Moduł enova zarządzający dokumentami magazynowymi. Na podstawie dokumentów magazynowych mogą być tworzone dokumenty sprzedaży i odwrotnie. Poza standardowymi relacjami między dokumentami, Klient ma możliwość definiowania własnych dokumentów i tworzenia zależności między nimi. Ta metoda pozwala na stworzenie dowolnego obiegu dokumentów w firmie bez konieczności „naginania” jej organizacji do systemu. Relacje między dokumentami. Definiowanie własnych powiązań umożliwia tworzenie relacji wielu dokumentów np. Użytkownik ma możliwość przekształcenia jednego dokumentu zakupu do wielu przyjęć magazynowych w różnych magazynach. W systemie można przechowywać dokumenty wzorcowe, które nie wpływają na stany magazynowe, a służą do szybkiego tworzenia innych dokumentów. Typy dokumentów. W systemie enova, w części Handel, występuje najczęściej wykorzystywany standardowy zestaw dokumentów: faktury zakupu, korekty zakupu, faktury (dla firmy, dla osoby fizycznej, MP, do paragonu, zbiorcze) paragony, korekta sprzedaży, rezerwacje, oferty, zamówienia, przyjęcie do magazynu, wydanie z magazynu, przesunięcie międzymagazynowe, rozchód wewnętrzny, inwentaryzacja, strata, nadwyżka i inne. Mechanizm tworzenia własnych dokumentów umożliwia dostosowanie systemu do potrzeb Użytkownika. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.Magazyn
Pozycje magazynowe znajdujące się na stanie można rezerwować na poszczególnych pracowników z określeniem terminu na jaki dane narzędzie jest potrzebne. Zarezerwowane pozycje w magazynie blokują dane pozycje i nie pozwalają na ich wydawanie - wypożyczanie innym.Rezerwacje
Rezerwacje na daną pozycje magazynową można zarejestrować tylko wówczas gdy taka pozycja znajduje się w magazynie, są jednak sytuacje, gdy dana pozycja jest pożądana w określonym czasie, jednak w bieżącym czasie jest niedostępna (może być wypożyczona przez innego pracownika). W takim wypadku w programie rejestrujemy dokument zamówienia na określony czas OD i DO w jakim to okresie będziemy chcieli wypożyczyć daną pozycję magazynową. Złożenie zamówienia działa kontrolnie ale nie blokuje Operacji związanych z wypożyczaniem artykułu innym pracownikom.Zamówienia na narzędzia
Moduł enova zarządzający dokumentami magazynowymi. Na podstawie dokumentów magazynowych mogą być tworzone dokumenty sprzedaży i odwrotnie. Poza standardowymi relacjami między dokumentami, Klient ma możliwość definiowania własnych dokumentów i tworzenia zależności między nimi. Ta metoda pozwala na stworzenie dowolnego obiegu dokumentów w firmie bez konieczności „naginania” jej organizacji do systemu. Relacje między dokumentami. Definiowanie własnych powiązań umożliwia tworzenie relacji wielu dokumentów np. Użytkownik ma możliwość przekształcenia jednego dokumentu zakupu do wielu przyjęć magazynowych w różnych magazynach. W systemie można przechowywać dokumenty wzorcowe, które nie wpływają na stany magazynowe, a służą do szybkiego tworzenia innych dokumentów. Typy dokumentów. W systemie enova, w części Handel, występuje najczęściej wykorzystywany standardowy zestaw dokumentów: faktury zakupu, korekty zakupu, faktury (dla firmy, dla osoby fizycznej, MP, do paragonu, zbiorcze) paragony, korekta sprzedaży, rezerwacje, oferty, zamówienia, przyjęcie do magazynu, wydanie z magazynu, przesunięcie międzymagazynowe, rozchód wewnętrzny, inwentaryzacja, strata, nadwyżka i inne. Mechanizm tworzenia własnych dokumentów umożliwia dostosowanie systemu do potrzeb Użytkownika. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.Magazyn
Pozycje magazynowe znajdujące się na stanie można rezerwować na poszczególnych pracowników z określeniem terminu na jaki dane narzędzie jest potrzebne. Zarezerwowane pozycje w magazynie blokują dane pozycje i nie pozwalają na ich wydawanie - wypożyczanie innym.Rezerwacje
Rezerwacje na daną pozycje magazynową można zarejestrować tylko wówczas gdy taka pozycja znajduje się w magazynie, są jednak sytuacje, gdy dana pozycja jest pożądana w określonym czasie, jednak w bieżącym czasie jest niedostępna (może być wypożyczona przez innego pracownika). W takim wypadku w programie rejestrujemy dokument zamówienia na określony czas OD i DO w jakim to okresie będziemy chcieli wypożyczyć daną pozycję magazynową. Złożenie zamówienia działa kontrolnie ale nie blokuje Operacji związanych z wypożyczaniem artykułu innym pracownikom.Zamówienia na narzędzia
    DEMO