PODCZAS

Odszukano artykuły zawierające frazę podczas

Projektowanie formularzy
Formularze wykorzystywane PODCZAS wprowadzania danych do systemu magazynowego mogą nie być wystarczające dla danej firmy.

SQL Server 2012
SQL Server 2012 to nowa wersja produktu gwarantująca wyższy poziom niezawodności PODCZAS realizacji funkcji mających znaczenie krytyczne dla klientów poprzez zapewnienie mniejszej awaryjności i większej wydajności oraz poprzez rozbudowany system bezpieczeństwa.

Bilans otwarcia
Jak wcześniej wspomniano bilans otwarcia traktowany jest przez system jako normalny okres o numerze 00. Nie istnieje więc dodatkowy dokument o nazwie Bilans otwarcia. Ustalenie bilansu otwarcia polega na sporządzeniu odpowiedniego dokumentu PK (np. w rejestrze PK/BO) i zaksięgowaniu go na okres 00. Na jednym dokumencie PK wprowadzamy salda wszystkich kont. Sumy zapisów po stronie WN i MA powinny być równe sobie (zbilansowane), dopiero wtedy dokument będzie można zaksięgować. Zamknięcie bilansu otwarcia podlega normalnym regułom zamykania okresów. Dopóki okres 00 nie jest zamknięty, dopóty można dopisywać i korygować zapisy na dokumencie PK. Wprowadzanie ręczne bilansu otwarcia dokumentem PK jest sensowne tylko PODCZAS wdrażania systemu. Temat ten został opisany w rozdziale dotyczącym wdrożenia.

Windows CE HandheldPC 3.x
PODCZAS pracy nad nowym systemem, Microsoft skupił się bardziej na jego młodszym dziecku, systemie PocketPC 2000. Owocem tego było nowe jądro, które napędzało zarówno Windows CE jak i Windowsa PocketPC. Z tego powodu większość programów w nowym systemie pozostała przeniesiona prosto z Windows CE H/PC Profesional 3.0. Jednak samo jądro wniosło bardzo dużo w system. Tym razem Microsoft skupił się na szybkości i niezawodności, co stało się jego nową strategią. W sklepach zawitały nowe urządzenia mogące udźwignąć bardziej wymagające i rozbudowane programy. Jednym z najbardziej znanych urządzeń z H/PC 2000 jest HP Jornada 720. Po wydaniu tego systemu Microsoft przerzucił znakomitą większość programistów do ulepszania systemu PocketPC 2000. .

SQL Server 2012
SQL Server 2012 to nowa wersja produktu gwarantująca wyższy poziom niezawodności PODCZAS realizacji funkcji mających znaczenie krytyczne dla klientów poprzez zapewnienie mniejszej awaryjności i większej wydajności oraz poprzez rozbudowany system bezpieczeństwa.

Projektowanie formularzy
Formularze wykorzystywane PODCZAS wprowadzania danych do systemu magazynowego mogą nie być wystarczające dla danej firmy.

Dzienniki
Platforma StudioSystem rejestruje rózne informacje PODCZAS eksploatacji systemu przez użytkowników. Informacje o zdarzeniach zapisywane są w dziennikach

Windows 7
Windows 7 - programiści już widzieli. Microsoft przedstawił Windows 7 PODCZAS Professional Developer

Wdrożenie programu ERP
Wdrożenie systemu informatycznego - programu ERP - Konsultanci prowadzą wdrożenie programów wg różnych metod, w tym najczęściej metodyki wdrożeniowej, pozwalającej wypracować optymalne dla danego Klienta rozwiązanie biznesowo-informatyczne, w oparciu o indywidualne podejście do jego potrzeb oraz o doświadczenie zdobyte PODCZAS wieloletnich wdrożeń i pracy z klientami.

Bilans otwarcia
Jak wcześniej wspomniano bilans otwarcia traktowany jest przez system jako normalny okres o numerze 00. Nie istnieje więc dodatkowy dokument o nazwie Bilans otwarcia. Ustalenie bilansu otwarcia polega na sporządzeniu odpowiedniego dokumentu PK (np. w rejestrze PK/BO) i zaksięgowaniu go na okres 00. Na jednym dokumencie PK wprowadzamy salda wszystkich kont. Sumy zapisów po stronie WN i MA powinny być równe sobie (zbilansowane), dopiero wtedy dokument będzie można zaksięgować. Zamknięcie bilansu otwarcia podlega normalnym regułom zamykania okresów. Dopóki okres 00 nie jest zamknięty, dopóty można dopisywać i korygować zapisy na dokumencie PK. Wprowadzanie ręczne bilansu otwarcia dokumentem PK jest sensowne tylko PODCZAS wdrażania systemu. Temat ten został opisany w rozdziale dotyczącym wdrożenia.

Windows CE HandheldPC 3.x
PODCZAS pracy nad nowym systemem, Microsoft skupił się bardziej na jego młodszym dziecku, systemie PocketPC 2000. Owocem tego było nowe jądro, które napędzało zarówno Windows CE jak i Windowsa PocketPC. Z tego powodu większość programów w nowym systemie pozostała przeniesiona prosto z Windows CE H/PC Profesional 3.0. Jednak samo jądro wniosło bardzo dużo w system. Tym razem Microsoft skupił się na szybkości i niezawodności, co stało się jego nową strategią. W sklepach zawitały nowe urządzenia mogące udźwignąć bardziej wymagające i rozbudowane programy. Jednym z najbardziej znanych urządzeń z H/PC 2000 jest HP Jornada 720. Po wydaniu tego systemu Microsoft przerzucił znakomitą większość programistów do ulepszania systemu PocketPC 2000. .

Windows Mobile 6.5
W systemie Windows Mobile 6.5 widzisz powiadomienia nawet wtedy, gdy jesteś w trakcie rozmowy lub gdy Twój telefon jest zablokowany. Widzisz nowe wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe, nieodebrane połączenia i powiadomienia poczty głosowej, jak również informacje o dacie i godzinie oraz o kolejnych spotkaniach w kalendarzu. Ponadto dodano nową wersję b>Internet Explorer/b> Mobile, która zapewni Ci pełnię wrażeń PODCZAS przeglądania stron internetowych. Dzięki możliwości dostosowywania ekran bieżący umożliwia dostęp do ulubionych programów za pomocą jednego kliknięcia .

Klasyfikacja i kategorie dokumentów
Program archiwizacji dokumentów umożliwia rejestrowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej jednostce organizacyjnej. Zarejestrowane dokumenty są odpowiednio klasyfikowane, następuje nadanie numeru zbudowanego w oparciu o taką klasyfikację. Odpowiednia klasyfikacja dokumentu sprawy może wyznaczać kategorię, z którą związana jest m.in. informacja o archiwizacji dokumentu oraz jak długo dokument musi być przechowywany. W ten sposób w bazie danych dostępny jest rejestr spraw będący chronologicznym spisem wszystkich wpływających i obsługiwanych dokumentów. Możliwe jest również wyszukiwanie spraw w oparciu o numer lub kategorię nadaną PODCZAS rejestracji.

Corax ERP - Kategorie Operacji kasowych i bankowych
Tabela Kategorię Operacji dostępna w opcji Kasa/Bank wykorzystywana jest PODCZAS tworzenia dowodów kasowych KP/KW oraz rejestracji dowodów bankowych BP/BW. Pozycje tabeli służą do określania konta przeciwstawnego na dowodzie kasowym /bankowym. Definiowaniem kategorii powinien zająć się księgowy, ale korzystać z nich mogą osoby nie znające zasad księgowości i obowiązującego planu kont. Możliwe jest to dzięki wprowadzeniu odpowiedniego opisu w polu Nazwa dla każdej kategorii.

Corax ERP - Fakturuj
Uruchamia proces automatycznej rejestracji faktury w systemie wg wybranej metody fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu PODCZAS fakturowania zlecenia.

Corax ERP - dokumenty produkcyjne
Program w procesie produkcji może obsługiwać następujące rodzaje dokumentów: rozchody surowców; przychody wyrobów gotowych; przychody odpadów oraz PODCZAS demontażu: przychody surowców; rozchody wyrobów gotowych. Podobnie jak w przypadku magazynów nie wszystkie rodzaje dokumentów muszą zostać zdefiniowane. Zależy to wyłącznie od potrzeb indywidualnych firmy.

