RELACJI

Odszukano artykuły zawierające frazę relacji

Customer Relationship Management
Zarządzanie relacjami z klientami system RELACJI z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Zarządzanie relacjami z klientami
Zarządzanie relacjami z klientami lub System RELACJI z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Kurier DHL
DHL to światowy lider na rynku ekspresowych usług kurierskich. DHL to globalny lider w branży logistyki - z bardziej rozbudowaną siecią, z lepiej przygotowanymi specjalistami w większej liczbie państw świata niż inne konkurencyjne firmy. Naszym celem jest zbudowanie bliskich, trwałych RELACJI z klientami, dostarczając im najwyższej jakości usługi w każdym miejscu, gdzie działają. Wśród odbiorców usług logistycznych DHL ma 75% największych pozafinansowych instytucji na świecie. .

Proces reklamacji
Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych RELACJI z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Customer Relationship Management
Zarządzanie relacjami z klientami system RELACJI z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Zarządzanie relacjami z klientami
Zarządzanie relacjami z klientami lub System RELACJI z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Kurier DHL
DHL to światowy lider na rynku ekspresowych usług kurierskich. DHL to globalny lider w branży logistyki - z bardziej rozbudowaną siecią, z lepiej przygotowanymi specjalistami w większej liczbie państw świata niż inne konkurencyjne firmy. Naszym celem jest zbudowanie bliskich, trwałych RELACJI z klientami, dostarczając im najwyższej jakości usługi w każdym miejscu, gdzie działają. Wśród odbiorców usług logistycznych DHL ma 75% największych pozafinansowych instytucji na świecie. .

Proces reklamacji
Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych RELACJI z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Wsparcie procesu reklamacyjengo
Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program posiada funkcjei budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych RELACJI z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. .

Komfort pracy
Poza właściwościami poprawiającymi komfort pracy w całym systemie, mamy też do czynienia z elementami zwiększającymi ergonomię w zakresie poszczególnych modułów. W module Handel należy do nich zaliczyć informację na dokumencie sprzedaży o limicie kredytowym kontrahenta oraz wartości jego zobowiązań przeterminowanych. Możliwe jest zablokowanie sprzedaży z powodu zaległości płatniczych. Operator, który na dokument wprowadza kontrahenta i towary, znający wartość kluczowych pól z tych kartotek, może szybko wprowadzić te dane bez wywoływania list pomocniczych. Kolejnym przykładem jest możliwość przygotowania listy towarów (pozycji dokumentu handlowego) z późniejszym wyborem rodzaju dokumentu np. faktura/paragon. W przypadku zmiany typu dokumentu w trakcie jego wystawiania, ceny zostaną przeliczone, czyli w podanym przykładzie, wcześniejsze wyliczenie od netto będzie zmienione na wyliczenie od brutto. Relacje między dokumentami pozwalają na łatwe przekształcanie jednych w drugie bez konieczności przepisywania danych. W ten sposób można tworzyć całe ciągi dokumentów wzajemnie zależnych. Innym mechanizmem szybkiego przygotowania dokumentu jest możliwość ich kopiowania. System umożliwia skopiowanie dokumentu do dokumentu innego typu lub skopiowanie całej grupy dokumentów np. powielenie faktur z poprzedniego miesiąca z tą samą zawartością i dla tych samych kontrahentów. Znaczna część firm posiada dobrze zorganizowany obieg dokumentów. Zastosowanie sztywnych rozwiązań w tym zakresie przez producentów oprogramowania zmuszałoby te firmy do rezygnacji z tych procedur. Dlatego producent enova umożliwił definiowanie nowych dokumentów i poprzez odpowiednie relacje tworzenie ich ciągów, w większości przypadków odzwierciedlających obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Zatem moduł Handel nie wymaga od Klienta dostosowania jego struktur organizacyjnych do systemu. Mechanizm definiowania dokumentów (poza standardowymi, udostępnionymi w systemie) i budowania RELACJI miedzy nimi gwarantuje adaptację systemu do istniejącego w firmie obiegu dokumentów handlowych i magazynowych. Jednocześnie w przypadku złej organizacji pracy (np. z powodu użytkowania starych, sztywnych, niewydolnych programów do zarządzania) można narzucić przedsiębiorstwu poprzez system i odpowiedni obieg dokumentów nowe rozwiązania organizacyjne, modyfikujące dotychczasowe sposoby funkcjonowania przedsiębiorstwa i poprawiające efektywność pracy. Moduł w jednym i drugim przypadku staje się sprawnym narzędziem pracy i zarządzania działami „przychodowymi” w firmie.

Funkcjonalność modułu HANDEL
Zmiany w konfiguracji pozwalają na pracę z wieloma magazynami. Konfiguracja poszczególnych magazynów określa zachowanie programu w przypadku wystąpienia stanów ujemnych towaru. Domyślnie system nie zezwala na występowanie stanów ujemnych, ale dopuszczalne jest ich zaistnienie poprzez odpowiednią konfigurację. br/> Możliwe jest definiowanie własnych jednostek oraz przeliczników pomiędzy nimi. Rozbudowany mechanizm definiowania pozwala utworzyć dowolnie wiele cen, które dzięki programowalnym algorytmom pozwalają obsłużyć skomplikowane przypadki.br/> Poza standardowymi, system enova umożliwia tworzenie własnych dokumentów, dostosowując ich obieg do potrzeb firmy. Pomiędzy różnego typu istniejącymi i nowo definiowanymi dokumentami (faktury, WZ itp.) możliwe jest definiowanie RELACJI (zależności pomiędzy nimi), które opiszą i zautomatyzują obieg dokumentów handlowo-magazynowych.br/> Moduł fakturujący enova Faktury umożliwia wprowadzanie dokumentów sprzedaży i dokumentów korygujących bez gospodarki magazynowej. Moduł posiada również wstępną konfigurację pozwalającą szybko i łatwo rozpocząć pracę z programem. br/> .

Magazyn
Moduł enova zarządzający dokumentami magazynowymi. Na podstawie dokumentów magazynowych mogą być tworzone dokumenty sprzedaży i odwrotnie. Poza standardowymi relacjami między dokumentami, Klient ma możliwość definiowania własnych dokumentów i tworzenia zależności między nimi. Ta metoda pozwala na stworzenie dowolnego obiegu dokumentów w firmie bez konieczności „naginania” jej organizacji do systemu. Relacje między dokumentami. Definiowanie własnych powiązań umożliwia tworzenie RELACJI wielu dokumentów np. Użytkownik ma możliwość przekształcenia jednego dokumentu zakupu do wielu przyjęć magazynowych w różnych magazynach. W systemie można przechowywać dokumenty wzorcowe, które nie wpływają na stany magazynowe, a służą do szybkiego tworzenia innych dokumentów. Typy dokumentów. W systemie enova, w części Handel, występuje najczęściej wykorzystywany standardowy zestaw dokumentów: faktury zakupu, korekty zakupu, faktury (dla firmy, dla osoby fizycznej, MP, do paragonu, zbiorcze) paragony, korekta sprzedaży, rezerwacje, oferty, zamówienia, przyjęcie do magazynu, wydanie z magazynu, przesunięcie międzymagazynowe, rozchód wewnętrzny, inwentaryzacja, strata, nadwyżka i inne. Mechanizm tworzenia własnych dokumentów umożliwia dostosowanie systemu do potrzeb Użytkownika. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika.

Relacjami z klientami
Systemy "klasy crm" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Zarządzanie relacjami z klientami lub System RELACJI z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.


  • Dokumenty wypożyczeń
    program reklamacje - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Magazyn Wysokiego Składu
    Magazyn Wysokiego Składu -

  • Integracja systemów informatycznych
    program CRM SQL - Integracja systemowa jest rozumiana jako taka integracja, która dotyczy komunikacji między systemami, tj. połączenia i wymiany danych za pomocą sieci komputerowych i protokołów komunikacyjnych.

  • Aplikacja internetowa
    program magazyn narzędzi - Aplikacje internetowe to programz, do którzch dostęp uzyskujemy za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu modelowi dostępu do oprogramowania, jesteś niezależny od czasu i miejsca w których chcesz skorzystać z funkcjonalności, która jest potrzebna.

  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl