta z Krakowa. -

  • Wdrożenie systemu CMMS
    oprogramanie CMMS -

  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl