Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który zostałzaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji.W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku.
Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia:
  • przejście do pierwszej strony wydruku, 
  • przejście do strony poprzedniej, 
  • informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, 
  • przejście do strony kolejnej 
  • przejście do strony ostatniej. 
Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT.Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania. Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: przejściedo pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: - przejściedo pierwszej strony wydruku, - przejście do strony poprzedniej, - informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, - przejście do strony kolejnej - przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
Program udostępnia użytkownikom możliwość korzystania z kilku różnych sposobów związanych z nawigacją po programie za pomocą tzw. MENU. Każdy użytkownik programu może korzystać z innego sposobu prezentacji i nawigacji dostępnych w systemie, są to: menu klasyczne, outlook, desktop oraz transakcji. Konfiguacja MENU automatycznie zmienia sposób wyświetlania MENU w pozostałych trybach pracy. Dzięki temu administrator nadaje uprawnienia do MENU wskazując rodzaj transakcji, opis ikone, kolejność wyświetlania itp, a wszytskie MENU zmieniają się odpowiednio do ustawień. Koniguracja MENU składa się z z definicji GRUP przycisków, szczegółowych poleceń (transkacji) wywołujących poszczególne elementy programu. Ostatnim elementem jest konfiguracja skrótów dotyczy jednak to wyłącznie opcji Desktop.Konfiguracja MENU
Witrynę Magazyn Narzędzi można otwierać, przypinając je do paska zadań na pulpicie systemu Windows 7. Przypinanie witryny jest proste: wystarczy przeciągnąć kartę na pasek zadań — ikona witryny sieci web pozostanie na nim, dopóki nie zostanie z niego usunięta. Gdy klikniesz ikonę później, witryna sieci web zostanie otwarta w programie b>Internet Explorer/b>. Po otwarciu przypiętej witryny u góry przeglądarki jest wyświetlana ikona tej witryny sieci web, aby można było w dowolnej chwili łatwo uzyskać dostęp do strony sieci web, która została oryginalnie przypięta. Kolor przycisków Wstecz i Dalej jest zmieniany tak, aby był taki sam, jak kolor ikony. .Przypinanie witryny Magazyn Narzędzi do paska zadań
Opcja w programie służy do zdefiniowania kont WN i MA dla księgowania comiesięcznej amortyzacji i umorzenia środków trwałych w module Księga handlowa i powinien być wypełniony przed rozpoczęciem wprowadzania pozycji do kartoteki środków trwałych. W zależności od typu majątku trwałego i grupy GUS możemy przypisać różne konta amortyzacji i umorzenia WN i MA. Możemy też skorzystać z przycisków po prawej stronie pola Grupa GUS 0 i wybrać jednakowe konta dla wszystkich grup GUS.
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który zostałzaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji.W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku.
Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia:
  • przejście do pierwszej strony wydruku, 
  • przejście do strony poprzedniej, 
  • informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, 
  • przejście do strony kolejnej 
  • przejście do strony ostatniej. 
Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT.Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania. Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: przejściedo pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków.. Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska przycisków. Drukowany jest dokument, który został zaznaczony (przez kliknięcie na dowolną pozycję dokumentu) przed uruchomieniem funkcji. W górnym pasku okna wydruku dostępne są polecenia obsługi wydruku. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia: - przejściedo pierwszej strony wydruku, - przejście do strony poprzedniej, - informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, - przejście do strony kolejnej - przejście do strony ostatniej. Wyszukanie informacji na wydruku wykonywane jest przez użycie polecenia FIND. Na wydruku zostaje zaznaczona informacja zapisana w polu obok polecenia. Odszukanie kolejnych wystąpień szukanego ciągu znaków wykonywane jest przez użycie polecenia NEXT. Zapisanie wydruku w formacie Excela lub PDF wykonywane jest przez polecenie EXPORT. Format zapisanego pliku wybierany jest ze skorowidza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej w polu SELECT A FORMAT.Uruchomienie wydruku wymaga potwierdzenia ikony drukarki na panelu funkcji. Po wybraniu ikony wyświetlone zostaje okno drukowania.
Program udostępnia użytkownikom możliwość korzystania z kilku różnych sposobów związanych z nawigacją po programie za pomocą tzw. MENU. Każdy użytkownik programu może korzystać z innego sposobu prezentacji i nawigacji dostępnych w systemie, są to: menu klasyczne, outlook, desktop oraz transakcji. Konfiguacja MENU automatycznie zmienia sposób wyświetlania MENU w pozostałych trybach pracy. Dzięki temu administrator nadaje uprawnienia do MENU wskazując rodzaj transakcji, opis ikone, kolejność wyświetlania itp, a wszytskie MENU zmieniają się odpowiednio do ustawień. Koniguracja MENU składa się z z definicji GRUP przycisków, szczegółowych poleceń (transkacji) wywołujących poszczególne elementy programu. Ostatnim elementem jest konfiguracja skrótów dotyczy jednak to wyłącznie opcji Desktop.Konfiguracja MENU
Witrynę Magazyn Narzędzi można otwierać, przypinając je do paska zadań na pulpicie systemu Windows 7. Przypinanie witryny jest proste: wystarczy przeciągnąć kartę na pasek zadań — ikona witryny sieci web pozostanie na nim, dopóki nie zostanie z niego usunięta. Gdy klikniesz ikonę później, witryna sieci web zostanie otwarta w programie b>Internet Explorer/b>. Po otwarciu przypiętej witryny u góry przeglądarki jest wyświetlana ikona tej witryny sieci web, aby można było w dowolnej chwili łatwo uzyskać dostęp do strony sieci web, która została oryginalnie przypięta. Kolor przycisków Wstecz i Dalej jest zmieniany tak, aby był taki sam, jak kolor ikony. .Przypinanie witryny Magazyn Narzędzi do paska zadań
Opcja w programie służy do zdefiniowania kont WN i MA dla księgowania comiesięcznej amortyzacji i umorzenia środków trwałych w module Księga handlowa i powinien być wypełniony przed rozpoczęciem wprowadzania pozycji do kartoteki środków trwałych. W zależności od typu majątku trwałego i grupy GUS możemy przypisać różne konta amortyzacji i umorzenia WN i MA. Możemy też skorzystać z przycisków po prawej stronie pola Grupa GUS 0 i wybrać jednakowe konta dla wszystkich grup GUS.
    DEMO