REJESTRACJI

Odszukano artykuły zawierające frazę rejestracji

Reklamacje w branży spożywczej
Reklamacja artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu zgłoszenia i jego obsługi, ale także REJESTRACJI zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi.

Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie platformy informatycznej do REJESTRACJI zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Klasyfikacja i kategorie dokumentów
Program archiwizacji dokumentów umożliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o taką klasyfikację. Odpowiednia klasyfikacja dokumentu sprawy może wyznaczać kategorię, z którą związana jest m.in. informacja o archiwizacji dokumentu oraz jak długo dokument musi być przechowywany. W ten sposób w bazie danych dostępny jest rejestr spraw będący chronologicznym spisem wszystkich wpływających i obsługiwanych dokumentów. Możliwe jest również wyszukiwanie spraw w oparciu o numer lub kategorię nadaną podczas REJESTRACJI.

Corax ERP - Kategorie Operacji kasowych i bankowych
Tabela Kategorię Operacji dostępna w opcji Kasa/Bank wykorzystywana jest podczas tworzenia dowodów kasowych KP/KW oraz REJESTRACJI dowodów bankowych BP/BW. Pozycje tabeli służą do określania konta przeciwstawnego na dowodzie kasowym /bankowym. Definiowaniem kategorii powinien zająć się księgowy, ale korzystać z nich mogą osoby nie znające zasad księgowości i obowiązującego planu kont. Możliwe jest to dzięki wprowadzeniu odpowiedniego opisu w polu Nazwa dla każdej kategorii.

Reklamacje w branży spożywczej
Reklamacja artykułów spożywczych ze względu na wysokie ryzyko zatruć pokarmowych wymaga szczególnego postępowania polegającego na ewidencji nie tylko faktu zgłoszenia i jego obsługi, ale także REJESTRACJI zdarzeń związanych z badaniami mikrobilogicznymi.

Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie platformy informatycznej do REJESTRACJI zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Użytkownicy i uprawnienia
Program ENOVA posiada rozbudowany mechanizm kontroli uprawnień użytkowników i REJESTRACJI ich działań.

Handel ENOVA
Koncepcja funkcjonalności zawarta pod pojęciem Handel została w systemie enova oparta o wykorzystanie czterech modułów: Handel (Fakturowanie, Gospodarka magazynowa, Zamówienia, Analizy handlowo-magazynowe), Ewidencja Środków Pieniężnych, Ewidencja Dokumentów (w zakresie ich REJESTRACJI wraz z ewidencją VAT) oraz Kontrahentów i Urzędów. System przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność handlową (hurtową i detaliczną), usługową i w pewnym zakresie produkcyjną, operujących w różnych branżach gospodarki.

Urządzenia przemysłowe
Reklamacje urządzeń przemysłowych są zwykle ograniczone do REJESTRACJI samego faktu zaistnienia zgłsozenia reklamacyjnego z ewentualnym uzupełnieniem informacji o numerach seryjnych silników.

Magazyn
Gospodarka magazynowa wypożyczalni podlega tym samym regułom ewidencji co zwykły magazyn, jednakże specyfika szczegółowości REJESTRACJI danych wymaga specjalnego dedykowanego oprogramowania.

Wydawanie palet
Dokumenty Wydania zewnętrzne WZ służą do REJESTRACJI wydań palet i opakowań, natomiast dokumenty Rozchody Wewnętrzne RW służą do wprowadzania niedoborów wynikających ze spisu z natury oraz wszelkiego typu rozchodów wewnętrznych. Wydawanie palet realizowane jest na podstawie kwitów wystawianych przez magazyniera.

Przyjęcie towaru do magazynu
Przyjęcie towaru do magazynu przewidziane w REJESTRACJI przyjęcia dokumenty: Awizo przyjęcia, Dokument Pz bufor, Dokument Pz, Zmiana lokalizacji – przesuniecie palet.

