Moduł internetowy dla kontrahentów znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych.. Internet, czyli sieć www była pierwotnie używana wyłącznie do dostarczania statycznych stron zawierających tekst i obrazki. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta. Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Specjalistyczne firmy logistyczne zajmujące się usługami związanymi z prowadzeniem magazynu dla swoich klientów mogą oferować im dostęp do danych za pomocą modułu internetowego. Klienci wymuszają zastosowanie nowoczesnych technologii, dlatego nowoczesne przedsiębiorstwo powinno wdrożyć specjalistyczne, profesjonalne oprogramowanie magazynowe online. Oprogramowanie stosowane w procesach logistycznych to rozwiązania informatyczne, zwane „systemami” WMS. Magazynowe systemy informatyczne (Warehouse Managment System) są narzędziem odpowiedzialnym za obsługę procesów magazynowych. Systemy WMS posiadają kluczowe znaczenie dla operatorów logistycznych, obsługujących znaczną liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. .
Polecenie usuń wszystkie filtry usuwa wszystkie zdefiniowane wartości filtrowania. Simple object access protocol (soap)) - protokół wywoływania zdalnego dostępu do obiektów, wykorzystujący xml do kodowania wywołań i najczęściej http lub rpc do ich przenoszenia, możliwe jest jednak wykorzystanie innych protokołów do transportu danych. W strefie przyrampowej dostawa jest kontrolowana ilościowo i jakościowo. . Modele raportów zawierają: stosowane w praktyce nazwy pól i tabel w bazie danych, definicje relacji pomiędzy elementami źródła danych, logiczne grupy zawierające inne elementy modelu. Rekomendowanym rozwiązaniem do integracji jest moduł systemu sap o nazwie xi. Przykładowo można kontrolować zgodność stanów magazynowych wykazywanych przez system sap i wms i na bieżąco weryfikować rozbieżności. Przykładowo można kontrolować zgodność stanów magazynowych wykazywanych przez system sap i wms i na bieżąco weryfikować rozbieżności. Kod kreskowy lub kod paskowy (bar code) – graficzna reprezentacja informacji poprzez kombinację ciemnych i jasnych elementów, ustaloną według symboliki (reguł opisujących budowę kodu, jego wymiary, zbiór kodowanych znaków, algorytm obliczania cyfry kontrolnej i inne) danego kodu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie dóbr
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
W zakładce DODAJ wprowadzamy pozycje dokumentu. Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość wydawanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dopisanie kolejnej pozycji wymaga wypełnienia pól: magazyn, paleta, platforma, ilość i ponownego uruchomienia przycisku – funkcji DODAJ.Szczegóły wydania palet
Moduł internetowy dla kontrahentów znajduje zastosowanie tam, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom (np. właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych.. Internet, czyli sieć www była pierwotnie używana wyłącznie do dostarczania statycznych stron zawierających tekst i obrazki. Oprogramowanie serwera www było stosunkowo proste, wystarczyło że odbierał on żądania stron identyfikujące adres URL pliku, pobierał plik o wskazanej nazwie z dysku serwera i zwracał go do klienta. Internetowa aplikacja wykorzystywana jest zwykle w sytuacji, gdy firma prowadzi magazyn na zasadzie outsourcingu (magazyn klienta) i świadczy usługi magazynowania innym podmiotom. Właściciel towaru może przez przeglądarkę internetową sprawdzać własne stany magazynowe, kontrolować dokumenty przychodu i rozchodu oraz rejestrować polecenia wydania oraz awiza dostawy. Specjalistyczne firmy logistyczne zajmujące się usługami związanymi z prowadzeniem magazynu dla swoich klientów mogą oferować im dostęp do danych za pomocą modułu internetowego. Klienci wymuszają zastosowanie nowoczesnych technologii, dlatego nowoczesne przedsiębiorstwo powinno wdrożyć specjalistyczne, profesjonalne oprogramowanie magazynowe online. Oprogramowanie stosowane w procesach logistycznych to rozwiązania informatyczne, zwane „systemami” WMS. Magazynowe systemy informatyczne (Warehouse Managment System) są narzędziem odpowiedzialnym za obsługę procesów magazynowych. Systemy WMS posiadają kluczowe znaczenie dla operatorów logistycznych, obsługujących znaczną liczbę zróżnicowanych przesyłek, pochodzących od wielu nadawców i kierowanych do wielu odbiorców. .
Polecenie usuń wszystkie filtry usuwa wszystkie zdefiniowane wartości filtrowania. Simple object access protocol (soap)) - protokół wywoływania zdalnego dostępu do obiektów, wykorzystujący xml do kodowania wywołań i najczęściej http lub rpc do ich przenoszenia, możliwe jest jednak wykorzystanie innych protokołów do transportu danych. W strefie przyrampowej dostawa jest kontrolowana ilościowo i jakościowo. . Modele raportów zawierają: stosowane w praktyce nazwy pól i tabel w bazie danych, definicje relacji pomiędzy elementami źródła danych, logiczne grupy zawierające inne elementy modelu. Rekomendowanym rozwiązaniem do integracji jest moduł systemu sap o nazwie xi. Przykładowo można kontrolować zgodność stanów magazynowych wykazywanych przez system sap i wms i na bieżąco weryfikować rozbieżności. Przykładowo można kontrolować zgodność stanów magazynowych wykazywanych przez system sap i wms i na bieżąco weryfikować rozbieżności. Kod kreskowy lub kod paskowy (bar code) – graficzna reprezentacja informacji poprzez kombinację ciemnych i jasnych elementów, ustaloną według symboliki (reguł opisujących budowę kodu, jego wymiary, zbiór kodowanych znaków, algorytm obliczania cyfry kontrolnej i inne) danego kodu. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie dóbr
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Pod pojęciem sortowania należy rozumieć ustalony układ pewnego porządku prezentowania danych. Informacje zapisane w zbiorach mogą być wyświetlane według dowolnego porządku. Standardowo program domyślnie porządkuje zbiór według tzw. klucza głównego (domyślny numer porządku). Sortowanie wykonywane jest rosnąco według ogólnie przyjętych zasad w informatyce.
Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania.br/> Dostępne warunki sortowania: br/>- Sortowanie rosnące, br/>- Sortowanie malejące, br/>- Usunięcie warunku sortowania.
Nowy wyświetlacz skanera motorola ms9190 z podświetleniem o dużej rozdzielczości umożliwia łatwe oglądanie, niezależnie od oświetlenia od zaciemnionych zakątków w magazynach, po jasne światło słoneczne na rampie lub płycie załadunkowej. Po zapisaniu ilości spisowych w pozycjach automatycznie zostaje obliczona i zapisana różnica inwentaryzacyjna – pole różnica. Podczas testów nie obyło się też bez problemów z oprogramowaniem, z dnia na dzień przestał się łączyć z sieciami wifi na tyle się zblokował, że przez kilka dni nie udało się testerom rozwiązać problemu. . Tak przygotowany raport można podłączyć do systemu magazynwoego dla danego użytkownika za pomocą standardowej funkcji raporty. Dwuwymiarowy rejestrator obrazu ogólnego przeznaczenia, model se4500-sr, zapewnia najlepszy zakres i wydajność podczas skanowania jedno- i dwuwymiarowych kodów kreskowych o średniej i niskiej gęstości. Na podstawie definicji zawartych w modelu, narzędzie report builder automatycznie generuje zapytania i pobiera żądane dane źródłowe. Większość firm zajmujących się gospodarką magazynową przyzywczajona jest do określonych formularzy które wypełnia się podczas zakładania kartotek towarowych czy rejestracji dokumentów. Bezpieczny interfejs bezprzewodowy 802. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Oprogramowanie do zarządzania magazynem
Oceny przydatności określonych składników majątku. Ustawienie kolejności pozwala decydować także czy dana transakcja będzie udostępniana w menu po lewej czy po prawej stronie. Dokument w trakcie realizacji jest modyfikowany przez użycie polecenia edycja. . Softwarestudio od 2014 roku posiada w swojej ofercie aplikacje na android zarówno na tablety jak i kolektory danych. Kolektor magazynowy do niedawna zawsze pracował pod kontrolą systemu operacyjnego firmy microsoft, windows ce lub windows mobile. Kolektor magazynowy z systemem android ma na razie ogranicznie dotyczące wyboru oprogramowania, gdyż niewielu producentów oprogramowania magazynowego chce i potrafi przygotować moduł magazynowy dla androida. Softwarestudio od 2014 roku posiada w swojej ofercie aplikacje na android zarówno na tablety jak i kolektory danych. Spotyka się wciąż stare modele w ekranami tekstowymi, jednak w sprzedaży dostępne są głównie wersje z ekranami graficznymi. . Planowanie wdrożenia
Warehouse management system dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. Podgląd wybranych stron wydruku umożliwiają polecenia:przejście do pierwszej strony wydruku, przejście do strony poprzedniej, informacja o aktualnie wyświetlanej stroni i sumie wszystkich stron wydruku, przejście do strony kolejnej przejście do strony ostatniej. Programy posiadają elastyczną konfigurację pozwalającą na zdefiniowanie w jaki sposób i na podstawie jakich informacji mają być tworzone kody. . Po zaakceptowaniu automatycznie w programie zostanie dokonane przeniesienie palety. Komisjonowanie - order picking. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Wykonanie filtrowania wymaga potwierdzenia polecenia uruchom filtrowanie. Brak określonego kontrahenta. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Pomoc techniczna
System wms może składać się z wielu modułów mających zastosowanie w określonych branżach czy rozwiązaniach. Moduł magazynowy dla kontrahentów dostępny przez internet wdrażany jest w firmach logistycznych, gdzie istnieje potrzeba udostępniania informacji o stanach magazynowych wielu różnym kontrahentom ( właścicielom przechowywanego towaru) wraz z możliwością wystawiania dokumentów poleceń wydań, kontrolą operacji magazynowych (wgląd w dokumenty magazynowe przyjęć, wydań, kompletacji itp. Z poziomu rejestru miejsc składowania dostępna jest funkcja wyświetlająca historię obrotów związaną z danym miejscem składowania. . Autoryzacja (authorization) jest kolejnym krokiem w którym następuje sprawdzenie do jakich zasobów ma dostęp uwierzytelniony użytkownik. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w asp jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej, a osiągnąć to można za pomocą: uwierzytelniania - czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje autoryzacja - określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie , autoryzacja i bezpieczna komunikacja. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej (intranet) lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że że wszyscy użytkownicy w sieci używają windows oraz przeglądarki internet explorer wówczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez windows. Rozwiązania pozwalają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji. . Programy do magazynowania
Jest to informacja wskazanie (polecenie) dla magazyniera, gdzie należy składować daną paletę. Palety ustalane są przez program według algorytmu podanego w pozycjach dokumentu. net wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne microsoft asp net i bazę ms sql 2008 server pozwalajac na pracę dowolnej ilości uzytwkoników nie tylko w siec i lokalnej, ale także przez internet. . Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach pracy magazynu jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego, do której realizacji wykorzystywane jest magazyn program. Metody rozmieszczania towarów w magazynie są więc realizowane w różnych sposób w zależności od przyjętej w danym magazynie metodologii i warunków technicznych. Standardowo pliki skonfigurowane są do działania na serwerze lokalnym sql w wersji express, jeżeli zainstalowana jest inna instancja sql serwera to należy odpowiednio ustawić konfigurację raportów zmieniając właściwości raportów – zakładka properties/ data sources. Systemy erp prowadzą ewidencję ilościowo wartościową, wystawiają faktury, są nieodzwone w ksiegowości i zarządzaniu przedsiębiorstwem, jednak najczęściej nie posiadają przydatnej funkcjonalności związanej z modułem magazynu wysokiego składowania. Podczas układania towarów na miejscach lokalizacji magazynier odczytuje kod towaru oraz kod lokalizacji na którą kładzie towar. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Skanery magazynowe
Mniejsze firmy od tych dużych różnią się tym, że dla nich niemal każda przesyłka jest przesyłką indywidualną. W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. Magazyn wydaje towar na podstawie dowodu wm, dokument ten może generować w magazynie docelowym zapis na czarno dokument mp. . Budowa i organizacja magazynu narzuca ograniczenia, związane z wytryuzmałością regałów na górnych poziomach nie można składować pojemników cięższych niż x, w pewnych lokalizacjach nie można składować palet o wymiarach inny niż y, materiały łatwopalne muszą znajdować się jedynie w strefach z itp. Strategia najkrótszego czasu przyjęcia realizowana jest wówczas, gdy kolejka wydań jest pusta (brak zleceń wydań). Można też realizować w pierwszej kolejności wszystkie wydania, ale jest to strategia niebezpieczna, mogąca doprowadzić do zatoru w strefie przyjęć. Istotne jest kryterium ewidencji parti towaru, aby nie dopuścić do zmieszania towarów z różnymi terminami ważności lub identyfikatorami partii. Wszystkie te dodatkowe warunki musza być uwzględnione podczas przydzielania lokalizacji dla przyjmowanego towaru. . Wygenerować etykietę
Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
Problem z realizacją analizy przedwdrożeniowej polega na tym, że metod wdrożeniowych jest tyle ilu dostawców systemów i ilu analityków. Możemy jednak spotkać się z następującymi etapami związanymi z uruchomieniem systemu CRM: analiza przedwdrożeniowa; opracowanie koncepcji wdrożenia lub bezpośrednie wdrożenia. Analiza przedwdrożeniowa to najczęściej wywiady (warsztaty) z pracownikami poszczególnych działów biorących udział w procesie wdrożenia. W wyniku spotkań powstaje dokumentacja wymagań i oczekiwań. W kolejnym etapie powstaje z udziałem pracowników działu IT zamawiającego dokument wymagań pozafunkcjonalnych np. platforma, wydajność, bezpieczeństwo. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM można rozpocząć więc od zebrania informacji, przeprowadzenia wywiadów wewnątrz firmy, aby skrócić czas spotkań z firmą dokonującą analizy przedwdrożeniowej. Przygotowanie do wdrożenia systemu CRM
W zakładce DODAJ wprowadzamy pozycje dokumentu. Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość wydawanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dopisanie kolejnej pozycji wymaga wypełnienia pól: magazyn, paleta, platforma, ilość i ponownego uruchomienia przycisku – funkcji DODAJ.Szczegóły wydania palet
Zakładka UWAGI to możliwość wprowadzenia do dokumentu dodatkowych uwag – komentarzy. Nowa uwaga – komentarz dopisywana jest przez kliknięcie wiersza z komunikatem Kliknij, aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu zaznaczamy czy uwaga ma być aktywna. W kolejnych polach wpisujemy Kod oraz Tytuł uwagi. Pole Uwagi to miejsce na wpisanie dowolnego komentarza.
W zakładce Dodaj wprowadzamy pozycje dokumentu: Magazyn – informacja wybierana z listy rozwijanej. Magazyny obsługiwane w systemie definiuje administrator systemu. Paleta – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie palety skojarzone ze wskazanym magazynem (w polu powyżej). Platforma – informacja wybierana z listy rozwijanej. Na liście pojawią się tylko i wyłącznie platformy skojarzone z wybranym magazynem. Ilość – w polu należy wpisać ilość przyjmowanych palet. Uwagi – pole do wpisania dowolnej uwagi – komentarza do pozycji dokumentu. Po uzupełnieniu danych w formatce należy uruchomić funkcję – przycisk DODAJ. Pozycja zostanie dopisana do listy pozycji dokumentu. Dodane pozycje można zobaczyć na zakładce POZYCJE.Pozycje dokumentu
Za pomocą definicji TYP KOLUMNY wskazujemy w jaki sposób można dane edytować, developer ma do dyspozycji szereg kontrolek do wyboru: ul> li>Text – wprowadzanie danych tekstowych li>Date – przeznaczona do wprowadzania dat li>Numeric – umożliwia wporwadzanie wartości numerycznych li>CheckBox – edycja pól logicznych, na zasadzie TAK/NIE li>Combo – lista rozwijana umożliwiająca wybranie jednej pozycji ze słownika li>ComboChkBox – lista rozwijana umożliwiająca wybranie wielu pozycji z listy. Definiowana tak samo jak pole typu Combo. Do bazy zapisywane są kody zaznaczonych pozycji rozdzielone przecinkami. /li>li>ComboFly – lista rozwijana wyszukująca pozycje dynamicznie z bazy na podstawie wpisanej przez użytkownika frazy. Szczegółowy opis niżej. /li>li>Combo kaskadowe – pozycje na liście rozwijanej uzależnione od wartości innego pola typu combo. Szczegółowy opis niżej. /li>li>RadioButton – przyciski umożliwiające wybór tylko jednej z wielu dostępnych opcji. Budowane dynamicznie na podstawie zapytania podanego przez użytkownika. Opis konfiguracji poniżej. /li>li>Separator – możliwość rozdzielenia pozycji na formularzu linią poziomą /li>li>Password – pole tekstowe, którego wartość przy zapisywaniu jest szyfrowana w bazie, a przy odczycie wartość prezentowana jest za pomocą symboli zastępczych *. W celu odczytania wartości zaszyfrowanej należy skorzystać z metody deszyfrowania (decrypt.aspx). Zastosowanie do zapisu newralgicznych danych w bazie np. haseł. /li>li>Image – pozwala na wyświetlanie oraz dodawanie plików graficznych (obrazków w formacie jpg) /li>li>FieldsetStart i FieldsetStop – to powiązane pola pozwalające na wyświetlanie ramki, za pomocą której możemy powiązać kontrolki w pewne grupy./li> /ul>Kontrolki
Gospodarka magazynowa polega przede wszystkim na: właściwym przyjmowaniu, przechowywaniu i wydawaniu materiałów na podstawie obowiązujących w danej jednostce dowodów obrotu materiałowego; pełnym zabezpieczeniu materiałów przyjętych do magazynu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem. W celu zapewnienia powyższej funkcji można użyć oprogramowanie magazynowe online, które ułatwia pracę magazynierom i przyśpiesza operacje magazynowe.Gospodarka magazynowa
Wybór polecenia HISTORIA OBROTÓW MAGAZYNOWYCH wyświetla zestawienie obrotów dla wybranej (zaznaczonej) kartoteki magazynowej. Zestawienie obrotów magazynowych wyświetla listę pozycji dokumentów dla wybranego asortymentu. Dane mogą być wyświetlane jako lista lub zgrupowane wg dowolnego kryterium np. miesięcznie. Przeglądając historię obrotów magazynowych danej kartoteki użytkownik może szybko i łatwo zweryfikować co działo się z daną pozycją magazynową. Kiedy i od kogo została przyjęte, kiedy i dla kogo była wydawana oraz pełna historia miejsc składowania i ruchy wewnątrzmagazynowe.Obroty magazynowe
W celu dostarczania najlepszej jakości oprogramowania Safetica Endpoint Security oraz związanych z nim usług wsparcia, SoftwareStudio dołączyło do silnej sieci partnerską. Dzięki Safetica możemy w realizować naszą wizję polegającą na dostarczaniy najlepszej ochrony firmy przed wewnętrznymi zagrożeniami.Partnerstwo Safetica
Extranet to rozwiązanie sieciowe polegające na połączeniu dwóch lub większej liczby Intranetów za pomocą protokołów sieciowych. Celem tworzenia ekstranetu jest udostępnienie własnych zasobów wzajemnie między przedsiębiorstwami lub między nimi i ich klientami, przy braku dostępu anonimowego z sieci Internet.Ekstranet
Extranet to rozwiązanie sieciowe polegające na połączeniu dwóch lub większej liczby Intranetów za pomocą protokołów sieciowych. Celem tworzenia ekstranetu jest udostępnienie własnych zasobów wzajemnie między przedsiębiorstwami lub między nimi i ich klientami, przy braku dostępu anonimowego z sieci Internet.Ekstranet
    DEMO