REKLAMACJA

Odszukano artykuły zawierające frazę reklamacja

Usterki i uszkodzenia


Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

kody iris |

Przygotowanie wdrożenia systemu reklamacyjnego


Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu.

usługi programistyczne |

Reklamacje przez internet


Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.

program reklamacje | protokół reklamacyjny |

Program Reklamacje


Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

demo | zdjęcia |

Zgłoszenie internetowe


Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym (EndUser) na zgłoszenie reklamacji przez internet.

oprogramowanie it | programy internetowe | wdrożenie programu reklamacje |

Studio Reklamacje .net
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Zgłoszenie internetowe
Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym (EndUser) na zgłoszenie reklamacji przez internet.

Reklamacje w branży spożywczej
REKLAMACJA artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu zgłoszenia i jego obsługi, ale także rejestracji zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi.

Usterki i uszkodzenia
Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu.

Rola Kierownik
Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem REKLAMACJAmi. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalwoać na serwerze raportów bazy SQL server.

Reklamacje przez internet
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Oferowany przez SoftwareStudio program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania REKLAMACJAmi i serwisem.

Reklamacja przez internet
Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowyInformacje o reklamowanym towarze: data powstania wady data zakupu numer dowodu zakupu kod artykułu nazwa artykułu numer seryjny opis problemu.

Reklamacja przez internet
Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruhcomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. REKLAMACJA ma nadawany unikalny numwer referencyjny RMA który należy umieścić na paczkce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Program do obsługi reklamacji
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać REKLAMACJAmi. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie REKLAMACJAmi staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać REKLAMACJAmi.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl