Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych.
Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Magazynowanie przedmiotów
    Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
    Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.

    Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. . Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie przedmiotów
    Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.. Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.
    SoftwareStudio Sp. z o.o. jest autoryzowanym Partnerem firmy Soneta Sp. z o. o. producenta systemu ENOVA w zakresie sprzedaży i wdrażania systemów wspomagających zarządzanie firmą. Pomagamy naszym Klientom w wyborze i uruchomieniu odpowiednich rozwiązań systemowych, sprzętowych i finansowych, optymalnych dla specyfiki ich działalności. Nasze wdrożenia realizujemy zgodnie z przyjętą przez nas metodyką wdrożeniową, stworzoną w oparciu o opisywane w literaturze wzorce oraz nasze doświadczenia. Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspomagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie. Mamy nadzieję że zawarte tu informacje będą pomocne przy wyborze oprogramowania ERP oraz firmy wdrażającej oraz świadczącej usługi serwisowe.
    Wdrożenia ERP realizujemy zgodnie z przyjętą przez nas metodyką wdrożeniową, stworzoną w oparciu o opisywane w literaturze wzorce oraz nasze doświadczenia. W prowadzonych projektach staramy się nie tylko zaimplementować aktualny model działania firmy w nowym systemie informatycznym, ale także proponujemy zwykle pewne sprawdzone rozwiązania które przyniosą Klientowi mierzalne korzyści. Każde wdrożenie traktujemy indywidualnie, ale cel zawsze jest taki sam - wdrożyć system w zakładanym przez Klienta zakresie i czasie oraz przy kosztach nie wyższych niż planowane. Klientom, którzy użytkują już wdrożone systemy, proponujemy powdrożeniowe usługi serwisowe. W zależności od potrzeb Klienta dobieramy taki zakres usług, który będzie dla niego optymalny. Zapewniamy między innymi dostęp do aktualnych wersji oprogramowania i dokumentacji oraz kompetentny hot-line. Nasza oferta nie ogranicza się do uruchomienia systemu ERP. Jeśli jest taka potrzeba dostarczamy naszym Klientom niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie dodatkowe.
    Nasze wdrożenia realizujemy zgodnie z przyjętą przez nas metodyką wdrożeniową, stworzoną w oparciu o opisywane w literaturze wzorce oraz nasze doświadczenia. W prowadzonych projektach staramy się nie tylko zaimplementować aktualny model działania firmy w nowym systemie informatycznym, ale także proponujemy zwykle pewne sprawdzone rozwiązania które przyniosą Klientowi mierzalne korzyści. Każde wdrożenie traktujemy indywidualnie, ale cel zawsze jest taki sam - wdrożyć system w zakładanym przez Klienta zakresie i czasie oraz przy kosztach nie wyższych niż planowane. Klientom, którzy użytkują już wdrożone systemy, proponujemy powdrożeniowe usługi serwisowe. W zależności od potrzeb Klienta dobieramy taki zakres usług, który będzie dla niego optymalny. Zapewniamy między innymi dostęp do aktualnych wersji oprogramowania i dokumentacji oraz kompetentny hot-line. Nasza oferta nie ogranicza się do uruchomienia systemu ERP. Jeśli jest taka potrzeba dostarczamy naszym Klientom niezbędny sprzęt oraz oprogramowanie dodatkowe. Współpracujemy między innymi z firmami Beyond, Komputronik.
    Program Corax ERP dostarcza szybkiej informacji na temat historii napraw urządzenia, prezentując wszystkie dotychczas zarejestrowane w systemie zlecenia serwisowe związane z naprawianym urządzeniem.
    Program Corax ERP umożliwia zafakturowanie zlecenia dwoma pozycjami, z czego jedna dotyczyć będzie sprzedaży materiałów wykorzystanych do naprawy urządzenia a druga kosztu wykonania usługi. Pozycje do faktury wraz z cenami sprzedaży pobrane zostaną ze zlecenia serwisowego z zakładek Zużyte materiały i Robocizna. - fakturuj materiały jedna pozycją – pozwala wyfakturować materiały jedną wskazaną z listy artykułów pozycją - fakturuj usługi jedną pozycją – działa analogicznie jak opcja fakturuj materiały jedną pozycją.
    Serwis i usługi – doskonałe narzędzie pracy dla każdej firmy, świadczącej wszelkie usługi materialne również te rozłożone w czasie np. usługi budowlane, instalacyjne oraz dla firm prowadzących usługi serwisowe związane z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi. Pozwala prowadzić przedsiębiorstwu szczegółową ewidencję realizowanych usług i ich kosztów, a następnie uzyskać bilans zlecenia, czyli podsumowanie rentowności wykonanego zlecenia.
    DEMO