Rocie w gospodarce magazynowej, w szczególności zwrotom do dostawców. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Integracja z istniejącymi systemami.
Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Proces pakowania jest zoptymalizowany za sprawą automatycznych wyliczeń najlepszych dróg transportu na podstawie warunków, budowy i zagospodarowania magazynu. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system erp dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system erp, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy mogą być bardziej wydajne i skuteczniejsze w realizowaniu potrzeb organizacji. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych
    Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.
    Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają tę samą funkcję, jednak jest ona dostępna tylko dla pracowników firmy. OTRS jest systemem typu HelpDesk umożliwiającym koordynację wsparcia udzielanego klientom firmy lub organizacji. Historycznie system był przeznaczony głównie do obsługi zgłoszeń przychodzących przez email, ale umożliwia także łatwą rejestrację przez WWW, lub śledzenie zgłoszeń telefonicznych (call center). Programy helpdesk mogą służyć rozwiązywaniu problemów związanych z IT, ale znajdują zastosowanie w praktycznie dowolnych systemach związanych pomocy. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają tę samą funkcję, jednak jest ona dostępna tylko dla pracowników firmy.

      SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.
      Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

      Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.
      Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

      W programie Enova, aby rozpocząć księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji.
      Rozpoczynając księgowanie w nowym roku należy stworzyć Nowy rok obrachunkowy w konfiguracji, w tym celu należy wejść do Narzędzia / Opcje / Księgowość / Okresy Obrachunkowe, wybrać Nowy i uzupełnić puste pola. Rozpoczynając księgowanie w nowym okresie obrachunkowym należy wygenerować plan kont oraz schematy księgowe, w tym celu stojąc w nowym roku obrachunkowym należy wybrać Czynności / Generuj konta i schematy księgowe z poprzedniego okresu. Czynność jest widoczna po zapisaniu zmian dla konfiguracji, po dodaniu nowego okresu obrachunkowego. Na początku roku należy wygenerować salda dla kont z poprzedniego okresu, w tym celu stojąc w Ewidencji dokumentów należy wybrać Czynności / Generuj BO z poprzedniego okresu / Salda (dla kont nie rozrachunkowych), jeśli zostawimy pole wybrane konto puste, zostanie wygenerowane BO dla wszystkich kont (nie rozrachunkowych). Pole liczba zapisów na BO mówi o maksymalnej liczbie dekretów jakie zostaną wygenerowane. Jeżeli generujemy bilans otwarcia dla kont rozrachunkowych należy wybrać Czynności / Generuj BO z poprzedniego okresu / Zapisy nierozliczone, jeśli zostawimy pole wybrane konto puste, program wygeneruje nam BO dla wszystkich kont. Najlepiej generować BO osobno dla poszczególnych kont rozrachunkowych np. 200 ,201 ,202 itp. Komunikat mówiący o tym, że kwoty zapisów na konta bilansowe Winien i Ma powinny być równe w obrębie dekretu pojawiające się w rezultacie w tym przypadku nie są błędem. Dla kont rozrachunkowych BO powstaje poprzez ponowne zaksięgowanie wszystkich zapisów nierozliczonych z poprzedniego okresu obrachunkowego. Należy przed generowaniem, BO sprawdzić w poprzednim okresie obrachunkowym czy nie ma zapisów nierozliczonych na kontach księgowych (Księgowość > Rozliczenia księgowe, a rozliczonych na poziomie EŚP. Jeśli zapisy nie były powiązane z płatnościami lub zapłatami z EŚP, to rozliczenie na poziomie EŚP nie zostało przeniesione na rozlicznie zapisów. Błędy tego typu mogą się pojawiać, dlatego że schemat księgowym w poprzednim okresie był nie poprawnie stworzony i dla pozycji rozrachunkowych brakowało powiązania. Statystyczne różnice kursowe musimy wystornować, w tym celu tworzymy nowe polecenie księgowania wybieramy Czynności / statystyczne różnice kursowe / stornuj. W miejscu Korygowane PK wybieramydokument PK, w którym na koniec poprzedniego roku takie różnice były generowane.

        OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
        HelpDesk OTRS sprawdza się w firmach, które posiadają w swojej strukturze działy: obsługi klienta, IT, helpdesk sprzedaży i marketingu. FUNKCJE Helpdesk OTRS: Automatyczna numeracja zgłoszeń poprzez nadawanie numerów Ticet'ów (biletów). Każde zgłoszenie ma swoją historię, priorytet oraz osobę która odpowiada za jego realizację;Zarządzanie czasem realizacji zgłoszeń;Wyszukiwarka zgłoszeń klientów (rozbudowane kryteria);Możliwe łączenia użytkowników w zespoły obsługujące konkretny rodzaj zgłoszeń (równoległa ich obsługa, przesuwanie zgłoszeń między użytkownikami lub zespołami, obsługa kolejek);Dodatkowe informacje o kliencie i jego zgłoszeniu, historia dotychczasowych zgłoszeń; Zgłoszenie eskalowane - automatyczne wysyłanie powiadomienia do kierownictwa w przypadku braku realizacji zgłoszenia w określonym czasie;Definiowanie kolejek i grup użytkowników-intuicyjne zarządzanie usługami;Raportowanie z wykonanych usług, poświeconego czasu pracy i realizacji zadań. SoftwareStudio oferuje usługi związane z wdrożeniem oprogramowania HelpDesk OTRS, jego serwisowaniem i integracją.

          kontrola handlowców za pomocą programu crm .net
          Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. crm.net zapewnia pracownikom średniego szczebla elastyczne środowisko do wykonywania powierzonych im zadań, zarówno w biurze, w domu, jak i w terenie poprzez internet.Kontrola handlowców rozproszonych w różnych miejscach kraju czy za granicą przebiega sprawnie i efektywnie dzięki programowi internetowemu, który udostępnia pełne informacje o wszystkich czynnościach wykonanych przez handlowców działających w terenie. Dostęp do programu jest przez całą dobę, a co za tym idzie kontrola handlowców, którzy przeprowadzają negocjacje z klientami, prowadzą rozmowy handlowe, odbywają wizyty może być wykonana już kilkanaście minut po zakończeniu wizyty jak i zarówno po powrocie z trasy w domu. Kontrola handlowców za pomocą programu crm.net to przede wszystkim badanie realizacji celów pojedynczych pracowników oraz danego regionu, rzetelna ocena ilości i efektów wizyt oraz ocena skuteczności sprzedaży. Do innych, niezwykle ważnych aspektów działania programu należy ocena efektywności poszczególnych handlowców i ich klientów, przydzielanie zadań jednorazowych oraz akceptacja zmian w trasach handlowców. Kontrola handlowców opiera się także o otrzymywanie raportów dotyczących urlopów i zwolnień. Rozwiązanie oferowane przez SoftwareStudio to doskonałe rozwiązanie usprawniające pracę menadżerów i pośrednio całej firmy. System cechuje optymalizacja zadań i szybkość reakcji, a dzięki informacji udzielanej bezpośrednio po wykonanej pracy, kontrola handlowców staje się procesem w pełni efektywnym i wydajnym.
          kontrola handlowców internetowy program CRM SQL .net
          Zarządzanie działem handlowym w firmie jest zadaniem szczególnie trudnym, gdyż zarządzać trzeba grupą handlowców, która posiada dużą samodzielność pracując w terenie. Często potrzebne jest narzędzie pozwalające na łatwe i szybkie raportowanie przez handlowców wyników swojej pracy i podjętych działań.
