POLACH

Odszukano artykuły zawierające frazę polach

Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie danych
Szukanie informajci za pomocą filtrowania wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w POLACH: Kontakt i telefon oraz POLACH dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu aktywna jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Corax ERP - amortyzacja środków trwałych
Program umożliwia prowadzenie ewidencji bilansowej i podatkowej majątku trwałego. W związku z tym w poniżej opisanych POLACH wprowadzane są niezależnie dane wartościowe oraz informacyjne dotyczące amortyzacji bilansowej i podatkowej. Metoda amortyzacji W tym polu wybieramy jedną z trzech metod amortyzacji : metoda liniowa (domyślna); metoda degresywna; metoda jednorazowa. Od tego jaka metoda zostanie wybrana, zależy procedura obliczeniowa odpisów amortyzacyjnych dla danego środka trwałego.

Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie danych
Szukanie informajci za pomocą filtrowania wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie danych
Szukanie informacji za pomocą filtrowania wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie dokumentów
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Filtrowanie
Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W POLACH wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w POLACH ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Specyfikacje dla dokumentów sprzedaży
Specyfikacje paczek generowane dla faktur sprzedaży zapisywane są jako dokumenty bez pozycji, ze statusem dokumentu niezatwierdzonego. Funkcja generowania specyfikacji uruchamiana jest dla zaznaczonego kursorem dokumentu przez wybór procedury SPECYFIKACJA PACZEK. Nazwa oraz dane adresowe odbiorcy odczytane zostają z dokumentu sprzedaży. W sytuacji, gdy w fakturze zapisane zostało miejsce dostawy, w polu NAZWA 1 specyfikacji jest zapisywana nazwa miejsca dostawy odczytana z kartoteki miejsc dostawy (pole NAZWA). Dane adresowe również odczytane są z kartoteki miejsca dostawy skojarzonej z dokumentem sprzedaży. Uwaga: W przypadku konieczności modyfikacji danych miejsca dostawy (np. niepełne informacje o miejscu dostawy) wystarczająca jest modyfikacja kartoteki miejsca dostawy, nie ma potrzeby modyfikacji miejsca dostawy w dokumencie sprzedaży. Przy generowaniu specyfikacji dane miejsca dostawy odczytywane są bezpośrednio z kartoteki miejsc dostawy. W wyświetlonej formatce Operator może wprowadzić informacje w POLACH: Kontakt i telefon oraz POLACH dotyczących usług: COD (pobranie), Kwota pobrania, EXW (płaci odbiorca), ROD (zwrot dok.), POD (potw.dost), Dost. Do 10:00, Dost. w sobotę. Pola wagi i ilości paczek są nieedytowalne. Pola dotyczące usług wysyłki wymagają oznaczenia przez wpisanie wartości "T' (tak) lub "N" (nie). Wprowadzenie innej niż wymienione informacje lub nie wpisanie informacji jest blokowane. Pole KWOTA POBRANIA nie jest edytowane jeśli w polu COD (POBRANIE) została zapisana wartość "N". W polu aktywna jest procedura blokowania wyjścia z pola, jeśli zapisana wartość jest większa od 5 000,00. Pole UWAGI przeznaczone jest do zapisania dowolnych informacji przez Operatora. Zapisane informacje nie są drukowane na etykiecie i przepisywane do potwierdzenia odbioru. Potwierdzenie pola UWAGI uruchamia procedurę generowania specyfikacji paczek.

Corax ERP - amortyzacja środków trwałych
Program umożliwia prowadzenie ewidencji bilansowej i podatkowej majątku trwałego. W związku z tym w poniżej opisanych POLACH wprowadzane są niezależnie dane wartościowe oraz informacyjne dotyczące amortyzacji bilansowej i podatkowej. Metoda amortyzacji W tym polu wybieramy jedną z trzech metod amortyzacji : metoda liniowa (domyślna); metoda degresywna; metoda jednorazowa. Od tego jaka metoda zostanie wybrana, zależy procedura obliczeniowa odpisów amortyzacyjnych dla danego środka trwałego.

Modyfikacja - edycja danych
Dane kartotek asortymentowych mogą być modyfikowane w trybie modyfikacji tabelarycznej lub przez użycie funkcji EDYCJA. Modyfikacja tabelaryczna polega na edytowaniu wybranego pola przez podwójne kliknięcie, zapisaniu zmiany w polu i zapisaniu modyfikacji przez kombinację klawiszy lub kliknięcie na dowolny pole w innym wierszu niż modyfikowany. Modyfikacja w trybie edycji wymaga użycia polecenia EDYCJA. W wyświetlonym formularzu kartoteki wprowadzane są zmiany w wybranych POLACH. Wprowadzone zmiany należy zapisać przez użycie polecenia ZAPISZ. O wykonaniu Operacji informuje wyświetlony komunikat. Okno formularza kartoteki należy zamknąć przez przycisk. W kartotece asortymentowej nie są modyfikowane pola INDEKS i ILOŚĆ.

Zakładanie kartoteki - DOPISANIE
Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje. W sekcji MAGAZYN wyświetlane są nazwy magazynów zdefiniowanych w skorowidzu magazynów. Domyślnie zaznaczony jest pierwszy skorowidz z listy magazynów. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA. Przy próbie zapisania kartoteki bez zapisanych informacji w POLACH, Operacja zapisana zostaje zablokowana a przy POLACH zostaje wyświetlony znak * oznaczający wymagalność pola. Pole JEDNOSTKA obsługiwane jest przez skorowidz jednostek miar. Lista pozycji skorowidza wyświetlana jest przez użycie przycisku listy rozwijanej. Kartoteka sortymentowa zapisywana jest przez potwierdzenie polecenia ZAPISZ. Po zapisaniu kartoteki wyświetlony zostaje komunikat informujący.

Zakładanie kartoteki
Funkcja dopisania uruchamiana jest przez użycie polecenia DOPISZ. W oknie dopisania kartotek zapisywane są informacje. W zakładce Parametry jest możliwość wpisania wymiarów narzędzia, a więc jego szerokości, długości oraz wysokości, wagi netto oraz brutto, podania zawartości w opakowaniu zbiorczym (w kartonie, na palecie), oraz wymaganego zapasu minimalnego i maksymalnego oraz zapasu optymalnego. Zakładkę Parametry techniczne wypełniamy podczas edycji kartoteki. Informacje, które się pojawią w tej zakładce uzależnione są od wyboru grupy towarowej. Zakładkę Dostawcy również wypełniamy w trybie edycji kartoteki. W tej zakładce jest możliwość przypisania większej ilości dostawców oraz wypożyczających dane narzędzie. Informacje te zostaną później wykorzystane podczas kreowania zapytań ofertowych o zakup i wypożyczenie narzędzia. W zakładce Foto jest możliwość dołączenia do kartoteki narzędzia dowolnej ilości załączników w postaci zdjęć w formacie JPG, dla których program automatycznie generuje miniaturki. Klikając na miniaturkę zdjęcia wyświetlone zostanie oryginalne zdjęcie. W zakładce Załączniki jest możliwość przypisania do kartoteki narzędzia dowolnej ilości dokumentów elektronicznych stanowiących załączniki np. dokumenty PDF, Word, Excel itp. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA. Przy próbie zapisania kartoteki bez zapisanych informacji w POLACH, Operacja zapisana zostaje zablokowana a wokół pól zostaje wyświetlona czerwona ramka oznaczająca wymagalność pola. .

Rejestr narządzi
Z menu w górnej części ekranu należy wybrać w sekcji KARTOTEKI pozycję MAGAZYNOWE. W pulpicie nawigacyjnym zostaną wyświetlone rejestry narzędzi, które można przeglądać odfiltrowane według poszczególnych kategorii. Pozycja Wszystkie-tabela daje dostęp do wszystkich kartotek asortymentowych. W rejestrach aktywne są funkcje: dopisania, edycji, podglądu kartoteki, dopisania parametrów badań, przeglądania historii obrotów magazynowych. W zakładce Dane Ewidencyjne należy z listy rozwijanej wybrać typ kartoteki, grupę, podać indeks, rodzaj narzędzia również wybieramy z listy rozwijanej. Następnie należy podać numer katalogowy, kod kreskowy, nazwę, dowolny opis oraz kod PN. W kolejnym kroku z list rozwijanych wybieramy informacje dotyczące jednostki, sposobu numeracji (chodzi o nr seryjny narzędzia), magazynu, na który dopisywana jest kartoteka, dostawcy, wydziału oraz producenta. W zakładce Dane uzupełniające należy wybrać z listy rozwijanej domyślne miejsce składowania, konto MPK (miejsca powstawania kosztów) oraz cechy narzędzia. W kolejnych POLACH należy wpisać cenę zakupu, cenę ewidencyjną, czas amortyzacji w miesiącach oraz czas gwarancji również podany w miesiącach. .

Ustawienia skrótów na pulpicie
Zdefiniowanie skrótów na pulpicie głównym umożliwia menu USTAWIENIA SKRÓTÓW NA PULPICIE. Po uruchomieniu menu wyświetli się rejestr zdefiniowanych już skrótów. Dopisanie nowego rekordu, który będzie zarazem nowym skrótem w pulpicie nawigacyjnym systemu, umożliwia linia z komunikatem Kliknij tutaj, aby dodać nowy wiersz. Po kliknięciu w wierszu z komunikatem należy: ul/> - W pierwszym polu zaznaczyć czy dopisywany rekord ma być aktywny br/> -Podać kolejność na którym miejscu ma być wyświetlany dopisywany rekord w wyświetlonym (aktualnie modyfikowanym) rejestrze br/> -Podać nazwę dopisywanego rekordu – nazwa rekordu winna być unikalna i nie jest wyświetlana dla użytkownika br/> -W kolumnie TEKST należy podać opis, który zostanie wyświetlony użytkownikowi br/> -Opis dodatkowy – informacja wyświetlana jako ToolTip (dymek z podpowiedzią) br/> -Uruchom moduł – w tym polu należy podać moduł (grid) który zostanie wyświetlony czytnikowi po uruchomieniu skrótu. Podany moduł można podać również z parametrem, który zapewni odfiltrowanie wyświetlonych danych, np. role_wms/dok_han_grid.aspx?typdok=OF&ach=1. br/> -W polu OBRAZEK należy wybrać z listy rozwijanej grafikę, która zostanie wyświetlona wraz z nazwą skrótu br/> -Współrzędna X – położenie skrótu w linii poziomej br/> -Współrzędna Y – położenie skrótu w linii pionowej br/> -Nie podanie współrzędnych położenia skrótu względem osi spowoduje zapisanie się w tych POLACH wartości domyślnej 0 i wyświetlenie dopisanego skrótu w układzie automatycznym.br/>br/> Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z kombinacji klawiszy. Uruchomienie menu POWRÓT DO DESKTOP spowoduje wyświetlenie aktualnie zdefiniowanego pulpitu.

Edycja danych użytkownika
Funkcja EDYCJA umożliwia wprowadzenia zmian w wybranych POLACH w wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie przed uruchomieniem funkcji, kartotece oraz umożliwia dopisania uwag oraz dołączenia dowolnych dokumentów w formie elektronicznej, a także podgląd złożonych zamówień. Po uruchomieniu funkcji pojawia się formularz edycji kartoteki składający się z czterech zakładek. Zakładka DANE PODSTAWOWE umożliwia edycję danych w wybranych POLACH. Edycję wybranego pola uruchamiamy przez kliknięcie. Zakładka UWAGI umożliwia dopisanie dowolnych uwag-komentarzy do kartoteki wybranego pracownika. Aby do kartoteki pracownika dopisać komentarz należy kliknąć na wiersz z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu wpisujemy Tytuł notatki, w kolejnym jej treść. Pola KTO i DATA UTWORZENIA zostaną uzupełnione automatycznie przez system po zapisaniu zmian. Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy Shift>Enter>. .

Dopisanie użytkownika
Dopisanie nowego użytkownika jest możliwe dzięki funkcji DOPISZ. Po wywołaniu funkcji pojawi się okno dopisania nowego użytkownika. W pierwszym polu należy wpisać Imię i nazwisko, kolejno Nazwisko, Imię, Ulicę, Miejscowość, kod pocztowy, Nr domu, Nr mieszkania, Telefon oraz E-mail. W kolejnym polu należy zaznaczyć czy dopisywany użytkownik ma mieć dostęp do obsługiwania zamówień. W polu ROLA informację należy wybrać z listy rozwijanej. W kolejnych POLACH należy zaznaczyć czy użytkownik ma mieć prawo do przeglądania dokumentów, ich drukowania, grupowania oraz eksportowania danych oraz czy ma mieć dostęp do menu kontekstowego (menu uruchamiane prawym przyciskiem myszy). Zaznaczenie pola wyboru oznacza udzielenie użytkownikowi do wybranej funkcji. Wprowadzone dane należy zapisać korzystając z przycisku-funkcji ZAPISZ. Istnieje także możliwość wycofania się z wprowadzonych danych przez skorzystanie z przycisku-funkcji ANULUJ. Po zapisaniu informacji należy zamknąć okno dopisywania korzystając z funkcji ZAKOŃCZ, przycisk X. .

Konfigurajca MENU pracownika
Funkcja MENU pozwala na skonfigurowanie indywidualnego MENU dla wybranego pracownika. Po uruchomieniu funkcji pojawi się formularz dopisania pozycji menu. Aby do wybranego pracownika dopisać nową pozycje menu należy klikną na wierszu z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu należy wybrać z listy rozwijanej pozycje menu, w kolejnym zaznaczyć czy pozycja ma być aktywna, w kolejnym polu zapisywany jest automatycznie opisu dopisywanego menu. Wprowadzone informacje należy zatwierdzić korzystając z kombinacji klawiszy Shift Enter. Modyfikacja informacji w POLACH wymaga dwukrotnego kliknięcia na wybrane pole. Po wprowadzeniu modyfikacji, zapisanie informacji wymaga użycia kombinacji klawiszy SHIIFT ENTER. W menu aktywna jest funkcja usuwania. W celu usunięcia wprowadzonej pozycji menu należy wybraną pozycję zaznaczyć przez kliknięcie myszką na pozycji. Wybrany wiersz zostaje podświetlony. Użycie klawisza Delete> usuwa zaznaczoną pozycję. .


  • Aplikacja internetowa
    program magazyn narzędzi - Aplikacje internetowe to programz, do którzch dostęp uzyskujemy za pomocą przeglądarki internetowej. Dzięki takiemu modelowi dostępu do oprogramowania, jesteś niezależny od czasu i miejsca w których chcesz skorzystać z funkcjonalności, która jest potrzebna.

  • Rozwiązania dla służb utrzymania ruchu
    oprogramowanie utrzymanie ruchu -

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

  • Magazyn wysokiego składowania
    Większość nowoczesnych programów magazynowych jest integrowana z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście taki program do zarządzania magazynem może działać samodzielnie i jest wtedy w pełni wystarczalny. Integracja oprogramowania magazynowego z wewnętrznym systemem ERP firm może jednak poszczerzyć go o dodatkowe funkcjonalności i polepszyć przepływ informacji z magazynu do innych systemów informatycznych w firmie. - rogramy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.

  • Magazyn Wysokiego Składu
    Magazyn Wysokiego Składu -

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl