Program umożliwia dodwanie dowolnych plików stanowiących załączniki do kartotek i dokumentów

Standardowa funkcja programu magazynowego przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łącz należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 1 MB. Ilość dołączanych plików może być dowolna, ograniczeniem jest wielkość przestzreni dyskowej dostępnej dla aplikacji.



Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach.
Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.
eksport danych do plików excel pdf html xml
    Platforma StudioSystem działa w oparciu o szereg plików.
    Administrator ma możliwość przeglądania i zarządzania plikami w ramach platformy StudioSystem. Pliki platformy dostępne dla administratora są podzielone na dwie zasadnicze grupy: Transakcje (systemowe i specjalne)Ikony (w stylu Metro i Vista)

      Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące załączniki.. p>Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze./p> p>Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom.br>br>Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łącz należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB./p>
      Program umożliwia dodwanie dowolnych plików stanowiących załączniki do kartotek i dokumentów.

      Standardowa funkcja programu magazynowego przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisnay w komputerze. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łącz należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 1 MB. Ilość dołączanych plików może być dowolna, ograniczeniem jest wielkość przestzreni dyskowej dostępnej dla aplikacji.

      net z system sap. Istnieje możliwość potraktowania usługi magazynowania i transportu jako całość, ale czy jest to usługa transportowa, czy magazynowania, nie może decydować wartość usługi. Ograniczone jednak są pliki tylko graficzne typu jpg, czyli zdjecia lub skany. . Funkcja programu magazynowego - treacebility - istotą rozwiązań do śledzenia pochodzenia towarów „traceability” jest możliwość monitorowania ruchu i pochodzenia danego produktu na każdym etapie łańcucha dostaw, czyli możliwość uzyskania danych z poprzedniego etapu łańcucha. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Narzędziem funkcjonowania takiego rozwiązania jest system gs1 posługujący się globalnymi standardami w zakresie oznaczania jednostek i przepływu informacji. Jako członka unii europejskiej. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Funkcja programu magazynowego - treacebility - istotą rozwiązań do śledzenia pochodzenia towarów „traceability” jest możliwość monitorowania ruchu i pochodzenia danego produktu na każdym etapie łańcucha dostaw, czyli możliwość uzyskania danych z poprzedniego etapu łańcucha. . Wyposażenie magazynu
      Szczególnym przypadkiem jest sortowanie względem wartości każdego elementu, sortowanie liczb, słów itp. Każdy dokument magazynowy posiada swój unikalny folder w ktróym mogą być przechowywane pliki załączników. Sprawdź szczegóły związane z konfiguracją pliku web. . Sprawdź szczegóły związane z konfiguracją pliku web. Dla każdej palety zapisywana jest odrębna pozycja dokumentu. Dll wraz ze strukturami spedytorlib. Operator logistyczny zarządza łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów. Dobrze przeprowadzony proces wdrażania lub modernizacji procesów logistycznych oraz dobór odpowiedniego sprzętu do obsługi systemów regałowych przynosi wymierne oszczędności finansowe oraz wyklucza błędy związane z dopasowaniem odpowiedniego korytarza roboczego czy wysokości obsługiwanych poziomów składowania. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Zaopatrzenie
      Standardowa funkcja pozwalająca dołączać dowolne pliki do danego dokumentu – stanowiące załączniki.. Standardowa funkcja programu Studio Dokumenty .net (system DMS) przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem.br>W przeciwieństwie do skanów, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentami pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łącz należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.
      Integracja polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak dane i pliki.. Integracja systemów wymaga odpowiedniej dystrybucji zadań do rozproszonych podsystemów współpracujących ze sobą tak, aby współdziałały one ze sobą realizując określone zadania. W dziedzinie sterowania procesami najczęściej dokonywany jest podział systemów informatycznych w przedsiębiorstwie na tzw. klasy, zgodnie z rolą, jaką one realizują. W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów ERP często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami. Komunikacja między różnymi programami - baza danych wymaga rozwiązania wielu problemów, do których należą: Zapewnienie odpowiedniego poziomu niezawodności; Dotrzymanie limitów dla opóźnień czasowych; Konieczność korzystania z różnorodnych mediów komunikacyjnych; Konieczność pozyskiwania danych w różnych standardach komunikacyjnych – protokołach; Zapewnienie otwartości systemu; Jednolity model prezentacji danych.
      Instalację należy przeprowadzić z uprawnieniami Administratora. Po uruchomieniu pliku instalacyjnego programu SQL Server, należy chwilę odczekać, do momentu kiedy zostaną wypakowane pliki tymczasowe. W kolejnym oknie instalacji, zaleca się zaznaczyć pole wyboru Include SQL Server product updates. Oznacza to, że zostaną pobrane i zainstalowane najnowsze uaktualnienia do produktu, co zapewni większe bezpieczeństwo i stabilność bazy danych. Do kolejnego okna przechodzimy klikając w przycisk Next. Instalator domyślnie instaluję zaznaczone poniżej usługi i komponenty. Możliwe jest także ustawienie ścieżki na dysku twardym, gdzie zostanie zainstalowany produkt. Mniej doświadczonym użytkownikom zaleca się pozostawienie proponowanych ustawień i przejście do kolejnego etapu. W wybranym kroku, użytkownik może sam podać nazwę instancji aktualnie instalowanego produktu. W późniejszych etapach klient aplikacji łączy się do instancji SQL Server, aby mógł pracować z bazą danych. Nazwa ta służy także do oddzielenia od siebie poszczególnych instancji usługi bazodanowej, w przypadku kiedy jest ich więcej na komputerze. Instalator domyślnie w wersji Express, podaje wartość SQLExpress. Instalacja SQL Server 2012 Express with Advanced Services
      Pracownik, dostając się do poufnych danych, staje się potencjalnym zagrożeniem dla firmy. Kiedy jest on autoryzowany do dostępu do danych, może użyć ich w niewłaściwy sposób. Zdemaskuj, kto kopiuje pliki do innych folderów, kto przesyła je pocztą e-mail oraz kto przesyła je Internetem. Dla każdego pracownika będziesz miał szczegółowy przegląd, jakie pliki są przez niego najczęściej używane, co z nimi robi oraz jakie aplikacje miały do nich dostęp. Będziesz miał możliwość określenia, którzy z pracowników szkodzą firmie.
      Nie usuniesz bezpiecznie danych poprzez ich zwykłe skasowanie. Są dziesiątki narzędzi, które pozwalają przywrócić tak usunięte pliki. Safetica daje Ci funkcję niszczenia danych, które usuwa bezpiecznie pliki i katalogi, bez możliwości ich odzyskania. W przypadku sprzedaży lub wycofania starego komputera, możesz usunąć bezpiecznie zawartość całego dysku, tak, aby przypadkowa osoba nie miała dostępu do Twoich danych. Dane są zabezpieczane nawet po ich usunięciu. Dla zabezpieczenia poufnych danych firmowych, Safetica używa najlepszych ze znanych obecnie szyfrów. Te same metody szyfrowania są używane przez rządy i korporacje międzynarodowe. Ich odszyfrowanie zajęłoby miliony lat, nawet dla dobrze wyposażonego agresora. Nie ma żadnych tylnych drzwi do danych zabezpieczanych przez program Safetica, więc dane są dostępne tylko dla autoryzowanych osób. Oczywiście koniecznością dla ich ochrony jest nadanie silnego hasła.
      Na potrzeby prezentacji dokumentów w sieci Internet powstał język programowania HTML (ang. HyperText Markup Language). Dokument HTML jest zwykłym plikiem tekstowym, w którym znajdują się polecenia HTML. Oznacza to, że w dokumencie jest opisywana struktura a nie wygląd, który zależy od używanego przez klienta programu przetwarzającego, tzw. przeglądarki.
      Przygotowanie do pracy programu w zakresie generowania kodów QR polega na odpowiednim ustawieniu i wyborze parametrów. Generowane kody QR mogą być zapisane w bazie lub jako pliki na dysku twardym. Ponadto należy odpowiednio ustawić skorowidze związane z obsługą kodów kreskowych.Generowanie kodów QR
      Wcześniejsze wersje oprogramowania magazynowego korzystały z wydruków w oparciu o Report Viewer (*.rdlc), od 2009 roku SoftwareStudio wdraża nowsze rozwiązanie oparte o Report Builder 2.0 (*rdl) oraz serwer raportów SQL. W związku z powyższym chcą personalizować wydruki należy modyfikować pliki RDL oraz zainstalować je na serwerze raportów w odpowiednim folderze. W wersji SQL R2 zmienił się standard plików RDL, które należy konfigurować za pomocą Report Builder w wersji 3.0. Mimo, że pliki mają identyczne rozszerzenie RDL ich struktura została zmieniona na tyle, że szablony raportów i wydruków nie są między sobą kompatybilne. Przed przygotowaniem raportów należy sprawdzić wersję serwera SQL na jakim będą instalowane wydruki. SoftwareStudio zaleca korzystanie z najnowszej wersji Microsoft SQL Server 2008 R2, a więc pracę na standardzie Report Builder.3.0.
      DEMO