Corax ERP - Zlecenia produkcyjne
System umożliwia nam obsługę wielopoziomowych zleceń produkcyjnych. Pozwala to w tle realizowanego zlecenia produkcyjnego uruchomić funkcję dające możliwość wyprodukowania brakujących do produkcji półproduktów. Po ustaleniu potrzebnych magazynów i dokumentów możemy przystąpić do konfiguracji zleceń produkcyjnych i demontażowych. Dla zlecenia montażu należy podać odpowiednie magazyny i rodzaje dokumentów, a dla demontażowego – tylko rodzaje dokumentów. Przy realizacji zlecenia demontażowego program sprawdza, z jakich magazynów pochodzą dokumenty wygenerowane przy montażu. Jak już zaznaczono, zarówno rodzaje dokumentów, jak i magazyny nie muszą wcale odpowiadać temu, co widać na obu rysunkach. W szczególnym przypadku wszędzie można podać tylko jeden magazyn i po jednym rodzaju dokumentów rozchodowych i przychodowych. PODCZAS realizacji zlecenia produkcyjnego surowce pobierane są z magazynu zdefiniowanego jako magazyn produkcji w toku, a nie jako magazyn surowców!.

Corax ERP - demontaż
Niektóre typy produkcji wymagają rozłożenia gotowego już wyrobu na części. Dla tych celów przeznaczona jest opcjęaDemontaż dostępną w module Produkcja. Przy tworzeniu zlecenia demontażowego powołujemy się na konkretną realizację zlecenia, aby surowce i materiały powróciły do magazynu w tej samej cenie zakupu, w jakiej go opuściły. PODCZAS definicji zlecenia demontażowego podawaliśmy tylko rejestry dokumentów. Magazyny są wybierane przez program na podstawie właśnie realizacji zlecenia. Po wybraniu przycisku Demontuj, automatycznie tworzone są dokumenty: najpierw rozchodu wyrobów, później przychodu surowców i materiałów. Podobnie, jak PODCZAS tworzenia realizacji zlecenia produkcyjnego, możemy je podejrzeć.

Corax ERP - produkcja ad hoc
Program umożliwia tzw. ręczną produkcje bez konieczności korzystania z receptur, z kalkulacją wartości wyrobu (P) uwzględniająca wartość z cenie zakupu surowców (R). W tym celu tworzymy nowe zlecenie produkcyjne ze wskazaniem wyrobu gotowego. Nie generujemy automatycznie do niego dokumentów tylko tworzymy je ręcznie. Najpierw tworzymy dokument rozchodowy ze wskazaniem pozycji zlecenia produkcyjnego. Następnie wystawiamy nowy dokument przychodowy P, na którym wskazujemy pozycje zlecenia produkcyjnego. PODCZAS rejestracji dokumentu P można dokonać kalkulacji wartości przychodu biorąc do wyliczenia wartość w cenie zakupu surowców znajdujących się na wskazanym Rozchodzie.


  • Wdrożenie CRM
    program CRM SQL -

  • Funkcje programu utrzymania ruchu
    program CMMS -

  • Dokumenty wypożyczeń
    program sklep internetowy - Narzędzia znajdujące się w narzędziowni wydajemy pracownikom lub kontrahentom za pomocą formularza (dokumentu) wypożyczeń.

  • Programy internetowe
    W programie magazynowym zastosowano nowoczesny dostęp do bazy danych - Microsoft SQL Server. Jest to jedna z najlepszych i najnowszych technologii, w której szczególną rolę poświęcono stabilności i odporności na awarię. W połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem atutów tego systemu, można uzyskać szybki i niezawodny dostęp do danych. - Programy internetowe obsługiwane za pomocą programu zwanego PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA różnią się od programów WINDOWS, które nie wymagają dodatkowej aplikacji interpretującej.

  • Usługi programowania SQL
    W celu rozwiązania problemów statycznych stron www, wymyślono że na serwerze musi pracować aplikacja, która dynamicznie generuje strony dla klienta. Kolejnym krokiem jest obsługa bazy danych i programowanie SQL. - programowanie SQL

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl