Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum.
Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z bazy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem. Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Uwaga: dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne W menu aktywna jest funkcja usuwania spraw – polecenie USUŃ. Usuwane są pojedyncze zapisy – załączniki do spraw lub sprawy - które nie są fizycznie usuwane, jedynie są "przenoszone" do rejestru spraw usuniętych.

Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum. . Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z bazy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem. Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Uwaga: dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne W menu aktywna jest funkcja usuwania spraw – polecenie USUŃ. Usuwane są pojedyncze zapisy – załączniki do spraw lub sprawy - które nie są fizycznie usuwane, jedynie są "przenoszone" do rejestru spraw usuniętych.
Dokumenty grupowane są według numeru sprawy. W lewym oknie wyświetlane jest zestawienie spraw, w prawym – szczegóły wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie sprawy. Sprawy zaznaczone są kolorem żółtym. W menu aktywna jest funkcja filtrowania dla pól wyświetlonych w zestawieniu. Dokumenty oznaczone jako usunięte nie są fizycznie kasowe, ale oznaczane specjalnym statusem oznaczającym sprawy i dokumenty w danym momencie jako nieważne. Menu wyświetla zestawienie dokumentów przeniesionych do archiwum - jest to wydzielona z abzy grupa dokumentów oznaczonych specjalnym identyfikatorem.
DEMO