Jak obejść limit rozmiaru pliku stronicowania wynoszący 4095 MB w systemie Windows?
Z dokumentacji systemu Windows wynika, że podczas ustawiania rozmiaru pliku stronicowania największy rozmiar, jaki można wybrać, wynosi 4095 megabajtów (MB). Limit ten nakłada funkcja mapowania stron używana w przypadku procesorów x86. Procesory te nie są w stanie obsłużyć większej liczby stron na plik stronicowania. Limit dotyczy jednego woluminu; w rzeczywistości, jeśli jest potrzebny większy plik stronicowania, można utworzyć wiele plików stronicowania o tym rozmiarze na jednym lub kilku dyskach. Jeśli nie są dostępne dodatkowe dyski ani woluminy, można utworzyć wiele plików stronicowania na jednym dysku, umieszczając je w osobnych folderach. Jeden plik stronicowania o rozmiarze większym niż 4095 MB można jednak utworzyć na komputerze z systemem Microsoft Windows Server 2003 z dodatkiem Service Pack 1 (SP1). Uwagi Aby utworzyć większy plik stronicowania, trzeba załadować jądro rozszerzenia adresu fizycznego (PAE, Physical Address Extension). W systemie Windows Server 2003 jądr

    eksportowanie danych polega na zapisie danych znajdujących się w tabeli do pliku w określonym formacie.
    Eksportowanie danych polega na zapisie danych znajdujących się w tabeli do pliku w określonym formacie. Funkcja eksportu danych jest aktywna w tabelach wyświetlających dane. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk nad tabelą lub z menu kontekstowego wyśweitlanego prawym klawiszem myszki. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.

      Nazwa ta oznacza informatyczny system aplikacji, które integrują procesy przedsiębiorstwa na wszystkich jego szczeblach. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego jpg, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu studio magazyn wms net z system hermessql. . Można wygenerować gotowe paczki z zewnętrznych aplikacji ( www), wystarczy wywołać odpowiednią funkcję zapisaną w pliku dll, która zawiera być wszystko co pozwoli w sposób łatwy generować niezbędne zapisy do bazy, łączni z definicjami wymaganych klas, struktur czy wydruków. Procedura zwraca wynik z informacją czy z powodzeniem zostały zlecone jej zadania. Dll wraz ze strukturami spedytorlib. Można wygenerować gotowe paczki z zewnętrznych aplikacji ( www), wystarczy wywołać odpowiednią funkcję zapisaną w pliku dll, która zawiera być wszystko co pozwoli w sposób łatwy generować niezbędne zapisy do bazy, łączni z definicjami wymaganych klas, struktur czy wydruków. Ponadto procedura zwraca również identyfikator zlecenia wysyłki - utworzonego zlecenia, aby zdefiniować które zlecenie ma się drukować. . Funkcje w obrocie towarowym
      Z tego poziomu możemy również wykonać eksport naszych danych do pliku excel. Wprowadzanie danych dostarczanie informacji komputerom wiąże się z odpowiednio dobranymi sposobami przetwarzania danych (informacji) o otaczającym nas świecie. Usługi sieciowe w publicznym internecie są w okresie powolnej, zakrojonej na wiele lat materializacji. . Oferta imag skierowana jest do firm z różnych sektorów gospodarki, a usługi świadczą wdrożeniowcy, serwisanci jak i programiści bazodanowi. Firma imag w branży informatycznej działa już wiele lat, zajmuje się obsługą informatyczną firm, a w szczególności firm handlowych i produkcyjnych. Image – pozwala na wyświetlanie oraz dodawanie plików graficznych (obrazków w formacie jpg) fieldsetstart i fieldsetstop – to powiązane pola pozwalające na wyświetlanie ramki, za pomocą której możemy powiązać kontrolki w pewne grupy. Należy zaznaczyć użytkownika dla którego chcemy wprowadzić zmiany w konfiguracji i wybrać z paska menu opcje: sekcje wyświetlane jest okno z propozycją standardowych sekcji menu: kartotekimagazynzestawienia administrator może zmienić następujące elementy: zminić nazwy sekcji określić kolejność wyświetlania sekcji dodać nowe sekcje usunąć istniejące określić czy sekcja ma być widoczna (może być zaprojektowana, ale ukryta dla użytkownika) określić czy