POLECENIA

Odszukano artykuły zawierające frazę polecenia

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie POLECENIA WYDRUK z górnego paska przycisków.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie POLECENIA WYDRUK z górnego paska przycisków.

Corax ERP - dokumenty PK polecenie księgowania
POLECENIA księgowania są jedynymi dokumentami obsługiwanymi w całości w module Księga Handlowa. Służą one do rejestracji zdarzeń gospodarczych nie obsłużonych w części handlowo magazynowej np. naliczonej amortyzacji, comiesięcznych przeksięgowań itp. Dokument PK służy również do wprowadzenie bilansu otwarcia. Okresem dla takiego PK jest okres 00.

Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów księgowych (dowodów księgowych) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz POLECENIA księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy sposoby: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie zestawienia, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie POLECENIA WYDRUK z górnego paska przycisków.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie POLECENIA WYDRUK z górnego paska przycisków.

Drukowanie dokumentów
Wydruk dokumentu wykonywany jest przez użycie POLECENIA WYDRUK z górnego paska przycisków.

Corax ERP - dokumenty PK polecenie księgowania
POLECENIA księgowania są jedynymi dokumentami obsługiwanymi w całości w module Księga Handlowa. Służą one do rejestracji zdarzeń gospodarczych nie obsłużonych w części handlowo magazynowej np. naliczonej amortyzacji, comiesięcznych przeksięgowań itp. Dokument PK służy również do wprowadzenie bilansu otwarcia. Okresem dla takiego PK jest okres 00.

Corax ERP - dekretowanie dokumentów
Operacje dekretacji dokumentów księgowych (dowodów księgowych) wykonuje się w opcji Księgowanie dokumentów. Tabela ta zawiera wszystkie dokumenty przeniesione do KH z innych modułów (opcja Funkcje administracyjne -> Przenoszenie dokumentów do KH) oraz POLECENIA księgowania (PK), zarówno już zaksięgowane jak i nie zaksięgowane. Operację dekretacji można wykonać na trzy sposoby: automatycznie, półautomatycznie, ręcznie. Polecany i najczęściej wykorzystywany jest sposób automatyczny. Zadekretowane dokumenty otrzymują status D i są traktowane jako dokumenty robocze (modyfikowalne). Można jednak na ich podstawie wykonywać wszelkie zestawienia, łącznie ze sprawozdaniami i deklaracjami. Umożliwia to przeprowadzenie symulacji danych przed ostatecznym zaksięgowaniem dokumentów.

Modyfikacja - edycja danych
Dane kartotek asortymentowych mogą być modyfikowane w trybie modyfikacji tabelarycznej lub przez użycie funkcji EDYCJA. Modyfikacja tabelaryczna polega na edytowaniu wybranego pola przez podwójne kliknięcie, zapisaniu zmiany w polu i zapisaniu modyfikacji przez kombinację klawiszy lub kliknięcie na dowolny pole w innym wierszu niż modyfikowany. Modyfikacja w trybie edycji wymaga użycia POLECENIA EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych polach. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie POLECENIA ZAPISZ. O wykonaniu Operacji informuje wyświetlony komunikat. Okno formularza kartoteki należy zamknąć przez przycisk. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola INDEKS i ILOŚĆ.

Zakładanie kartoteki - DOPISANIE
Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie POLECENIA DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje. W sekcji MAGAZYN wyświetlane są nazwy magazynów zdefiniowanych w skorowidzu magazynów. Domyślnie zaznaczony jest pierwszy skorowidz z listy magazynów. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA. Przy próbie zapisania kartoteki bez zapisanych informacji w polach, Operacja zapisana zostaje zablokowana a przy polach zostaje wyświetlony znak * oznaczający wymagalność pola. Pole JEDNOSTKA obsługiwane jest przez skorowidz jednostek miar. Lista pozycji skorowidza wyświetlana jest przez użycie przycisku listy rozwijanej. Kartoteka sortymentowa zapisywana jest przez potwierdzenie POLECENIA ZAPISZ. Po zapisaniu kartoteki wyświetlony zostaje komunikat informujący.

Dopisanie nowego miejsca składowania
Nowe miejsce adresowe dopisywane jest w pozycji menu NOWA LOKALIZACJA lub przez użycie funkcji DOPISZ w kartotece miejsc adresowych. Po uruchomieniu pozycji menu wyświetlony zostaje formularz dopisania miejsca adresowego.Oznaczenie miejsca adresowego ma format AA-BB-C-D, gdzie: AA – regał, BB – gniazdo, C – wysokość (poziom), D – paleta (gniazdo paletowe). Parametry miejsca adresowego podzielone zostały na kategorie: regał, gniazdo, wysokość, gniazdo paletowe, status lokalizacji i inne. Parametry wybierane są przez kliknięcie pola wyboru lub zapisanie informacji. Przy dopisywaniu miejsca adresowego Operator wybiera regał, gniazdo, poziom oraz gniazdo paletowe. Wymienione parametry lokalizacji definiowane są w skorowidzach. Lista wartości parametrów jest tworzona dynamicznie na podstawie zapisanych w programie skorowidzów oraz stanu aktywności pozycji skorowidza.Po wprowadzeniu modyfikacji w skorowidzach dotyczących miejsc adresowych, w tym po zmianie aktywności pozycji skorowidza należy odświeżyć ustawienia okna dopisania miejsca adresowego. Kliknięcie prawym klawiszem myszy na ekranie, w obszarze grupy informacji, które były zmieniane, wyświetla listę dostępnych funkcji. Należy wybrać polecenie ODŚWIEŻ.Regał, gniazdo, poziom i gniazdo paletowe to informacje, które są obowiązkowe przy dopisaniu miejsc adresowych. Program blokuje dopisanie miejsc składowania bez wybranych pól obowiązkowych. Przy próbie dopisania nieprawidłowego miejsca adresowego wyświetlane są komunikaty "proszę zaznaczyć" obok pól wymaganychW sekcji STATUS LOKALIZACJI wyświetlone zostają pozycje skorowidza statusów. Domyślnie zaznaczona jest pierwsza pozycja skorowidza.SYMBOL MAGAZYNU wybierany jest ze skorowidza, którego pozycje wyświetlane są po kliknięciu ikony listy rozwijanej. Domyślnie proponowana jest pierwsza pozycja skorowidza magazynów.OPIS LOKALIZACJI to dowolna informacja zapisywana przez Operatora. OBJĘTOŚĆ i ŁADOWNOŚĆ są nieobowiązkowymi parametrami miejsca adresowego.Parametr MIEJSCE PODLEGA OBSŁUDZE MAGAZYNOWEJ domyślnie jest aktywny. Miejsce składowe, które nie podlega obsłudze magazynowej nie jest dostępne przy rejestracji przyjęcia do magazynu.Dopisanie miejsca adresowego wymaga potwierdzenia POLECENIA ZAPISZ (przez kliknięcie).Po dopisaniu lokalizacji jej symbol zostaje wyświetlony w górnej części formularzu dopisania.Program blokuje dublowanie lokalizacji. Przy próbie zapisania powtórzonej lokalizacji zostaje wyświetlony komunikat w górnej części formularzu dopisania lokalizacji: Powtórzona lokalizacja, proszę zaznaczyć inną.

Pobieranie towarów wg ścieżki zbiorczej - marszruty
Odpowiedni dokument magazynowy zostaje przesłany do terminala radiowego, stanowiąc POLECENIA dla magazyniera. Na wyświetlaczu urządzenia (terminal z Windows Mobile/ Windows CE) pojawiają się informacje o towarach do skompletowania. Dane pojawiające się na wyświetlaczu są posortowane w taki sposób, aby zoptymalizować poruszanie się Operatora po magazynie, sortowanie wg ścieżeki zbiorczej. Operator udaje się na wskazane na wyświetlaczu miejsce lokalizacji, następnie sczytuje kody kreskowe z towaru oraz miejsca lokalizacji. Terminal na bieżąco kontroluje proces kompletowania towarów – sygnalizując komunikatem na wyświetlaczu oraz odpowiednim dźwiękiem błąd Operatora (np. odczyt kodu kreskowego z niewłaściwego towaru).

Nowy arkusz inwentaryzacyjny
Dokument inwentaryzacji dopisywany jest przez użycie POLECENIA DOPISZ. W dokumencie inwentaryzacji należy zapisać datę – pole DATA. Domyślnie proponowana jest data bieżąca. Data może zostać zmieniona przez zapisanie nowej daty bezpośrednio w polu lub wybór z kalendarza wyświetlanego przez przycisk listy rozwijanej. W polu Regał/Strefa z listy rozwijanej należy podać lokalizacje, dla której ma zostać wykonany spis z natury. Po wprowadzeniu informacji ogólnych pozycje inwentaryzacji zapisywane są przez użycie POLECENIA UTWÓRZ. Program automatycznie zapisuje pozycje zawierające kartoteki asortymentowe, których stan magazynowy jest większy od 0. Stan magazynowy na moment wygenerowania inwentury jest wyświetlany w polu STAN W MAGAZYNIE. W polu ILOŚĆ FAKTYCZNA zapisywana jest ilość wynikająca ze spisu z natury. W polu NR ARKUSZA może zostać zapisany numer arkusza spisowego. Brak zapisu w polu ILOŚĆ FAKTYCZNA traktowany jest jak zapisanie ilości 0. Po zapisaniu ilości spisowych w pozycjach automatycznie zostaje obliczona i zapisana różnica inwentaryzacyjna – pole RÓŻNICA. Dokument inwentaryzacji zostaje zapisany ze statusem w trakcie realizacji, jeśli nie zostanie potwierdzone polecenie ZAMKNIJ. Dokument w trakcie realizacji oznaczony jest symbolem w polu STAN w pierwszej kolumnie rejestru. .

Zamknięcie dokumentu inwentaryzacji
Użycie POLECENIA ZAMKNIJ wyświetla zestawienie pozycji dokumentu oraz komunikat dotyczący zamknięcia inwentaryzacji. Potwierdzenie POLECENIA ZAMKNIJ zmienia status dokumentu inwentaryzacji - w polu STAN zostaje zapisany symbol . Zamknięta inwentaryzacja nie jest modyfikowalna. Po zamknięciu inwentaryzacji automatycznie dopisane zostają dokumenty niedoborów i nadwyżek, dla tych pozycji, które wykazywały różnice inwentaryzacyjne. Dokumenty wyświetlane są odpowiednio w rejestrach: NIEDOBORY i NADWYŻKI. .

Edycja arkusza spisu z natury
W programie Magazyn Narzędzi dokument spisu z natury w trakcie realizacji jest modyfikowany przez użycie POLECENIA EDYCJA. Modyfikacja dokumentu inwentaryzacji wymaga użycia POLECENIA EDYCJA. W trybie edycji mogą być modyfikowane dane zapisane w pozycjach. Dokument może być modyfikowany do momentu zamknięcia inwentaryzacji.

Filtrowanie dat
W tabeli prezentowane daty są za pomocą specjalnie formatowych poleceń, dzięki czemu program wię dla któych kolumn udostępniać specjalne POLECENIA. Sa to np. POLECENIA związane ze specyficznym sposobem filtrowania danych wg dat. Menu kontekstowe uruchamiane za pomocą prawego przycisku myszki powoduje wyświetlenie dla kolumny z dnaymi typu DATA specjalne podpowiedzi (mechnizam INTELI SENSE) Intelogentny mechnizma ma za zadanie ułątwić użytkownikowi wybór zakresu sortowania danych.


  • Wdrożenie systemu CMMS
    oprogramanie CMMS -

  • Program do wypożyczalni
    program gospodarka narzędziami - Program przeznaczony jest do wspierania pracowników magazynu i wypożyczalni. Za pomocą programu rejestruje się wszystkie operacje i czynności związane z gospodarką magazynową, wypożyczalnią oraz ewidencją środków trwałych i wyposażenia.

  • enova księgowość
    Moduł KSIĘGA HANDLOWA systemu ENOVA zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. -

  • Program Enova
    program zgłoszenie reklamacyjne - Enova to zintegrowana aplikacja nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju oprogramowania wspmagającego pracę w firmie zapraszamy do zapoznania się z opiniami użytkowników, księgowych, partnerów zajmujących się wdrożeniami do umieszczania własnych opinii o systemie.

  • Aplikacja internetowa
    program magazyn narzędzi - Aplikacje internetowe to programz, do którzch dostęp uzyskujemy za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu modelowi dostępu do oprogramowania, jesteś niezależny od czasu i miejsca w których chcesz skorzystać z funkcjonalności, która jest potrzebna.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl