Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.

Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.. Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili. Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości są rozsyłane. Przed wysłaniem wiadomości wyśwetlany jest formualrz w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail, wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiaodmości do wszytskich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy oraz z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.
SoftwareStudio silnie wspiera sieć sprzedaży i serwisu prowadzoną przez firmy partnerskie.. Prowadzenie działalności w kraju oraz za granicą wymaga zapewnienia dużej bazy fachowców z wielu dziedzin. Zatrudnianie stałych pracowników nie zawsze pozwala przy określonym budżecie na osiąganie dobrych wyników związanych z obsługą dużych i wymagających klientów. W celu zaspokajania ich potrzeb SoftwareStudio Sp. z o.o. od 2008 roku rozwija i wspiera sieć partnerów handlowych i wdrożeniowych. Jeżeli prowadzisz firmę komputerową, sprzedajesz oprogramowanie lubisz nowoczesne technologie, a w szczególności aplikacje webowe (rozwiązania internetowe) to skontaktuj się z nami w celu nawiązania współpracy. poznan@softwarestudio.com.pl Aktywni partnerzy mogą korzystać z portalu: https://portal.softwarestudio.com.pl/login/
Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.. Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.
System zarządzania treścią [ang. Content Managment System] to program przeznaczony do tworzenia i prowadzenia serwisu WWW.. System zarządzania treścią [ang. Content Managment System] to program przeznaczony do tworzenia i prowadzenia serwisu WWW. Dzięki CMS-owi umieszczanie i zarządzanie zawartością serwisu jest łatwe i wygodne. System zarządzania treścią (ang. Content Management System - CMS) jest to aplikacja internetowa lub ich zestaw, pozwalająca na łatwe utworzenie serwisu WWW oraz jego późniejszą aktualizację i rozbudowę przez redakcyjny personel nietechniczny. Kształtowanie treści i sposobu ich prezentacji w serwisie zarządzanym przez CMS odbywa się za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, zazwyczaj w postaci stron WWW zawierających rozbudowane formularze i moduły. Podstawowym zadaniem platform CMS jest oddzielenie treści (zawartości informacyjnej serwisu) od wyglądu (sposobu jej prezentacji). Po wprowadzeniu nowych informacji przez uprawnionego redaktora system przenosi je do bazy danych, jednocześnie wypełniając nimi odpowiednie miejsca na stronach WWW. Wykorzystanie szablonów stron sprawia, że zmiana koncepcji graficznej całego serwisu sprowadza się do przygotowania i zamiany szablonu, przy czym system nie powinien narzucać żadnych ograniczeń kompozycyjnych. Dzięki takiemu podejściu proces publikacji w Internecie staje się prosty - specjaliści mogą skoncentrować się na swojej pracy i korzystać ze swoich ulubionych aplikacji użytkowych (np. edytorów tekstu).
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.im jest system obsługi reklamacji i serwisu.
Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, pozostałe 20 proc. wniosków jest uzupełniana przez pracowników firmy na podstaw emaili czy faksów. Pracownicy mają mniej pracy związanej z przyjmowaniem zgłoszeń przez telefon, faks czy e-mail. Ponadto wszystkie wprowadzane elektronicznie formularze są kompletne i nie wymagają ewentualnych potwierdzeń czy uzupełnień. System usprawnia proces zgłaszania i procesowania reklamacji, jak również zapewnia użytkownikom stały dostęp przez internet do informacji o statusie danej sprawy. Mechanizmy wyszukiwania i personalizacji pozwalają na szybkie sprawdzenie reklamacji, które dotyczą konkretnego klienta, każda sprawa ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, a po jej rozpatrzeniu nadawany jest unikalny numer autoryzacji (zgoda - uznanie reklamacji lub odmowa). Każdy z autoryzowanych użytkowników systemu ma przydzielone osobiste konto i hasło. Dzięki temu ma dostęp i możliwość podejmowania odpowiednich działań jedynie w stosunku do swoich reklamacji. Ponadto w ramach danej firmy współpracującej istnieje możliwość zakładania własnych kont dla pracowników swojej firmy wraz z przydzieleniem im uprawnień do określonych modułów. Poza usprawnieniem systemu reklamacji i serwisu, wdrożenie może też usprawnić obsługę zadań handlowych. Aplikacja pozwala prezentować produkty partnerom handlowych oraz pracownikom pracującym w programie. Dodatkowo system pozwala składać zamówienia sprzedażowe, udostępniać informacje o fakturach, płatnościach, spedycji. Tak kompleksowe rozwiązanie spełnia oczekiwania i pozwala osiągnąć wymierne korzyści każdej wymagającej i nowoczesnej firmy. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Wypełnione zgłoszenie wysyła na podany w formularzu adres konta mailowego specjalną wiadomość w celu weryfikacji użytkownika. Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu..
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.
Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.
Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu - system RMA.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.
Aplikacja w ASP.NET może podlegać kilku zdarzeniom, które możemy wykorzystać do automatyzacji naszego serwisu. Application_Start Rozpoczęcie działania aplikacji (pierwsze odwiedziny); Application_End Zakończenie działania aplikacji; (programowe zatrzymanie lub restart serwera); Session_Start Rozpoczęcie sesji użytkownika; Session_End Zakończenie sesji użytkownika. Metody obsługi wymieniony zdarzeń definiujemy w pliku Global.asax (Global Application Class).
SoftwareStudio oferuje usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania enova zarówno w siedzibie użytkownika jak i zdalnie przez internet. b>Usługi/b> dotyczące programu b>enova/b> realizujemy wykorzystując nowoczesne technologie komunikacji internetowej skype oraz pracy wspólnie na ekranie komputera klienta za pomocą programu TeamViewer. Ponadto w ramach oferty b>enova usługi/b> zapewniami wspracie techniczne bazy danych SQL, optymalizację wydajności.
DEMO