Etykiety logistyczne gs1 umożliwiają automatyczne gromadzenie danych na każdym etapie w łańcuchu dostaw, a w magazynie na etapie przyjęcie i wydawania. System magazynowy wms w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera. Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie.
Metoda pozwala wyodrębnić w strefie składowania sektory składowe zgodnie z kryterium analizy abc zapasów. Zapewnienie optymalnych warunków magazynowania poprzez priorytetowe rozmieszczanie produktów na różnych obszarach magazynu pod względem czynników takich jak temperatura, wskaźnik obrotu, itp. Obsługa kolejnych branż oraz nowych segmentów klientów będzie wiązała się z koniecznością wykazywania się przez firmy kurierskie coraz większą elastycznością i jakością wykonywanych usług. Różny od - filtrowanie wartości różnych od zdefiniowanej. W logistycznym magayznie zauważyć można dwa niezalezne trendy metod wyboru lokalziacji, jedna zaraz przy przyjęciu towaru do magazynu, druga przy jego wydawaniu.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Cel przechowywania
    Na bazie usług sieciowych można konstruować rozproszone systemy i aplikacje. Miejsce dostawy, rodzaj towaru, ilość wydawanego towaru, algorytm wg którego ma zostać wydany towar (wg daty ważności, daty przyjęcia fifo lub lifo, wg wybranej daty ważności, wg numeru partii) data ważności, jeśli wybrany został algorytm wydania towaru według konkretnej daty, partia towaru, jeśli został wybrany algorytm wydania towaru według określonej partii. Modele pozwalają także na zabezpieczanie wybranych elementów, dzięki czemu użytkownicy widzą tylko te dane, do których mają prawa.
    Administrator decyzduje jakie transakcje będą dostępne w ramach opcji zestawień oraz w jakich sekcjach będą wyświetlane. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Dane i transakcje przetwarzane są w czasie rzeczywistym - zawsze online nie tylko w sieci lokalnej, ale także przez internet. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu.
    Ustawienie kolejności pozwala decydować także czy dana transakcja będzie udostępniana w menu po lewej czy po prawej stronie. Transkację w tym rozumieniu jest dowolne wywołanie elementy stanowiącego składnik witryny www programu magazynowego, jak i dowolna inna strona z innej witryny www. Lepszy poziom obsługi klientów – wdrożony system wms pozwala na dokładne planowanie obsługi dostaw, umożliwia rezerwację doków lub bram załadunkowych, przygotowanie materiałów dokładnie w odpowiednim czasie i miejscu. Wyświetlona tabela pozwala na dopsiwyanie oraz edycję listy transakcji.
      Gospodarka opakowaniami w magazynie
      Operator poruszając się po magazynie odczytuje kody lokalizacji, kody z towarów oraz wprowadza ilość towarów w określonej lokalizacji - miejscu składowania. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Prosta ewidencja magazynowa ogranicza się do informacji ile mamy danego asortymentu.
      Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Administrator decyzduje jakie transakcje będą dostępne w ramach opcji zestawień oraz w jakich sekcjach będą wyświetlane. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Dane i transakcje przetwarzane są w czasie rzeczywistym - zawsze online nie tylko w sieci lokalnej, ale także przez internet. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu.
      Każdy rekord (wiersz) tabeli to zarejestrowana w systemie magazynowym transakcja, czyli zdefiniowany element jaki może być uruchomiony z poziomu menu programu przez użytkownika. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Proces ten zaczyna się przy przyjęciu towarów do magazynu, poprzez elektroniczną wymianę danych z system nadrzędnym erp odnośnie zamówień (zleceń). Lepszy poziom obsługi klientów – wdrożony system wms pozwala na dokładne planowanie obsługi dostaw, umożliwia rezerwację doków lub bram załadunkowych, przygotowanie materiałów dokładnie w odpowiednim czasie i miejscu.
        Programy typu wms
        W celu umożliwienia użytkownikom korzystania z programu sklepu internetowego dostępny jest specjalny formularz zakłądania kont dostępowych.
        Moduł rejestracji (logowania) użytkowników pozwala na założenie konta dostępowego nowego użytkownika o unikalnym LOGINie za pomocą którego będzie on mógł w dowolnym czasie zalogować się do sklepu. Po zalogowaniu użytkownika do sklepu internetowego, program "wie" z kim ma do czynienia i udostępnia odpowiednie moduły i funkcjonalności programu. Przykłądowo po zalogowaniu użytkownikowi mogą być prezentowane indywidualne dane cennikowe lub personalizowanie oferty pod kątem obszarów zainteresowań, wcześniej dokonanych zakupów lub poszukiwań. UWAGA: rejestracja nie jest wymaga do złożenia zamówienia, jest to niezobowiązująca forma współpracy między sklepem internetowym a klientem. Bez założenia konta dostępowego program samodzielnie utworzy konto dostępowe na podstawie adresu mailowego i wygeneruje hasło. Przykładowy fomularz rejestracji użytkownika sklepu internetowego: LOGIN unikalna nazwa użytkownika, może być to adres mailowy; HASŁO dowolny ciąg znaków spełniajacych minimalne wymagania bezpieczeństwa, np. minimum 5 znaków; POTWIERDZENIE HASŁA - weryfikacja zgodności danych podanych w pkt powyzej; RODZAJ KLIENTA: OSOBA FIZYCZNA; FIRMA; IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; DANE ADRESOWE: IMIE I NAZWISKO ADRESATA NAZWA ULICA I NUMER DOMU KOD POCZTOWY MIEJSCOWOŚĆ KRAJADRES WYSYŁKINIPE-MAILTELEFONZAWÓD NAUCZYCIEL UCZEŃ ITPUWAGIPOTWIERDZENIE ZAPONZNIA SIĘ Z REGULAMINEM I POLITYKĄ PRYWATNOŚCI

          Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie.
          Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, która kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu Wz wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce za pomocą drukarki kodów kreskowych. Program Spedycja .net został wdrożony i zintegrowany do obsługi firm kurierskich: DHL GLSDPDOPEKUPS Program może być zintegrowany z systemem ERP wykorzystywanym w Państwa firmie, w zakresie odczytywania dokumentów wydań Wz (poleceń wydania dla magazyniera), odczytywania kartotek kontrahentów oraz asortymentu - baza magazynowa.

            Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.
            Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje. Opracowanie problemów - osoba odbierająca zgłoszenie odpowiedzialna jest za merytoryczne opracowanie listy problemów (punkty ponumerowane), zdefiniowanie przyczyn (słownik przyczyn), stworzenia wstępnej listy zadań do wykonania (w nawiązaniu do listy problemów) oraz innych szczegółów (np. załączniki) dotyczących zgłoszenia. Następnie tak uzupełnione zgłoszenie trafia do zatwierdzenia/weryfikacji przez kierownika. Zadania i terminy - Kierownik odpowiada za końcowe zdefiniowanie zadań (akceptuje poprzednio stworzoną listę, koryguje ją albo tworzy nową) oraz przyporządkowanie terminów i osób odpowiedzialnych za ich wykonanie. Po zatwierdzeniu zadania rozsyłane są do wskazanych osób (wraz z komunikatami oraz e-mailem). Kierownik może wysłać informację do osób realizujących zadania z prośba o pilną aktualizację statusów i poziomu zaawansowania prac. W dowolnym momencie ma możliwość wyświetlenia posumowania lub raportu stanu realizacji danego zgłoszenia z różnym stopniem szczegółowości Wykonanie zadań Osoby realizujące, do których trafiły poszczególne zadania, w trakcie ich wykonania raportują jak bardzo prace są zaawansowane. Dodatkowo wykonawca ma możliwość zgłaszania uwag do zadania i negocjowania terminu z osobą, która je zleciła. Ta posiada możliwość edycji danych zadania (terminu i osoby odpowiedzialnej). Obowiązkiem osoby przydzielonej do realizacji zadania jest zgłoszenie jego zakończenia. Raportowanie - System na podstawie zgromadzonych danych pozwala na wygenerowanie raportów zbiorczych. Przy każdej reklamacji podajemy ściśle określone dane, np. przyczynę jej zgłoszenia. Tworzenie raportów na podstawie tych danych pozwala nam na określenie, które usterki występowały najczęściej oraz wskazanie, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę. Podając np. typ usterki możemy natychmiast przywołać wszystkie reklamacje, w których wystąpiła, sprawdzić powód jej powstania i sposoby jej usunięcia Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego

            Etykiety logistyczne gs1 umożliwiają automatyczne gromadzenie danych na każdym etapie w łańcuchu dostaw, a w magazynie na etapie przyjęcie i wydawania. System magazynowy wms w takich firmach zwykle istniał wyłącznie na papierze lub w głowie magazyniera. Dostępne mechanizmy wymiany informacji między kontrahentami oraz moduł b2b pozwalają klientom magazynu na beżąco monitorować stany magazynowe, dostępność rotacje czy zaleganie. . Metoda pozwala wyodrębnić w strefie składowania sektory składowe zgodnie z kryterium analizy abc zapasów. Zapewnienie optymalnych warunków magazynowania poprzez priorytetowe rozmieszczanie produktów na różnych obszarach magazynu pod względem czynników takich jak temperatura, wskaźnik obrotu, itp. Obsługa kolejnych branż oraz nowych segmentów klientów będzie wiązała się z koniecznością wykazywania się przez firmy kurierskie coraz większą elastycznością i jakością wykonywanych usług. Różny od - filtrowanie wartości różnych od zdefiniowanej. W logistycznym magayznie zauważyć można dwa niezalezne trendy metod wyboru lokalziacji, jedna zaraz przy przyjęciu towaru do magazynu, druga przy jego wydawaniu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Cel przechowywania
            Na bazie usług sieciowych można konstruować rozproszone systemy i aplikacje. Miejsce dostawy, rodzaj towaru, ilość wydawanego towaru, algorytm wg którego ma zostać wydany towar (wg daty ważności, daty przyjęcia fifo lub lifo, wg wybranej daty ważności, wg numeru partii) data ważności, jeśli wybrany został algorytm wydania towaru według konkretnej daty, partia towaru, jeśli został wybrany algorytm wydania towaru według określonej partii. Modele pozwalają także na zabezpieczanie wybranych elementów, dzięki czemu użytkownicy widzą tylko te dane, do których mają prawa. . Administrator decyzduje jakie transakcje będą dostępne w ramach opcji zestawień oraz w jakich sekcjach będą wyświetlane. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Dane i transakcje przetwarzane są w czasie rzeczywistym - zawsze online nie tylko w sieci lokalnej, ale także przez internet. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu. Ustawienie kolejności pozwala decydować także czy dana transakcja będzie udostępniana w menu po lewej czy po prawej stronie. Transkację w tym rozumieniu jest dowolne wywołanie elementy stanowiącego składnik witryny www programu magazynowego, jak i dowolna inna strona z innej witryny www. Lepszy poziom obsługi klientów – wdrożony system wms pozwala na dokładne planowanie obsługi dostaw, umożliwia rezerwację doków lub bram załadunkowych, przygotowanie materiałów dokładnie w odpowiednim czasie i miejscu. Wyświetlona tabela pozwala na dopsiwyanie oraz edycję listy transakcji. . Gospodarka opakowaniami w magazynie
