Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu.
Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie.
Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
    Regał magazynowy
    Programy softwarestudio dedykowane są do pracy z drukarkami firmy zebra. Sama ewidencja ilościowa palet pozwala kontrolować rozrachunki z kontrahentami na poziomie sztuk, ale nie potrafi zapewnić kontroli wartościowej. Funkcje raportów standardowo pozwala eksportować uzyskane wyniki do arkuszy kalkulacyjnych excel, dokumentów worda czy pdf.
    Kolejny etap to rozliczenie inwentaryzacji, czyli porównanie danych wynikających z arkuszy spisowych z danymi ewidencji księgowej jest to porównanie jakościowe i ilościowe. Certyfikat chroni użytkowników i klientów przed atakami typu „man in the middle”. Szczególnie podatne na ten typ ataku są tworzone dynamicznie w oparciu o sql-ową bazę danych serwisy internetowe. Zebra mc32n0-gi2haheia to pierwsze urządzenie testowane i zastosowane przez inżynierów softwarestudio w gospodarce magazynowej. System komputerowy wms net przeznaczony jest do obsługi dla dowolnego przedsiębiorstwa, a w szczególności dla firm handlowych i produkcyjnych.
    Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
      Składowanie według norm i wymagań
      SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.
      Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

      Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.
      Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.

      Oprogramowanie Kadry i Płace HR (Humansoft Hermes SQL)zapewnia wysoką wydajność oraz automatyzację pracy. System gwarantuje wysokie bezpieczeństwo danych, które osiągane jest między innymi poprzez kontrolę uprawnień do poszczególnych danych, do grup pracowników czy też konkretnych ekranów systemu.
      Przy pomocy oprogramowania Humansoft Kadry i Płace HR (Hermes SQL) można: Wprowadzić listę pracowników podając: dane osobowe podstawowe i dodatkowe historię zatrudnienia dane na temat rodziny i przysługujących zasiłków informacje o szkoleniach BHP, Ppoż. i badaniach lekarskich informacje o znajomości języków obcych informacje o kwalifikacjach i uprawnieniach informacje o ukończonych szkołach informacje o należnościach sądowych i innych informacje o niepełnosprawności informacje o zaniechaniu poboru podatku i dochodach z innych źródeł informacje o stosunku do służby wojskowej. Podzielić pracowników na dowolne grupy płacowe (każda grupa może mieć swoją listę płac). Zarejestrować umowy o pracę i/lub umowy cywilnoprawne. Określić podstawową formę wynagradzania poszczególnych pracowników: - płaca miesięczna - płaca godzinowa Zdefiniować listy płac i „podpiąć” pod nie odpowiednie składniki płacowe. Zarejestrować akordy, przepracowane godziny i prowizje w celu automatycznego wyliczenia płacy podstawowej. Rozliczać czasu pracy miesięczna i roczna ewidencja czasu pracy ustalanie nominalnego czasu pracy dla grup pracowników karta urlopowa z automatyczną kontrolą limitów urlopów karta zasiłkowa z automatycznym naliczaniem zasiłków zarejestrować akordy, przepracowane godziny i prowizje w celu automatycznego wyliczenia płacy podstawowej zarejestrować urlopy (płaca za urlop zostanie automatycznie obliczona przy generowaniu listy płac, jeśli pracownik pracuje w systemie godzinowym lub po wcześniejszym zaznaczeniu w parametrach płacowych opcji potrącanie wynagrodzenia za urlop dla pracowników miesięcznych). zarejestrować zwolnienia lekarskie (program wyliczy podstawę zasiłków chorobowych oraz płacę za czas choroby). - zarejestrować inne nieobecności np. urlop bezpłatny, urlop wychowawczy, nieobecność usprawiedliwiona itp. Naliczać wynagrodzenia - modyfikowalny system naliczania wynagrodzeń wg indywidualnych wymagań Sporządzić automatycznie i wydrukować listy płac dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych. Przenieść listę płac na rozrachunki z pracownikami oraz wygenerować automatycznie przelewy. W każdej umowie z pracownikiem określa się sposób wypłaty wynagrodzenia (istnieje możliwość wypłaty wynagrodzenia na 2 rachunki bankowe) Wydrukować seryjnie wszystkie przelewy dla pracowników i zbiorówkę lub wyeksportować je do banku. Sporządzić deklarację PIT4 (na koniec roku PIT11, PIT8B, PIT40) oraz przenieść ją na rozrachunki z Urzędem Skarbowym. 7 Wyeksportować do "Programu Płatnika" właściwe deklaracje ZUS takie jak: DRA, RCA, RSA, RZA wraz z przeniesieniem odpowiednich kwot na rozrachunki. Przenieść listę płac do modułu Księga Handlowa wg schematu. Sporządzać zaświadczenie RP-7 Sporządzać deklaracje do Urzędu Statystycznego DG-1 Z-03 Z-06 Uzyskać różnorodne wydruki pomocnicze i kontrolne.

      System enova Kadry należy do najnowszej generacji programów z dziedziny zarządzania (również ze względu na zastosowaną przy jego tworzeniu technologię Microsoft.NET).
      System enova kadry zapewnia kompleksową obsługę działu kadr i rachuby płac nowocześnie zarządzanej firmy. Tworzy go dziewięć zintegrowanych ze sobą modułów: Kadry, PKZP, ZFM, Szkolenia, Płace, Deklaracje PIT, Deklaracje ZUS, Deklaracje PFRON oraz dodatkowy moduł Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Elastyczności systemu w sferze funkcjonalnej dorównuje elastyczność technologiczna. System enova został stworzony z myślą o jak największych możliwościach dostosowywania go do konkretnych wymagań Klienta. W zależności od potrzeb enova może obsłużyć dane kilkuset lub kilku tysięcy pracowników oraz od jednego do kilkudziesięciu stanowisk Operatorów. System enova został napisany z wykorzystaniem narzędzi Microsoft.NET oraz Microsoft Visual Studio. Projekt został oparty o architekturę trójwarstwową. Umożliwia to między innymi skalowanie systemu do rozwiązań internetowych. Otwarta architektura systemu, gwarantuje łatwość jego rozbudowy poprzez dawanie nowych komponentów.

      System enova Płace należy do najnowszej generacji programów z dziedziny zarządzania (również ze względu na zastosowaną przy jego tworzeniu technologię Microsoft.NET).
      System enova płace zapewnia kompleksową obsługę działu kadr i rachuby płac nowocześnie zarządzanej firmy. Tworzy go dziewięć zintegrowanych ze sobą modułów: Kadry, PKZP, ZFM, Szkolenia, Płace, Deklaracje PIT, Deklaracje ZUS, Deklaracje PFRON oraz dodatkowy moduł Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Elastyczności systemu enova płace w sferze funkcjonalnej dorównuje elastyczność technologiczna. System enova został stworzony z myślą o jak największych możliwościach dostosowywania go do konkretnych wymagań Klienta. W zależności od potrzeb enova płace może obsłużyć dane kilkuset lub kilku tysięcy pracowników oraz od jednego do kilkudziesięciu stanowisk Operatorów. System enova został napisany z wykorzystaniem narzędzi Microsoft.NET oraz Microsoft Visual Studio. Projekt został oparty o architekturę trójwarstwową. Umożliwia to między innymi skalowanie systemu do rozwiązań internetowych. Otwarta architektura systemu, gwarantuje łatwość jego rozbudowy poprzez dawanie nowych komponentów.
      Program enova płace
      Aplikacja ERP dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych.
      Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu, rozrachunków i wiele innych. Obsługa pełnej księgowości (księgi handlowe). Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. Optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia. Aplikacja dla firm handlowych zawierająca szereg modułów do obsługi handlu, księgowości, magazynu. Obsługa uproszczonej księgowości - książki przychodów i rozchodów.

        System enova oferuje moduł Kadry Płace przeznaczony do pełnej obsługi działu kadr i rachuby płac w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników.
        Program enova moduł kadry i płace gwarantuje dużą swobodę w definiowaniu własnych harmonogramów czasu pracy i składników wynagrodzenia. Pozwala na uzależnienie ich wartości m.in. od czasu pracy, okresu nieobecności, stażu pracy lub innych zdefiniowanych atrybutów. Możliwe są rozliczenia wielowalutowe (w szczególności rozliczenia pracowników polskich pracowników zatrudnionych za granicą). Współpraca z Programem Płatnika, nie wymaga żadnej konfiguracji. Program współpracuje z dowolnymi czytnikami – Rejestratorami Czasu Pracy (RCP) oraz programami pakietu MS Office (Word, Excel, …). Integracja dotyczy zarówno standardowych wydruków programu (umów o pracę, świadectwo pracy...) jak i zestawień przygotowywanych przez użytkownika programu. Wbudowany język raportów pozwala na znaczną dowolność w tworzeniu zaawansowanych raportów. Program spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, stażów i zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.

        Jednym z najważniejszych warunków skutecznego działania przedsiębiorstw staje się zaangażowany i produktywny personel tzn. taki, który łatwo adoptuje się do zmian, jest wysoko wykwalifikowany, posiada silną motywację, gotowość uczenia się, potrafi pracować zespołowo. W celach kontrolnych znajduje zastosowanie rozwiązanie zarządzania zasobami ludzkimi ZZL program enova firmy Soneta.
        Współczesne przedsiębiorstwa odnoszące sukcesy znajdują się w stanie ciągłych przemian, funkcjonują w warunkach zmieniającego się otoczenia, silnej konkurencji, i ciągle rosnących wymagań zarówno ze strony klientów jak i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi powinno być postrzegane jako zbiór działań mających na celu zapewnienie wymaganej liczby pracowników o odpowiednich kwalifikacjach w odpowiednim miejscu i czasie oraz tworzeniu warunków stymulujących efektywne zachowanie zatrudnionego personelu zgodnie z nadrzędnym celem organizacji. W systemie enova Kadry i Płace stworzono moduł Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (w skrócie ZZL) ułatwiający i usprawniający proces Zarządzania Zasobami Ludzkimi zarówno w małej firmie jak i dużej korporacji. Zgodnie z przyjętą w programie filozofią działania do zgromadzonych danych mamy dostęp z poziomu menu ZZL (dostęp do list danych), a także z poziomu Pracownika (Pracownik | ZZL). W tym drugim przypadku dostępne są wyfiltrowane dla danego pracownika informacje dotyczące procesu zarządzania zasobami.

          Ponadto zastosowanie technologii www pozwala wdrożyć elementy systemu b2b, tak aby klienci mieli dostęp do wybranych danych przez przeglądarkę internetową. Po zakończeniu wprowadzania danych przez magazyniera, system magazynowy generuje nowy numer sscc dla zdefiniowanego nośnika logistycznego. Kolejny etap to "burza mózgów" która ma zadanie przeanalizować szczegółowo dokument analizy przedwdrożeniowej i opracować dokument wdrożenia, który stanowi podstawę prowadzonych prac wdrożeniowych przez poszczególne osoby biorące udział we wdrożeniu. . Przy przepakowaniu towaru na mniejsze palety wymagane jest zastosowanie odpowiedniego współczynnika kosztów magazynowania. To z kolei pozwala na całkowite automatyzowanie ruchu produktów w magazynach z wykorzystaniem oprogramowania wms. Rozwiązania „traceability” są szczególnie pożądane w branży towarów spożywczych, co wynika z rozporządzenia 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 r. Program magazynowy online w technologii asp net to nowoczesne rozwiązania oparte o przeglądarkę internetową i bazę ms sql 2008 server r2, sql 2012 server lub sql 2014 server. Wówczas można zatwierdzić dokument mp lub wystawić taki dokument ręcznie. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych. . Regał magazynowy
          SoftwareStudio opracowało i wdrożyło aplikację Jobs2enova dedykowaną dla agencji pośrednictwa pracy współpracującą z systemem ERP enova.. Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu. Po pomyślne przeprowadzonych rozmowach Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W dokumencie zamówienia/zapotrzebowania zarejestrować można także między innymi czas trwania umowy, przewidywany czas dzienny pracy oraz stawkę dla klienta i dla pracownika. W dokumencie rejestrujemy również wszelkiego typu dodatki za nadgodziny, premię itd. co umożliwia w późniejszym etapie pobranie danych do wydruków dokumentów, np. umowy z klientem oraz z pracownikiem, a także pobranie stawek do dokumentu rozliczenia pracownika, który jest podstawą do wygenerowania listy płac w systemie enova. W aplikacji do dokumentu zamówienia podpinani są pracownicy (kandydaci do pracy), którzy filtrowani są do wybranego zapotrzebowania wg zawodu, statusu pracownika, a także wg dostępności (proponowani są tylko i wyłącznie ci kandydaci, którzy nie są zatrudnieni w przedziale czasowym podanym w zapotrzebowaniu). Do dokumentu zamówienia podpinamy także kwatery oraz pojazdy, którymi kandydaci dotrą do pracy. W systemie istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
          Aplikacja Studio HR.net umożliwia rejestrację kartotek klientów, kartotek kandydatów do pracy, kartotek kwater oraz pojazdów. W kartotekach klientów można wprowadzić dowolne informacje o kliencie, np. o przebiegu wstępnych rozmów, a także o planowanej dacie kolejnego kontaktu. Każdego dnia w godzinach porannych wysyłany jest raport informujący o planowanych kontaktach z klientem na bieżący dzień na adres e-mail użytkownika systemu.. Jobs2enova umożliwia zarejestrowanie zamówienia na określoną ilość pracowników wraz z ich zawodami oraz wymaganiami klienta co do posiadanych umiejętności oraz znajomości języków obcych. Dokument zamówienia jest ściśle powiązany z kartoteką kontrahenta systemu enova poprzez wskazanie MPK kontrahenta (na liście rozwijanej w polu MPK wyświetlany jest rejestr kontrahentów zarejestrowanych w systemie enova). Po rejestracji zamówienia wysyłana jest wiadomość e-mail do kierowników poszczególnych działów informująca o powstaniu nowego dokumentu wraz z informacją na jaki zawód zostało zarejestrowane zamówienie, na jaką ilość pracowników oraz na jaki przedział czasowy, co jest zielonym światłem dla innych działów, by rozpocząć poszukiwanie kandydatów do pracy oraz miejsca ich zamieszkania, podczas wykonywania pracy, by móc zrealizować zamówienie klienta na czas. W systemie jobs2enova istnieje możliwość skonfigurowania wielu różnych raportów oraz zestawień, zarówno na postawie danych z aplikacji, a także z systemu Enova, które dają możliwość dogłębnej i przejrzystej analizy danych. Raporty mogą być zdefiniowane dla wszystkich użytkowników systemu lub dedykowane np. dla kierownika działu. Raporty, zestawienia a także wydruki konfigurowane są w trakcie wdrożenia systemu pod indywidualne zapotrzebowanie klienta.
          W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace.. W module Księga Handlowa odbywa się księgowanie zdarzeń gospodarczych zarejestrowanych przy pomocy dokumentów w modułach Sprzedaż, Zakupy, Gospodarka magazynowa, Kasa/Bank, Rozrachunki, Środki Trwałe oraz Kadry i Płace. System daje się tak skonfigurować, aby księgowania tych dokumentów przebiegały w pełni automatycznie. Księgowanie automatyczne usprawnia pracę, a jednocześnie eliminuje większość typowych błędów popełnianych w tradycyjnej technice księgowania. Do modułu KH można również zaimportować dokumenty wystawiane w oddziałach firmy. Proces obróbki dokumentów w systemie księgowym Corax ERP można podzielić na następujące etapy. Tworzenie lub rejestrowanie dokumentów źródłowych. Realizowany jest głównie w innych modułach systemu związanych z dokumentami sprzedaży, zakupów, kosztów;Przenoszenie dokumentów do Księgi Handlowej. Realizowany jest on w opcji Funkcje administracyjne, przeniesione dokumenty do księgi nie podlegają już funkcji modyfikacji - blokada. Oznacza to, że Operator nie zdoła już poprawić faktury, która trafiła do księgi.Dekretacja dokumentów. Operacje dekretacji wykonuje się w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Wykonana może być ona automatycznie, półautomatycznie lub ręcznie.Księgowanie dokumentów. Operację księgowanie wykonujemy w opcji Księga Handlowa -> Dekretacja dokumentów. Jest to czynność nieodwracalna - powoduje zapis w dziennikach na trwałe. Operacja ta ma za zadanie nadać dokumentowi unikalny, kolejny numer w dzienniku i datę zaksięgowania. Zaksięgowane dokumenty otrzymują status K (zaksiegowany).
          Oprogramowanie Kadry i Płace HR (Humansoft Hermes SQL)zapewnia wysoką wydajność oraz automatyzację pracy. System gwarantuje wysokie bezpieczeństwo danych, które osiągane jest między innymi poprzez kontrolę uprawnień do poszczególnych danych, do grup pracowników czy też konkretnych ekranów systemu.. Przy pomocy oprogramowania Humansoft Kadry i Płace HR (Hermes SQL) można: Wprowadzić listę pracowników podając: dane osobowe podstawowe i dodatkowe historię zatrudnienia dane na temat rodziny i przysługujących zasiłków informacje o szkoleniach BHP, Ppoż. i badaniach lekarskich informacje o znajomości języków obcych informacje o kwalifikacjach i uprawnieniach informacje o ukończonych szkołach informacje o należnościach sądowych i innych informacje o niepełnosprawności informacje o zaniechaniu poboru podatku i dochodach z innych źródeł informacje o stosunku do służby wojskowej. Podzielić pracowników na dowolne grupy płacowe (każda grupa może mieć swoją listę płac). Zarejestrować umowy o pracę i/lub umowy cywilnoprawne. Określić podstawową formę wynagradzania poszczególnych pracowników: - płaca miesięczna - płaca godzinowa Zdefiniować listy płac i „podpiąć” pod nie odpowiednie składniki płacowe. Zarejestrować akordy, przepracowane godziny i prowizje w celu automatycznego wyliczenia płacy podstawowej. Rozliczać czasu pracy miesięczna i roczna ewidencja czasu pracy ustalanie nominalnego czasu pracy dla grup pracowników karta urlopowa z automatyczną kontrolą limitów urlopów karta zasiłkowa z automatycznym naliczaniem zasiłków zarejestrować akordy, przepracowane godziny i prowizje w celu automatycznego wyliczenia płacy podstawowej zarejestrować urlopy (płaca za urlop zostanie automatycznie obliczona przy generowaniu listy płac, jeśli pracownik pracuje w systemie godzinowym lub po wcześniejszym zaznaczeniu w parametrach płacowych opcji potrącanie wynagrodzenia za urlop dla pracowników miesięcznych). zarejestrować zwolnienia lekarskie (program wyliczy podstawę zasiłków chorobowych oraz płacę za czas choroby). - zarejestrować inne nieobecności np. urlop bezpłatny, urlop wychowawczy, nieobecność usprawiedliwiona itp. Naliczać wynagrodzenia - modyfikowalny system naliczania wynagrodzeń wg indywidualnych wymagań Sporządzić automatycznie i wydrukować listy płac dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych. Przenieść listę płac na rozrachunki z pracownikami oraz wygenerować automatycznie przelewy. W każdej umowie z pracownikiem określa się sposób wypłaty wynagrodzenia (istnieje możliwość wypłaty wynagrodzenia na 2 rachunki bankowe) Wydrukować seryjnie wszystkie przelewy dla pracowników i zbiorówkę lub wyeksportować je do banku. Sporządzić deklarację PIT4 (na koniec roku PIT11, PIT8B, PIT40) oraz przenieść ją na rozrachunki z Urzędem Skarbowym. 7 Wyeksportować do "Programu Płatnika" właściwe deklaracje ZUS takie jak: DRA, RCA, RSA, RZA wraz z przeniesieniem odpowiednich kwot na rozrachunki. Przenieść listę płac do modułu Księga Handlowa wg schematu. Sporządzać zaświadczenie RP-7 Sporządzać deklaracje do Urzędu Statystycznego DG-1 Z-03 Z-06 Uzyskać różnorodne wydruki pomocnicze i kontrolne.
          System enova Kadry należy do najnowszej generacji programów z dziedziny zarządzania (również ze względu na zastosowaną przy jego tworzeniu technologię Microsoft.NET).. System enova kadry zapewnia kompleksową obsługę działu kadr i rachuby płac nowocześnie zarządzanej firmy. Tworzy go dziewięć zintegrowanych ze sobą modułów: Kadry, PKZP, ZFM, Szkolenia, Płace, Deklaracje PIT, Deklaracje ZUS, Deklaracje PFRON oraz dodatkowy moduł Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Elastyczności systemu w sferze funkcjonalnej dorównuje elastyczność technologiczna. System enova został stworzony z myślą o jak największych możliwościach dostosowywania go do konkretnych wymagań Klienta. W zależności od potrzeb enova może obsłużyć dane kilkuset lub kilku tysięcy pracowników oraz od jednego do kilkudziesięciu stanowisk Operatorów. System enova został napisany z wykorzystaniem narzędzi Microsoft.NET oraz Microsoft Visual Studio. Projekt został oparty o architekturę trójwarstwową. Umożliwia to między innymi skalowanie systemu do rozwiązań internetowych. Otwarta architektura systemu, gwarantuje łatwość jego rozbudowy poprzez dawanie nowych komponentów.
          Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem marki enova to nowoczesny i przyjazny użytkownikom system informatyczny klasy ERP. Wdrożenie systemu enova ERP pozwala w znacznym stopniu usprawnia procesy biznesowe zachodzące w poszczególnych obszarach działania przedsiębiorstwa. Wdrożenie programu enova obejmuje kilka podstawowych obszarów. Handel i Magazyn: skrócony czas obsługi klienta; automatyzacja wprowadzanych danych; natychmiastowy dostęp do danych na temat przepływu towarów w magazynach. Księgowość: automatyczne księgowania; gwarancja zgodności z przepisami; natychmiastowy dostęp do aktualnych rozliczeniach z kontrahentami. Kadry i Płace: szybkie i wygodne naliczania wypłat; pełna obsługa procesów rekrutacji; automatyzacja wprowadzanych danych. CRM i relacje z klientami: obsługa kampanii reklamowych; prowadzenie pełnej historii kontaktów z klientami. Magazyn Wysokiego Składowania: lokalizacje magazynowe, miejsca składowania, numery palet. .Wdrożenie programu enova
          Nowe wydziały dopisujemy do systemu przy pomocy opcji: Narzędzia | Opcje | Kadry i Płace | Kadry | Wydziały. Nową pozycję dodajemy poleceniem Nowy (Wydział), przy czym informacje o jednostce niższego szczebla (podwydziale) wprowadzamy w ten sposób, że: kursor ustawiamy na jednostce nadrzędnej, poleceniem Nowy (Wydział) wywołujemy formularz nowego “wydziału”. Uzupełniamy następujące pola: Koda: SP, Nazwa: Sprzedaż, Lista płac: Tak, Symbol na liście płac: SP. Przed przypisaniem pierwszemu z pracowników nowo zdefiniowanego wydziału konieczne jest nadanie Operatorowi programu uprawnień do tego wydziału. W tym celu przechodzimy na zakładkę ‘Prawa’, wybieramy Operatora, który ma mieć dostęp do wydziału i naciskamy „Pełne prawo dostępu do danych?.
          System enova Kadry Płace został zaprojektowany w taki sposób, że jego wdrożenie nie wymaga zmian w faktycznym kodzie programu. W praktyce oznacza to, że to samo oprogramowanie działa w dowolnej konfiguracji dostosowanej do potrzeb Klienta. Rozbudowany generator raportów jest wbudowanym narzędziem systemu umożliwiającym tworzenie złożonych raportów i innych dokumentów. Wraz z modułem płacowym dostarczana jest demonstracyjna baza danych. Baza ta zawiera standardowe definicje dodatków i potrąceń, tabele podatkowe, algorytmy pozwalające na obliczanie Operacji płacowych oraz zestaw dokumentów i raportów dostosowanych do aktualnych przepisów prawnych.
          System enova Kadry Płace posiada konfigurowalny, przyjazny interfejs użytkownika z wbudowanymi funkcjami do analizy danych (filtrowanie wg wielu kryteriów, sortowanie, narzędzie do tworzenia zapytań). Interfejs użytkownika jest wzorowany na rozwiązaniach przyjętych w Microsoft Outlook. Spełniając standardy Microsoft program równie łatwo daje się obsługiwać przy pomocy klawiatury. Definicja i zachowywanie widoków jest kolejną funkcją umożliwiającą wyświetlanie zestawu najczęściej używanych funkcji i ekranów dla każdego Użytkownika. Filtry mogą być używane do selektywnego przeglądania danych na ekranie. Pozwala to oglądać informacje spełniające zadane kryteria.
          System enova wyposażono w uniwersalny interfejs umożliwiający integrację z innymi aplikacjami bez potrzeby programowania. Rozbudowana funkcja importu danych pozwala na wczytywanie różnego typu danych, np. danych o obrotach z modułu sprzedaży w celu wyliczenia prowizji. W czasie importu przeprowadzana jest pełna weryfikacja danych. Funkcja eksportu służy między innymi do transferu danych płacowych zapisanych we właściwym formacie do modułów księgowych. Używając odpowiedniego programu obsługi można uzyskać dostęp do danych przechowywanych w module enova Kadry Płace za pośrednictwem dowolnego pakietu przetwarzania i analizy danych, takiego jak Microsoft Excel.
          Moduł Kadry Płace systemu ERP enova skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkudziesięciu do kilku tysięcy pracowników. Program z łatwością odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS. Odpowiednia parametryzacja systemu gwarantuje łatwość jego przystosowania do zmieniających się przepisów i w większości przypadków może być realizowana samodzielnie przez użytkownika programu.enova Kadry Płace
          DEMO