          Zarządzanie na dystans utrudnia utrzymanie motywacji do pracy, właściwego podejścia do wykonywania zadań przez handlowców oraz zapewnienia odpowiedniego morale wśród pracowników. Aby pokonać problemy ograniczające efektywność handlowców, konieczne jest wdrożenie sprawnego systemu informatycznego. Oprogramowanie może pomóc w pracy kierownictwa przedsiębiorstwa w zakresie: Doskonalenie działalności handlowej • Diagnozowanie przyczyn zbyt niskiej skuteczności handlowej • Metody identyfikacji kierunków usprawnień działalności handlowej • Metody identyfikacji czynników ograniczających wdrażanie usprawnień Stawianie celów i wyznaczanie zadań handlowych • Stawianie celów dla zespołów handlowych • Stawianie celów indywidualnych dla handlowców • Wyznaczanie zadań i działań sprzedażowych • Określanie priorytetów handlowych • Określanie standardów wyników dla zespołów handlowych • Określanie standardów wyników dla indywidualnych handlowców Organizacja działalności handlowców • Struktura organizacyjna działu handlowego • Optymalna wielkość zespołów handlowych • Określenie terytorium działania • Określenie zadań i uprawnień Kontrola i ocena wyników handlowych • Raportowanie z realizacji zadań handlowych • Zasady kontroli handlowców • Zasady kontroli sprawności handlowców • Zasady kontroli aktywności handlowców • Rozmowy oceniające z handlowcami

          Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy online, oraz radiowych terminali mobilnych. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Bezbłędna lokalizacja towarów
          Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy online, oraz radiowych terminali mobilnych. Ewidencja zaszłości związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dóbr oraz wielkości ich stanów stanowi podstawowe źródło informacji o wielkości i ruchu fizycznym zapasów. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. W systemie domyślnie zdefiniowane są następujące role: administrator, pracownik magazynu, kierownik magazynu, klient - firma zewnętrzna, właściciel towaru przechowywanego w magazynie. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. W systemie domyślnie zdefiniowane są następujące role: administrator, pracownik magazynu, kierownik magazynu, klient - firma zewnętrzna, właściciel towaru przechowywanego w magazynie. Role użytkowników - grupy funkcjonalne grupie osób, (albo jednej osobie) można przypisać zestaw praw odstępu do określoncyh zasobów, tworząc w ten sposób zespół osób pełniących takie same role w systemie. Zgodnie z zasadami asp net istnieje możliwość przypisywania użytkowników do większej ilości ról, ale nasze rozwiązania opierają się na zasadzie, że jedno konto należy do jednej grupy funkcyjnej - czyli posiada uprawnienia do wybranej roli. . Bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie
          Rocie w gospodarce magazynowej, w szczególności zwrotom do dostawców. W kartotece aktywne są funkcje dopisania użytkownika, modyfikacji danych użytkownika usunięcia kartoteki użytkownika oraz parametry deklarujące dostęp do pozycji menu. Integracja z istniejącymi systemami. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Proces pakowania jest zoptymalizowany za sprawą automatycznych wyliczeń najlepszych dróg transportu na podstawie warunków, budowy i zagospodarowania magazynu. Najczęściej myszką poruszamy się tabelach, uruchamiamy funkcję klikając odpowiednie obiekty. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system erp dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system erp, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy mogą być bardziej wydajne i skuteczniejsze w realizowaniu potrzeb organizacji. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Ewidencja na magazynie według numerów seryjnych
          Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie – to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. . Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS. Od 2006 roku rozwiajamy technologie tworzenia aplikacji biznesowych, które opieramy o rozwiązania Microsoft VisualStudio 2005, Asp.Net + AJAX i język C# oraz Java, baza MS SQL2005 Server. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS. Od 2006 roku rozwiajamy technologie tworzenia aplikacji biznesowych, które opieramy o rozwiązania Microsoft VisualStudio 2005, Asp.Net + AJAX i język C# oraz Java, baza MS SQL2005 Server. . O firmie