            Dzięki tej operacji następuje jednoznaczne przypisanie w systemie informatycznym towaru do miejsca lokalizacji. Terminale te są połączone w systemie radiowym z centralnym programem magazynowym, skanerami kodów kreskowych i innymi urządzeniami wspomagającymi. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu. . Oprogramowanie softwarestudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system klasy cms. Zastosowanie systemu informatycznego w gospodarce magazynowej przyśpiesza operacje związane z wystawianiem dokumentów obrotu towarowego oraz usprawnia prace z przypisywaniem określonemu adresowi w przestrzeni składowej jednej palety (pojemnika). Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Web servicey mogą być wykorzystywane do integracji aplikacji tworzonych w rozmaitych językach programowania, na różnych platformach deweloperskich. Najczęściej jednak spotykanym kryterium są właściwości fizyczne towaru i nośnika. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Lokalizację magazynów
            Operator poruszając się po magazynie odczytuje kody lokalizacji, kody z towarów oraz wprowadza ilość towarów w określonej lokalizacji - miejscu składowania. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Prosta ewidencja magazynowa ogranicza się do informacji ile mamy danego asortymentu. . Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Administrator decyzduje jakie transakcje będą dostępne w ramach opcji zestawień oraz w jakich sekcjach będą wyświetlane. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Dane i transakcje przetwarzane są w czasie rzeczywistym - zawsze online nie tylko w sieci lokalnej, ale także przez internet. Administrator programu ma wgląd i może edytować oraz dopisywać transakcje do tabeli dostępnych transakcji (patrz opis rejestracja transakcji) oraz korzystając z tej tabeli może konfigurować menu dla użytkowników programu. Każdy rekord (wiersz) tabeli to zarejestrowana w systemie magazynowym transakcja, czyli zdefiniowany element jaki może być uruchomiony z poziomu menu programu przez użytkownika. Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji skorowidze / systemowe o nazwie transakcje. Proces ten zaczyna się przy przyjęciu towarów do magazynu, poprzez elektroniczną wymianę danych z system nadrzędnym erp odnośnie zamówień (zleceń). Lepszy poziom obsługi klientów – wdrożony system wms pozwala na dokładne planowanie obsługi dostaw, umożliwia rezerwację doków lub bram załadunkowych, przygotowanie materiałów dokładnie w odpowiednim czasie i miejscu. . Programy typu wms
            Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji - Return Merchandise Authorization. . Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację - jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka. Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy. Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne. W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami. Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje. Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje. Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową. Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji. Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego. W systemie Reklamacje.net można przeglądać i wyszukiwać dodane wcześniej zgłoszenia podając ich unikalny numer referencyjny lub numer RMA. Numer RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta. Poprzez numer RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki. Numer RMA reklamacji
            W celu umożliwienia użytkownikom korzystania z programu sklepu internetowego dostępny jest specjalny formularz zakłądania kont dostępowych.. Moduł rejestracji (logowania) użytkowników pozwala na założenie konta dostępowego nowego użytkownika o unikalnym LOGINie za pomocą którego będzie on mógł w dowolnym czasie zalogować się do sklepu. Po zalogowaniu użytkownika do sklepu internetowego, program "wie" z kim ma do czynienia i udostępnia odpowiednie moduły i funkcjonalności programu. Przykłądowo po zalogowaniu użytkownikowi mogą być prezentowane indywidualne dane cennikowe lub personalizowanie oferty pod kątem obszarów zainteresowań, wcześniej dokonanych zakupów lub poszukiwań. UWAGA: rejestracja nie jest wymaga do złożenia zamówienia, jest to niezobowiązująca forma współpracy między sklepem internetowym a klientem. Bez założenia konta dostępowego program samodzielnie utworzy konto dostępowe na podstawie adresu mailowego i wygeneruje hasło. Przykładowy fomularz rejestracji użytkownika sklepu internetowego: LOGIN unikalna nazwa użytkownika, może być to adres mailowy; HASŁO dowolny ciąg znaków spełniajacych minimalne wymagania bezpieczeństwa, np. minimum 5 znaków; POTWIERDZENIE HASŁA - weryfikacja zgodności danych podanych w pkt powyzej; RODZAJ KLIENTA: OSOBA FIZYCZNA; FIRMA; IMIĘ; NAZWISKO; NAZWA FIRMY; DANE ADRESOWE: IMIE I NAZWISKO ADRESATA NAZWA ULICA I NUMER DOMU KOD POCZTOWY MIEJSCOWOŚĆ KRAJADRES WYSYŁKINIPE-MAILTELEFONZAWÓD NAUCZYCIEL UCZEŃ ITPUWAGIPOTWIERDZENIE ZAPONZNIA SIĘ Z REGULAMINEM I POLITYKĄ PRYWATNOŚCI
            Kolektor danych MC9190-G firmy Motorola jest bardziej wytrzymały i wydajny oraz ma wyświetlacz o większej rozdzielczości, większą wydajność skanowania i więcej opcji skanowania niż jego poprzednicy. Dzięki kolejnym udoskonaleniom bardzo udanej serii MC9000 Państwa pracownicy zyskują możliwość przetwarzania informacji porównywalne do komputerów stacjonarnych i podejmowania działania szybko i odpowiednio do sytuacji nawet w najtrudniejszych warunkach. Kolektor magazynowy wyposażony w najbardziej zaawansowane rozwiązania łączności i komunikacji, o wysokim standardzie zabezpieczeń, gwarantującym dostęp do danych i sieci tylko upoważnionym użytkownikom. Kolektor danych MC9190G zaprojektowany został tak aby zapewnić codzienny komfort pracy i wytrzymałość, dzięki zastosowaniu unikalnych zaawansowanych rozwiązań stworzonych przez firmę Motorola, takich jak: Motorola Max Rugged – zapewnia najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Motorola Max Data Capture – wydajne skanowanie praktycznie każdego kodu kreskowego. Motorola Max Sensor – wykrywanie ruchu, dynamiczna orientacja ekranu, zmniejszenie zużycia baterii, rejestracja upadków z wysokości powyżej 1,21m. Motorola Max Keypad – umożliwia wymianę w ciągu kilku minut klawiatury na jedną z sześciu w zależności od aktualnych potrzeb użytkownika.Kolektor danych Motorola MC9190G
            Rejestracja karty powoduje uaktualnienie ilości w podziale na ilość po wykonaniu operacji, planu i zlecenia. Wykonywane braki mogą być klasyfikowane wg wielu typów np. braki naprawialne, nienaprawialne, obróbkowe, materiałowe. Możliwe jest załączenie funkcji automatycznego generowania dokumentów magazynowych dla raportowanych ilości.
            Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet za pomocą aplikacji Reklamacje. Program SQL wspiera dział marketingu i handlowy.Program SQL - Reklamacje
            Zintegrowane systemy zarządzania należą do grupy tzw. systemów transakcyjnych, czyli przystosowanych do rejestrowania i przetwarzania bieżących zdarzeń gospodarczych, takich jak wprowadzanie zamówień, rejestracja faktur czy dokumentów magazynowych. Standardowy system zintegrowany jest oprogramowaniem uniwersalnym, tzn. zawiera funkcje przystające do większości organizacji. Za jego pomocą możliwe jest odwzorowanie procesów gospodarczych przedsiębiorstwa i uzyskiwanie informacji na temat ich przebiegu.
            Moduł administratora programu magazynowego udostępnia opcję w sekcji SKOROWIDZE / SYSTEMOWE o nazwie TRANSAKCJE. Wyświetlona tabela pozwala na dopsiwyanie oraz edycję listy transakcji. Każdy rekord (wiersz) tabeli to zarejestrowana w systemie magazynowym transakcja, czyli zdefiniowany element jaki może być uruchomiony z poziomu MENU programu przez użytkownika.
            Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z 3 sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; Zakładanie nowego konta dostępowego.
            DEMO