Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Sortowanie pozycji w programie magazynowym
    System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium.. System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium. Dzięki wykorzystaniu interfejsu przeglądarki internetowej zapewniony jest łatwy dostęp oraz intuicyjna obsługa. Mechanizmy automatycznego przesyłania dokumentów zeskanowanych z urządzenia ułatwia pracę np. przez serwer FTP. Dzięki integracji można łatwo włączyć zarządzanie dokumentami i wyszukiwanie do procesów zarządzania i pracy grupowej. Otwarta architektura umożliwia tworzenie i rozbudowywanie repozytoriów oraz skuteczne dostosowywanie ich do zaawansowanych potrzeb poprzez tworzenie dedykowanych modułów. Skanowanie dokumentów Program wyposażony jest w moduł, który obsługuje skanery pracujące pod kontrolą Windows w standardzie TWAIN. Skanowanie dokumentów uruchamiane jest za pomocą modułu programu a przechwycone obrazy są kojarzone z danymi opisującymi daną sprawę. Można przypisać dowolną nazwę liście plików (skanów) a program wykonuje automatyczną numerację kolejnych stron załączników. Po uruchomieniu program wyświetla okno składające się z górnej części MENU w postaci zakładek oraz główne okno aplikacji, które wyświetla stronę startową (HOME) zawierającą skróty do najpopularniejszych elementów programu. Menu dostosowane jest do przyjętej klasyfikacji spraw (dokumentów): sprawy bieżące, sprawy archiwizowane i sprawy usunięte. Okno wyświetlania spraw składa się dwóch podstawowych elementów. W lewym oknie wyświetlana jest lista spraw i załączników, w prawym – informacje szczegółowe dotyczące zaznaczonej sprawy lub załącznika. Lista spraw i załączników grupowana jest według numeru sprawy. Przy wyświetlaniu spraw i załączników wprowadzone jest wyróżnienie dla spraw. W zestawieniach sprawy, wiersz w którym wyświetlana są informacje o sprawie zaznaczony jest kolorem żółtym. W oknie wyświetlającym zestawienie spraw i załączników aktywna jest funkcja filtrowania. Za pomocą wiersza filtrowania można wyszukiwać sprawy według wyświetlonych pól (numer sprawy, data wpływu, nadawca, adresat, data skanowania, rodzaj, słowa kluczowe). Polecenia ARCHIWUM umożliwia przeniesienie całych spraw do rejestru dokumentów archiwizowanych. Do archiwum przenoszona jest sprawa zaznaczona (przez kliknięcie). Przy archiwizacji zaznaczany jest dowolny załącznik sprawy lub sprawa. Po wybraniu polecenia ARCHIWUM wyświetlony zostaje komunikat z pytaniem o archiwizację sprawy. System Archiwizacji Dokumentów pozwala w wygodny sposób gromadzić dokumenty w centralnym repozytorium..
    Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania. Sortowanie pozycji w programie magazynowym.
    System DMS można zintegrować z dowolnym systemem reejstracji dokumentów, w tym systemów sprzedażowych, księgowych. Szczególnie łatwo dokonać wdrożenia systemu i integracji z programami działającymi korzystającymi z baz MS SQL server. Inetrgacja w takim wypadku może polegać na funkcji czytania dokumentów rejestrowanych w tych systamach oraz na funkcji odczytu danych z bazy i generowaniu odpowiednich dokumentów PDF, które przechowywane są w repozytorium systemu DMS.
    W trakcie wdorżenia systemu Corax firmy Humansoft mogą powstać potzreby intergacji oprogramowania z dodatkowymi modułami. SoftwareStudio oferuje rozszerzenie integracji systemu Corax ERP firmy Humansoft na bazie MS SQL server w oparciu o własne rozwiązania z programem magazynowym, spedycja, archiwizacja danych oraz crm. Integracja oparta jest wspólne repozytorium na bazie MS SQL 2008 server.
    Repozytorium Integracji gromadzi całą wiedzę dostępną w trakcie projektowania, zawierającą scenariusze biznesowe, mapowania, interfejsy i komponenty. Informacja zawarta w Repozytorium Integracji jest używana przez Katalog Integracji, dodając specyficzne dla konfiguracji dane wymagane w trakcie działania. W ramach współpracy z systemami SAP jest możliwe użycie adaptera IDOC lub adaptera RFC, co zapewni zgodność z różnymi wersjami systemów i zaimplementowanymi wcześniej procesami.
    SAP oferuje produkt SAP XI (Exchange Infrastructure), który pozwala rozwiązywać problemy integracji systemu ERP z innym dowolnym systemem informatycznym prościej i przy niższych kosztach. Centralnym elementem SAP XI jest Serwer Integracji. Przyjmuje on komunikaty od nadawców i aplikuje odpowiednie reguły adresowania i mapowania, i finalnie - przesyła dane do aplikacji odbiorczych. Repozytorium Integracji gromadzi całą wiedzę dostępną w trakcie projektowania, zawierającą scenariusze biznesowe, mapowania, interfejsy i komponenty. Informacja zawarta w Repozytorium Integracji jest używana przez Katalog Integracji, dodając specyficzne dla konfiguracji dane wymagane w trakcie działania.
    Dostosowywanie wydajności i rozwiązywanie problemów to czasochłonne zadania administracyjne. Aby dostarczyć administratorom informacji o wydajności, na podstawie których będą mogli podejmować decyzje, SQL Server 2008 oferuje rozszerzone możliwości gromadzenia danych o wydajności, nowe scentralizowane repozytorium danych oraz nowe narzędzia do raportowania i monitorowania.
    Management Studio jest produktem który umożliwia zarządzanie repozytorium danych za pomocą okienkowego interfejsu. Jest to bardzo przyjemny program integrujący zarówno usługi administracyjne jak i programistycznie związane (Query Analyzer + Enterprise Manager z SQL Server 2000). Instalacja jest również banalnie prosta. Wystarczy kliknąć i czekać na zakończenie procesu. Następnie uruchamiamy Start – Programy – Microsoft SQL Server 2005 – SQL Server Management Studio. Teraz w SQL Management Studio baza danych jest uruchomiona. Należy ją wybrać prawym klawiszem myszy, wcisnąć Connect i połączyć się z nią. .
    DEMO