          Pomiędzy tymi systemami powinna funkcjonować sprawna wymiana danych, oparta na ujednoliconych standardach przekazywania informacji. Przyjęcie i wydanie jest dokumentowane jako operacja gospodarcza dowodami księgowymi (źródłowymi). Cechą charakterystyczną nowoczesnych programów magazynowych jest wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych, a w szczególności rozwiązań internetowych do pracy online, oraz radiowych terminali mobilnych. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach magazynowych systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Program magazynowy Android WMS przeznaczony jest do ewidencji ilościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów wms jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. Program magazynowy Android WMS przeznaczony jest do ewidencji ilościowej w magazynie wydzielonym jako magazyn wysokiego składowania. Istotą programu jest możliwość prowadzenia w nim ewidencji operacji: przyjmowania, magazynowania, konfekcjonowania, komisjonowania oraz wydania towarów z dokładnością do miejsca składowania i/lub numeru partii dostawy. Oferujemy rozwiązania do obsługi magazynu własnego lub dla firm świadczących usługi magazynowania na zasadzie outsourcingu. Obsługa magazynu wysokiego składowania wymaga innego podejścia niż za pomocą zwykłego programu magazynowego. . Kontrola przebiegu obrotu magazynowego
          Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. . Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie przedmiotów
          Od lutego 2010 rozpoczęliśmy przenoszenie aplikacji do nowego środowiska pracy Microsoft Visual Studio 2010. W marcu 2010 roku certyfikowany został przez Microsoft system Studio Magazyn WMS.net w zakresie zgodności z Windows 7. W kwietniu 2010 roku otrzymaliśmy status partner Certyfikowany Microsoft i rozpoczęliśmy starania o uzyskanie statusu GOLD CERTIFIED PARTNER. Dodatkowo zawarliśmy umowę partnerską z firmą Soneta w zakresie sprzedaży i wdrożeń systemu enova ERP. 2010
          2012 wprowadził zmiany w zakresie poszerzenia oferty o usługi hostingowe (serwery wirtualne) w chmurze Windows Azue oraz VMWare. Ponadto podpisaliśmy umowę partnerską z firmą Safetica w zakresie sprzedaży i wdrożeń rozwiązań bezpieczeństwa i monitoringu pracy pracowników. Wdrożyliśmy także zmiany w zakresie narzędzi programistycznych, przenieśliśmy środowisko pracy do Microsoft Visual Studio 2012 oraz zmieniliśmy silnik bazy danych na SQL Azure oraz SQL Server 2012. 2012
          Nowy rok rozpoczął się od internsywnej pracy przy migracji systemów do nowych wersji pracujących na platformie StudioSystem. W styczniu kupiliśmy nowoczesny zestaw ikonek i wprowadziliśmy zmiany w szacie graficznej nowych rozwiązań w stylu Metro. W marcu wprowadziliśmy konsekwentne zmiany w wyglądzie wersji Framework oraz rozpoczęliśmy wdrożenia aplikacji WMS i CRM na urządzenia z systemem Android. 2013
          Moduł systemu WMS do pracy na przenośnych urządzeniach tzw terminale WiFi (kolektory danych). Komunikacja pomiędzy systemem WMS oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć WiFi. Każde zdarzenie wykonane na kolektorze przenośnym od razu jest rejestrowane w systemie WMS, a każde zlecenie z systemu magazynowego WMS od razu tafia do kolektora (brak konieczności podpinania urządzenia do komputera). Od 2014 roku oferujemy oprogramowanie na kolektory z systemem Android, a od 2016 zakończyliśmy rozwój aplikacji mobilnych na Microsoft Windows CE/ Windows Mobile.Skaner kodów Android
          Narzędziownia to magazyn narzędziowy, czyli miejsce na przechowywanie i wypożyczanie narzędzi, zwykle wraz ze wzrostem ilości narzędzi na stanie magazynu narzędzi pojawia się problem, jak tym zarządzać i kontrolować. Pomoc w tym zakresie przynieść może specjalistyczny program komputerowy dedykowany do obsługi narzędziowni. StudioSystem oferuje oprogramowanie narzędziowni, czyli rozwiązanie do prowadzenia gospodarki magazynowej narzędzi, maszyn i urządzeń z uwzględnieniem ewidencji wypożyczeń. Wypożyczać można zarówno narzędzia pracownikom (wyposażenie pracowników w narzędzia pracy) .
          Bezkompromisowe oprogramowanie WMS nie będzie tanie, ale zapewni funkcjonalność na poziomie jakiego potrzebują firmy na wysokim poziomie działalności i organizacji pracy. Program do zarządzania magazynem możesz wybrać kierując się różnymi kryteriami. Jeżeli ważna jest dla Ciebie cena to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności.
          DEMO