Klasyfikacja i kategorie dokumentów
Program archiwizacji dokumentów umożliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o taką klasyfikację. Odpowiednia klasyfikacja dokumentu sprawy może wyznaczać kategorię, z którą związana jest m.in. informacja o archiwizacji dokumentu oraz jak długo dokument musi być przechowywany. W ten sposób w bazie danych dostępny jest rejestr spraw będący chronologicznym spisem wszystkich wpływających i obsługiwanych dokumentów. Możliwe jest również wyszukiwanie spraw w oparciu o numer lub kategorię nadaną podczas REJESTRACJI.

Corax ERP - Kategorie Operacji kasowych i bankowych
Tabela Kategorię Operacji dostępna w opcji Kasa/Bank wykorzystywana jest podczas tworzenia dowodów kasowych KP/KW oraz REJESTRACJI dowodów bankowych BP/BW. Pozycje tabeli służą do określania konta przeciwstawnego na dowodzie kasowym /bankowym. Definiowaniem kategorii powinien zająć się księgowy, ale korzystać z nich mogą osoby nie znające zasad księgowości i obowiązującego planu kont. Możliwe jest to dzięki wprowadzeniu odpowiedniego opisu w polu Nazwa dla każdej kategorii.

Corax ERP - dokumenty PK polecenie księgowania
Polecenia księgowania są jedynymi dokumentami obsługiwanymi w całości w module Księga Handlowa. Służą one do REJESTRACJI zdarzeń gospodarczych nie obsłużonych w części handlowo magazynowej np. naliczonej amortyzacji, comiesięcznych przeksięgowań itp. Dokument PK służy również do wprowadzenie bilansu otwarcia. Okresem dla takiego PK jest okres 00.

Corax ERP - Fakturuj
Uruchamia proces automatycznej REJESTRACJI faktury w systemie wg wybranej metody fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu podczas fakturowania zlecenia.

Corax ERP - produkcja ad hoc
Program umożliwia tzw. ręczną produkcje bez konieczności korzystania z receptur, z kalkulacją wartości wyrobu (P) uwzględniająca wartość z cenie zakupu surowców (R). W tym celu tworzymy nowe zlecenie produkcyjne ze wskazaniem wyrobu gotowego. Nie generujemy automatycznie do niego dokumentów tylko tworzymy je ręcznie. Najpierw tworzymy dokument rozchodowy ze wskazaniem pozycji zlecenia produkcyjnego. Następnie wystawiamy nowy dokument przychodowy P, na którym wskazujemy pozycje zlecenia produkcyjnego. Podczas REJESTRACJI dokumentu P można dokonać kalkulacji wartości przychodu biorąc do wyliczenia wartość w cenie zakupu surowców znajdujących się na wskazanym Rozchodzie.

Microsoft SQL Server 2008 Express Edition
Bezpłatna edycja serwera baz danych firmy Microsoft. Edycja Express, choć znacznie uproszczona w stosunku do jej płatnych odpowiedników, jest doskonałym wyborem nie tylko dla programistów lub osób uczących się programistycznych technologii Microsoft, ale także jako produkcyjny silnik bazodanowy dla prostych aplikacji pracujących z dynamicznymi danymi (np. witryny webowe). W przypadku wykorzystania bazy jako silnika przechowującego dane własnej aplikacji licencja Express Edition pozwala - po uprzedniej REJESTRACJI na stronie Microsoft - na bezpłatne rozpowszechnianie bazy wraz z aplikacją. Edycja Express występuje także w rozszerzonej odmianie. Spośród funkcjonalności nowej wersji SQL server 2008 warto wymienić obsługę języka LINQ i frameworka ADO.NET Entity, nowych typów danych dla daty i godziny, wraz ze strefą czasową, kompatybilnych z .NET, czy też narzędzia ułatwiające pisanie kodu, w tym T-SQL IntelliSense w SQL Server Management Studio oraz rozbudowane opcje importu i eksportu danych. W połączeniu zaś ze środowiskiem Visual Studio, staje się możliwe wykorzystanie obsługi nowych typów danych i funkcji, jak danych przestrzennych, HierarchyID i FileStream, a także kreatorów importu/eksportu, ułatwiających migrację danych. .

Microsoft SQL Server 2008 Express Edition
Bezpłatna edycja serwera baz danych firmy Microsoft. Edycja Express, choć znacznie uproszczona w stosunku do jej płatnych odpowiedników, jest doskonałym wyborem nie tylko dla programistów lub osób uczących się programistycznych technologii Microsoft, ale także jako produkcyjny silnik bazodanowy dla prostych aplikacji pracujących z dynamicznymi danymi (np. witryny webowe). W przypadku wykorzystania bazy jako silnika przechowującego dane własnej aplikacji licencja Express Edition pozwala - po uprzedniej REJESTRACJI na stronie Microsoft - na bezpłatne rozpowszechnianie bazy wraz z aplikacją. Edycja Express występuje także w rozszerzonej odmianie. Spośród funkcjonalności nowej wersji SQL server 2008 warto wymienić obsługę języka LINQ i frameworka ADO.NET Entity, nowych typów danych dla daty i godziny, wraz ze strefą czasową, kompatybilnych z .NET, czy też narzędzia ułatwiające pisanie kodu, w tym T-SQL IntelliSense w SQL Server Management Studio oraz rozbudowane opcje importu i eksportu danych. W połączeniu zaś ze środowiskiem Visual Studio, staje się możliwe wykorzystanie obsługi nowych typów danych i funkcji, jak danych przestrzennych, HierarchyID i FileStream, a także kreatorów importu/eksportu, ułatwiających migrację danych. .

Spedycja - firmy kurierskie
Wysyłając towar do klienta paczkami za pośrednictwem firm kurierskich przydatnym narzędziem jest program Studio Spedycja.net. Program może być zintegrowany z systemem SAP wykorzystywanym w Państwa firmie, w zakresie odczytywania dokumentów wydań Wz (poleceń wydania dla magazyniera), odczytywania kartotek kontrahentów oraz asortymentu - baza magazynowa. Praca z programem Spedycja .net polega na REJESTRACJI numerów listów przewozowych, które kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce (LISTY PRZEWOZOWE) za pomocą drukarki kodów kreskowych.

Polityka prywatności Stat24
stat24 Sp. z o.o. wykorzystuje w celu monitorowania ruchu na witrynie www.stat24.com oraz w celu realizacji oferowanych usług technologię plików "cookie". "Cookie" to krótki plik tekstowy, zapisywany na dysku komputera, z którego użytkownik łączy się z witryną obsługiwaną, w którym zapisany jest jedynie zaszyfrowany identyfikator tego systemu komputerowego. "Cookie" w żadnym wypadku nie umożliwia identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje, mogące taką identyfikację umożliwić. W odniesieniu do danych osobowych zbieranych przy REJESTRACJI usług, stat24 Sp. z o.o. spełnia wymogi Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.

Dziennik zdarzeń
W trakcie pracy użytkownicy programu Magazyn Narzędzi wykonują szereg czynności, mniej lub bardziej ważnych z punktu widzenia Operacji bazodanowych. Program wyposażony jest w system monitoringu działań pracowników i polega na REJESTRACJI i zapisie w bazie zdarzeń istotnych z punkty widzenia aplikacji. Dziennik zdarzeń jest funkcja administratora pozwalającą na określenie KTO, KIEDY i CO robił w programie.


  • System zarządzania
    program narzędziownia - System zarządzania Narzędziownia asp.net jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami.

  • Rozwiązania dla bazy danych SQL server
    Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Baza SQL Server oferuje ogromnie elastcyzne rozwiązania dla przedsiębiorstw. - baza danych SQL server

  • Rejestr kontrahentów i pracowników
    program CRM SQL - W pulpicie nawigacyjnym wyświetlone zostaną rejestry kartotek, które można przeglądać odfiltrowane według typu. Pozycja Wszystkie-tabela umożliwia dostęp do wszystkich kartotek kontrahentów oraz pracowników.

  • enova handel
    Moduł Magazyn, uzupełniony modułem Faktury systemu enova, tworzy jego część o nazwie Handel. -

  • Wdrożenie CRM
    program CRM SQL -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl