PODSTAWY

Odszukano artykuły zawierające frazę podstawy

Corax - zarządzanie kontaktami
moduł programu Corax, wspomaga firmę w obszarze kontaktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii kontaktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne PODSTAWY do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działów odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż i marketing. Szybka i kompetentna obsługa wpływa z kolei na wzrost zadowolenia Państwa klientów i zachęca do dalszej współpracy.

Podstawy Metrologii
Sprawdzanie narzędzi pomiarowych; Pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; Pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich; Analiza błędów; Statystyczne opracowanie wyników pomiarów; Badanie charakterystyk statycznych przetworników pomiarowych; Badanie dokładności przyrządu pomiarowego; Wyznaczanie charakterystyki dynamicznej przetwornika pomiarowego. .

Corax - zarządzanie kontaktami
moduł programu Corax, wspomaga firmę w obszarze kontaktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii kontaktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne PODSTAWY do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działów odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż i marketing. Szybka i kompetentna obsługa wpływa z kolei na wzrost zadowolenia Państwa klientów i zachęca do dalszej współpracy.

Podstawy Metrologii
Sprawdzanie narzędzi pomiarowych; Pomiary wymiarów wewnętrznych i zewnętrznych; Pomiary pośrednie, błędy pomiarów pośrednich; Analiza błędów; Statystyczne opracowanie wyników pomiarów; Badanie charakterystyk statycznych przetworników pomiarowych; Badanie dokładności przyrządu pomiarowego; Wyznaczanie charakterystyki dynamicznej przetwornika pomiarowego. .

Zarządzenie kontaktami
moduł programu Hermes SQL wspomaga firmę w obszarze kontaktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii kontaktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne PODSTAWY do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działów odpowiedzialnych w firmie za sprzedaż i marketing. Aplikacje CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz - aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Windows Server
PODSTAWY są tworzone w oparciu o platformę Windows Server wraz ze strukturą tożsamości Windows Server Active Directory, wirtualizacją Hyper-V oraz dogłębny wgląd w aplikacje za pomocą rozwiązania System Center. Tworząc chmurę prywatną na Windows Server 2008 R2, Hyper-V i System Center, masz możliwość wykorzystania kompleksowego podejścia firmy Microsoft do chmur obliczeniowych oraz zmiany sposobu dostarczania Twojej firmie usług IT. Chmura prywatna firmy Microsoft na pierwszym miejscu stawia Twoje aplikacje. Daje głęboki wgląd w ich działanie, obsługuje różne platformy i zapewnia najlepsze w swojej klasie możliwości uruchomienia, migracji i rozszerzenia działalności na chmury publiczne, kiedy tylko pojawi się taka potrzeba.

Księgowośc
W odniesieniu do księgi prowadzonej przy pomocy komputera zachowanie wytycznych ustawy jest znacznie ułatwione. W tym wypadku powiązania z zapisami w pozycjach dziennika są najczęściej automatyczne lub też zapisy tworzone w księdze wynikają bezpośrednio z ewidencji zapisów w dzienniku. Weryfikacja powiązań w przypadku współzależności tworzonej księgi od dziennika jest związana z uruchomieniem odpowiednich funkcji systemu komputerowego. Powiązanie księgi z dziennikiem automatycznie powoduje przeniesienie chronologicznych zapisów dziennika do księgi. W ramach ewidencji ksiąg pomocniczy systemy komputerowe zostały wykorzystane w znacznym stopniu już we wczesnej fazie komputeryzacji. Pierwsze programy komputerowe służyły głównie do ewidencji pomocniczych zapisów księgowych. Były to wydzielone ewidencje komputerowe sprzedaży, ewidencji magazynowej, ewidencji środków trwałych, wyposażenia, operacji kasowych. W zintegrowanych systemach komputerowych ERP księgi pomocnicze nabrały większego znaczenia jako PODSTAWY zapisów księgowych zwłaszcza przy automatycznych księgowaniach.


  • Systemy ERP
    program reklamacyjny RMA - Przedmiotem działalności SoftwareStudio jest tworzenie oprogramowania dla firm oraz wdrażanie systemów klasy ERP

  • Rozwiązania dla bazy danych SQL server
    Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Baza SQL Server oferuje ogromnie elastcyzne rozwiązania dla przedsiębiorstw. - baza danych SQL server

  • Kartoteka magazynowa
    Nasze programy i rozwiązania zostały w całości zaprojektowane, zaprogramowana i przetestowana przy użyciu oprogramowania Microsoft. Dzięki temu program ten idealnie współpracuje z większością popularnych systemów. Zapisane przez użytkownika dane mogą być bez przeszkód przetwarzane przez takie programy jak MS Excel. - Program magazynowy pozwala prowadzić ewidencje kartotek magazynowych rejestrując wiele informacji pozwalających dzielić kartoteki wg dowolnych cech, typów i rodzajów. Zakładając kartotekę magazynową wypełnia się formularz z kilkoma zakładkami.

  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl