PRZYCISKÓW

Odszukano artykuły zawierające frazę przycisków

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska PRZYCISKÓW.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska PRZYCISKÓW.

Corax ERP - Definicje księgowań amortyzacji
Opcja w programie służy do zdefiniowania kont WN i MA dla księgowania comiesięcznej amortyzacji i umorzenia środków trwałych w module Księga handlowa i powinien być wypełniony przed rozpoczęciem wprowadzania pozycji do kartoteki środków trwałych. W zależności od typu majątku trwałego i grupy GUS możemy przypisać różne konta amortyzacji i umorzenia WN i MA. Możemy też skorzystać z PRZYCISKÓW po prawej stronie pola Grupa GUS 0 i wybrać jednakowe konta dla wszystkich grup GUS.

Przypinanie witryny Magazyn Narzędzi do paska zadań
Witrynę Magazyn Narzędzi można otwierać, przypinając je do paska zadań na pulpicie systemu Windows 7. Przypinanie witryny jest proste: wystarczy przeciągnąć kartę na pasek zadań — ikona witryny sieci web pozostanie na nim, dopóki nie zostanie z niego usunięta. Gdy klikniesz ikonę później, witryna sieci web zostanie otwarta w programie b>Internet Explorer/b>. Po otwarciu przypiętej witryny u góry przeglądarki jest wyświetlana ikona tej witryny sieci web, aby można było w dowolnej chwili łatwo uzyskać dostęp do strony sieci web, która została oryginalnie przypięta. Kolor PRZYCISKÓW Wstecz i Dalej jest zmieniany tak, aby był taki sam, jak kolor ikony. .

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska PRZYCISKÓW.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska PRZYCISKÓW.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie polecenia WYDRUK z górnego paska PRZYCISKÓW.

Corax ERP - Definicje księgowań amortyzacji
Opcja w programie służy do zdefiniowania kont WN i MA dla księgowania comiesięcznej amortyzacji i umorzenia środków trwałych w module Księga handlowa i powinien być wypełniony przed rozpoczęciem wprowadzania pozycji do kartoteki środków trwałych. W zależności od typu majątku trwałego i grupy GUS możemy przypisać różne konta amortyzacji i umorzenia WN i MA. Możemy też skorzystać z PRZYCISKÓW po prawej stronie pola Grupa GUS 0 i wybrać jednakowe konta dla wszystkich grup GUS.

Przypinanie witryny Magazyn Narzędzi do paska zadań
Witrynę Magazyn Narzędzi można otwierać, przypinając je do paska zadań na pulpicie systemu Windows 7. Przypinanie witryny jest proste: wystarczy przeciągnąć kartę na pasek zadań — ikona witryny sieci web pozostanie na nim, dopóki nie zostanie z niego usunięta. Gdy klikniesz ikonę później, witryna sieci web zostanie otwarta w programie b>Internet Explorer/b>. Po otwarciu przypiętej witryny u góry przeglądarki jest wyświetlana ikona tej witryny sieci web, aby można było w dowolnej chwili łatwo uzyskać dostęp do strony sieci web, która została oryginalnie przypięta. Kolor PRZYCISKÓW Wstecz i Dalej jest zmieniany tak, aby był taki sam, jak kolor ikony. .

Konfiguracja MENU
Program udostępnia użytkownikom możliwość korzystania z kilku różnych sposobów związanych z nawigacją po programie za pomocą tzw. MENU. Każdy użytkownik programu może korzystać z innego sposobu prezentacji i nawigacji dostępnych w systemie, są to: menu klasyczne, outlook, desktop oraz transakcji. Konfiguacja MENU automatycznie zmienia sposób wyświetlania MENU w pozostałych trybach pracy. Dzięki temu administrator nadaje uprawnienia do MENU wskazując rodzaj transakcji, opis ikone, kolejność wyświetlania itp, a wszytskie MENU zmieniają się odpowiednio do ustawień. Koniguracja MENU składa się z z definicji GRUP PRZYCISKÓW, szczegółowych poleceń (transkacji) wywołujących poszczególne elementy programu. Ostatnim elementem jest konfiguracja skrótów dotyczy jednak to wyłącznie opcji Desktop.


  • Dokumenty wypożyczeń
    program reklamacje - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • enova księgowość
    Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. -

  • System magazynowy
    PROGRAM MAGAZYNOWY zintegrowany z urządzeniami wspomagającymi pracę przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi magazynów przy oczywistym wzroście efektywności prac magazynowych. - Rozwój internetowych programów stawia coraz trudniejsze zadania przed twórcami rozwiązań internetowych. Oprogramowanie SoftwareStudio to nie jest zwykła witryna www z możliwością prezentowania treści czy rozbudowany system magazynowy. Aplikacja internetowa ASP.net wykorzystująca profesjonalną bazę danych MS SQL 2008 Server pozwala na korzystanie przez użytkownika z funkcjonalnością podobną do standardowego oprogramowania Windows.

  • Utrzymanie ruchu w przedsiębiorstwie
    program narzędziownia - Trudno sobie wyobrazić nowoczesne przedsiębiorstwo produkcyjne lub zakład przemysłowy bez dobrze zorganizowanego działu zajmującego się utrzymaniem ruchu. W pracy takiego działu potrzebne jest niezawodne, wydajne oprogramowanie wspomagające prace związane z utrzymaniem ruchu.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl