Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.

enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów.. Chmura zmienia rzeczywistość IT, daje możliwość realizacji rozproszonych terytorialnie modeli biznesowych, działających sezonowo, oraz opartych o niszowe rozwiązania chmurowe. Firma Soneta przewidziała rozwiązanie hybrydowe, łączące enova w chmurze oraz enova stacjonarną, jest to unikalne rozwiązanie na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstww. enova365 to pełny system klasy ERP/crm dostarczany w postaci usługi subskrybcyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstww. Otwarty na integrację z rozwiązaniami standardowymi oraz dedykowanymi (niszowymi) zaprojektowanymi dla chmury. Rozwiązanie będzie dostępne przez sieć Internet również z urządzeń mobilnych: tabletów, smartfonów. enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów. enova365 Handel to system obsługi gospodarki magazynowej i fakturowania, przeznaczony przede wszystkim dla firm handlowych i usługowych. enova365 jest przygotowana na chmurę publiczną na platformie Microsoft Windows Azure, wersja demo dla Klientów jest dostępna na stronie internetowej www.enova365.pl
Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy. Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły. Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji. Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów - kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.
enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów.
DEMO