Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych.
Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Magazynowanie przedmiotów
    Ministerstwo Gospodarki przygotowuje jej nową wersję, wprowadzającą kilka rodzajów podpisów elektronicznych
    Ministerstwo Gospodarki proponuje: podpis kwalifikowany - odpowiednik dzisiejszego podpisu bezpiecznego; pieczęć elektroniczną - podpis urzędu administracji publicznej; podpis łączny - grupy osób oraz podpis urzędowy - do wprowadzania przez MSWiA. Ponadto, zgodnie z projektem, w sprawach prostych, nie wymagających deklaracji woli lub twardej identyfikacji, obywatel będzie mógł oznaczyć elektroniczną korespondencję z urzędem imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL. Notabene, w projekcie ustawy będzie wolny wybór, kiedy użyć danego podpisu. Będzie to zależało od przepisów regulujących poszczególne dziedziny życia lub wzajemnych umów, jakie podpisy będą honorowane w bankach, a jakie w urzędach. Wprowadzone mają też być dwie nowe usługi: datownik elektroniczny i znakowanie czasem. Projekt przewiduje również wykorzystanie biometrii w celu potwierdzenia identyfikacji składającego e-podpis. W listopadzie br. ustawą zajmie się Rada Ministrów. Potem projekt trafi on do Sejmu. Za kilka miesięcy powinny się na rynku pojawić nowe podpisy elektroniczne. Do czego dziś może przydać się certyfikat kwalifikowany? Przesyłania drogą elektroniczną dokumentów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet. Pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego.Podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej. Składania elektronicznych deklaracji podatkowych. Zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej. Wystawiania faktur w formie elektronicznej. Uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych. Podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej. Zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Od 21 lipca 2008 r. płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne, którzy przekazują dokumenty ubezpieczeniowe oraz ich korekty w postaci elektronicznej zobowiązani będą do przesyłania do ZUS dokumentów potwierdzonych kwalifikowanym e-podpisem. Prawie wszyscy wyczekują z zakupem certyfikatu do ostatniej chwili. Zgodnie z obowiązującym od 21 lipca 2007 r. artykułem 47a ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma obowiązek przyjmować dokumenty ubezpieczeniowe od płatników składek w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Oznacza to, że od 21 lipca 2007 r. płatnicy mogą - choć nie muszą - przesyłać Zakładowi dokumenty opatrzone kwalifikowanym e-podpisem. Zakład ma zaś obowiązek je przyjąć, jednocześnie jednak uznaje dokumenty podpisane dedykowanym podpisem elektronicznym, który jest składany przy użyciu niekwalifikowanego certyfikatu, jaki płatnicy otrzymują za pośrednictwem ZUS. Za cztery miesiące jednak, posługiwanie się kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanie się obowiązkiem firm zatrudniających ponad pięć osób. Umożliwiały to kolejne wersje Programu Płatnik, z których aktualna opatrzona numerem 7.02.001, opublikowana została 1 stycznia 2008 r. Korzystając z tego programu można przekazywane elektronicznie dokumenty ubezpieczeniowe podpisywać używając certyfikatu kwalifikowanego lub niekwalifikowanego. ZUS oszacował, że zmiana rodzaju certyfikatów wykorzystywanych w komunikacji z Zakładem wymaga wygenerowania przez trzy kwalifikowane centra certyfikacji - PCC Certum (Unizeto Technologies), Szafir (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i PCCE Sigillum (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych) 400-450 tys. certyfikatów. Tożsamość osoby podpisującej umowę można zweryfikować w dowolnym punkcie rejestracji lub punkcie potwierdzania tożsamości (sieć takich punktów jest systematycznie rozbudowywana przez wszystkie centra certyfikacji).

      W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr eksport tabeli głównej. Modele raportów zawierają: stosowane w praktyce nazwy pól i tabel w bazie danych, definicje relacji pomiędzy elementami źródła danych, logiczne grupy zawierające inne elementy modelu. Kolejne wdrożenia mogą odbywać się na zasadzie siłami własnymi, z tym że powinna być możliwość krótkoterminowego zaangażowania pracowników zespołu autorskiego (pożyteczne jest przy tym podpisanie stosownej umowy o opiece autorskiej). . Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Aplikacja do zarządzania magazynem działała szybko i sprawnie dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii microsoft net, jquery, html5, pozwala tworzyć dokumenty magazynowe: przyjęcia i wydania magazynowe, zwroty od dostawców i odbiorców, rozchody oraz przychody wewnętrzne, korekty, przesunięcia i inne . Wdrożenie systemu erp nie jest zadaniem łatwym do osiagnięcia, w rzeczywistości pochłania ono dużo czasu na planowanie, konsultacje i w większości przypadków trwa dłużej niż planowano. Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Dzięki bieżącej aktywności i współpracy z różnymi branżami, jest on w stanie elastycznie reagować na wszelkiego rodzaju potrzeby z zakresu logistyki. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Czynności magazynowe
      Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zaiwerająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci. System magazynowy wms w takim wypadku jest nieodzwonym narzędziem do kontrolki realziacji zleceń i wysyłek, a jego integracja z firmą kurierską skraca czas pracy magazyniera. W trakcie spotkań realizowanych na różnych szczeblach zarządzania, konsultanci poznają bieżącą strategię firmy, strukturę organizacyjną, obieg informacji i wszelkiej dokumentacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. . Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Tworząc określoną strukturę organizacyjną magazynu(ów) należy brać pod uwagę rolę jaką magazyn spełnia w łańcuchu logistycznym, gdyż struktura ta powinna w każdym przypadku powinna być dostosowana w sposób indywidualny do roli spełnianej przez magazyn. Moduł na urządzenia z systemem android wspierają pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe moga szybko i precyzyjnie realiować zlecenia magazynowe. W takim wypadku usuwane są ustawienia indywidualne i wprowadzane ustawienia domyślne. W 2009 roku wdrożliśmy rozwiązanie do pracy dla około 300 użytkowników korzystających z aplikacji przez przeglądarkę internetową. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Magazynowanie przedmiotów
      Wirtualizacja jest obecnie standardową technologią, stosowaną powszechnie w IT. W 2014 roku podpisaliśmy umowę partnerską z firmą VMware i świadczymy usługi hostingu serwerów na platformie VMware.. Niezależnie od dostawcy rozwiązań wirtualizacja przynosi istotne korzyści biznesowe, polegające na redukcji kosztów Operacyjnych związanych z zużyciem energii elektrycznej i sprzętem komputerowym wraz z zabezpieczaniem. Wirtualizacja umożliwia efektywniejsze wykorzystanie istniejących zasobów sprzętowych środowiska informatycznego poprzez dowolne (w ramach możliwości sprzętowych czy programowych oraz założeń projektowych) modyfikowanie cech wirtualizowanych zasobów, dostosowując je do wymagań użytkownika. Jedną z pierwszych szeroko stosowanych technik wirtualizacji była technika wirtualizacji pamięci Operacyjnej. Obecnie technika ta jest powszechna nie tylko w superkomputerach, serwerach czy komputerach osobistych, ale także w systemach wbudowanych. Inną techniką wirtualizacji jest wirtualizacja sprzętu komputerowego w celu umożliwienia jednoczesnego uruchamiania wielu systemów Operacyjnych. Obecna u wszystkich ważnych dostawców opcja wysokiej dostępności sprawia, że wiele firmowych serwerów, które wymagają odporności na awarię pojedynczego urządzenia, może być eksploatowanych w formie maszyn wirtualnych. wysoko dostępną wirtualizacją upraszcza środowisko IT, a wprowadzona przy tym konsolidacja i inteligentne zarządzanie maszynami stanowią pierwszy krok w drodze do elastycznego działu IT. Do roku 2014 zakończyć się mają prace nad strategią cloud computing w Unii Europejskiej. W 2010 roku powstało stowarzyszenie EuroCloud Europe. Organizacja zrzeszająca środowiska biznesowe i naukowe sektora cloud computing z krajów członkowskich Unii Europejskiej. Stowarzyszenie jest głównym partnerem Komisji Europejskiej zakresie tego typu usług. Niezależnie od dostawcy rozwiązań wirtualizacja przynosi istotne korzyści biznesowe, polegające na redukcji kosztów Operacyjnych związanych z zużyciem energii elektrycznej i sprzętem komputerowym wraz z zabezpieczaniem..
      W 2009 roku spółka SoftwareStudio podpisała umowę partnerską z firmą Humansoft z Radomia w zakresie sprzedaży, dystrybucji i wdrożeń systemów ERP. W 2009 roku spółka SoftwareStudio podpisała umowę partnerską z firmą Humansoft z Radomia w zakresie sprzedaży, dystrybucji i wdrożeń systemów ERP
      Ministerstwo Gospodarki przygotowuje jej nową wersję, wprowadzającą kilka rodzajów podpisów elektronicznych. Ministerstwo Gospodarki proponuje: podpis kwalifikowany - odpowiednik dzisiejszego podpisu bezpiecznego; pieczęć elektroniczną - podpis urzędu administracji publicznej; podpis łączny - grupy osób oraz podpis urzędowy - do wprowadzania przez MSWiA. Ponadto, zgodnie z projektem, w sprawach prostych, nie wymagających deklaracji woli lub twardej identyfikacji, obywatel będzie mógł oznaczyć elektroniczną korespondencję z urzędem imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL. Notabene, w projekcie ustawy będzie wolny wybór, kiedy użyć danego podpisu. Będzie to zależało od przepisów regulujących poszczególne dziedziny życia lub wzajemnych umów, jakie podpisy będą honorowane w bankach, a jakie w urzędach. Wprowadzone mają też być dwie nowe usługi: datownik elektroniczny i znakowanie czasem. Projekt przewiduje również wykorzystanie biometrii w celu potwierdzenia identyfikacji składającego e-podpis. W listopadzie br. ustawą zajmie się Rada Ministrów. Potem projekt trafi on do Sejmu. Za kilka miesięcy powinny się na rynku pojawić nowe podpisy elektroniczne. Do czego dziś może przydać się certyfikat kwalifikowany? Przesyłania drogą elektroniczną dokumentów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet. Pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego.Podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej. Składania elektronicznych deklaracji podatkowych. Zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej. Wystawiania faktur w formie elektronicznej. Uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych. Podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej. Zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Od 21 lipca 2008 r. płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne, którzy przekazują dokumenty ubezpieczeniowe oraz ich korekty w postaci elektronicznej zobowiązani będą do przesyłania do ZUS dokumentów potwierdzonych kwalifikowanym e-podpisem. Prawie wszyscy wyczekują z zakupem certyfikatu do ostatniej chwili. Zgodnie z obowiązującym od 21 lipca 2007 r. artykułem 47a ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma obowiązek przyjmować dokumenty ubezpieczeniowe od płatników składek w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Oznacza to, że od 21 lipca 2007 r. płatnicy mogą - choć nie muszą - przesyłać Zakładowi dokumenty opatrzone kwalifikowanym e-podpisem. Zakład ma zaś obowiązek je przyjąć, jednocześnie jednak uznaje dokumenty podpisane dedykowanym podpisem elektronicznym, który jest składany przy użyciu niekwalifikowanego certyfikatu, jaki płatnicy otrzymują za pośrednictwem ZUS. Za cztery miesiące jednak, posługiwanie się kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanie się obowiązkiem firm zatrudniających ponad pięć osób. Umożliwiały to kolejne wersje Programu Płatnik, z których aktualna opatrzona numerem 7.02.001, opublikowana została 1 stycznia 2008 r. Korzystając z tego programu można przekazywane elektronicznie dokumenty ubezpieczeniowe podpisywać używając certyfikatu kwalifikowanego lub niekwalifikowanego. ZUS oszacował, że zmiana rodzaju certyfikatów wykorzystywanych w komunikacji z Zakładem wymaga wygenerowania przez trzy kwalifikowane centra certyfikacji - PCC Certum (Unizeto Technologies), Szafir (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i PCCE Sigillum (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych) 400-450 tys. certyfikatów. Tożsamość osoby podpisującej umowę można zweryfikować w dowolnym punkcie rejestracji lub punkcie potwierdzania tożsamości (sieć takich punktów jest systematycznie rozbudowywana przez wszystkie centra certyfikacji).
      2012 wprowadził zmiany w zakresie poszerzenia oferty o usługi hostingowe (serwery wirtualne) w chmurze Windows Azue oraz VMWare. Ponadto podpisaliśmy umowę partnerską z firmą Safetica w zakresie sprzedaży i wdrożeń rozwiązań bezpieczeństwa i monitoringu pracy pracowników. Wdrożyliśmy także zmiany w zakresie narzędzi programistycznych, przenieśliśmy środowisko pracy do Microsoft Visual Studio 2012 oraz zmieniliśmy silnik bazy danych na SQL Azure oraz SQL Server 2012. 2012
      Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń. Program pozwala za pomocą transakcji dopisywać oraz edytować dokumenty zapisane w buforze (niezatwierdzone). Zapisany dokument wypożyczenia może być podpisywany elektronicznie lub wydrukowany i podpisany tradycyjnie przez osobę wypożyczającą. Narzędzia znajdujące się na stanie u pracownika możemy przyjąć do magazynu narzędzi na podstawie dokumentu zwrotu wypełniając specjalny formularz. Zwracane mogą być wyłącznie narzędzia, które wcześniej zostały wydane za pomocą dokumentu wypożyczenia. Gospodarowanie narzędziami w magazynie firmy produkcyjnej, usługowej czy remontowo budowlanej wymaga oprogramowania wspomagającego pracę pracowników z wykorzystaniem nowoczesnych systemów identyfikacji zarówno pracowników jak i narzędzi przez nich wykorzystywanych.
      Usługi kryptograficzne - usługa ta steruje całym zestawem funkcji: Catalog Database Service: kontrola sygnatur plików Windows (Windows File Protection opisane + sterowników podpisanych cyfrowo (WHQL); Protected Root Service (zarządzanie certyfikatami Trusted Root Certification Authority); Key Service (wspomaganie kontroli certyfikatów).
      SoftwareStudio wybrało firmę Humansoft jako swojego strategicznego partenra w zakresie rozwiązań ERP. Postanowiliśmy wzmocnić relacje z Partnerami, a firma Humansoft z Radomia , aby ułatwić firmom partnerskim skuteczne działanie i dostarcza spójne i przewidywalne wsparcie przy sprzedaży i wdrażaniu systemów ERP. Program Partnerski Humansoft dostarcza Partnerom wymierne korzyści wynikające z programu, pomaga odnieść sukces i pozwala na zaprezentowanie pełnego profilu działalności i posiadanych kompetencji firmy partnerskiej. Program partnerski to zbiór zasad i reguł współpracy pomiędzy Humansoft a firmami posiadającymi podpisaną i ważną Umowę Dystrybucyjną. Partnerzy uzyskują w programie partnerskim poziom Autoryzowany Partner, Srebrny Autoryzowany Partner lub Złoty Autoryzowany Partner zależności od posiadanych kompetencji i zdobytych punktów. Kompetencje definiują obszary działalności firmy partnerskiej i pomagają w zaprezentowaniu firmy klientom .
      SoftwareStudio wybrało firmę Humansoft jako swojego strategicznego partenra w zakresie rozwiązań ERP. Postanowiliśmy wzmocnić relacje z Partnerami, a firma Humansoft z Radomia , aby ułatwić firmom partnerskim skuteczne działanie i dostarcza spójne i przewidywalne wsparcie przy sprzedaży i wdrażaniu systemów ERP. Program partnerski to zbiór zasad i reguł współpracy pomiędzy Humansoft a firmami posiadającymi podpisaną i ważną Umowę Dystrybucyjną. Partnerzy uzyskują w programie partnerskim poziom Autoryzowany Partner, Srebrny Autoryzowany Partner lub Złoty Autoryzowany Partner zależności od posiadanych kompetencji i zdobytych punktów. Kompetencje definiują obszary działalności firmy partnerskiej i pomagają w zaprezentowaniu firmy klientom. Program Partnerski Humansoft dostarcza Partnerom wymierne korzyści wynikające z programu, pomaga odnieść sukces i pozwala na zaprezentowanie pełnego profilu działalności i posiadanych kompetencji firmy partnerskiej.
      DEMO