sekcja ma być domyślnie rozwinięta czy zwinieta (wyświetlać pozycje menu czy też ukrywać je, i rozwijać je na żądanie oepratora - po kliknięciu na tytuł sekcji). Firma imag specjalizuje się w serwisie, wdrożeniach i rozwoju oprogramowania dla firm asseco wapro. Poszerzając zakres oferty imag wprowadził do swojej oferty sprzedaż i wdrożenia oprogramowania dla magazynów wysokiego składu opartych o platformę studiosystem firmy softwarestudio. Systemy asseco wapro dostępne są w liniach produktowych przeznaczonych dla różnej wielkości przedsiębiorstw. Za pomocą definicji typ kolumny wskazujemy w jaki sposób można dane edytować, developer ma do dyspozycji szereg kontrolek do wyboru: text – wprowadzanie danych tekstowych date – przeznaczona do wprowadzania datnumeric – umożliwia wporwadzanie wartości numerycznych checkbox – edycja pól logicznych, na zasadzie tak/nie ; combo – lista rozwijana umożliwiająca wybranie jednej pozycji ze słownika li combochkbox – lista rozwijana umożliwiająca wybranie wielu pozycji z listy. Zwarta konstrukcja i mocne gumowe zabezpieczenia amortyzujące upadki. Kolejną cechą jest możliwość prowadzenia inwentaryzacji ciągłej w magazynie niezależnej od inwentaryzacji księgowej prowadzonej w wfmag wapro. . Kody kreskowe w magazynie
      Kolektor danych w magazynie wysokiego składu kolektor danych (terminal radiowy) jest zewnętrznym urządzeniem podłączanym do systemu za pomocą sieci bezprzewodowej i wyposażony w dotykowy ekran działający pod kontrolą systemu operacyjnego windows ce lub mobile. Nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy prx i tego samego magazynu tabela knkon ach – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów k – klient, p – pracownik, s – spedytor, r – partner import kartotek z pliku excela xls w celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: asortyment – wgrywanie danych do tabeli knaso – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Mimo, że idealnym rozwiązaniem był by jeden system erp dla całej organizacji, wiele większych firm zwykle tworzy system erp, a następnie opierając się na tym systemie tworzy zewnętrzne interfejsy do innych systemów oddzielnie, te interfejsy mogą być bardziej wydajne i skuteczniejsze w realizowaniu potrzeb organizacji. . Za pomocą opcji numaracji dokumentów administrator określa sposób numerowania dokumentów oraz jaki jest ostatni numer. W celu określenia roli poszczególnych magazynów i ich odpowiednim skonfigurowaniu w systemie informatycznym należy przedstawić: parametry techniczno wydajnościowe użytkowanych obiektów i wyposażenia plany przepływu masy towarowej przez magazyn dane kosztowe harmonogramy pracy krótko i długookresowych nowoczesne technologie informatyczne pozwalają na zarządzanie magazynem za pomocą programu komputerowego, nie tylko bezpośrednio personelowi znajdującemu się na terenie zakładu, ale poprzez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Sama instalacja aplikacji polega na stworzeniu odpowiedniej witryny www oraz umieszczeniu aplikacji w wybranym (predefiniowanym) katalogu. Udostępniane są informacje dotyczące numeru dokumentu magazynowego, daty wystawienia, kontrahenta oraz szczegóły dotyczące asortymentu. Pierwsza kolumna rejestru - stan - określa status dokumentu inwentaryzacji: 1 – dokument w trakcie realizacji, 2 – dokument zamknięty. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Lokalizacja partii towaru
      Szczególnym przypadkiem jest sortowanie względem wartości każdego elementu, sortowanie liczb, słów itp. Każdy dokument magazynowy posiada swój unikalny folder w ktróym mogą być przechowywane pliki załączników. Sprawdź szczegóły związane z konfiguracją pliku web. . Sprawdź szczegóły związane z konfiguracją pliku web. Dla każdej palety zapisywana jest odrębna pozycja dokumentu. Dll wraz ze strukturami spedytorlib. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dobrze przeprowadzony proces wdrażania lub modernizacji procesów logistycznych oraz dobór odpowiedniego sprzętu do obsługi systemów regałowych przynosi wymierne oszczędności finansowe oraz wyklucza błędy związane z dopasowaniem odpowiedniego korytarza roboczego czy wysokości obsługiwanych poziomów składowania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Zaopatrzenie
      import kartotek z pliku XLS - wgrywanie z excela - excel2eql. Dane kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy sposób wgrywać nowe kartoteki do bazy lub aktualizować istniejące zapisy bezpośrednio z plików w formacie MS Excel – pliki z rozszerzeniem XLS. Zasady przygotowywania plików excel W celu prawidłowego wgrywania danych do bazy SQL programów SoftwareStudio należy przygotować pliki w formacie XLS wg następujących zasad: Nazwa pliku zawierająca dane do wgrania kartotek może być dowolna, ale format pliku musi być XLS Plik Excela musi zawierać zakładkę z której będą pobierane dane o nazwie Arkusz1 W pierwszym wierszu tabeli należy podać nazwy kolumn zgodne z aktualną strukturą tabel SQL (w tym celu należy sprawdzić aktualną konfigurację i dokumentację danej wersji używanego programu) Kolejne wiersze tabeli muszą zawierać dane jakie mają być przegrane do bazy programu Wiersze muszą zwierać dane zgodne z formatami przyjętymi przez bazę SQL. W szczególności należy prawidłowo podawać dane dla kolumn logicznych typu TAK lub NIE, data kolumny numeryczne np. ceny. Kolumny logiczne 0 oznacza NIE, 1 oznacza TAK o Data w formacie YYYY-MM-DD o Wartości podawać w formacie tylko cyfry, miejsca dziesiętne oddzielone przecinkiem Można w dowolny sposób formatować graficznie kolumny, kolorować oraz wprowadzać komentarze Nie wolno podawać nazw kolumn w tabeli, których nie ma w bazie SQL – dane się nie przegrają Strona kodowa polskich znaków diakrytycznych Windows 1250 Standardowo można wgrywać dane dotyczące kartotek asortymentowych (tabela knaso) oraz kontrahentów (tabela knkon) Wymagane kolumny W trakcie wgrywania danych, a w szczególności wykonywania aktualizacji zapisów w bazie SQL (metoda UPDATE) niektóre kolumny są obowiązkowe, aby cały proces został prawidłowo wykonany Tabela KNASO PRX – 3 znakowy identyfikator do wydzielenia rodzaju wgrywanej kartoteki, np. TH towary handlowe, CZE części, USL usługi MAGAZYN – 5 znakowy identyfikator symbolu magazynu, jeżeli nie jest wykorzystywany to należy podać MG INDEKS – identyfikator danego artykułu, razem z kodem PRX i symbolem magazynu wymuszają unikalność zapisu w bazie tzn. nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy PRX i tego samego magazynu Tabela KNKON ACH – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów np. K – klient, P – pracownik, S – spedytor, R – partner Import kartotek z pliku Excela XLS W celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku Excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: Asortyment – wgrywanie danych do tabeli KNASO – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli KNKON – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Jeżeli jakaś pozycja (lub więcej pozycji) nie może zostać prawidłowo wgrane do bazy to zostanie wyświetlona lista takich pozycji w postaci polecenie SQL, za jego pomocą można próbować diagnozować przyczyny. Odrzucone zostają także wszystkie rekordy nie spełniające wymagań zgodności bazy np. jeżeli wiersz w tabeli Excela zawiera cenę mniejszą od zera to taki wiersz nie zostanie wgrany do bazy. Import kartotek przeprowadza się standardowo na początku wdrożenia przegrywając dane ze starego systemu. Można także wgrywać dane otrzymywane w formie nowych katalogów od dostawców, jednak inną częstą czynnością jest opcja uzupełniania – aktualizacji danych w bazie. Kartoteki można oczywiście modyfikować za pomocą formularzy dostępnych z poziomu programu, ale w przypadku wielu zmian szybsze i łatwiejsze może być przygotowanie odpowiedniego arkusza Excela i uruchomienie procedury aktualizacji danych. W celu określenia dla jakiego wiersza dane mają być przegrywane program stosuje identyfikację na podstawie unikalnych identyfikatorów.
      Rozpoczynanie pracy z programem lub okresowa wymiana danych z systemem ERP w celu ujednolicenia danych kartotekowych wykonwyana może być za pomocą funkcji importu kartotek z pliku XLS - wgrywanie z excela - excel2sql . Wgrywanie kartotek z plików excela do bazy MS SQL 2008 server Programy z firmy SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystają standardowo jako bazę danych Microsoft SQL 2008 server. Ponieważ w trakcie wdrożeń oraz zwykłej eksploatacji systemu pojawiają się potrzeby szybkiej aktualizacji lub uzupełniania danych dostępny może być moduł za pomocą którego można w łatwy sposób wgrywać nowe kartoteki do bazy lub aktualizować istniejące zapisy bezpośrednio z plików w formacie MS Excel – pliki z rozszerzeniem XLS. Zasady tworzenia plików XLS W celu prawidłowego wgrywania danych do bazy SQL programów SoftwareStudio należy przygotować pliki w formacie XLS wg następujących zasad: Nazwa pliku zawierająca dane do wgrania kartotek może być dowolna, ale format pliku musi być XLS Plik Excela musi zawierać zakładkę z której będą pobierane dane o nazwie Arkusz1 W pierwszym wierszu tabeli należy podać nazwy kolumn zgodne z aktualną strukturą tabel SQL (w tym celu należy sprawdzić aktualną konfigurację i dokumentację danej wersji używanego programu) Kolejne wiersze tabeli muszą zawierać dane jakie mają być przegrane do bazy programu Wiersze muszą zwierać dane zgodne z formatami przyjętymi przez bazę SQL. W szczególności należy prawidłowo podawać dane dla kolumn logicznych typu TAK lub NIE, data kolumny numeryczne np. ceny. Kolumny logiczne 0 oznacza NIE, 1 oznacza TAK o Data w formacie YYYY-MM-DD o Wartości podawać w formacie tylko cyfry, miejsca dziesiętne oddzielone przecinkiem Można w dowolny sposób formatować graficznie kolumny, kolorować oraz wprowadzać komentarze Nie wolno podawać nazw kolumn w tabeli, których nie ma w bazie SQL – dane się nie przegrają Strona kodowa polskich znaków diakrytycznych Windows 1250 Standardowo można wgrywać dane dotyczące kartotek asortymentowych (tabela knaso) oraz kontrahentów (tabela knkon) Ważne kolumny W trakcie wgrywania danych, a w szczególności wykonywania aktualizacji zapisów w bazie SQL (metoda UPDATE) niektóre kolumny są obowiązkowe, aby cały proces został prawidłowo wykonany Tabela KNASO PRX – 3 znakowy identyfikator do wydzielenia rodzaju wgrywanej kartoteki, np. TH towary handlowe, CZE części, USL usługi MAGAZYN – 5 znakowy identyfikator symbolu magazynu, jeżeli nie jest wykorzystywany to należy podać MG INDEKS – identyfikator danego artykułu, razem z kodem PRX i symbolem magazynu wymuszają unikalność zapisu w bazie tzn. nie można dopisać 2 kartotek o tym samym indeksie w ramach grupy PRX i tego samego magazynu Tabela KNKON ACH – 1 znakowy identyfikator rozróżniający kontrahentów np. K – klient, P – pracownik, S – spedytor, R – partner Import kartotek z pliku Excela XLS W celu wgrania nowych kartotek towarowych z pliku Excela należy podać (wskazać) plik do wgrania oraz wybrać typ danych do wgrania: Asortyment – wgrywanie danych do tabeli KNASO – dotyczy asortymentu, części zamiennych, usług itp. Kontrahenci – wgrywanie danych do tabeli KNKON – dotyczy klientów, pracowników, partnerów, spedytorów itp. Jeżeli jakaś pozycja (lub więcej pozycji) nie może zostać prawidłowo wgrane do bazy to zostanie wyświetlona lista takich pozycji w postaci polecenie SQL, za jego pomocą można próbować diagnozować przyczyny. Odrzucone zostają także wszystkie rekordy nie spełniające wymagań zgodności bazy np. jeżeli wiersz w tabeli Excela zawiera cenę mniejszą od zera to taki wiersz nie zostanie wgrany do bazy. Import nowych kartotek przeprowadza się standardowo na początku wdrożenia przegrywając dane ze starego systemu. Można także wgrywać dane otrzymywane w formie nowych katalogów od dostawców, jednak inną częstą czynnością jest opcja uzupełniania – aktualizacji danych w bazie. Kartoteki można oczywiście modyfikować za pomocą formularzy dostępnych z poziomu programu, ale w przypadku wielu zmian szybsze i łatwiejsze może być przygotowanie odpowiedniego arkusza Excela i uruchomienie procedury aktualizacji danych. W celu określenia dla jakiego wiersza dane mają być przegrywane program stosuje identyfikację na podstawie unikalnych identyfikatorów.
      Firma Software Studio w swoim programie zadbała również o takie przyjęcia towarów, które nie były wcześniej awizowane. Tego typu przyjęciu dodawane są w polu przyjęć bezpośrednich. Sposób przyjmowania takiej dostawy jest analogiczny jak w przypadku przyjęć zewnętrznych; jedyną różnicą jest brak konieczności podawania numeru zlecenia ZPZ. Kolejną możliwością przyjęć towaru jest opcja przychodów wewnętrznych (PW). Możliwość ta wykorzystywana jest w przypadku gdy towar przesyłany jest między poszczególnymi magazynami. W każdym wyświetlanym rejestrze możemy w szybki sposób dopisać nowe zlecenie, edytować już istniejące, czy też wygenerować plik do wydruku. Jest to możliwe dzięki aktywnym funkcjom umieszczonym na pasku powyżej samego rejestru. Z tego poziomu możemy również wykonać eksport naszych danych do pliku Excel. Bardzo przydatną funkcją może być także Podgląd, umożliwiający przejrzenie wszelkich informacji związanych z danym dokumentem, włączając w to dane kontrahenta, samego dokumentu oraz cechy szczególne, jeśli takie istnieją, towaru.Przyjęcia bezpośrednie
      Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie zarządzające magazynem, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych.
      Program magazynowy WMS wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Program magazynowy online działa na urządzeniach za pomocą przeglądarki Internetowej oraz jako aplikacja na systemie Android. WMS aplikacja magazynowa wspiera kierownika magazynu w zarządzaniu magazynem poprzez osiąganie jego najważniejszych celów: zwiększanie wydajności pracy magazynu i poprawę jakości świadczonych usług logistycznych. Program magazynowy WMS skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie. Ważnym elementem wsparcia w zakresie określenia preferencji pracowników odnośnie pełnionych tam działań.
      StudioSystem oferuje rozwiązanie dla narzędziownia program, który wykorzystasz w magazynie narzędzi. Program do zarządzania magazynem możesz wybrać kierując się różnymi kryteriami. Jeżeli ważna jest dla Ciebie cena to szukaj bezpłatnego programu do zarządzania magazynem, ale wówczas raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności. Program magazynowy dla narzędziowni wybierasz, gdy ilość operacji wykonywanych w magazynie nie może być już rejestrowana w pliku excel. Programy WMS oferują różne poziomy cen zarówno za licencje jak i wdrożenie. Jeśli szukasz bezpłatnego programu WMS to raczej musisz iść na kompromis co do funkcjonalności.
      Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
      Zakładka pozwala na dodawanie zdjęć do folderu kartoteki danego produktu. Klikamy na przycisk Dodaj plik, aby wyświetlić okno wyboru pliku z dysku. W polu opis zdjęcia możemy dodać komentarz, opis czego dotyczy zdjęcie. Program zapisuje te informacje w bazie, dzięki czemu zostają do zdjęcia przypisane TAGI opisujące daną fotografie. Za pomocą TAGów program ułatwia odszukiwanie zdjęć posiadające określone cechy. Dodawanie zdjęć
      DEMO